|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Man man dit had al 6-1 kunnen staan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die had ook een wedstrijd of vier waard kunnen zijn #berghuus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis wil ook op de transfer lijst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Te gretig ,gehaast , lijkt wel stress |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das eigenlijk gewoon rood voor Berghuis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zolang hij niet klapt.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij Van Persie? Want die heeft er het meest gemist inmiddels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Je creert er in 1 helft al zeker zo veel al zij vorige week, maar ja, die spits van ze maakt ze makkelijk. En Feyenoord heeft veel te veel kansen nodig om tot goals te komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja , het is bij iedereen te gehaast . Ook zeker bij hem Er wordt keihard gewerkt. Clasie valt me weer zwaar tegen , Larsson ook. De rest zonder de kansen meegeteld voldoende, inzet n 10 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon dom bij die 1-1 , met een 1-0 voor voetbal je toch rustiger. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:18 schreef van geil het volgende:[..] Ja , het is bij iedereen te gehaast . Ook zeker bij hem Er wordt keihard gewerkt. Clasie valt me weer zwaar tegen , Larsson ook. De rest zonder de kansen meegeteld voldoende, inzet n 10 Clasie vind ik wel licht verbeteren, maar wat is aan het doen was bij de 1-1 sloeg nergens op. Was alleen maar bezig met klagen ipv op te staan en door te gaan. Ja er had gefloten kunnen worden, maar dan nog moet je gewoon doorgaan. Het is zijn man die vervolgens aan de basis van die goal staat. Had gewoon voorkomen kunnen worden als ie was opgestaan.
En daar ligt op dit moment ook zijn grote zwakte, het lijkt wel alsof ie niet meer weet wat ie bij (mogelijk) balverlies moet doen. Vaak totaal uit positie. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:18 schreef van geil het volgende:[..] Ja , het is bij iedereen te gehaast . Ook zeker bij hem Er wordt keihard gewerkt. Clasie valt me weer zwaar tegen , Larsson ook. De rest zonder de kansen meegeteld voldoende, inzet n 10 Ik vind Larsson niet verkeerd. Clasie wel. Maar die heeft weinig gespeeld en nu 3x in een week. Dat verrast me eigenlijk niet. En t was nooit een loopwonder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Larsson is weer typisch Larsson. Alleen maar naar binnen en alles op 50% zo lijkt het.
Al is zijn samenspel met Malacia nog wel aardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Het is ongelofelijk dat al deze kansen er niet in gaan. Het is een typisch symptoom van een team dat niet in vorm is. Maar eenmaal in de flow kan er nog vanalles gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En Larsson is weer typisch Larsson. Alleen maar naar binnen en alles op 50% zo lijkt het. Al is zijn samenspel met Malacia nog wel aardig. Eens stelt weer teleur.
Sinisterra maar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En BTW Bijlow had die 1-1 gehad denk ik ... verder helaas geen enkele verrassing in de opstelling / het spel van Feyenoord. Haal Toornstra er nou af Gio en zet RvP op 10 en Sinisterra voor Larsson. Of BergMMMuis ter voorkoming van een tweede gele kaart natuurlijk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Clasie vind ik wel licht verbeteren, maar wat is aan het doen was bij de 1-1 sloeg nergens op. Was alleen maar bezig met klagen ipv op te staan en door te gaan. Ja er had gefloten kunnen worden, maar dan nog moet je gewoon doorgaan. Het is zijn man die vervolgens aan de basis van die goal staat. Had gewoon voorkomen kunnen worden als ie was opgestaan. En daar ligt op dit moment ook zijn grote zwakte, het lijkt wel alsof ie niet meer weet wat ie bij (mogelijk) balverlies moet doen. Vaak totaal uit positie. Ze lieten het net mooi zien, de pass (balverlies) was al weg voor het duwtje En die vrije trap op Berghuis , die stond tussen drie man ( toen hij geel kreeg)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:24 schreef JanM het volgende:En BTW Bijlow had die 1-1 gehad denk ik ... verder helaas geen enkele verrassing in de opstelling / het spel van Feyenoord. Haal Toornstra er nou af Gio en zet RvP op 10 en Sinisterra voor Larsson. Of BergMMMuis ter voorkoming van een tweede gele kaart natuurlijk! Gio zijn schuld dus, uiteraard. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou die er bij zetten en Larsson maar eens van het middenveld laten spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:24 schreef van geil het volgende:[..] Ze lieten het net mooi zien, de pass (balverlies) was al weg voor het duwtje En die vrije trap op Berghuis , die stond tussen drie man ( toen hij geel kreeg) Inderdaad allemaal situaties die een slimme speler makkelijk zou moeten kunnen voorkomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet niet wat je nog moet doen,. Ja scoren |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Uiteraard, maar daar gaat het nu niet om/over. Ik snap echt niet waarom je nu Bijlow gaat passeren en denk dat je nu iets anders moet proberen om het misschien ineens toch nog aan het draaien te krijgen. Toornstra en Larsson vind ik de minst verrassende dus ik zou Vente en Sinisterra erin zetten en RvP uit de spits halen. En ik ben echt bang voor nog een kaart voor Berghuis ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door JanM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koppies erbij houden, wat een stress zit er in het team |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 21:31 schreef JanM het volgende:[..] Uiteraard, maar daar gaat het nu niet om/over. Ik snap echt niet waarom je nu Bijlow gaat passeren en denk dat je nu iets anders moet proberen om het misschien ineens toch nog aan het draaien te krijgen. Toornstra en Larsson vind ik de minst verrassende dus ik zou Vente en Sinisterra erin zetten en RvP uit de spits halen. En ik ben echt bang voor nog een kaart voor Berghuis ... V Persie houdt dit niet vol |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil