|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het voetbal gaat er niet leuker op worden.. Hou het zoals het nu is, gewoon lekker de eigen competities en doordeweeks Europees.
Zonde, het voetbal word door de bobo's kapot gemaakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 - 08:21 schreef MMM het volgende:[..] Het voetbal gaat er niet leuker op worden.. Hou het zoals het nu is, gewoon lekker de eigen competities en doordeweeks Europees. Zonde, het voetbal word door de bobo's kapot gemaakt. Geld maakt meer kapot dan je lief is en je kan ook nog eens niet zonder ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ons Waterloo is bekend, de vraag is alleen nog even waar t plaatsvindt:
Ongeplaatste teams: Fehérvár (Hon)/FC Vaduz (Lie) Spartak Trnava (Slw)/Lokomotiv Plovdiv (Bul) AEK Larnaca (Cyp)/Levski Sofia (Bul) Austria Wien (Oos) Trabzonspor (Tur) Antwerp (Bel) Mariupol (Oek) Brondby (Den)/Lechia Gdansk (Pol) Yeni Malatyaspor (Tur)/ Olimpija Ljubljana (Slv) FC Utrecht/Zrinjski Mostar (Bos) Sturm Graz (Oos)/Haugesund (Noo) Qäbälä (Aze)/Dinamo Tblisi (Geo) Jablonec (Tsj)/Pyunik (Arm) Mlada Boleslav (Tsj)/Ordabasy (Kaz) Atromitos (Gri)/FC DAC (Slw) Aris Saloniki (Gri)/AEL Limassol (Cyp) Aberdeen (Sch)/Chikhura (Geo) Osijek (Kro)/CSKA Sofia (Bul) Esbjerg (Den)/Shaktyor Soligorsk (WRu) FC Luzern (Zwi)/KÍ Klaksvík (Far) FC Thun (Zwi) Rangers (Sch)/Progrès Niedercorn (Lux) Ventspils (Let)/Gzira United (Mal) IFK Norrköping (Zwe)/Liepaja (Lit) Bnei Yehuda (Isr) Universitatea Craiova (Roe)/Honvéd (Hon) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:Ons Waterloo is bekend, de vraag is alleen nog even waar t plaatsvindt: Ongeplaatste teams: ... Antwerp (Bel) ... Als het die wordt ga ik weer verhuizen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe lekker zou het zijn als we gewoon eens doorkomen , en misschien van daaruit als de boel op orde is , eindelijk wat gaan betekenen in Europa. Ik weet het , ik ben net wakker , maar hoe mooi zou het zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T kan hoor!
Zat net ook te bedenken dat als Ajax CL niet haalt, dat kost ze serieus geld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die krijgen wel een penalty als het nodig is volgende week. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Virgil van Dijk uitgeroepen tot europees speler van het jaar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het loser virus van Brommetje blijkt hardnekkig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh wacht die Belgen spelen nu met 9 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-3
Vier ploegen in Europa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Iedereen, behalve die ploeg met die grote muil. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Daarmee maakt het dan wel een einde aan zijn eigen bestaansrecht. Zo'n "super" competitie zal na een paar seizoenen uit louter Engelse en Spaanse clubs bestaan. Aangevuld met Bayern, PSG en Juventus.
Alle andere clubs in andere landen kunnen het vergeten dat ze ooit nog zelfs maar een voorronde mogen spelen, raden waar de TV gelden uit die landen niet heen gaan. Ga er van uit dat ze bij de UEFA niet zó pretentieus zijn te denken dat heel Europa warm loopt voor die paar ploegen uit Spanje en Engeland. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:Ons Waterloo is bekend, de vraag is alleen nog even waar t plaatsvindt: Ongeplaatste teams: Fehérvár (Hon)/FC Vaduz (Lie) Spartak Trnava (Slw)/Lokomotiv Plovdiv (Bul) AEK Larnaca (Cyp)/Levski Sofia (Bul) Austria Wien (Oos) Trabzonspor (Tur) Antwerp (Bel) Mariupol (Oek) Brondby (Den)/Lechia Gdansk (Pol) Yeni Malatyaspor (Tur)/ Olimpija Ljubljana (Slv) FC Utrecht/Zrinjski Mostar (Bos) Sturm Graz (Oos)/Haugesund (Noo) Qäbälä (Aze)/Dinamo Tblisi (Geo) Jablonec (Tsj)/Pyunik (Arm) Mlada Boleslav (Tsj)/Ordabasy (Kaz) Atromitos (Gri)/FC DAC (Slw) Aris Saloniki (Gri)/AEL Limassol (Cyp) Aberdeen (Sch)/Chikhura (Geo) Osijek (Kro)/CSKA Sofia (Bul) Esbjerg (Den)/Shaktyor Soligorsk (WRu) FC Luzern (Zwi)/KÍ Klaksvík (Far) FC Thun (Zwi) Rangers (Sch)/Progrès Niedercorn (Lux) Ventspils (Let)/Gzira United (Mal) IFK Norrköping (Zwe)/Liepaja (Lit) Bnei Yehuda (Isr) Universitatea Craiova (Roe)/Honvéd (Hon) Doe maar een Oostenrijkse en een Vlaamse ploeg, kunnen we mooi verder inlopen op de concurrerende landen bij goed resultaat. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Antwerp klopt niet dat wordt AZ. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord en Antwerp waren vroeger 2 handen op 1 buik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Antwerp schakelde vooral zichzelf Uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
psv heeft wel een paar talentjes voorin lopen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo die ogen echt sterk. Weet alleen niet hoe sterk hun tegenstander was. Het eerste kwartiertje was het niet veel in iedergeval. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe kan dat nu dat het commentaar zo euforisch is bij AZ, je speelt verdomme tegen 9 man. Maar het was geweldig ?????!!!!!!!?!!!!!!!!!!! Feyenoord speeld ook niet heeeel erg goe maar leg de commentaren eens naast elkaar. Ik begrijp niets van de euforie van AZ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik begrijp niet waarom je je daar druk over maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wil je een mooie poule, of kans op door? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zitten trouwens wel dichter bij de hogere potten dan de jaren ervoor.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kans op door lijkt me het meest wenselijk op dit moment. We gaan het zien zo, zal vanaf hier pittig worden hoe dan ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 mooie goede tegenstander is wel gaaf toch?
Arsenal - Celtic - Feyenoord - Dudelange
Deal? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat, of Lazio, Young Boys en Rangers? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Groeiteam. Dus poulefase doorkomen, meer internationale betekenis vergaren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook goed :)
Lazio uit, de middelvinger van Tomasson. Mooie pot was dat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Lijkt mij een leuk pooltje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit er klaar voor. Loting. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Groep G: FC Porto, Young Boys, Feyenoord en Rangers. De groep van Feyenoord is compleet! Moeilijk, maar schitterend! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev