|
|
Jeroen.
|
|
|
Bahia pak zijn zoveelste gele kaart als gevolg,mist de wedstrijd tegenFC Twente. Toevallig, of niet? Vlaar zo erg aangeslagen dat hij zondag niet mee kan spelen tegen twente?
Maar als het bewust is, zorgen dat er minimaal 1 punt naar Twente gaat, vindt ik het persoonlijk een heel goed initiatief!
FC Twente Kampioen!!! 020 pakt zoals Jol het zo mooi zei "gewoon de dubbel" Niks ervan! Feyenoord heeft beide touwtjes in handen.
Ajax mist de dubbel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door Jeroen. -- |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Niet dat die stinkende oproerkraaiers met die breedbek kikker aan het roer uit 020 kampioen gaan worden. Ook niet dat mijn cluppie punten verspeeld. Maar ja die teleurstelling heb ik wel meer gehad, dit jaar en vorig jaar en ...... In godsnaam dan nog 1 keertje dan want dan hebben ze de 25e een goede reden om wat recht te zetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
rustig maar jongens,LUIGI maakt alles goed. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zondag verliezen en door dat we de beker winnen hoeven we helemaal geen voorrronde in de EC te spelen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zondag verliezen we az speelt gelijk tegen 020 twente wint van nac en wij winnen de finale
twente kampioen wij 4e en bekerwinnaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|