|
|
Sajayden
|
|
|
ja jaaaaaa,
het is zover, als twente tegen feyenoord punten laat liggen, kunnen we dit weekend gewoon boven aan staan!!!!!
en het mooiste van alles is, dat feyenoord ons gewoon aan het kampioen schap helpt dan!!!!!! wat een dubbele overwinnen dan al
wat jullie? |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Allemaal heel leuk en aardig, maar wil Feyenoord ons wel aan 't kampioenschap helpen? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
nee maar feyenoord wil wel 4e worden. dus denk maar niet dat feyenoord express gaat verliezen (zoals sommige mafkezen beweren). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een club als Feyenoord kan het simpelweg niet maken om hun sportieve plicht niet te doen, daarvoor is de club een te grote en bekende club in de wereld, als ze dat wel zouden doen, dan gooien ze hun eigen naam te grabbel en dat zal niet gebeuren, ik maak me er niet zo druk om als een aantal FR suporters.
Ik verwacht zelfs dat Twente en tegen FR en tegen NAC nog punten gaat laten liggen.. |
|
|
|
|
ChipMaster
|
|
|
Een afgesproken gelijkspel is verboden he jongens. In de regels bij de knvb staat duidelijk dat een afgesproken gelijkspel of verlies, gelijkstaat aan een zeg maar soort omkoping. Ik meen het serieus, dit kan lijden tot punten in mindering of een geldboete.
Dit lul ik niet, dit is een bestaande regel/wet!!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 11:01 schreef ChipMaster het volgende:Een afgesproken gelijkspel is verboden he jongens. In de regels bij de knvb staat duidelijk dat een afgesproken gelijkspel of verlies, gelijkstaat aan een zeg maar soort omkoping. Ik meen het serieus, dit kan lijden tot punten in mindering of een geldboete. Dit lul ik niet, dit is een bestaande regel/wet!!!! Precies... alhoewel het zeer moeilijk te bewijzen valt. Net zoals gisteravond die handsbal van Poulsen... blijft het ongelooflijk vinden, 1-1 was ook genoeg geweest voor ons dus daar lag het niet aan. Maar wel weer 5 minuten erbij tellen op het eind. Rare avond gisteren. |
|
|
|
|
ChipMaster
|
|
|
Inderdaad moeilijk te bewijzen, maar zeker niet onmogelijk. Dit wordt geen walk-over voor twente. Denk zelfs dat het een gelijkspel wordt. Feyenoord is de koning van de gelijke spelen dit seizoen, dus voor één keer in m'n leven ga ik zeer blij worden alsm feyenoord volgende week punt(en) pakt tegen twente!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Loser...
quote:Wernbloom baalt Ajax geholpen te hebben De winst van AZ op FC Twente (1-0) hielp Ajax in het zadel. Wanneer de Amsterdammers 'gewoon' winnen bij Willem II, dan bedraagt de achterstand op de koploper nog maar één punt. Pontus Wernbloom vond het jammer Ajax geholpen te hebben. Door Rogier Cuypers 14 apr. 2010 09:41:00
Share Foto GalleryZoom Pontus Wernbloom and Ferne Snoyl, NAC Breda - AZ (foto PROSHOTS) Gerelateerde links Teams AZ Alkmaar Spelers Pontus Wernbloom De aftredend landskampioen liet zien dat er nog steeds genoeg voetbal in de ploeg zit. Wernbloom zelf speelde een prima wedstrijd tegen de koploper. "Het plan was om hier wat te laten zien vandaag", vertelde hij op de AZ-website.
Eergevoel was het sleutelwoord bij de Alkmaarders. "In de groep leefde het gevoel dat we wilden laten zien wie de regerend landskampioen is. Het is lekker om de huidige koploper te verslaan."
Ondanks dat de overwinning voor AZ prettig was in de strijd om plek vier hielp de ploeg ook Ajax op weg naar een eventuele landstitel. "Helaas hebben we Ajax weer in het zadel geholpen. Uiteindelijk maak je altijd wel iemand blij. Jammer genoeg is het nu Ajax. Als ik mocht kiezen, koos ik voor FC Twente. Ik vind ze leuk voetbal spelen."
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Heeft twente verloren????? -.- 8e topic over het verlies van twente :P |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is dat nou een (af)druiper bij Perez??:):) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
wat speelde die LENS goeeeeeeed!!! jammer dat die ego tripper van een hamdoueietje erbij liep... |
|
|
|