|
|
Boyan
|
|
|
De complimenten aan alle fans van feyenoord en de "hooligans" door geen bedreigingen richting die neuzen van 020 te doen en wel andersom,,
en verder
meneer aboutaleb moet morgen nieuwe beslissingen nemen wat denken jullie?
finale verbieden of toch geen ajax fans?
ik ben benieuwd |
|
|
|
|
Boyan
|
|
|
of geef die tog nog meer kaarten aan feyenoord? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
aboutaleb is 1 grote neus.
geef mij maar Opstelten, die had het beste met Feyenoord voor. en die wist ook dat feyenoord de trots van de stad was.
Aboutaleb maakt regels (geen uitsupporters bij feyenoord-ajax/ajax-feyenoord) en bij de eerste de beste confrontatie lapt ie ze alweer aan zn laars omdat zn ajax vrienden anders de finale niet kunnen bijwonen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 16:46 schreef BRAYY het volgende:aboutaleb is 1 grote neus. geef mij maar Opstelten, die had het beste met Feyenoord voor. en die wist ook dat feyenoord de trots van de stad was. Aboutaleb maakt regels (geen uitsupporters bij feyenoord-ajax/ajax-feyenoord) en bij de eerste de beste confrontatie lapt ie ze alweer aan zn laars omdat zn ajax vrienden anders de finale niet kunnen bijwonen. Helemaal mee eens of peper was ook altijd pro feyenoord |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Je moet voor je stad vechten maar hij vecht juist tegen ons |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 16:46 schreef BRAYY het volgende:aboutaleb is 1 grote neus. geef mij maar Opstelten, die had het beste met Feyenoord voor. en die wist ook dat feyenoord de trots van de stad was. Aboutaleb maakt regels (geen uitsupporters bij feyenoord-ajax/ajax-feyenoord) en bij de eerste de beste confrontatie lapt ie ze alweer aan zn laars omdat zn ajax vrienden anders de finale niet kunnen bijwonen. Woord voor woord mee eens!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Aboutaleb en Kesler allebei aftreden?!?! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
stefan sluipschutter
|
|
|
Aboutaleb en Kesler 2 vieze nichten de feest moet gewoon op de coolsingel geviert worden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja en anders uit protest de binnenstad afbreken??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee laat die Kesler maar zitten want wordt het anders niet v Praag???? Die is nog 5 x erger.... En Aboutaleb kan maar beter burgermeester van 020 worden want ze zijn daar toch opzoek... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 17:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee laat die Kesler maar zitten want wordt het anders niet v Praag???? Die is nog 5 x erger.... En Aboutaleb kan maar beter burgermeester van 020 worden want ze zijn daar toch opzoek... strak plan, Leon! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wie dan als burgemeester van Rotterdam?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uhmmmmm als het maar niet die pisvinger van een Pastoors is.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vind ik wel een goede optie!! |
|
|
|
|
stefan sluipschutter
|
|
|
rotterdam is van ons en nie van die stink neus |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is geen antwoord op mijn vraag! Dat is wat ik al aangaf maar wie zie jij als vervanger?? |
|
|
|
|
stefan sluipschutter
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eens maar zie het niet gebeuren!! |
|
|
|
|
stefan sluipschutter
|
|
|
die stink neus verpest echt als zo als die feesten en zo |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dat ligt dan weer niet aan die neus!! ben zelf al jaren niet meer in Rotterdam naar een feest geweest vanwege de eeuwige vechtpartijen. (danceparade uitgezonderd) |
|
|
|
|
stefan sluipschutter
|
|
|
dat ken je nou ook vergeten die heb tie ook afgeschaft |
|
|
|