|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan wacht Feyenoord nog wel een sterker tegenstander van naam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De wedstrijd begint om 19.00 uur. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
AS Trencin - Feyenoord / Sturm Graz - AEK Larnaca |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
He Leon, we moeten misschien tegen die Jupilers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geef ik ons een goede kans |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: maar eerst kijken wie er blijft |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En of jij die Poolse keeper nog haalt natuurlijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schande als we de groepsfase niet halen met deze tegenstanders |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Onzin, daar moet je gewoon je best voor doen en niet te veel pech hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kunnen we ons beter uitschrijven bij de UEFA en nooit meer mee doen.
Als je tegen Leipzig had gemoeten eens, die zijn veel sterker en dan heb je wat geluk nodig. Maar nu? Kom op zeg, als je dit niet doorkomt kunnen we beter kappen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2018 - 18:04 schreef MMM het volgende:[..] Dan kunnen we ons beter uitschrijven bij de UEFA en nooit meer mee doen. Als je tegen Leipzig had gemoeten eens, die zijn veel sterker en dan heb je wat geluk nodig. Maar nu? Kom op zeg, als je dit niet doorkomt kunnen we beter kappen Wie zeg nou dat je niet mee moet doen, het is gewoon een tegenstander en je moet er niet makkelijk over denken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alsof Nederland nog lekker meedoet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar zijn wij helaas het meest debet aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat om t hele voetbal is gewoon zelfde niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben het hier wel over een clubje waar maximaal 4300 toeschouwers komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er voetballen maar liefst 6 Nederlanders, gehaald van NEC RKC en Archilles |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daarvan een groot deel met een dikke Hummer, Bentley, BMW de parkeerplaats bezetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus ja, een schande als je daar niet overheen walst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: .....oh ook nog een van ADO En een Engelsman , ook van jawel RKC
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
laatste pot 1-5 gewonnen in de competitie en daarvoor met 4-1 van die polen. Ik denk dat ze er niets van kunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2018 - 18:08 schreef VVout het volgende:[..] Wie zeg nou dat je niet mee moet doen, het is gewoon een tegenstander en je moet er niet makkelijk over denken. Dat laatste zeker. Maar als we het nu niet redden.. Je kon veel sterkere tegenstanders loten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is een midget onder de dwergen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dat je gelijk hebt volgende week na de return, maar er wordt gemakkelijk over gedacht. Ik zelf heb 2 Slowaken in dienst en die zijn vol vuur, enthousiasme en moed. Een afspiegeling van wat ik verwacht te zien van Trecin, dus zou ik als Feyenoord dit maar bedachtzaam aangaan en je niet hierdoor laten verrassen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is volgende week de eerste wedstrd gratis voor seizoenkaart houders? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mijn paspoort huilt tranen met tuiten, maar mijn portemonnee is luid toeterend aan het feesten in de straten. #WeGaanNietEuropaIn |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Deze kan voorlopig op slot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De laatste 27 Europese uitwedstrijden van @Feyenoord:
G V V V G G V W (Kalmar FF, 1-2) V V V V V V V G V V W (Standard Luik, 0-3) G V G V V V V V
Balans: - 2 zeges - 6 gelijke spelen - 19 nederlagen
Tobclub |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wow, heftig lijstje. Tja, dan was gisteren niet echt een verrassing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We moeten thuis gewoon met grotere cijfers gaan winnen dan we uit verliezen. Simpel toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord - Real Madrid 4-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord - Real Madrid 4-0 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2018 - 23:16 schreef VVout het volgende:Hoop dat je gelijk hebt volgende week na de return, maar er wordt gemakkelijk over gedacht. Ik zelf heb 2 Slowaken in dienst en die zijn vol vuur, enthousiasme en moed. Een afspiegeling van wat ik verwacht te zien van Trecin, dus zou ik als Feyenoord dit maar bedachtzaam aangaan en je niet hierdoor laten verrassen. Dit dus, god wat een eikels. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lijkt wel of Feyenoord die instelling maar 2 of 3 keer per seizoen kan opbrengen. En dan meestal als het al te laat is. Hoe zou dat toch komen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nederland is door de nederlagen gezakt op de ranking lijst Denemarken is ons voorbij. Weer n stap terug als dit zo blijft, en die kans lijkt groot . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als het ons toch lukt ...........dan revancheer je jezelf .......diep in mij heb ik hoop. Maar denk dat het niet lukt maar dan hoop ik op sorry, het ontslag van Gio |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 voordeel dat we geen Europees spelen. Doordeweeks geen gezeik en geƫrger maar gewoon lekker voetbal kijken |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan verder , op strijd en kracht , niet met voetbal. Maar door magie van de Kuip , minimaal 6-0 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 18:33 schreef van geil het volgende:We gaan verder , op strijd en kracht , niet met voetbal. Maar door magie van de Kuip , minimaal 6-0 Keep on dreaming! |
|
|
|