BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord 4e of Ajax kampioen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Vanavond zijn we voor Twente!
Ricardo123
 Ricardo123 - woensdag 14 april 2010 - 00:09   quote  deeplink  
Ik zeg het niet graag, maar ik zie Twente liever deze wedstrijd tegen Feyenoord winnen (en daarna NAC). Alles om Ajax maar geen kampioen te laten worden..... dat moeten we dan nog jaren aanhoren :(:(:(

Wat vinden jullie?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 april 2010 - 00:18   quote  deeplink  
ik denk dat er het nodige gezegt is op de topics: voorbeschouwing twente - feyenoord
voorbeschouwing bekerfinale finale feyenoord - ajax
vandaag zijn we voor twente

er worden zoveel topics open geknald de laatste tijd. vaak veel die op het zelfde neer komen. maar on-topic: hoop dat twente wint. ook al word feyenoord dan 5e
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 01:26   quote  deeplink  
als jullie zo doorzeveren zal je nog zien dat ze de dubbel pakken.....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 14 april 2010 - 08:07   quote  deeplink  
laten we hopen van niet
qwerto
 qwerto - woensdag 14 april 2010 - 08:12   quote  deeplink  
niks twente laten winnen gewoon zelf alles doen om punten te pakken !
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 14 april 2010 - 08:12   quote  deeplink  
precies
wup von dutch
 wup von dutch - woensdag 14 april 2010 - 08:38   quote  deeplink  
nou als jullie je plicht doen bij twente ! mogen jullie van mij de beker winnen ,wat is er mooier dan dat de 2 mooiste clubs van nederland ieder een prijs winnen !!! ik ben dan wel voor ajax ,maar vind feyenoord wel een mooie traditie club ,en hoop echt dat ze er weer bij kunnen komen .
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 april 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 08:38 schreef wup von dutch het volgende:
nou als jullie je plicht doen bij twente ! mogen jullie van mij de beker winnen ,wat is er mooier dan dat de 2 mooiste clubs van nederland ieder een prijs winnen !!! ik ben dan wel voor ajax ,maar vind feyenoord wel een mooie traditie club ,en hoop echt dat ze er weer bij kunnen komen .
het is alleen "jammer" dat zo,n akkoort niet werkt, aangezien er geen rotterdammert is die een snavel vertrouwt. en aangezien de competitie al is gelopen als de bekerfinale gespeeld word, geef ik dat weinig kans. ik hoop nog steeds dat feyenoord die beker gewoon op eigen kracht wint. en de snavels gewoon netjes 2e worden. feest in twente en rotterdam. eigenlijk hoop ik zelfs dat niemand landskampioen word en feyenoord de bekert pakt. enkelt feest in rotterdam!!! dat is het beste denk ik
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

het is alleen "jammer" dat zo,n akkoort niet werkt, aangezien er geen rotterdammert is die een snavel vertrouwt. en aangezien de competitie al is gelopen als de bekerfinale gespeeld word, geef ik dat weinig kans. ik hoop nog steeds dat feyenoord die beker gewoon op eigen kracht wint. en de snavels gewoon netjes 2e worden. feest in twente en rotterdam. eigenlijk hoop ik zelfs dat niemand landskampioen word en feyenoord de bekert pakt. enkelt feest in rotterdam!!! dat is het beste denk ik
competitie hoeft niet gelopen te zijn ontknoping kan ook op 2 mei vallen in de laatste competitie ronde.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Vanavond zijn we voor Willem II. Daar kan ik wel mee leven.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:21   quote  deeplink  
ik ook
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 april 2010 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

competitie hoeft niet gelopen te zijn ontknoping kan ook op 2 mei vallen in de laatste competitie ronde.
your right! klein foutje. maar de rest klopt. lol
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:21 schreef obiku010 het volgende:

[..]

your right! klein foutje. maar de rest klopt. lol
is een beetje 40 - 45 constructie alleen verraad je nu aan de joden
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:35   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
fredje
 fredje - woensdag 14 april 2010 - 09:36   quote  deeplink  
Als we tegen sparta winnen dan maar verliezen tegen Twente
Alles Om die arrogante kwalbakken van een kampioenschap te houden.
Feyenoord gaat europa in.
En daarna ALLES om die arrogante kwalbakken van een kampioenschap te houden.
Dat zegt mijn Feyenoord hart.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 09:39   quote  deeplink  
tsja als we van Twente verliezen, het zij zo. Maar ik wil wel dat we in ieder geval voor de winst gaan.

Een kampioenschap moet je verdienen, 020 krijgt t sowieso kado.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:
tsja als we van Twente verliezen, het zij zo. Maar ik wil wel dat we in ieder geval voor de winst gaan.

Een kampioenschap moet je verdienen, 020 krijgt t sowieso kado.
wat jij zegt
Milo
 Milo - woensdag 14 april 2010 - 09:41   quote  deeplink  
idd vanavond winnen van sparta en daarna verliezen van twente
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 april 2010 - 09:46   quote  deeplink  
de mos zullen we moeten overstemmen denk ik. zal pittig worden. heb hem zien schreeuwen tijdens sparta heracles. s.p.a.r.t.a riep ie. wat een mongol. die vent is over de 60
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:36 schreef fredje het volgende:
Als we tegen sparta winnen dan maar verliezen tegen Twente
Alles Om die arrogante kwalbakken van een kampioenschap te houden.
Feyenoord gaat europa in.
En daarna ALLES om die arrogante kwalbakken van een kampioenschap te houden.
Dat zegt mijn Feyenoord hart.
hier ben ik het woord voor woord mee eens!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door Feyenoord till i die --
MrChriz
 MrChriz - woensdag 14 april 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Ja moeten gewoon tegen sperma die 3 punten pakken.. Als we dan Twente uit 'gewoon' verliezen, hebben we het in die laatste pot tegen Heerenveen nog allemaal in eigen hand of we 4e worden of 5e. Vergeet ook niet dat AZ nog tegen PSV moet he!
Als we trouwens de beker winnen maakt het heel niet uit of we nou 4e, 5e of 6e worden dus laten we dat maar doen :D
bram
 bram - woensdag 14 april 2010 - 11:54   quote  deeplink  
als je kampioen wilt worden doe je dat op eigen kracht,als je afhankelijk bent van andere ploegen ben je het niet waard om kampioen te worden,wij hebben de finale toch ook op eigen kracht bereikt.
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - woensdag 14 april 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 11:54 schreef bram het volgende:
als je kampioen wilt worden doe je dat op eigen kracht,als je afhankelijk bent van andere ploegen ben je het niet waard om kampioen te worden,wij hebben de finale toch ook op eigen kracht bereikt.
Sommige ploegen hebben de hulp van de scheidsrechter nodig het hele jaar door, moeten die dan kampioen worden????????????????????????
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 12:30 schreef Feyenoord1111111 het volgende:

[..]

Sommige ploegen hebben de hulp van de scheidsrechter nodig het hele jaar door, moeten die dan kampioen worden????????????????????????
heb dit cd'tje nou wel gehoord:

Calimero___joyeux_noel-23343202022007.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 13:21   quote  deeplink  
joh?
BRAYY
 BRAYY - woensdag 14 april 2010 - 14:19   quote  deeplink  
fl*kkeren jullie neppe supporters eens op joh telkens dat gel*l van we laten twente winnen.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 14 april 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 14:19 schreef BRAYY het volgende:
fl*kkeren jullie neppe supporters eens op joh telkens dat gel*l van we laten twente winnen.
echte supporter, held! laten we maar met 6-0 verliezen, we spelen al Europees als we vanaaf verliezen en niks erger dan joden kampioen
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - woensdag 14 april 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 14:19 schreef BRAYY het volgende:
fl*kkeren jullie neppe supporters eens op joh telkens dat gel*l van we laten twente winnen.
Ja? Het maakt jou allemaal niet zoveel uit he! Als je maar een leuke pot voetbal ziet! Nou ik heb mij hier m'n hele leven ook niet druk over gemaakt maar nu wij gaan bepalen of 020 kampioen wordt of niet gaat het mijn pet te boven. Ze stelen het hele seizoen al punten van iedereen ze mogen van mij afrotten dan de schaal maar naar Enschede!
frgirl
 frgirl - woensdag 14 april 2010 - 15:37   quote  deeplink  
we hebben de punten zelf hard nodig, maar hopen dat 020 geen kampioen wordt.
Maar om nou punten te moeten laten liggen in Enschede om te zorgen dat 020 geen kampioen kan worden dat kunnen we nou ook weer niet maken want we hebben de punten zelf hard nodig zeker naar gister avond dat Az weer met veel mazzel wint .
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 14 april 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 15:37 schreef frgirl het volgende:
we hebben de punten zelf hard nodig, maar hopen dat 020 geen kampioen wordt.
Maar om nou punten te moeten laten liggen in Enschede om te zorgen dat 020 geen kampioen kan worden dat kunnen we nou ook weer niet maken want we hebben de punten zelf hard nodig zeker naar gister avond dat Az weer met veel mazzel wint .
Oneens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Als wij van Sparta winnen zijn we verzekerd van EC dus mag twente winnen zodat die joden geen kampioen worden!!!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 14 april 2010 - 15:50   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 14 april 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 15:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als wij van Sparta winnen zijn we verzekerd van EC dus mag twente winnen zodat die joden geen kampioen worden!!!
EXACT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
piet
 piet - woensdag 14 april 2010 - 15:57   quote  deeplink  
mensen kom op. FEYENOORD IS HET ENIGE WAT TELT. joden & tukkers 1 pot nat. Wat boeit mij het wie er kampioen wordt.feyenoord hoort gewoon alles te winnen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 14 april 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Oneens Piet,er zitten een paar van die 020 mongolen op me werk en in het pand die het bloed onder mijn nagels vandaan halen,dat moeten we de komende 10 a 20 jaar aanhoren.
Dit mag en kan niet gebeuren!
Het is wel raar,want voor het eerst in me leven ben ik een keer niet voor mijn cluppie.
Nogmaals sorry!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door hoogvliet010 --
piet
 piet - woensdag 14 april 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 16:10 schreef hoogvliet010 het volgende:
Oneens Piet,er zitten een paar van die 020 mongolen op me werk en in het pand die het bloed onder mijn nagels vandaan halen,dat moeten we de komende 10 a 20 jaar aanhoren.
Dit mag en kan niet gebeuren!
Het is wel raar,want voor het eerst in me leven ben ik een keer niet voor mijn cluppie.
Nogmaals sorry!
tsja... het zijn 34 wedstrijden waarin je kampioen word. Had twente daar in amsterdam maar moeten winnen.
BRAYY
 BRAYY - woensdag 14 april 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Dus jullie gaan allen in het stadion zitten en 'TWENTE' schreeuwen? donder toch op joh. Ik hoop ook dat het geen ajax word maar tegen twente moeten we gewoon winnen. Dan had twente maar moeten winnen van Ajax toen ze met drie -nul ten onder gingen. Wat Piet zegt die tukkers zijn ook maar veredelde joden. Je hebt Joden, tukkerjoden en de kaasjoden uit alkmaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Dan toch liever tukkerjoden of kaasjoden kampioen dan gewone joden. Als wij EC hebben gehaald is alles geoorloofd om 020 maar geen kampioen te laten worden!!!!!
BRAYY
 BRAYY - woensdag 14 april 2010 - 17:00   quote  deeplink  
ik snap jullie wel hoor maar mijn liefde voor feyenoord is groter dan mijn haat voor ajax.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Zit bij mij niet erg veel verschil in maar idem. Ik vind alleen dat als wij al EC hebben gehaald dat we niets meer te winnen of te verliezen hebben in de competitie. Dan is het voor mij simpel en dat is dat je 020 zoveel mogelijk dwars moet gaan liggen. Als we vanavond winnen zeg ik dat we sowieso onze beste spelers aannstaande zondag moeten sparen. Als we vanavond winnen moeten we alles op de bekerfinale zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 april 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 16:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dan toch liever tukkerjoden of kaasjoden kampioen dan gewone joden. Als wij EC hebben gehaald is alles geoorloofd om 020 maar geen kampioen te laten worden!!!!!
nee kaasjoden zijn ook erg,als 020 kampioen wordt dan zijn ze opeens weer voor 020...
nagemaakten zijn dat...
het zijn idd de clubs waar ik het minst mee heb....
Aan de anderekant is een competitie zonder deze clubs ook ruk....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Ik snap jou wel jij denkt aan het feest waar jij dan lekker naar toe kan gaan!! Hahahahahahahahahaaaha!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 april 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 17:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik snap jou wel jij denkt aan het feest waar jij dan lekker naar toe kan gaan!! Hahahahahahahahahaaaha!!
Alleen als ze die vieren op de Coolsingel :P
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 17:28   quote  deeplink  
dat lijkt me pas echt gezellig!
bird
 bird - woensdag 14 april 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 08:12 schreef qwerto het volgende:
niks twente laten winnen gewoon zelf alles doen om punten te pakken !
helemaal met je eens dat zielige gedoe de eer aan jezelf houde
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Niet eens!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Niet eens!!
MMM
 MMM - woensdag 14 april 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Verliezen van Twente (AZ verliest van PSV)
Ronneke
 Ronneke - donderdag 15 april 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Ik moet eerst nog eens zien of ajax wint van heracles. Zou zo maar eens een gelijkspel kunnen worden. Wij zullen wel weer gelijk spelen tegen twente, ons kruid is al verschoten, zomaar 3 doelpunten in 1 wedstrijd, dat was effe een luxe gezien de scores van afgelopen weken.
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 09:31   quote  deeplink  
twente kampioen, ole, ole!! VERLIEZEN, optyffen met die NEUZEN!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord 4e of Ajax kampioen









0.0107009