|
|
LUCIFER
|
|
|
De voetbalbond KNVB overweegt bij zogeheten risicowedstrijden geen supporters van de uitspelende ploeg meer toe te laten. Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, zei dinsdagavond in Nova zo'n maatregel voor te stellen aan de clubs. Als we bijvoorbeeld bepalen dat FC Twente - Ajax een risicowedstrijd is, dan gaan er geen supporters van Ajax mee, aldus Kesler.
Ajax en Feyenoord spraken vorig jaar in overleg met de KNVB en de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam al af vijf jaar geen supporters mee te nemen naar de onderlinge uitwedstrijden. De KNVB wil die maatregel breder trekken en stelt voor om voorafgaand aan de competitie in overleg met de lokale driehoek en de clubs vast te stellen wat de risicowedstrijden zijn.
Langzamerhand is het tijd dat we er eens over na gaan denken of we dit soort toestanden met hooligans nog wel verantwoord vinden, aldus Kesler. We moeten de clubs maar eens voorhouden of het niet verstandig zou zijn dat we in de toekomst bij risicowedstrijden ook in competitieverband gewoon geen supporters van de bezoekende club meer meenemen. Daar moeten de clubs maar eens ernstig over gaan nadenken.
Bron: Telegraaf.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wil Henk Kesler verbieden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat niet per se, als er competente mensen zitten ipv corpulente. |
|
|
|
|
LUCIFER
|
|
|
Ja dit gaat tog nergens meer over :S ik vraag me nu ook af wie het voetbal in nederland nou werkelijk verneukt : is dat dat klijne groepje hooligans of de knvb die dit klijne groepje tuig niet een de baas kan, en zo maar het gehele voetbal naar de klote wille helpen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
daat wordt lastig, een criteria bij de bond is dat je joodse voorkeur moet hebben, dat is lastig te rijmen met competentie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nog effe, dan zitten we voortaan thuis. bestaan er geen stadions meer waar publiek in kan. staan er 100 camera,s langs de lijn, zodat we thuis betaald alles kunnen zien. staan er grote speakers, in iedere hoek een, waar supporters geluiden uitkomen. en is alles verpest. door 020/media/knvb!!! alvast bedankt!! (aboutaleb, kesler, en martin jol) waarom jol? duidelijk lijkt me |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens.. ik pleit voor microfoons bij de dug out..
Gisteren die Mclaren tejeer horen gaan.. briljant. Bij een foute aanname van Ruiz: "WHAT THE FUCK WAS THAT?!?!"
heerlijk. |
|
|
|
|
LUCIFER
|
|
|
waarom jol? duidelijk lijkt me omdat die een dikk ****** jood is maar word het niet eens tijd dat wij als fans daar wat van moeten gaan vinden en mischien maar is massaal er tegen in moeten gaat met suporters van alle clubs |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hier sturen ze bij de bond en een aantal clubs al een tijdje op aan. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kesler maakt het voetbal kapot, niet de hooligans!!! Moeten ze verdomme eens met goede maatregelen komen. Kijk naar Engeland daar gebeurt niets meer in en om het stadion!! Zowel de rest van je leven een stadionverbod en een boete die je de rest van je leven niet betaald krijgt!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Henkie moet ze kop ff houwe. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 17:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:..... Kijk naar Engeland daar gebeurt niets meer in en om het stadion!!.... slaap lekker verder.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ging ook om de rest van het bericht jumpertje!! Er gebeurt daar nog geneoeg maar in en binnen een bepaalde straal om het stadion denken die gasten wel 10 keer na voor ze wat uitvreten! |
|
|
|