|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ik weet is dat de meeste problemen buiten het stadion zijn geweest. Ik wacht ook nog steeds op de straffen in Roemenie, Servie, Engeland, Italie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Noem me wedstrijden op waar er niet een handjevol het elke keer weer presteren de boel op stelten te zetten. Is echt maar een mini groepje die dit provoceert. Terwijl de rest zich dan vermaakt met een biertje, worden ze zonder pardon meegetrokken de bus in en breekt de pleuris los. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
een Mini groepje. Uiteraard |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn broertje en ik zelf zijn al een keer in zo iets verzeilt geraakt, hij afgevoerd een busje in ik als suppoost een steen tegen me kop omdat ik niet mee werkte met z’n mafkees. Mocht er niet achteraan van Oosterveen, kon hem wel afmaken. Als ik er zo nu en dan nog kom, zie je ze er nog steeds rond hangen of hun kroos, nog net zo gek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Benoem ze maar hoor, het was de supportresvereniging die de fakkels uitdeelde.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Serieus? Dan zijn het fokking stomkoppen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep, was er zelf bij.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel. Mag de club dan ook met hen rond de tafel gaan. Met de vraag: Wie gaat dat betalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het sowieso belachelijk dat Feyenoord hiervoor aansprakelijk word gesteld, we werden “gefouilleerd” door suppoosten van Young Boys die het allemaal toelieten. Dus waarom Feyenoord verantwoordelijk stellen, dan hadden ze ook suppoosten van Feyenoord moeten laten fouilleren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die suppooosten. Beste jongens. Allemaal een lach, maar eigenlijk niet bestand tegen het idee dat supporters kwaadwillige dingetjes mee hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2019 - 21:33 schreef FR-Henk het volgende:Die suppooosten. Beste jongens. Allemaal een lach, maar eigenlijk niet bestand tegen het idee dat supporters kwaadwillige dingetjes mee hebben. Valt best mee hoor, maar toen ik dat deed mag je verder ook niet veel. Als je mazzel hebt luisteren ze, zo niet heb je pech. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee, dat vind ik gaaf en groot gezeur dat men daar zo forse boetes voor uitdeelt. Nee ik doel op de slopers, waarvan andere blijvend de dupe worden. Zoals auto's en andere bezittingen van mensen die er hard voor gewerkt hebben en op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon lekker je eigen ding doen, eigen regels volgen, blijven schoppen tegen de bonden.
Mag je vanzelf niet meer meedoen, probleem opgelost |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2019 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:Gewoon lekker je eigen ding doen, eigen regels volgen, blijven schoppen tegen de bonden. Mag je vanzelf niet meer meedoen, probleem opgelost Gewoon weer simpel naar: iets doen wat niet toegestaan is? Betalen! Gezeik en geschuif over regels. Man wat vermoeiend toch.
Als er 020 stond dan moesten ze allemaal tegen de muur. Wat dan is het fout. En wél mooi dat die regels er zijn. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2019 - 21:21 schreef RenatoBos het volgende:Vind het sowieso belachelijk dat Feyenoord hiervoor aansprakelijk word gesteld, we werden “gefouilleerd” door suppoosten van Young Boys die het allemaal toelieten. Dus waarom Feyenoord verantwoordelijk stellen, dan hadden ze ook suppoosten van Feyenoord moeten laten fouilleren.. Het moet nu eens echt afgelopen zijn met dat kutvuurwerk ze verzieken zo mijn bloedeigen cluppie iedere keer weer paar van di randdebielen. Straks worden we helemaal uitgesloten of spelen thuis helemaal zonder publiek bedankt klootzakken |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ik ben het heel vaak met je eens Renato maar nu komt ons cluppie echt in de gevarenzone door wat zal het zijn 0.5 procent en dat mag niet gebeuren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij denkt Renato er ook zo over Edje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik hou van Pyro, maar t gaat niet meer.
Kost Feyenoord steeds zoveel misgelopen geld. Beter dat onze supporters zelf de boel afkeuren. Fluit concert als iemand vuurwerk afsteekt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2019 - 10:23 schreef igor korneev het volgende:Ik hou van Pyro, maar t gaat niet meer. Kost Feyenoord steeds zoveel misgelopen geld. Beter dat onze supporters zelf de boel afkeuren. Fluit concert als iemand vuurwerk afsteekt Gaat niet gebeuren, |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bij Atletico geloof ik, doneren de supporters geld aan de club voor de vuurwerkboetes zodat ze kunnen blijven afsteken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar de lol is er toch een beetje af Niet meer roken in het stadion Niets meer roepen ( niet rascistisch natuurlijk) Niets meer afsteken Geen leuke spandoeken Geen echt bier ( behalve op het ere terras) Rare begin tijden Geen amusement meer in de rust Tja is voetbal nog wel voor jan lul en piet met de pet ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Deze gaan we winnen met Dikkie en Senesi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2019 - 22:24 schreef ed pouwelse het volgende:[..] Het moet nu eens echt afgelopen zijn met dat kutvuurwerk ze verzieken zo mijn bloedeigen cluppie iedere keer weer paar van di randdebielen. Straks worden we helemaal uitgesloten of spelen thuis helemaal zonder publiek bedankt klootzakken Eens hoor maar als zelfs de supportersvereniging de fakkels mee naar binnen brengt (honderden he) kunnen we wel afgeven op de supporters maar is dat dan helemaal terecht.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Als t aan Feyenoord lag was de hele kuip verlicht in fakkel vuur. Maar Feyenoord heeft niks te zeggen
De bonden hebben besloten dat t een gidsvermogen kost en winnen de zaak altijd.
De bedragen met het mislopen van zitplaatsen en boetes moet inmiddels al miljoenen bedragen over de jaren heen. Laten we die nu maar beter bewaren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2019 - 11:38 schreef MightyAce het volgende:Bij Atletico geloof ik, doneren de supporters geld aan de club voor de vuurwerkboetes zodat ze kunnen blijven afsteken Lekker, zou er zo een paar Euro’s aan bijdragen als daarmee de kous af is :) |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ja alleen zit je dan weer met lege vakken boete |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Of helemaal zonder publiek, klote hoor want wat is er mis met een beetje sfeer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zeiden ze in t hemeltje ook.
En t is allemaal fun and games, tot t een keer mis gaat. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2019 - 11:50 schreef piet de paler het volgende:Maar de lol is er toch een beetje af Niet meer roken in het stadion Niets meer roepen ( niet rascistisch natuurlijk) Niets meer afsteken Geen leuke spandoeken Geen echt bier ( behalve op het ere terras) Rare begin tijden Geen amusement meer in de rust Tja is voetbal nog wel voor jan lul en piet met de pet ? Precies,er word steeds meer van de gewone jan lul en piet met de pet afgepakt! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je lijkt mijn oma wel, "kijk je uit dat je niet van de trap valt!" man man, gaat het nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja, t is wat. Maar die dingen zijn gewoon link voor omstanders. Zeker wanneer je zo hutje mutje zit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb het zelf nooit zo ervaren, hooguit eens een gat in mijn jas of een pluk haar verschroeid als het wat te dolletjes was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als het nou simpelweg niet toegestaan is, waarom dat dan aan je laars lappen en je club met een boete opzadelen. Een regel vecht je aan op een andere wijze. En wedden dat als deze gasten, met 10 camera's op hen gericht, een boete op eigen naam riskeren ze dan plotseling niets meer ontsteken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O nee, je moet ze natuurlijk koesteren. Lekker je gang gaan. We hebben al zoveel regeltjes. Feyenoord betaalt wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De kop indrukken en uitbannen die sfeer, desnoods met lange celstraffen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2019 - 23:02 schreef VVout het volgende:Heb het zelf nooit zo ervaren, hooguit eens een gat in mijn jas of een pluk haar verschroeid als het wat te dolletjes was. Daar zit niet iedereen op te wachten. Of je moet fakkel vakken maken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijkt me dat je die hebt van origine, RST en zijdelings verbonden met QUX. Tot in lengte van dagen weet je wat dat inhoud normaal gezien als Feyenoorder. Ook zijn deze vakken over het algemeen bezet door de fanatieke aanhang en moet men als gelegenheidsbezoeker toch kiezen voor een ander vak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is dus de wereld omdraaien. Er zijn nu geen vakken voor, want het is niet toegestaan. Maak je er vakken voor, weer iedereen waar ie aan toe is. Nu zeg je dat als je fanatiek bent, maar je liever je kleding heel houdt en weinig zin hebt in brandwonden, maar moet oppleuren naar een ander vak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het mag niet bij Dortmund ,het mag niet bij Valencia,het mag niet bij NewCastle Het mag niet Malmö ,het mag niet bij Besiktas,het mag niet Paok Seloniki . Het mag nergens .Wat is daar nou zo moeilijk aan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 09:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Het mag niet bij Dortmund ,het mag niet bij Valencia,het mag niet bij NewCastle Het mag niet Malmö ,het mag niet bij Besiktas,het mag niet Paok Seloniki . Het mag nergens .Wat is daar nou zo moeilijk aan? Hou toch eens op met je het mag niet, volgens de kerk mag er ook van alles niet en ondertussen.
Dat gebeurt ook bij de clubs, die met keiharde dwang door een orgaan die heiliger als de paus wilt zijn gedwongen worden met sancties. Ondertussen zijn ze zelf tien keer erger, maar zal dat niet zijn met een fakkeltje op S.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 09:01 schreef Stylzz het volgende:Dat is dus de wereld omdraaien. Er zijn nu geen vakken voor, want het is niet toegestaan. Maak je er vakken voor, weer iedereen waar ie aan toe is. Nu zeg je dat als je fanatiek bent, maar je liever je kleding heel houdt en weinig zin hebt in brandwonden, maar moet oppleuren naar een ander vak. Nou goed, maken we er weer een regeltje voor. En wat betreft brandwonden, je hoeft niet in de kring te staan je kan binnen het vak ook gewoon veilig toezien hoor. Je zal zelf wel kunnen beamen dat het er vanaf het vak anders uitziet qua veiligheid en het best strak georganiseerd is dan van buitenaf meteen camera het er best eng uit ziet toch?
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Knallende Ultieme Traditie toch? Is altijd een feestje aan verbonden, net zo als zoveel feestjes die volgens sommige niet meer kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 09:35 schreef VVout het volgende:[..] Nou goed, maken we er weer een regeltje voor. En wat betreft brandwonden, je hoeft niet in de kring te staan je kan binnen het vak ook gewoon veilig toezien hoor. Je zal zelf wel kunnen beamen dat het er vanaf het vak anders uitziet qua veiligheid en het best strak georganiseerd is dan van buitenaf meteen camera het er best eng uit ziet toch? T ziet er prima uit, maar t is niet altijd centraal, das t punt, ik heb ze op andere vakken ook wel eens in mijn nek gehad, of dat ik ze ff aan wilde pakken. Wel gedaan natuurlijk, maar daar gaat t niet om :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:[..] T ziet er prima uit, maar t is niet altijd centraal, das t punt, ik heb ze op andere vakken ook wel eens in mijn nek gehad, of dat ik ze ff aan wilde pakken. Wel gedaan natuurlijk, maar daar gaat t niet om :) Verantwoordelijkheidsgevoel fluctueert natuurlijk, als je dat te veel de vrije loop laat gaat het fout. Das ook voorlopig het probleem met verbieden, dan moet het ook gewoon tegen gehouden worden anders loop je het gevaar dat het onberekenbaar wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nogmaals, lekker laten gaan. En zelf de boete betalen. Wat een slappe hap. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je zou de vakken fysiek kunnen scheiden, is dan makkelijker om daders te zoeken . Vak T en S zitten aan elkaar, zonder afscheiding. Waarom dat Is ? Ook de trappen zijn nooit vrij. Dus daar eerst eens aan beginnen. |
|
|
|