BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord 4e of Ajax kampioen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Kijk dat is tenminste duidelijke taal!!
Guyt
 Guyt - donderdag 15 april 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 16:10 schreef hoogvliet010 het volgende:
Oneens Piet,er zitten een paar van die 020 mongolen op me werk en in het pand die het bloed onder mijn nagels vandaan halen,dat moeten we de komende 10 a 20 jaar aanhoren.
Dit mag en kan niet gebeuren!
Het is wel raar,want voor het eerst in me leven ben ik een keer niet voor mijn cluppie.
Nogmaals sorry!
Als Ajax de beker wint zou je dat ook jaren aan kunnen horen misschien nog wel meer want dan spelen ze juist tegen Feyenoord dus vind het een beetje gelul van je...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 09:37   quote  deeplink  
Weet niet hoe het met jou zit Guyt?? Wij gaan er gewoon vanuit dat we die beker winnen!!
Ray FR
 Ray FR - donderdag 15 april 2010 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 16:55 schreef BRAYY het volgende:
Dus jullie gaan allen in het stadion zitten en 'TWENTE' schreeuwen? donder toch op joh. Ik hoop ook dat het geen ajax word maar tegen twente moeten we gewoon winnen. Dan had twente maar moeten winnen van Ajax toen ze met drie -nul ten onder gingen. Wat Piet zegt die tukkers zijn ook maar veredelde joden. Je hebt Joden, tukkerjoden en de kaasjoden uit alkmaar.
je bent brabandsejoden vergeten en ik zie nu tog echt liever tukkerjoden kampioen worden want onze doelstelling is veilig (bravo mario) ik ben er bij as zondag dus we zullen het wel zien in twente
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - donderdag 15 april 2010 - 11:05   quote  deeplink  
twente kampioen als die neuzen maar verliezen!!
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - donderdag 15 april 2010 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 17:00 schreef BRAYY het volgende:
ik snap jullie wel hoor maar mijn liefde voor feyenoord is groter dan mijn haat voor ajax.
Ja en juist in deze periode zorgt 020 er bij mij voor dat die haat gevoelens nog eens extra terk worden met al dat gelul over die finale. Tuurlijk niets is sterker dan dat ene woord...........
bram
 bram - donderdag 15 april 2010 - 11:15   quote  deeplink  
wat een gezeik,gewoon oprollen die na-maak duitsers,laat iedereen het zelf uitzoeken.
dege
 dege - donderdag 15 april 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 17:33 schreef bird het volgende:

[..]

helemaal met je eens dat zielige gedoe de eer aan jezelf houde
sluit me hier geheel bij aan, tenslotte gaat het in het voetbal erom om je eigen club aan te moedigen. wie er aan het eind van de rit bovenaan staat is verdiend kampioen, daar heb je 34 wedstrijden vor, zo simpel is het.
je kunt beter je energie gebruiken in het aanmoedigen van je eigen club als het haten van een andere club, is alleen maar slecht voor je bloeddruk.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 12:03   quote  deeplink  
zonder haat geen liefde
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 11:43 schreef dege het volgende:

[..]

sluit me hier geheel bij aan, tenslotte gaat het in het voetbal erom om je eigen club aan te moedigen. wie er aan het eind van de rit bovenaan staat is verdiend kampioen, daar heb je 34 wedstrijden vor, zo simpel is het.
je kunt beter je energie gebruiken in het aanmoedigen van je eigen club als het haten van een andere club, is alleen maar slecht voor je bloeddruk.
Hell no!!!!! ALLES, behalve die neuzen kampioen!!!!!!!! ik gun ze niks!!!!!!!!!
GVD we helpen die neuzen toch niet aan die focking titel!!!!!!!
pjotre
 pjotre - donderdag 15 april 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Laat de neuzen maar cl spelen en dan in de eerste ronde keihard onderuitgaan, dat is dubbel lachen.
Heuvelloop
 Heuvelloop - donderdag 15 april 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Er is geen EER in verlies. Geen glorie voor de verliezer en geen respect voor oneervol verliezen. Je schiet er dus zelf niets mee op! Je zet je te schande....dat wil Feyenoord niet!
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 12:20   quote  deeplink  
MORAALRIDDERS BAH!
bram
 bram - donderdag 15 april 2010 - 12:27   quote  deeplink  
dat uit jou mond,had ik niet verwacht,beetje teleurstellend
Degent
 Degent - donderdag 15 april 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Ik woon me hele leven al in rotterdam, en ben die-hard feyenoord fan. Daarom wil ik dat Feyenoord zo hoog mogelijk op de ranglijst eindigt, dus WINST!!! We moeten bewijzen dat we van meerderen topclubs kunnen winnen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 13:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Eens!!! We moeten er alles aan doen 020 GEEN kampioen!!!
dan hadden ze 2x van ze moeten winnen, dan waren die kut-moffen nu al kampioen geweest.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 13:54   quote  deeplink  
precies.
PS25
 PS25 - donderdag 15 april 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Wanneer ik zo de reacties lees, dan snap ik van sommigen niet dat je wilt dat je eigen club verliest om een ander maar geen kampioen te laten worden. Daar komt bij dat Feyenoord 2 kansen heeft om een voorronde minder te spelen, namelijk door of 4e te worden of door de beker te winnen. Een voorronde extra geeft misschien wel wat meer inkomsten, maar ook een extra risico om vroegtijdig uitgeschakeld te worden. MIjn idee is dus proberen zo snel mogelijk in de groepsfase terecht te komen. Stel nou dat Feyenoord (opzettelijk) verliest van Twente, dan geeft dat toch nog geen garantie dat Ajax geen kampioen wordt.Het geeft ook geen garantie dat Feyenoord op die manier de beker pakt. Oftewel op deze manier redeneren kan misschien juist wel een doemscenario voor Feyenoord opleveren.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 13:58   quote  deeplink  
competitie kan me geen fuck meer schelen, kut knvb
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - donderdag 15 april 2010 - 14:13   quote  deeplink  
mijn mening was om altijd voor de overwinning te gaan, maar na het besluit van de KNJB over de bekerfinale zeg ik:

Lekker verliezen!

Heb het helemaal gehad met die jodenbond!
MrChriz
 MrChriz - donderdag 15 april 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Die joden krijgen hun zin in de beker, beter geven wij Twente hun zin in de competitie...
Ray FR
 Ray FR - donderdag 15 april 2010 - 14:19   quote  deeplink  
TWENTE KAMPIOEN 2009 2010 GEEN WOORDEN MAAR DADEN
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 14:30   quote  deeplink  
twente kampioen!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord 4e of Ajax kampioen









0.0094110