BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord in paniek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
robs
 robs - woensdag 14 april 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Klopt, NAC gaat het doen, de kakkies niet, die haten ons teveel
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 14 april 2010 - 22:04   quote  deeplink  
nee nee been zei net dat ze voor die 4e plek willen knokken :D
robs
 robs - woensdag 14 april 2010 - 22:05   quote  deeplink  
ja naar de buitenwereld geven ze dit niet toe, logisch, maar iedereen die iets langer meeloopt weet dat de eigen aanhang de spelers influistert dat ze ECHT niet willen dat wij de titel pakken
bahbah
 bahbah - woensdag 14 april 2010 - 22:06   quote  deeplink  
jaaaaaaahhh voorronde cl is binnen!!!!!!!!!!!!!!!!
robs
 robs - woensdag 14 april 2010 - 22:07   quote  deeplink  
hopsakee
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 14 april 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 22:05 schreef robs het volgende:
ja naar de buitenwereld geven ze dit niet toe, logisch, maar iedereen die iets langer meeloopt weet dat de eigen aanhang de spelers influistert dat ze ECHT niet willen dat wij de titel pakken
mwah ik weet het niet, moet het nog zien rob ;)
alibabba
 alibabba - woensdag 14 april 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Heeft Feyenoord eigenlijk voordeel om 4e te worden in plaats van 5e? Feyenoord heeft al europees voetbal en kan alleen 4e of 5e worden, maar 4e of 5e maakt dat voor Rotterdam-Zuid iets uit?

Als dat namelijk niet zo is, kan ik me goed voorstellen dat Been tegen Twente enkele spelers rust gunt in verband met de bekerfinale van een week daarop. Ik bedoel als een land op een WK de eerste 2 wedstrijden wint, spelen ze de 3e vaak met de B-keus.

Weet iemand dit haarfijn uit te leggen?????
remco k
 remco k - woensdag 14 april 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 22:26 schreef alibabba het volgende:
Heeft Feyenoord eigenlijk voordeel om 4e te worden in plaats van 5e? Feyenoord heeft al europees voetbal en kan alleen 4e of 5e worden, maar 4e of 5e maakt dat voor Rotterdam-Zuid iets uit?

Als dat namelijk niet zo is, kan ik me goed voorstellen dat Been tegen Twente enkele spelers rust gunt in verband met de bekerfinale van een week daarop. Ik bedoel als een land op een WK de eerste 2 wedstrijden wint, spelen ze de 3e vaak met de B-keus.

Weet iemand dit haarfijn uit te leggen?????
prestige, Feijenoord kan het sportief gezien ook helemaal niet maken om 5e te worden als ze 4e kunnen worden, ik verwacht gewoon een goed feijenoord, als ze verliezen is dat ook niet goed voor een week later he..
Ride
 Ride - woensdag 14 april 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Precies...
Niemand geeft graag een wedstrijd kado.
Behalve die sigarenboeren
lol...
bahbah
 bahbah - woensdag 14 april 2010 - 23:05   quote  deeplink  
word wel lastig voor ze zonder vlaar en bahia achterin.....
remco k
 remco k - woensdag 14 april 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 23:05 schreef bahbah het volgende:
word wel lastig voor ze zonder vlaar en bahia achterin.....
dat denk ik ook, wel jammer, want twente mist tiote en Jansen..
bahbah
 bahbah - woensdag 14 april 2010 - 23:10   quote  deeplink  
mwah,dan geef ik het toch een kans.......gelijkspelletje.....
bahbah
 bahbah - woensdag 14 april 2010 - 23:10   quote  deeplink  
die tiote gaan ze missen hoor.....
Ride
 Ride - woensdag 14 april 2010 - 23:11   quote  deeplink  
oeps...
Had ik nog niet gelezen...
OriginalbabyGangsta
 OriginalbabyGangsta - woensdag 14 april 2010 - 23:53   quote  deeplink  
Ik weet dit wel haarfijn uit te leggen.
Als feyenoord geen 4e wordt maar alleen de beker wint dan moeten ze 2 voorrondes spelen in de europa leuque. Blijven ze 4e dan maar 1.
DUs ze gaan hun best egt wel doen. Het kutte is wel waarschijnlijk zonder vlaar.
Maar twente is zonder sjeik en theo dus het zal erom spannen en ik verwacht een gelijk spelletje. bovendien weten ze hoe ze deze wedstrijd moeten aanpakken want ze hebben al eerder gewonnen. Twente bezwijkt de erste helft en komt 1-0 achter maken nog 1-1 ergens en dan is het einde wedstrijd en ajax wordt kampioen omdat ze gewoon nog 2x winnen.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 15 april 2010 - 08:01   quote  deeplink  
Je kan de titel ook anders uitleggen maar dat mag je dan aan de w.c.pot uitleggen na een bezoek aan de vietnamees...

hahahaha
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 15 april 2010 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Been: 'Feyenoord kan ook van FC Twente winnen' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 14-apr-2010 23:30

Trainer Mario Been (foto) van Feyenoord kon het woensdagavond in de Kuip na de soepele zege tegen Sparta (3-0) weer eens niet laten. 'Hoe we zondag naar FC Twente gaan? Nou, met de bus natuurlijk,' had de grapjas in de Rotterdamse coach even de overhand.

Been trachtte in de perskamer zoveel mogelijk de lastige vragen over de komende uitwedstrijd in Enschede te ontwijken. Als rasechte Feyenoorder weet hij maar al te goed dat het duel met de koploper zeer gevoelig ligt bij de achterban.

Want een topprestatie van Feyenoord in Twente zou kunnen betekenen dat aartsrivaal Ajax alsnog met de landstitel aan de haal gaat. En dat is wel het laatste wat het legioen wil.

'Ik begrijp alle vragen en ik begrijp ook wat er allemaal speelt bij onze aanhang,' betoogde Been, die liever over het behaalde Europese ticket wilde praten.

Winnen
'Maar als coach van Feyenoord heb ik maar één gedachte en dat is winnen. Of dat zondag kan in Enschede? Jazeker, wij kunnen dit seizoen overal winnen en we hebben ook nog maar vier keer verloren. We zullen ook voor de rest van Nederland onze sportieve plicht moeten doen. Bovendien kunnen wij vrijuit spelen, terwijl het voor FC Twente natuurlijk behoorlijk spannend wordt.'

Been: 'Wie er kampioen wordt? Tsja, wat kan ik daar nu op zeggen? Ik weet het niet, dat lijkt me voor mij nu het beste antwoord.'

Fijn hè, zulke "fans"... dat je gvd op je woorden moet letten.

Die gaat de spelers lekker opfokken in de bus naar Twente en vlak voor de wedstrijd.
Ze knallen er vol in.
Ik denk dat Been geen anti-ajax is maar pro-feyenoord en hij wil alle resterende wedstrijden winnen.
robs
 robs - donderdag 15 april 2010 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

prestige, Feijenoord kan het sportief gezien ook helemaal niet maken om 5e te worden als ze 4e kunnen worden, ik verwacht gewoon een goed feijenoord, als ze verliezen is dat ook niet goed voor een week later he..
Echt als je dit denkt snap je er niks van. Twee voorrondes als je 5e wordt, dus meer inkomsten, zo denken ze daar. Niet wetende dat ze voorronde 1 wellicht wel verliezen.
robs
 robs - donderdag 15 april 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Been is zeker ook anti-Ajax, dat is bekend
SanderS
 SanderS - donderdag 15 april 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Feyenoord wil echt wel 4de worden een een voorronde minder spelen. Wanneer je namelijk door de voorrondes heen bent kom je in een poule en ben je verzekerd van veel inkomsten uit 6 wedstrijden. Wanneer je een langere voorronde moet spelen heb je kans dat je eruit vliegt en dat je die poule misloopt. Dus echt wel dat feyenoord wil winnen.
robs
 robs - donderdag 15 april 2010 - 16:29   quote  deeplink  
100 procent zeker van niet Sander. Natuurlijk mag Been dat niet zeggen, dan klaagt de KNVB hem aan wegens competitievervalsing, wat het ook is.
robs
 robs - donderdag 15 april 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Been heeft bovendien gezegd dat hij spelers spaart met lichte blessures voor de bekerfinale
MikeT
 MikeT - donderdag 15 april 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 16:29 schreef robs het volgende:
Been heeft bovendien gezegd dat hij spelers spaart met lichte blessures voor de bekerfinale
Bekerfinales :P

Dus sparen heeft ook niet zoveel zin meer nu het twee wedstrijden zijn :D
moa
 moa - donderdag 15 april 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 12:31 schreef SanderS het volgende:
Feyenoord wil echt wel 4de worden een een voorronde minder spelen. Wanneer je namelijk door de voorrondes heen bent kom je in een poule en ben je verzekerd van veel inkomsten uit 6 wedstrijden. Wanneer je een langere voorronde moet spelen heb je kans dat je eruit vliegt en dat je die poule misloopt. Dus echt wel dat feyenoord wil winnen.
Forget it.
robs
 robs - donderdag 15 april 2010 - 19:04   quote  deeplink  
3-0
remco k
 remco k - donderdag 15 april 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 19:04 schreef robs het volgende:
3-0
praat eens over AJAX, ipv altijd over Feijenoord...
bahbah
 bahbah - donderdag 15 april 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

praat eens over AJAX, ipv altijd over Feijenoord...
inderdaad remco:)
goh lekker he?in plaats van 1 keer rollen we ze twee keer op:)heerlijk toetje mmmmmmm......
sebbe1
 sebbe1 - donderdag 15 april 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 08:13 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Fijn hè, zulke "fans"... dat je gvd op je woorden moet letten.

Die gaat de spelers lekker opfokken in de bus naar Twente en vlak voor de wedstrijd.
Ze knallen er vol in.
Ik denk dat Been geen anti-ajax is maar pro-feyenoord en hij wil alle resterende wedstrijden winnen.
Als je een ras feyenoorder of ras ajacied bent wil je toch altijd dat je club wint om het even wat je rivaal doet.
robs
 robs - vrijdag 16 april 2010 - 00:54   quote  deeplink  
Been heeft een bloedhekel aan Ajax. Als je hem gevolgd hebt weet je dat. Hou zou bijvoorbeeld nooit trainer van Ajax worden, al kreeg hij 10 miljoen
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 16 april 2010 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 00:54 schreef robs het volgende:
Been heeft een bloedhekel aan Ajax. Als je hem gevolgd hebt weet je dat. Hou zou bijvoorbeeld nooit trainer van Ajax worden, al kreeg hij 10 miljoen
Dat staat helemaal los van het feit dat hij zondag een wedstrijd gaat weggeven.
Been is geen anti-020 maar een echte Feyenoorder.
Hij gaat 100% voor zijn eigen club en wil die club prestige geven.
Hoe kan hij nou zijn spelers instrueren om te verliezen, hoe denk je dat die spelers straks bij een eventuele verkiezing voor het Nederlands Elftal nog gevraagd worden door een bondscoach die ondanks dat hij voor Feyenoord getraind heeft bijna geen Feyenoorders in zijn elftal heeft.
Geen Wijnaldum, geen Vlaar, geen Fer, geen Drenthe..
Been wil Feyenoord terug hebben op het nivo van 1965-1970 waarin juist Feyenoord de ploeg was die het mooiste voetbal speelde. Ajax nam dat pas over met Michels en Cruyff.

Maar goed, dat anti-010 en anti-020 gevoel is toch pas ontstaan in de jaren 80, gelukkig na onze fantastische jaren 70 die vele hier niet meegemaakt hebben.
Toen kon je nog gewoon in Rotterdam wandelen en werd je gefeliciteerd met de Europese successen alsook wij hun feliciteerden met het behalen van de allereerste Cup met grote oren.
Al stonden wij er een jaar daarvoor nog in de finale ;) Dat weten de meesten ook niet.

Gisteravond is weer duidelijk geworden dat de heren KNVB een goede keuze hebben gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door FsideVak129 --
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 16 april 2010 - 09:57   quote  deeplink  
als feyenoord 5de wordt moeten ze een extra vooronde spelen voor europa leauge dus dan hebben ze minder lang vakantie dus ze pakken twente gewoon
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 16 april 2010 - 09:59   quote  deeplink  
Feyenoord gaat zondag een belangrijke rol spelen in de zinderende titelrace. En dat zullen de Rotterdammers weten ook. De spelers worden bestookt met smeekbedes vanuit Enschede en Amsterdam.

Karim El Ahmadi dacht eergisteren in Enschede op zijn gemak een bezoek te kunnen brengen aan zijn familie. Hij werd er echter voortdurend op gewezen dat hij zondag met Feyenoord niet te hard van stapel moet lopen in de Grolsch Veste. Iedereen die ik tegenkwam, sprak me erop aan.

De middenvelder van Feyenoord groeide op in de Overijsselse stad, doorliep de jeugdopleiding van FC Twente en speelde 89 wedstrijden in het eerste van de Tukkers. Regelmatig rijdt hij van Rotterdam naar Enschede om terug te gaan naar de stad waar hij opgroeide en de voetballer werd die hij nu is. Uitgerekend tegen zijn oude club kan de Marokkaan met Feyenoord een doorslaggevende rol spelen in de zenuwslopende race om de titel.

FC Twente staat twee wedstrijden voor het eind van de competitie één punt voor op Ajax en moet tegen Feyenoord en NAC die voorsprong weten vast te houden om de eerste landstitel in de geschiedenis van de club te veroveren. El Ahmadi: Niet alleen de mensen op straat, maar ook de spelers van Twente wijzen me op de wedstrijd van zondag. Ze smsen dat we het met Feyenoord rustig aan moeten doen als wij in Enschede op bezoek komen. Wat ik dan terugstuur? Dat we het inderdaad rustig aan zullen doen.

Pardon? Eh, dat was natuurlijk een grapje. We staan nu vierde en dat willen we graag blijven. Daarom zullen we in de resterende twee wedstrijden punten moeten pakken, dus ook tegen Twente. Ik merk dat ze in Enschede bang voor ons zijn. Die uitwedstrijd tegen NAC zien ze niet echt als een probleem, maar van Feyenoord zijn ze wel onder de indruk. Zeker na onze wedstrijd tegen PSV.

Niet alleen in het Twentekamp bestaat de hoop dat Feyenoord overmorgen de drie punten in de Grolsch Veste achterlaat. Ook in Rotterdam-Zuid is dat de overheersende gedachte, althans bij de supporters. Niemand met Feyenoordbloed in de aderen moet er aan denken dat aartsrivaal Ajax aan het eind van de rit de glimmende schaal de lucht in tilt.

Haha, de supporters hopen inderdaad dat we van Twente verliezen, zegt Luigi Bruins. Maar als sportman kun je dat niet doen. We willen gewoon gas geven in Enschede. Het maakt me ook niet uit wie er kampioen wordt. Als wij die beker maar winnen. Bruins weet als geen ander hoe het is om een club te weerhouden van de landstitel. Met Excelsior won hij in het seizoen 2006/2007 op de laatste competitiedag van AZ, dat daardoor het kampioenschap als sneeuw voor de zon zag verdwijnen.

Bruins was destijds vanaf elf meter de maker van het eerste doelpunt. Het gaf best een raar gevoel om iemand het kampioenschap te ontnemen. Het was sowieso een rare middag, omdat niemand had verwacht dat wij van AZ zouden winnen. Wie weet wat er allemaal in Enschede gaat gebeuren.

Ook voor Georginio Wijnaldum is het glashelder dat Het Legioen eist dat Feyenoord verliest van de Tukkers. Er is veel haat en nijd tussen Feyenoord en Ajax, dat begrijp ik. Maar ik wil daar gewoon winnen, zodat wij vierde blijven. Toch gunt de middenvelder FC Twente de titel meer dan Ajax. Vooral omdat Dwight Tiendalli daar speelt. Toen hij nog Feyenoorder was, zijn we goede vrienden geworden en dat zijn we nog steeds. Ik had toen nog geen rijbewijs en Dwight kwam me vaak ophalen als we moesten trainen of spelen. En ook binnen het veld klikte het goed. Met hem achter mij heb ik mijn beste wedstrijden gespeeld, hij liet me beter functioneren. Verder hoop ik voor assistent-trainer Alfred Schreuder dat Twente kampioen wordt. Toen ik naar het eerste van Feyenoord werd gehaald, was hij hier nog speler. Ik heb heel veel aan hem gehad, hij is een toffe man. Hoe hij met jonge spelers omgaat, is ongelooflijk.

Ook Leroy Fer is nog altijd goed bevriend met Tiendalli. Maar zijn beste voetbalvriend speelt bij Ajax: Vurnon Anita. Ik heb al een sms van hem gehad dat we móeten winnen van FC Twente, aldus de Feyenoorder. Ik heb een berichtje teruggestuurd dat we zondag gaan verliezen, gewoon om hem een beetje op te naaien.

Uiteraard zegt ook Fer dat een sportman het niet over zijn hart kan verkrijgen een wedstrijd met opzet uit handen te geven. Maar ook hij gunt het Twente meer dan Ajax. Dat kan ook niet anders als speler van Feyenoord. Maar buiten dat vind ik dat Twente het kampioenschap meer verdient dan Ajax. Dit seizoen hebben ze buitengewoon goed gespeeld. Ze zullen het tegen ons heel goed moeten doen, want ik denk dat Ajax niet meer verliest. Ach, ze moeten het samen maar uitvechten. Nee, de Ajacieden hebben ons geen winstpremie aangeboden.
gerard kots
 gerard kots - vrijdag 16 april 2010 - 10:01   quote  deeplink  
Been is een goede PIK!! In de tijd dat Been assistent was bij Fnooit kwam ik hem tegen op Schiphol. Hij zat daar in z'n eentje te wachten... Samen met een collega zijn we op hem afgestapt en heb hem gevraagd of hij met ons op de foto wilde, MET een ajax krant in ZIJN handen ( die had ik bij me ). Hij zei prima !! Die foto heb ik nog. Mario Been tussen twee ajacieden met een AJAX krant in de hand ! Voor mij kan 'ie niet meer kapot .
Gruss
remco k
 remco k - vrijdag 16 april 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Let je trouwens een beetje op de ANTI ROBS reacties op dit forum?? begint wel wat veel te worden of niet?? en Been voor 10 miljoen niet naar AJAX, geef die jongen 2 miljoen per jaar, en hij zou zelfs ballenjongen willen worden.

Clubliefde bestaat niet meer onder spelers (tuurlijk zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen) alles voor het geld, en als je Been zo'n aanbieding zou doen, dan vergeet Been dat Feijnoord binnen de minuut..
moa
 moa - vrijdag 16 april 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Let je trouwens een beetje op de ANTI ROBS reacties op dit forum?? begint wel wat veel te worden of niet?? en Been voor 10 miljoen niet naar AJAX, geef die jongen 2 miljoen per jaar, en hij zou zelfs ballenjongen willen worden.

Clubliefde bestaat niet meer onder spelers (tuurlijk zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen) alles voor het geld, en als je Been zo'n aanbieding zou doen, dan vergeet Been dat Feijnoord binnen de minuut..
Been zal nooit voor Ajax werken, dat begrijp je zelf ook wel. Hij is een Feyenoord man in hart en nieren.
remco k
 remco k - vrijdag 16 april 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 15:52 schreef moa het volgende:

[..]

Been zal nooit voor Ajax werken, dat begrijp je zelf ook wel. Hij is een Feyenoord man in hart en nieren.
Nogmaals, als je hem 10 miljoen geeft, dan doet ie morgen de vuile was en alles wat je hem maar vraagt... dat weet jij zelf ook wel toch:):)
moa
 moa - vrijdag 16 april 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 16:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, als je hem 10 miljoen geeft, dan doet ie morgen de vuile was en alles wat je hem maar vraagt... dat weet jij zelf ook wel toch:):)
Ik geef je gelijk bij ieder willekeurig persoon, maar Mario is niet zomaar een Feyenoorder, hij is zn hele leven al bij Feyenoord betrokken, jeugd, als selectie speler, daarna als assistent trainer en hoofd trainer.
freakie
 freakie - vrijdag 16 april 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Dat wil niet zegge dat een trainer niet voor 10 mil gaat werken bij ajax..
remco k
 remco k - vrijdag 16 april 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 16:28 schreef moa het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk bij ieder willekeurig persoon, maar Mario is niet zomaar een Feyenoorder, hij is zn hele leven al bij Feyenoord betrokken, jeugd, als selectie speler, daarna als assistent trainer en hoofd trainer.
Dat klopt. Maar met geld koop je alles.

Er gaan zelfs spelers van Bacelona naar Real Madrid en andersom. en dat is nog veel erger dan FR en AJAX.

Geld koopt alles, zelfs (club)liefde
moa
 moa - vrijdag 16 april 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 16:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar met geld koop je alles.

Er gaan zelfs spelers van Bacelona naar Real Madrid en andersom. en dat is nog veel erger dan FR en AJAX.

Geld koopt alles, zelfs (club)liefde
Tuurlijk, maar de meeste spelers zijn ook gewoon passanten, net zoals trainers. 99% Daarvan zijn gewoon broodvoetballers.

Ik reken Mario zonder twijfel tot die andere 1%
remco k
 remco k - vrijdag 16 april 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 16:50 schreef moa het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar de meeste spelers zijn ook gewoon passanten, net zoals trainers. 99% Daarvan zijn gewoon broodvoetballers.

Ik reken Mario zonder twijfel tot die andere 1%
ok, einde discussie dan. Maar juist voor suporters van Feijenoord moet het veel pijn doen dat er geen clubliefde meer bestaat onder de spelers. Ik bedoel het is niet mogelijk spelers nog lang te houden, zeker niet met de middelen waar FR over beschikt..

Ook bij ons geld dat trouwens, maar in mindere mate, omdat wij nog een beetje geld kunnen bieden..
moa
 moa - vrijdag 16 april 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 16:56 schreef remco k het volgende:

[..]

ok, einde discussie dan. Maar juist voor suporters van Feijenoord moet het veel pijn doen dat er geen clubliefde meer bestaat onder de spelers. Ik bedoel het is niet mogelijk spelers nog lang te houden, zeker niet met de middelen waar FR over beschikt..

Ook bij ons geld dat trouwens, maar in mindere mate, omdat wij nog een beetje geld kunnen bieden..
Onder zelf opgeleide spelers is er denk ik nog wel veel clubliefde, maar uiteindelijk willen ze allemaal naar het buitenland, daar is helaas niets aan te doen.

Feyenoord heeft momenteel een salaris maximum van 500.000-600.000 euro per jaar ingesteld, alleen sleutelspelers kunnen meer verdienen. (Bijvoorbeeld een Vlaar of Fer)

Gelukkig zijn er dus nog genoeg mogelijkheden, maar je hebt idd. gelijk als je zegt dat Ajax financieel veel meer te bieden heeft.
ted
 ted - vrijdag 16 april 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Nou Pietje :we zullen ze laten beven ,zullie zalle wat beleve !
Ride
 Ride - vrijdag 16 april 2010 - 18:38   quote  deeplink  
Ik verwacht wel rellen in Twente als Feyenoord wint...
Van beide kanten want zo geliefd is Twente na de clash met samenwerking van Schalke fans ook weer niet.
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 16 april 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 16:56 schreef remco k het volgende:

[..]

ik vraag me af hoelang dat beetje geld er nog is. ook bij ajax worden de salarissen naar beneden toe bijgesteld zie emaanuelson.Wat ik begrepen heb kan die in zijn nieuwe contract nog het zelfde verdienen als nu maar dan moeten ze wel haast de cl winnen en landskampioen worden en de beker winnen. Dus zoveel geld is er ook niet meer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 16 april 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 12:37 schreef ajacied het volgende:
pfff feyenoord zou moeten winnen en als ze verliezen is europees voetbal niet eens zeker ! maar mij hoop is gevestigt op NAC daar gaan ze gelijk spelen
Dan MOET Ajax wel 2 x winnen, vergeet dat nou eens niet mensen! Iedereen gaat er maar vanuit dat als twente ook maar 2 punten verspeeld, Ajax er al is....NEE, Ajax moet alles winnen en het zijn 2 moeilijke tegenstanders! hopen mag wel natuurlijk, maar vooruit lopen moet je niet doen, dat verzwaard alleen maar de pijn als het niet lukt!

Adios!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 16 april 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 17:11 schreef moa het volgende:

[..]

Forget it.
I will forget you ;)
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 19:54   quote  deeplink  

dat Been een hekel aan ajax heeft,slaat helemaal nergens op!Dat is nergens op gebaseerd!heb hem diverse malen analyses zien geven bij wedstrijden van ajax,en was positief gestemd over ajax...en daarbij:als hij dan zo een hekel heeft aan ajax,doet ie die analyses niet!
dus kraam geen onzin uit wat je niet kan hardmaken...
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 17 april 2010 - 08:07   quote  deeplink  
Als er geen clubliefde meer bestaat, waarom werd Been dan trainer van Feyenoord terwijl hij wist van te voren dat er geen geld was/is voor eventuele versterkingen, maar wel een schuldenlast van miljoenen.
freakie
 freakie - zaterdag 17 april 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Sebbe1 omdat dat niks met clubliefde te maken heeft.. dat heeft met je eigen reputatie te maken..als jij als trainer feyenoord laat voetballen zeggen ze later ja die mario been die heeft het weer op de rails gekregen.. en reken maar dat mario been genoeg geld krijgt.. dat heeft ook wel met club liefde te maken maar als mario been 5 miljoen meer kan verdienen bij ajax is hij weg.. wees nou eerlijk jij bent voor feyenoord en ik voor ajax. als wij trainer zouden zijn had je toch ook als je dat soort aanbiedingen zou krijgen gelijk ja gezegt? Ondanks je clubliefde..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord in paniek

0.0077309