BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Henk kesler wil uitfans verbieden bij risico wedstrijden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
LUCIFER
 LUCIFER - woensdag 14 april 2010 - 09:17   quote  deeplink  
De voetbalbond KNVB overweegt bij zogeheten risicowedstrijden geen supporters van de uitspelende ploeg meer toe te laten. Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, zei dinsdagavond in Nova zo'n maatregel voor te stellen aan de clubs. Als we bijvoorbeeld bepalen dat FC Twente - Ajax een risicowedstrijd is, dan gaan er geen supporters van Ajax mee, aldus Kesler.

Ajax en Feyenoord spraken vorig jaar in overleg met de KNVB en de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam al af vijf jaar geen supporters mee te nemen naar de onderlinge uitwedstrijden. De KNVB wil die maatregel breder trekken en stelt voor om voorafgaand aan de competitie in overleg met de lokale driehoek en de clubs vast te stellen wat de risicowedstrijden zijn.

Langzamerhand is het tijd dat we er eens over na gaan denken of we dit soort toestanden met hooligans nog wel verantwoord vinden, aldus Kesler. We moeten de clubs maar eens voorhouden of het niet verstandig zou zijn dat we in de toekomst bij risicowedstrijden ook in competitieverband gewoon geen supporters van de bezoekende club meer meenemen. Daar moeten de clubs maar eens ernstig over gaan nadenken.

Bron: Telegraaf.nl
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Ik wil Henk Kesler verbieden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:21   quote  deeplink  
ik de knvb
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 09:21 schreef hotjumper het volgende:
ik de knvb
dat niet per se, als er competente mensen zitten ipv corpulente.
LUCIFER
 LUCIFER - woensdag 14 april 2010 - 09:23   quote  deeplink  
Ja dit gaat tog nergens meer over :S
ik vraag me nu ook af wie het voetbal in nederland nou werkelijk verneukt : is dat dat klijne groepje hooligans of de knvb die dit klijne groepje tuig niet een de baas kan, en zo maar het gehele voetbal naar de klote wille helpen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:24   quote  deeplink  
daat wordt lastig, een criteria bij de bond is dat je joodse voorkeur moet hebben, dat is lastig te rijmen met competentie
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 april 2010 - 09:28   quote  deeplink  
nog effe, dan zitten we voortaan thuis. bestaan er geen stadions meer waar publiek in kan. staan er 100 camera,s langs de lijn, zodat we thuis betaald alles kunnen zien. staan er grote speakers, in iedere hoek een, waar supporters geluiden uitkomen. en is alles verpest. door 020/media/knvb!!! alvast bedankt!! (aboutaleb, kesler, en martin jol) waarom jol? duidelijk lijkt me
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 april 2010 - 09:30   quote  deeplink  
Overigens.. ik pleit voor microfoons bij de dug out..

Gisteren die Mclaren tejeer horen gaan.. briljant.
Bij een foute aanname van Ruiz: "WHAT THE FUCK WAS THAT?!?!"

heerlijk.
LUCIFER
 LUCIFER - woensdag 14 april 2010 - 09:48   quote  deeplink  
waarom jol? duidelijk lijkt me
omdat die een dikk ****** jood is
maar word het niet eens tijd dat wij als fans daar wat van moeten gaan vinden en mischien maar is massaal er tegen in moeten gaat met suporters van alle clubs
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 april 2010 - 09:53   quote  deeplink  
hier sturen ze bij de bond en een aantal clubs al een tijdje op aan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 april 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Kesler maakt het voetbal kapot, niet de hooligans!!! Moeten ze verdomme eens met goede maatregelen komen. Kijk naar Engeland daar gebeurt niets meer in en om het stadion!! Zowel de rest van je leven een stadionverbod en een boete die je de rest van je leven niet betaald krijgt!!
MMM
 MMM - woensdag 14 april 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Henkie moet ze kop ff houwe.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2010 - 17:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:
..... Kijk naar Engeland daar gebeurt niets meer in en om het stadion!!....
slaap lekker verder....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 april 2010 - 08:35   quote  deeplink  
Ging ook om de rest van het bericht jumpertje!! Er gebeurt daar nog geneoeg maar in en binnen een bepaalde straal om het stadion denken die gasten wel 10 keer na voor ze wat uitvreten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Henk kesler wil uitfans verbieden bij risico wedstrijden









0.0057740