BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VANAVOND 20:00U PROTESTACTIE BIJ MAASGEBOUW!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Klop
 Klop - donderdag 15 april 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Laten we dit ook weer gebeuren!?!??!! Nee toch!!!

Op alle fronten worden WIJ benadeeld; terugwedstrijd bij ons in de Kuip op een doordeweeks avond!?!??! Hoe duidelijk moet het worden dat de neuzen moeten gaan winnen van de KNJB!?!?!?!?!?

Na de 25% verhoging op onze seizoenkaarten, ook dit nog eens een keertje eroverheen!!!

Heb ik daar heel de nacht voor in EDE voor de deur gelegen en mezelf de jantering gereden!!???

Pleurt ff gauw op!!!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 15 april 2010 - 13:58   quote  deeplink  
IK BEN ER ....
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 15 april 2010 - 13:58   quote  deeplink  
EN STA NIET VOOR MIJN ACTIE S IN
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 13:58   quote  deeplink  
Maar waarom niet naar zeist?
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 13:59   quote  deeplink  
idd zeist!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 14:00   quote  deeplink  
ohja.. lekker de hoolie uithangen..
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 13:59 schreef Milo het volgende:
idd zeist!
is waarsch wel effectiever
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 14:03   quote  deeplink  
nee, want dan hebben ze hun zin.. komen ze hoor de feyenoord hoolies.. weer onrust trappen.
wij uitgesloten van deelname, europees ticket afgenomen, Twente mag de finale spelen.. etc etc..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:
nee, want dan hebben ze hun zin.. komen ze hoor de feyenoord hoolies.. weer onrust trappen.
wij uitgesloten van deelname, europees ticket afgenomen, Twente mag de finale spelen.. etc etc..
heb je ook een punt, dan maar helemaal boycotten
bram
 bram - donderdag 15 april 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:
nee, want dan hebben ze hun zin.. komen ze hoor de feyenoord hoolies.. weer onrust trappen.
wij uitgesloten van deelname, europees ticket afgenomen, Twente mag de finale spelen.. etc etc..
wijs gesproken,helemaal eens
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 15 april 2010 - 14:10   quote  deeplink  
stylzz

ga lkkr naar de kerk op zondag fatsoensrakker..
craven
 craven - donderdag 15 april 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Hij denkt aan de club!
Vanitas
 Vanitas - donderdag 15 april 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Dit is overigens geen besluit van de KNVB alleen. Alle partijen waren bij het overleg aanwezig en ook het Feyenoord bestuur heeft ingestemd! Reden: inkomsten?
Klop
 Klop - donderdag 15 april 2010 - 14:12   quote  deeplink  
dus een goede reden om te gaan vanavond, niet om te rellen oid. Maar om je mening te kunnen geven en dat we dit niet accepteren!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:10 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
stylzz

ga lkkr naar de kerk op zondag fatsoensrakker..
joh, wat mij betreft ga je lekker naar Zeist man, heeft toch geen zin.
Maar als jij je zo wilt uiten, prima, ik geef je alleen aan wat er kan gebeuren
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 15 april 2010 - 14:13   quote  deeplink  
allemaal naar kuip en vanuit kuip naar stad naar Aboutaleb
gudde aftreden aboutaleb aftreden
er moet iets gebeuren

wat een trieste stakkers
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 14:14   quote  deeplink  
maar wie zou dan overigens die belachelijke datum, donderdag 6 mei, in Rotterdam verzonnen hebben? waarom niet gewoon 8 of 9 mei?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Zal wel met de plee offs te maken hebben denk ik?
Vanitas
 Vanitas - donderdag 15 april 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:14 schreef sevillana het volgende:
maar wie zou dan overigens die belachelijke datum, donderdag 6 mei, in Rotterdam verzonnen hebben? waarom niet gewoon 8 of 9 mei?
Ja dat slaat inderdaad helemaal nergens op. Als het dan echt niet anders kan, beide door de week!
Koos-C
 Koos-C - donderdag 15 april 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:14 schreef sevillana het volgende:
maar wie zou dan overigens die belachelijke datum, donderdag 6 mei, in Rotterdam verzonnen hebben? waarom niet gewoon 8 of 9 mei?
Ook zoiets...
En waarschijnlijk willen ze dat het 's-middags gespeeld gaat worden, want 's-avonds is het te gevaarlijk...
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:16 schreef Stylzz het volgende:
Zal wel met de plee offs te maken hebben denk ik?
waarschijnlijk, maar gaan wij, of die neuzen, daar aan deelnemen dan?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 14:21   quote  deeplink  
6 mei is uiteraard wel een historische dag.
Vanitas
 Vanitas - donderdag 15 april 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:12 schreef Klop het volgende:
dus een goede reden om te gaan vanavond, niet om te rellen oid. Maar om je mening te kunnen geven en dat we dit niet accepteren!!!
Ja, gewoon een georganiseerde demonstratie. Geen gedoe, anders heeft de KNVB er een extra reden bij.
Maurice83
 Maurice83 - donderdag 15 april 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Feyenoord moet zich terug trekken uit de beker. en Twente dan maar laten winnen. groot spandoek met KNJB bedankt. dan is de boodschap wel duidelijk.
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:
6 mei is uiteraard wel een historische dag.
behaalde resultaten in 't verleden bieden geen garantie voor ................................
Vanitas
 Vanitas - donderdag 15 april 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:29 schreef Maurice83 het volgende:
Feyenoord moet zich terug trekken uit de beker. en Twente dan maar laten winnen. groot spandoek met KNJB bedankt. dan is de boodschap wel duidelijk.
Dan moet het een initiatief van de fans zijn. Het feyenoord-bestuur heeft al ingestemd met het besluit!

ZEIST - De omstreden bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt toch over twee duels gespeeld. Het eerste duel wordt gespeeld op 25 april. Het tweede op 6 mei. De eerste wedstrijd wordt gespeeld in Amsterdam, de tweede in Rotterdam. Dat bevestigen bronnen aan Telesport.

Wel staat vast dat bij beide duels geen supporters van de bezoekende club aanwezig zullen zijn. Het bekeraffiche is al weken in het nieuws vanwege de grote veiligheidsrisico's.

De beslissing is de uitkomst van het overleg tussen Ajax, Feyenoord, de gemeente Rotterdam en de politie. Uiteindelijk is Feyenoord als laatste partij overstag gegaan.

De laatste keer dat een bekerfinale over twee duels werd gespeeld was in 1983 tussen Ajax en NEC. Een finale over twee wedstrijden was destijds een experiment.

bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/6530906/__BEKERFINALE_OVER_TWEE_DUELS__.html?sn=voetbal

Telegraaf, effe afwachten of het bericht volledig klopt.
Maurice83
 Maurice83 - donderdag 15 april 2010 - 14:34   quote  deeplink  
nou ja dan iedere supporter deze finale boycotten. dan zakken de TV gelden onwijs en wordt het uti financieel oogpunt wel herzien. geen supporter in de kuip en niemand afstemmen op RTL 7 dan zul je zien wat er gebeurt. geen bedrijf zal meer een beetje ruimte willen in een reclame blok van rtl 7 om dat tijdstip als ze weten dat er toch niemand kijkt.
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - donderdag 15 april 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Zondag de boel open gooien en iedereen zijn kaartje inleveren bij de KNJB dan is de kuip ipv half vol helemaal leeg. Goeie reclame voor die takke leiers uit zeist
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:30 schreef sevillana het volgende:

[..]

behaalde resultaten in 't verleden bieden geen garantie voor ................................
nee ik hoop ook niet dat ze deze keer Wilders afknallen...
Vanitas
 Vanitas - donderdag 15 april 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Ik wil wel eens de verklaring van het Feyenoord-bestuur zelf zien. Hebben ze het sportieve succes en het traditionele van de bekerfinale in de Kuip opgeofferd aan inkomsten en lagere kosten beveiliging (geen uitsupporters)?
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 14:39   quote  deeplink  
ik kan het niet geloven! echt niet, wat gebeurd er nou? ik ben ff de weg kwijt ongeloofelijk.
Maurice83
 Maurice83 - donderdag 15 april 2010 - 14:40   quote  deeplink  
masale BOYCOT
Groot denken!!
 Groot denken!! - donderdag 15 april 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Ik vind het niet erg. Financieel is het beter.
En waarom zouden we niet kunnen winnen in Amsterdam?????
Als je groot wil zijn moet je ook groot denken!
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:42 schreef Groot denken!! het volgende:
Ik vind het niet erg. Financieel is het beter.
En waarom zouden we niet kunnen winnen in Amsterdam?????
Als je groot wil zijn moet je ook groot denken!
het leverd miljoenen op! wat denk jezelf?
Xapter
 Xapter - donderdag 15 april 2010 - 14:45   quote  deeplink  
grotendeel van de winst gaan naar knjb ben ik bang..
FR-Han
 FR-Han - donderdag 15 april 2010 - 14:50   quote  deeplink  
massaal voor die zogenaamde finale terugtrekken. geen supporters. lever allemaal je kaart in. das de enige manier om je punt te maken. dan pakken ze nog de centen niet. dit gaat toch helemaal nergens meer over. ik ben er klaar mee. als feyenoord hier echt mee ingestemt heeft. ga ik nooit meer naar de kuip, en besteed ik geen ene stuiver meer aan de club
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - donderdag 15 april 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:42 schreef Groot denken!! het volgende:
Ik vind het niet erg. Financieel is het beter.
En waarom zouden we niet kunnen winnen in Amsterdam?????
Als je groot wil zijn moet je ook groot denken!
denk je echt dat feyenoord dit veel geld gaat opleveren, na aftrek van alle kosten (lees: premie aan KNJB) blijft er misschien een paar ton over.

En daarvoor de traditie van 1 finale opgeven en toegeven aan de KNJB? NOOIT!

Ben je wel helemaal wijs?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door FR_Ricardo --
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:50 schreef obiku010 het volgende:
massaal voor die zogenaamde finale terugtrekken. geen supporters. lever allemaal je kaart in. das de enige manier om je punt te maken. dan pakken ze nog de centen niet. dit gaat toch helemaal nergens meer over. ik ben er klaar mee. als feyenoord hier echt mee ingestemt heeft. ga ik nooit meer naar de kuip, en besteed ik geen ene stuiver meer aan de club
zo sprak "de ware supporter"
FR-Han
 FR-Han - donderdag 15 april 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 15:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

zo sprak "de ware supporter"
je bent weer lekker vriendelijk. ga effe vervelend tegen een ander doen. heb me handen vol aan me eigen vernacheldheid! gelukkig ben jij een betere supporter. steek je energie liever in feyenoord in plaats van mij
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 15 april 2010 - 15:13   quote  deeplink  
ik heb al naar de knvb gebeld en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt.

morgen leg ik er een claim neer
MrChriz
 MrChriz - donderdag 15 april 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Ik ben zeer teleurgesteld in mijn eigen cluppie dat ze maar weer eens zo makkelijk overstag gaan. De KNJB geeft de joden weer hun zin en maken daarbij graag gebruik van maatschappelijke argumenten. Wat denk je dat er gaat gebeuren als die joden in Rotterdam de beker pakken? Alsof het dan rustig blijft. Heel voetballend NL slikt alles als het erop aankomt de joden te matsen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 15:25   quote  deeplink  
ik heb gehoord dat men in rotterdam de beschikking heeft over een paar honderd kaarten voor een neutraal vak op de 25ste in die badkuip, weet iemand hoe ik aan zo'n kaart kan komen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Ik ga nog wel even een mooi plaatje maken over de 25e met vertrekkende treinen uit de stad enzo.. beetje duits sfeertje mee geven.
MMM
 MMM - donderdag 15 april 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Zal er zijn.
Red
 Red - donderdag 15 april 2010 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:
nee, want dan hebben ze hun zin.. komen ze hoor de feyenoord hoolies.. weer onrust trappen.
wij uitgesloten van deelname, europees ticket afgenomen, Twente mag de finale spelen.. etc etc..
Algelopen weken heeft de KNJB wel erg schrik gekregen van de grote bek van die vak410 boekentas hooli's. Zaten geen consequenties aan.

Het heeft meer nut om in Zeist te "demonstreren" dan voor de Kuip, Gudde kan niks doen.

Boycotten gaat niet lukken want dan geven ze ons kaartje wel aan andere, desnoods aan de stewards.

Dan maar straf maar de KNJB moet eens ophouden met dit gedrag

Zou graag een keer gaan stappen met die Kessler ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door Red --
Southside 1908
 Southside 1908 - donderdag 15 april 2010 - 16:37   quote  deeplink  
Ik hoop dat de joden ook komen demonstreren vanavond
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - donderdag 15 april 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 15:49 schreef Red het volgende:

[..]

Het heeft meer nut om in Zeist te "demonstreren" dan voor de Kuip, Gudde kan niks doen.

Gudde kan degelijk wel wat doen: hij hoeft alleen maar te zeggen:
Een finale is 1 wedstrijd, als het er 2 worden spelen we niet! Ik sta achter de supporters!
Red
 Red - donderdag 15 april 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 16:42 schreef FR_Ricardo het volgende:

[..]

Gudde kan degelijk wel wat doen: hij hoeft alleen maar te zeggen:
Een finale is 1 wedstrijd, als het er 2 worden spelen we niet! Ik sta achter de supporters!
Hij kan wel mooi lullen dat die niet gaat spelen maar wat schieten we er mee op?
Dan geef je 020 alsnog iets en ontneem je Feyenoord een smak geld. (Ook als we verliezen levert dit een paar ton op)
Nu kunnen we ze het kampioenschap ontnemen en met een goed strijdend Feyenoord kunnen we zelfs de beker van hun afpakken, HELEMAAL NIETS IN ..........!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door Red --
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 16:47 schreef Red het volgende:

[..]

Hij kan wel mooi lullen dat die niet gaat spelen maar wat schieten we er mee op?
Dan geef je 020 alsnog iets en ontneem je Feyenoord een smak geld. (Ook als we verliezen levert dit een paar ton op)
Nu kunnen we ze het kampioenschap ontnemen en met een goed strijdend Feyenoord kunnen we zelfs de beker van hun afpakken, HELEMAAL NIETS IN ..........!!!!
zit de nodige waarheid in, maar ............ je laat als Feyenoord ook wel zien dat je ballen hebt!
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - donderdag 15 april 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 16:47 schreef Red het volgende:

[..]

Hij kan wel mooi lullen dat die niet gaat spelen maar wat schieten we er mee op?
Dan geef je 020 alsnog iets en ontneem je Feyenoord een smak geld. (Ook als we verliezen levert dit een paar ton op)
Nu kunnen we ze het kampioenschap ontnemen en met een goed strijdend Feyenoord kunnen we zelfs de beker van hun afpakken, HELEMAAL NIETS IN ..........!!!!
dat laat al zien dat je er helemaal niets van snapt!

Ten eerste: het is overduidelijk dat dit alleen is gedaan om die joden te bevoordelen, pas na de competitie valt de beslissing, 2 wedstrijden geeft ze meer kans etc.

Ten tweede: een finale is 1 wedstrijd, kan je 80 landen opnoemen waar dit zo is.

Ten derde: 1 wedstrijd is veel mooier, voorbeeld: feyenoord - twente, zo hoort voetbal te zijn. Mooie wedstrijd, mooie sfeer etc.

Ten vierde: KNJB doet alles om die joden voor het eerst sinds jaren weer een prijs te geven.

Ten vijfde: joden klagen --> dan veranderen we de regels toch wel even.

Ten zesde: Waarom op een donderdag in Rotterdam?

Ten zevende: Geld?! denk je nou echt dat Feyenoord veel geld hiermee gaat verdienen?

Ten achtste: Feyenoord = club van het volk: wanneer wordt er dan eens geluisterd naar de supporters.

Ten negende: against modern football! niet alles draait alleen maar om commercie en uitzendrechten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VANAVOND 20:00U PROTESTACTIE BIJ MAASGEBOUW!!









0.0067591