|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Marco Pastoors! Voor mij is dat de beste optie! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kijk ff naar de vorige post van mij hahahahahaahahaha die pastoors is geil van pluch waar Pim juist vanaf wou...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 april 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Had ik al gelezen maar kan jij een betere bedenken dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is ook een optie inderdaad! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee joh dat moet je niet willen... Dat Pootje wordt met de meest lichtste discusie van de tafel geluld... Daarbij heeft hij vaak argumenten die voor het grootste watje nog lachwekkend zijn.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 18:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee joh dat moet je niet willen... Dat Pootje wordt met de meest lichtste discusie van de tafel geluld... Daarbij heeft hij vaak argumenten die voor het grootste watje nog lachwekkend zijn.. Heb bij de afgelopen gemeenteraads verkiezingen nog op 'm gestemd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan geen kwaad,ik weet niet wat ernog meer is in Rotterdam. Alleen die Pastoors zie ik zo nu en dan wel eens,maar die mag nog niet in de schaduw staan van Pim... Het lijkt net of hijniet achter zijn woorden staat. Ik vind het een gladde droplul zeg maar hahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
vd.herik,de grote kale leider |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De GKL vind ik een goede optie inderdaad! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
peter r de vries! weg met misdaad! en altijd een alibi! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: das lood om oud ijzer met aboutaleb, allebei joods |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ron jans als burgert vadert? |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
herman den blijker een echte rotterdammer |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als hij maar ook blijft koken. want zijn vreten is zo lekker man. ech niet normaal. denk wel dat de broodjes worst in de kuip ook gelijk vervangen worden en goedkoper kunnen. normaal pils of rode wijn tijdens de wedstrijd! gamba en zeevruchten stalletjes. ik ben voor!!!! |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 10:25 schreef obiku010 het volgende:[..] als hij maar ook blijft koken. want zijn vreten is zo lekker man. ech niet normaal. denk wel dat de broodjes worst in de kuip ook gelijk vervangen worden en goedkoper kunnen. normaal pils of rode wijn tijdens de wedstrijd! gamba en zeevruchten stalletjes. ik ben voor!!!! jij heb echt goeie ideeen gast dat word echt smullen in de kuip |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
krijgen we weer boetes van de knvb omdat de spelers van de tegenstander worden geraakt door rondvliegende champagnekurken vanaf vak-x |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
BEDANKT EN TOT ZIENS!!!!!! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: zn afkomst doet er niet toe,, zn marrokaanse afkomst bedoel ik daar uiteraard mee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en dan kritiek op mijn "ware supporter gehalte" ik snap je niet. maar dat geeft niet. doe je ding. maar serieus nemen kan ik je niet meer |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
Geen racisten en angst zaaiers, zoals pastoors of rita ... politiek figuren die achter elke boom een moslim zien staan..
geef mij maar Dhr. I. opstelten terug.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
etenop
|
|
|
het is onbegrijpelijk nu moeten wij laten zien wie de baas is in rotterdam die marokaan of die enige diegene die het trots is op zijn club hij verklaart hierbij de oorlog die klootzak rot op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 15:55 schreef obiku010 het volgende:[..] en dan kritiek op mijn "ware supporter gehalte" ik snap je niet. maar dat geeft niet. doe je ding. maar serieus nemen kan ik je niet meer weinig gevoel voor humor? |
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Of...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
zolang het maar geen linkse is want dat zijn de grootste oproei kraaiers. en het moet er een zijn met een hart voor Feyenoord. En niet z'n nep figuur die met alle winden meewaait, omdat hij / zij er dan leuk uit ziet op de tv. en ook belangrijk een paspoort ( een Nederlands paspoort ), zodat hij / zij duidelijk maakt ik ben een Nederlandse en geen twijfelgeval. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 16:21 schreef etenop het volgende:het is onbegrijpelijk nu moeten wij laten zien wie de baas is in rotterdam die marokaan of die enige diegene die het trots is op zijn club hij verklaart hierbij de oorlog die klootzak rot op. Het duurde even voordat ik dit bericht had ontcijferd. Toch wel grappig dat onze Marokkaanse burgemeester beter Nederlands spreekt en schrijft dan de meeste hier...... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 april 2010 - 09:34 schreef henkie1969 het volgende:[..] Het duurde even voordat ik dit bericht had ontcijferd. Toch wel grappig dat onze Marokkaanse burgemeester beter Nederlands spreekt en schrijft dan de meeste hier...... Idd...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kan dit even naar het headliner.marrokaanseburgermeesters.nl forum
kijk het is wel een eikel, maar hij wilde de finale wel gewoon door laten gaan. verder mag ie van mij oprotten. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 10:34 schreef hotjumper het volgende:krijgen we weer boetes van de knvb omdat de spelers van de tegenstander worden geraakt door rondvliegende champagnekurken vanaf vak-x iets voor de 12`de minuut? |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat zou een goeie zijn hahaha |
|
|
|
|
stefan sluipschutter
|
|
|
geert leers oud bugermeester van maastricht |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
stefan sluipschutter
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hotjumper als nieuwe burgemeester, Bram Wethouder Milo Secretaris Boudewijn als Penningmeester! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
FR-Han