BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord in paniek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 17 april 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Daarom ben ik blij dat ik niet hoef te kiezen, maar je hebt een punt.
Ride
 Ride - zaterdag 17 april 2010 - 11:25   quote  deeplink  
Precies maar ik hoop dat Mario nog lang blijft want hij doet het uitstekend.
En samen met McClaren en Jol zijn het wel de trainers die kleur geven bij de pers.
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 april 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 09:27 schreef freakie het volgende:
Sebbe1 omdat dat niks met clubliefde te maken heeft.. dat heeft met je eigen reputatie te maken..als jij als trainer feyenoord laat voetballen zeggen ze later ja die mario been die heeft het weer op de rails gekregen.. en reken maar dat mario been genoeg geld krijgt.. dat heeft ook wel met club liefde te maken maar als mario been 5 miljoen meer kan verdienen bij ajax is hij weg.. wees nou eerlijk jij bent voor feyenoord en ik voor ajax. als wij trainer zouden zijn had je toch ook als je dat soort aanbiedingen zou krijgen gelijk ja gezegt? Ondanks je clubliefde..
Mario Been is een Feyenoorder in hart en nieren en een geweldige trainer, Feyenoord moet zich gelukkig prijzen met deze trainer. Hij heeft wel degelijk clubliefde, in dit geval Feyenoord en gaat uit principe nooit naar Ajax. Been heeft respect en waardering, maar geen voorkeur voor Ajax. Hij ziet liever dat Twente kampioen word en dat mag, maar denkt allereerst aan het belang van Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord in paniek

0.0133378