|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan moeten ze gewoon doorgaan. Heb je straks elke wedstrijd geen vuurwerk meer,geen publiek meer,en geen inkomsten meer. Persoonlijk hou ik van pyro ,maar niet ten koste van de club. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van de kerk mag ook niks...Delen die boetes uit als je een keer NIET geneukt hebt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien kunnen we dit nog rechttrekken en het seizoen wat kleur geven. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 09:35 schreef VVout het volgende:[..] Hou toch eens op met je het mag niet, volgens de kerk mag er ook van alles niet en ondertussen. Dat gebeurt ook bij de clubs, die met keiharde dwang door een orgaan die heiliger als de paus wilt zijn gedwongen worden met sancties. Ondertussen zijn ze zelf tien keer erger, maar zal dat niet zijn met een fakkeltje op S. Ik vind 150 km per uur rijden prachtig. Het mag niet, maar het gebeurt natuurlijk wel. Alleen wat minder bij een trajectcontrole. Dat is met de pyro ook zo. En het vervelende, als jij te hard rijdt, betaal je zelf de boete. In het geval van fakkels pakt Feyenoord de consequenties. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 16:29 schreef Els het volgende:[..] Ik vind 150 km per uur rijden prachtig. Het mag niet, maar het gebeurt natuurlijk wel. Alleen wat minder bij een trajectcontrole. Dat is met de pyro ook zo. En het vervelende, als jij te hard rijdt, betaal je zelf de boete. In het geval van fakkels pakt Feyenoord de consequenties. Het blijft gewoon een vervelend verhaal, mooi en listig voor de club. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon gecontroleer laten afsteken daar kan de Maffia sorry eufa geen probleem van maken.........."........... Voetbal,is amusement voor de toeschouwers toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
WINNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
UEFA: vakken Q, R, S, T en U blijven leeg bij nieuwe misstap Feyenoord
Maandag, 16 december 2019 om 17:04
Feyenoord is maandag opnieuw bestraft door de 'Control, Ethics and Disciplinary body' van de UEFA. Naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens de thuiswedstrijd tegen BSC Young Boys in de Europa League op donderdag 7 november moet de club een boete van 36.000 euro betalen. Bovendien krijgt Feyenoord een voorwaardelijke straf opgelegd: bij een volgende misstap moeten enkele supportersvakken een wedstrijd leeg blijven.
De boete van 36.000 euro is tot stand gekomen door het afsteken van vuurwerk (20.000 euro) en het blokkeren van de trappen (16.000 euro). De voorwaardelijke straf bestaat uit het sluiten en leeghouden van de eerste ring van de noordzijde (vakken Q, R, S, T en U) bij de eerstvolgende Europese thuiswedstrijd. De proeftijd van die straf is een jaar.
Feyenoord heeft verder nog een voorwaardelijke straf open staan van het moeten spelen van de eerstvolgende uitwedstrijd in Europees verband zonder publiek. Die voorwaardelijke straf werd opgelegd naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de uitwedstrijd tegen BSC Young Boys en geldt eveneens met een proeftijd van een jaar.
Aanvankelijk oordeelde de UEFA dat Feyenoord donderdag tegen FC Porto geen supporters mocht meenemen vanwege het afsteken van vuurwerk tegen Young Boys, maar daar tekende Feyenoord succesvol beroep tegen aan. Daardoor werd die sanctie omgezet in een voorwaardelijke straf; een geldboete van 55.000 euro bleef wel staan |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Deze vuurwerk liefhebber, begint een hekel te krijgen aan vuurwerk bij Feyenoord op zak.
Hoeveel geld zijn we er afgelopen decennia wel niet aan kwijt? Plus gemiste kaartverkoop |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, voor hebben die fakkels een nostalgische waarde, staat voor mij nog altijd symbool voor de wederopstanding van Feyenoord begin jaren 90 onder Van den Herik, Jansen en Van Hanegem. Hadden wij ook altijd fakkels, niks aan de hand! (heb het niet over knal vuurwerk of vuurpijlen). Kampioenswedstrijd in Groningen, ook fakkels gewoon in het stadion, maar ook toen we terugreden vanuit Groningen naar de Coolsingel, in 1 lange file, en overal supporter op de viaducten met fakkels dus... Beelden die ik nooit vergeet, en waaraan ik altijd herinnerd wordt als er weer fakkels zijn in De Kuip... Wordt een beetje maatschappij van zeikerdjes, vreugdevuren mogen niet, binnenkort niet eens meer vuurwerk met nieuwjaar, Zwarte Piet is ineens verdwenen... Pfff... Blij dat ik het andere nog allemaal meegemaakt heb, en er was relatief weinig aan de hand toen alles nog kon... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ja de vrije jaren 90, toen dingen nog als apestreken werden beschouwd. Ik mis ze ook heel erg.
T kan anno nu gewoon niet meer zonder de club te schaden, hoe zuur ook
Maar de club geeft ons zo nu en dan een vuurwerk show, opzich een mooi gebaar,zonder gevolgen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 23:04 schreef igor korneev het volgende:Ja de vrije jaren 90, toen dingen nog als apestreken werden beschouwd. Ik mis ze ook heel erg. T kan anno nu gewoon niet meer zonder de club te schaden, hoe zuur ook Maar de club geeft ons zo nu en dan een vuurwerk show, opzich een mooi gebaar,zonder gevolgen Ja, is ook zo, en mooi hoor, maar kan toch niet tippen aan het echte werk, van de supporters zelf... En denk dat de spelers dat ook wel vinden, als mogen ze dat natuurlijk niet hardop zeggen meer tegenwoordig...
Feind hohrt mit... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nogmaals als je geen suppoosten op de trappen zet en je duidelijk over te nemen sancties uitspreekt ban je dit niet uit. Ik vind het ook zonde dat het niet meer mag, maar als club moet je ook gepaste maatregelen nemen dingen in een goede weg te leiden. Vanzelf gaat het niet, daar heeft een deel van de aanhang de verantwoording gewoon niet voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dit ook weer andersom redeneren hoor. Je koopt geen kaartje voor een vak, maar voor een stoel, dus daar zit of sta je. Niet op de trap. Dat je dan moet handhaven, oké, maar handhaven betekent ook sanctioneren en dan krijg je dat gemiep weer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 12:03 schreef Stylzz het volgende:Ik vind dit ook weer andersom redeneren hoor. Je koopt geen kaartje voor een vak, maar voor een stoel, dus daar zit of sta je. Niet op de trap. Dat je dan moet handhaven, oké, maar handhaven betekent ook sanctioneren en dan krijg je dat gemiep weer. Staan er bij die beginnen meteen te schuimbekken als je ze ergens op aanspreekt, hopeloos |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 13:03 schreef MightyAce het volgende:[..] Staan er bij die beginnen meteen te schuimbekken als je ze ergens op aanspreekt, hopeloos Niet zelf als suppoost proberen aan te pakken maar met behulp van cameratechnieken en aanwijzingen identificeren. Maakt gerust 100% gebruik van de clubkaart en seizoenskaarten hiervoor, ze zijn in overtreding dus aanpakken met duidelijke sancties, waarvan ik volgende reëel vind.
- Waarschuwingssysteem voor milderen overtredingen in het stadion rijgelement, bij herhaling een periode stadionverbod. - Agressie tegen het personeel van het stadion, levenslang stadionverbod. - Fysieke schade aan het stadion, levenslang stadionverbod. - Aansprakelijk stellen voor boetes die voortkomen uit acties van aanstichters i.b.t. acties die duidelijk aangegeven zijn als ongeoorloofd.
Klaar met die softies die niet doorpakken, nu gewoon even duidelijk zijn wat wel of niet door de beugel kan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 13:25 schreef VVout het volgende:[..] Niet zelf als suppoost proberen aan te pakken maar met behulp van cameratechnieken en aanwijzingen identificeren. Maakt gerust 100% gebruik van de clubkaart en seizoenskaarten hiervoor, ze zijn in overtreding dus aanpakken met duidelijke sancties, waarvan ik volgende reëel vind. - Waarschuwingssysteem voor milderen overtredingen in het stadion rijgelement, bij herhaling een periode stadionverbod. - Agressie tegen het personeel van het stadion, levenslang stadionverbod. - Fysieke schade aan het stadion, levenslang stadionverbod. - Aansprakelijk stellen voor boetes die voortkomen uit acties van aanstichters i.b.t. acties die duidelijk aangegeven zijn als ongeoorloofd. Klaar met die softies die niet doorpakken, nu gewoon even duidelijk zijn wat wel of niet door de beugel kan. Denk ook dat dit de enige manier is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze maar even gepakt, want generiek topic. Interessant: https://coefficienten.nl/uefa-coefficienten-ranglijst/?dfdfd
Na dit jaar valt t hele vervelende seizoen 17-18 er af. Spring je echt weg bij de landen onder je, mits je dit jaar ook weer rond die 9.*** zit. Veel ploegen zijn ook al deelnemers kwijt, terwijl wij nu nog met 5 erin zitten. In t ongunstigste geval raken wij er deze week twee kwijt. Maar drie clubs zijn feitelijk al gegarandeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de rest is Europees voetbal natuurlijk kut, vooral wanneer je niet meedoet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zeer belangrijk vooral dit jaar las ik net. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Elk jaar. Feyenoord begroot Europees nooit. Dus dat wordt feitelijk eigenlijk in het jaarverslag pas inzichtelijk. Wel is dat geld natuurlijk fantastisch om gaatjes dicht te lopen en misschien nog een gerichte investering te doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat niet zo lekker zie ik ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0 punten AZ niet gezien PSV deed zichzelf tekort.
nu wij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd, nieuwe tegenstander met wedstrijdritme. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body' heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 20.000 euro. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen rondom de thuiswedstrijd tegen FC Luzern op donderdag 12 augustus. Feyenoord krijgt de boete vanwege het blokkeren van trappen door supporters in De Kuip, tijdens de return in derde voorronde van de Europa Conference League.
Feyenoord won het duel met de ploeg uit Zwitserland met 3-0, waardoor het – vanavond in De Kuip en volgende week donderdag in Zweden – met IF Elfsborg mag gaan uitmaken wie zich plaatst voor de groepsfase van het Europese toernooi.
De UEFA legde Feyenoord onlangs al een boete van 16.000 euro op vanwege het blokkeren van trappen door supporters tijdens Feyenoord – FC Drita (29 juli 2021). |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body' heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 20.000 euro. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen rondom de thuiswedstrijd tegen FC Luzern op donderdag 12 augustus. Feyenoord krijgt de boete vanwege het blokkeren van trappen door supporters in De Kuip, tijdens de return in derde voorronde van de Europa Conference League. Feyenoord won het duel met de ploeg uit Zwitserland met 3-0, waardoor het – vanavond in De Kuip en volgende week donderdag in Zweden – met IF Elfsborg mag gaan uitmaken wie zich plaatst voor de groepsfase van het Europese toernooi. De UEFA legde Feyenoord onlangs al een boete van 16.000 euro op vanwege het blokkeren van trappen door supporters tijdens Feyenoord – FC Drita (29 juli 2021). "Ethics". Gniffel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
20K, 16K, vanavond weer 20K? als je de groepsfase haalt mag je er wel een potje voor reserveren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kaartjes voor de bewuste vakken 3 EUR omhoog en klaar. Als andere daar een probleem mee hebben, weten ze bij wie ze moeten zijn. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Dat geld he, ongelovelijk. Die fifa heeft de touwtjes volledig in handen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Punten erbij Vitesse ook knap gedaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Turpin volgende week. Hoe dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Serieus..::zou niet mogen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 - 09:22 schreef Stylzz het volgende:Deze maar even gepakt, want generiek topic. Interessant: https://coefficienten.nl/uefa-coefficienten-ranglijst/?dfdfdNa dit jaar valt t hele vervelende seizoen 17-18 er af. Spring je echt weg bij de landen onder je, mits je dit jaar ook weer rond die 9.*** zit. Veel ploegen zijn ook al deelnemers kwijt, terwijl wij nu nog met 5 erin zitten. In t ongunstigste geval raken wij er deze week twee kwijt. Maar drie clubs zijn feitelijk al gegarandeerd. Nu al de score van 2017/18 geëvenaard. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 - 09:22 schreef Stylzz het volgende:Deze maar even gepakt, want generiek topic. Interessant: https://coefficienten.nl/uefa-coefficienten-ranglijst/?dfdfdNa dit jaar valt t hele vervelende seizoen 17-18 er af. Spring je echt weg bij de landen onder je, mits je dit jaar ook weer rond die 9.*** zit. Veel ploegen zijn ook al deelnemers kwijt, terwijl wij nu nog met 5 erin zitten. In t ongunstigste geval raken wij er deze week twee kwijt. Maar drie clubs zijn feitelijk al gegarandeerd. Als ik het goed begrijp raken we er maximaal 1 kwijt. PSV plaatst zich automatisch voor EL en AZ voor CL bij uitschakeling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 08:40 schreef moa het volgende:[..] Als ik het goed begrijp raken we er maximaal 1 kwijt. PSV plaatst zich automatisch voor EL en AZ voor CL bij uitschakeling. Dat klopt, alleen Vitesse kan in principe afvallen. Maar mijn post was voor onze wedstrijd ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat klopt, alleen Vitesse kan in principe afvallen. Maar mijn post was voor onze wedstrijd ;-) Oh haha :D |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Oh fuck, dat hij überhaupt nog mag fluiten. Had laatst ook al z'n wanvertoning, weet niet meer precies waar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 11:12 schreef VVout het volgende:[..] Oh fuck, dat hij überhaupt nog mag fluiten. Had laatst ook al z'n wanvertoning, weet niet meer precies waar. Daarom helemaal blij met de ruime marge. Die lul Naait ons gerust weer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is er geen anti Turpin petitie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: je zou voodoo kunnen proberen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tottenham verliest van een of ander Portugese laagvlieger Aa Gent van een Poolse niemendal
We doen t dus gewoon prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch triest dat dit op al die Nederlandse kanalen die we hebben niet wordt uitgezonden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand wilde t betalen. Dat zegt genoeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: AZ blijkt niet zo'n sterk merk dus |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Apart die individuele wedstrijden, laat ze gewoon een pakket voorrondes aanbieden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord is voor de derde achtereenvolgende week beboet door de ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’.
Het gaat deze keer om een geldboete van € 35.250,- voor het afsteken van vuurwerk en het blokkeren van de trappen bij de thuiswedstrijd tegen IF Elfsborg op donderdag 19 augustus. Het is alweer de derde keer in drie weken tijd dat Feyenoord een boete krijgt opgelegd.
Ook na de thuisduels met FC Drita en FC Luzern in de vorige voorrondes van de Europa Conference League werd de club bestraft. Het totale bedrag aan boetes alleen al over de thuiswedstrijden in de voorrondes bedraagt € 69.250,-. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoeveel zal er in het Feyenoord boete potje zitten. € 200.000? |
|
|
|