|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Wat vonden we van hem? Toch 2 assistjes, vond hem gisteren niet slecht spelen! Ohja BRUINS///HELD |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij liep lekker te sleuren, goeie assists. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
langzaam komt cisse in vorm zodat hij er in de finale twee inpeert |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Bram en cisse gaat dat samen? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
was ook weer fijn om jdt te zien op het veld,een voorhoede met cisse,jdt,wijnaldum en bruins er kort achter,nou dan wil ik het nog weleens zien wat die domme belgen van 020 daar tegen in kunnen brengen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ja gaat samen,had zeer veel twijfels,moet zeggen de laatste wedstrijden kun je zien dat het er wel in zit hij krijgt nu ook meer bruikbare ballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door bram -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahaha ik wil ff 1 ding kwijt we hebben onze doelstellingen gehaald en er is weer hosanna sfeer hier op het forum ook wel eens leuk. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
pas nou op,heb slechte bui |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
stel jankerds zijn jullie !!!!!!!!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Cisse laat gewoon wat gebeuren en is met zijn acties bijna altijd naar voren gericht. vandaar dus dat het een goeie is |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nee milo,dat gezeik van dat wij maar moeten verliezen van die tukkers,niks gvd,oprollen die gasten,iedereen moet zijn eigen broek maar ophouden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Nee hij heeft gewoon gelijk! Als Twente van ons verliest en daarmee het kampioenschap verliest is dat niet ons probleem ! WIJ moeten 4e worden klaar uit ! Dan word ajax kampioen ja jammer dan leuk voor hun Laten wij ons nou maar focussen op de 4e plek en daarmee europees voetbal>Ervaring>Financien>Aankoop/Verkoop>Gezonde situatie
Als wij de komende 3 jaar europees spelen worden onze spelers ervarener en dus brengen ze meer geld op als je ze dan verkoopt meer inkomsten verder tv geld en dergelijken op die manier worden we weer gezond !
Wij als Feyenoord zijnde worden er niet beter van als Twente kampioen word ! Het levert ons niets op en we verliezen de 4e plek dat betekend dat je lager instroomt in de el waardoor je weer zo'n kut wedstrijd hebt tegen een of ander stug oostblok clubje ! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 12:28 schreef qwerto het volgende:[..] Nee hij heeft gewoon gelijk! Als Twente van ons verliest en daarmee het kampioenschap verliest is dat niet ons probleem ! WIJ moeten 4e worden klaar uit ! Dan word ajax kampioen ja jammer dan leuk voor hun Laten wij ons nou maar focussen op de 4e plek en daarmee europees voetbal>Ervaring>Financien>Aankoop/Verkoop>Gezonde situatie Als wij de komende 3 jaar europees spelen worden onze spelers ervarener en dus brengen ze meer geld op als je ze dan verkoopt meer inkomsten verder tv geld en dergelijken op die manier worden we weer gezond ! Wij als Feyenoord zijnde worden er niet beter van als Twente kampioen word ! Het levert ons niets op en we verliezen de 4e plek dat betekend dat je lager instroomt in de el waardoor je weer zo'n kut wedstrijd hebt tegen een of ander stug oostblok clubje ! moraalridder |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
persoonlijk vond ik wijnaldum weer een aardige indruk maken. lang geleden. bruins gaat ook steeds beter spelen vind ik hoor. geweldige aanname bij de 2-0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond het weer helemaal niks. Leuk die 'acties' op eigen helft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
hoe ging dat liedje nou over hem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij moet terug naar Roda NSB, olé olé. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is ie al terug?
(Heerlijk dat zeiken haha) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Cissé komt er wel let maar op |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik weet het niet, denk dat het de zoveelste flop word.. |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
enigste met een contract tot 2014, rest is uiterlijk 2012 weg........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Voert altijd z'n taken uit, dus meestal een voldoende. Nou nog scoren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Precies 15 tot 20 assists mag idd ook ;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
quote: Mag ik je daar volgend seizoen aan houden? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja hoor, wordt net zo'n grote als Bruins |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Die dan weer niet ;) maar Cisse gaat denk ik ook wel meer laten zien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou dan word het dus helemaal niks.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Tijdens de eerste training zullen zondag alleen Tomasson en Cisse ontbreken, zo meldt VI. Tomasson werd deze week uitgeschakeld op het WK en krijgt nog enkele weken vrij. Daarnaast heeft hij een spierscheuring opgelopen. Ook Sekou Cisse ontbreekt. Hij kampt volgens de nieuwe Voetbal International met een blessure. Ron Vlaar is wel van de partij. Hij ging in de zomer langer door met Oranje. Nadat hij afviel bij Oranje heeft hij inmiddels voldoende rust gekregen om zondag weer aan de slag te gaan. Weer eens geblesseerd, wat een miskoop. Ongelooflijk.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|