|
|
remco k
|
|
|
Op papier de moeilijkste tegenstander die we gaan krijgen, toch is dit een thuiswedstrijd en we moeten deze pot winnen om de druk op de ketel te houden...
3-1 winst voor AJAX.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
als we deze spelen zoals net tegen willem2 dan gaan we hem niet winnen. maar ik ga er van uit dat we beter spelen dus zeg ik 3 - O |
|
|
|
|
Ajax_bakel
|
|
|
idd , we zullen deze wedstrijd weer vol gas erin moeten gaan, maar heb wel het idee dat we bewust wat hebben ingehouden tegen willem 2 om verder krachten te sparen en blessure leed te voorkomen , ik zeg ajax - heracles almelo 3-1 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 21:25 schreef remco k het volgende:Op papier de moeilijkste tegenstander die we gaan krijgen, toch is dit een thuiswedstrijd en we moeten deze pot winnen om de druk op de ketel te houden... 3-1 winst voor AJAX.. Laten we 3-1 hopen Remco:), want Heracles zal een taaie tegenstander worden. Toch verwacht ik dat het AJAX gaat lukken om de 3 punten te pakken, want het word gesteund door een immens en enorm enthousiast Ajax-publiek.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Pittige wedstrijd, maar vonden jullie Ajax vandaag slecht spelen dan? Ik vond het lekker combinatievoetbal, alleen de afwerking liet te wensen over... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
het veld was ook neit heel top hoorde ik, je zag ook verschillende spelers wegglijden |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
JAJAJAJ NEC scoort 3x in 8 minuten en staat 3-2 voor tegen ADO. Dit betekent dat ze veilig zijn, en dat ze Ajax laten winnen :D |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
3-0 moet lukken... Thuis zijn wij de beste |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja wees maar niet bang:) ze houden de druk er vol op hoor....heracles kan echt niks doen tegen een ernstig bloed ruikend ajax...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ruiken jullie het ook jongens???
HET ANGSTZWEET BIJ TWENTE!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
je had die kop van mclaren moeten zien toen ie voor de camera stond bij eredivisielive:)dan weet je genoeg......hehehe |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Net zoals hij niet met Engeland voor het EK kwalificeerde... |
|
|
|
|
robs
|
|
|
alleen jammer dat Been zojuist heeft gezegd de wedstrijd van zondag in het licht te zien van de bekerfinale, Vlaar speelt niet zondag |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Deze wedstrijd wint Ajax gewoon,thuis wint niemand van Ajax! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
idd laatste wedstrijd thuis,
ik denk dat feyenoord wil laten zien dat het kan voetballe in twente in alle stress punten verspeelt. ookal zal sportdwaas dit niet zeggen die houd het op een HAV of hoe de fuck hij het ook noemt.
AJAX kampioen goh wat lekker, met zen allen naar het leidscheplein of nog beter als de dubbel gepakt wordt verdienen ze een rondvaart door de gracht ! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
zondag met steun van t publiek wint aja wel. 2-0
twente zie ik wel recancheren tegen feyen..
t zal om de laatste pot gaan
necnacnecnacnecnacnecnacnecnacnecnac..
az wint dik van ehv bv, en nac zal zn best doen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Vlaar en Bahia spelen niet zondag, Twente wint die pot |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Makkelijke pot, 5-0
en Twente speelt gelijk. Is iets beter dan de halve finale.. hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
verwacht lastige wedstrijd van Ajax.. m aar toch 3-0 overwinning... ik denk dat Twente 010 oprolt... Vlaar geblesseerd Bahia geschorst weg achterhoede, denk ook niet dat menig mens dat erg vind zolang Ajax maar geen kampioen word ( te triest voor woorden ) |
|
|
|
|
robs
|
|
|
eindelijk iemand die er kijk op heeft, het is triest maar het gebeurt op zeker zondag: 0101 laat die wedstrijd schieten, iedereen weet dat die echt zich verdiept in de 010-ajax verhoudingen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 16:08 schreef robs het volgende:eindelijk iemand die er kijk op heeft, het is triest maar het gebeurt op zeker zondag: 0101 laat die wedstrijd schieten, iedereen weet dat die echt zich verdiept in de 010-ajax verhoudingen We gaan het wel beleven van het weekend Robs...
zit je ook in het stadion met een radio aan je oor? |
|
|
|
|
robs
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
4-0 dat we nou net 2-0 teggen willem uit spelemn betekent neits vvv ook ingemaakt net als de hel erdivisie ze hebben allemaal denk ik wel een keer 3 doelpunten of meer om de oren gezien psv 2 keer |
|
|
|
|
robs
|
|
|
heracles thuis gaat lukken ja, die bekerfinale ook, nec uit kan erg lastig zijn, zeker als die schaal daar klaarstaat. nog belangrijker is wat nac doet op 2 mei, want no way dat twente zondag ook maar 1 punt zal verspelen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Je mag dat allemaal denken van mij Rob, alleen je zal alleen toch geen gelijk krijgen. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 16:08 schreef robs het volgende:eindelijk iemand die er kijk op heeft, het is triest maar het gebeurt op zeker zondag: 0101 laat die wedstrijd schieten, iedereen weet dat die echt zich verdiept in de 010-ajax verhoudingen Jij praat meer over feijenoord, dan over AJAX, waarom wordt je daar geen supporter? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 14 april 2010 - 23:07 schreef bahbah het volgende:ja wees maar niet bang:) ze houden de druk er vol op hoor....heracles kan echt niks doen tegen een ernstig bloed ruikend ajax...... :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ja, Alleen dat doe je een stuk of 100 keer.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Morgenmiddag 14.30 uur staan er 9 wedstrijden op het programma, zoals de belangrijke wedstrijd voor ons; Twente-Feyenoord en Ons Aller AJAX tegen het Heracles van een uitstekende trainer, Gert-Jan Verbeek. Gert-Jan Verbeek heeft een duidelijke visie, is altijd rechtlijnig en is als mens goed onderbouwd, maar redde het niet bij Feyenoord doordat er teveel betweters in de selectie rondliepen.
Ajax-Heracles in de vaderlandse competitie is in het verleden slechts 9x gespeeld, waarvan Ajax er 1 verloor ( in het dramatische seizoen 64'65, waarin ternauwernood degradatie werd voorkomen ). 2x eindigde het duel in een gelijkspel en 6x wist Ajax de 3 punten uit het vuur te slepen. Doelsaldo; 27-7.
Henk Groot zorgde in de allereerste wedstrijd, op 26-8-1962, tussen beide in Amsterdam in de 65e minuut voor de winnende en enige treffer voor Ajax. Het was de 1e wedstrijd van dat seizoen, waarvan 23.500 toeschouwers getuige waren.
Het daarop volgende seizoen werd Heracles naar huis gestuurd met een 7-0 nederlaag; Piet Keizer 1-0 ('18), Henk Groot 2-0 ('26), Keizer 3-0 ('30), Werner Schaaphok 4-0 ('35), Peet Petersen 5-0 ('62), Groot 6-0 ('86), Karel Vesters 7-0 ('87).
7-0 was ook de uitslag op 9-3-1986 met 3 doelpunten van John Bosman en 3 van Marco v.Basten. Ronald Spelbos tekende voor de 7-0 eindstand. Opstelling destijds aan Ajax-kant; Menzo, Bosman, de Wit, Koeman, Boeve, Mühren, Silooy, Spelbos, van 't Schip, van Basten, Vanenburg. In de 61e minuut kwam Edo Ophof in het veld voor Johnny Bosman.
Klaas-Jan Huntelaar scoorde de 2 en 3-0 op 1-4-2007, nadat Wesley Sneijder de score had geopend. Door deze overwinning kwam Ajax destijds op 3 punten van koploper Psv, maar we kwamen na 34 wedstrijden 1 goal tekort. Ik ben hier nog ziek van en destijds sprak ik 3 dagen lang met niemand.
Scoreverloop van Ajax-Heracles op 20-4-2008, de laatste wedstrijd van dat seizoen; Suarez 1-0 ('4), Perez 2-0 ('18), Huntelaar 3-0 ('29), Klavan 3-1 ('54), Perez 4-1 ('73), Heitinga 5-1 ('79)........... Heitinga scoorde de laatste treffer en het was tevens zijn laatste wedstrijd in competitieverband voor Ajax, want hij maakte de overstap naar Atletico Madrid.
Ajax zal het morgen niet makkelijk krijgen, omdat er spanning op deze wedstrijd zit en Heracles een lastige tegenstander is. Toch zal Ajax met steun van het publiek de 3 punten gaan pakken en bovendien de koppositie na het puntenverlies van Twente tegen Feyenoord:P ( wat zou dit fantastisch wezen ). Welke spelers Jol morgen de wei instuurt is moeilijk te voorspellen, maar ik hoop dat Eriksen zijn opwachting mag maken, want ik vind hem een lust voor het oog.........Einduitslag 3-1......
Hebben jullie hier wat aan toe te voegen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
Frispark
|
|
|
Ajax-Heracles 0-1 Twente-Fijenoord 1-0 Zo kan het ook! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nee bedankt! Ajax gaat winnen en FC Twente gaat het moeilijk krijgen. |
|
|
|
|
afca-r
|
|
|
Ajax- heracles 3-1
Twente-feyenooit nja voor 1 keer dan 1-1 |
|
|
|
|
afca-r
|
|
|
quote: Dan rook ik het toch goed!:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Barcelona 10-04-2010,He hallo Giovanni hoe gaat het.Ja goed en met jou Luis ja er goed scoor erg veel dit seizoen.Biertje Gio ? ja lekker.Zeg luister is Gio,hoe zal je het vinden als jullie de beker winnen ?.Dat zou geweldig zijn hebben we toch een hoofdprijs hebben wij alles voor over.Echt alles Gio ?Ja echt alles.OK Gio jullie pakken Twente dan worden wij kampioen en gunnen wij jullie de beker.Toppie luis,proost wil je nog een biertje van mij? |
|
|
|
|
tom
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahaha, lol... Dat was de reden dat ze samen naar Barça gingen... |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote: ik zeg 4-0 twente IO 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door sjakiepakie -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Het was wel een super middag met zeer goed voetbal Op naar de beker. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik voorspel: Ajax 4-0 en Twente 2-0 |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Mwoehahahaha
ook een biertje teveel op ;)
Was wel een hele gave wedstrijd, genoten van Enoh. Die draaide heel Heracles dol... |
|
|
|