BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook WvH Schaal mogelijk gesplitst

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Red
 Red - donderdag 15 april 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Mochten Ajax en Feyenoord in de strijd om de WvH Schaal tegenover elkaar staan, dan lijkt ook in dat geval een splitsing voor de hand te liggen. Dat zegt een woordvoerder van de KNVB tegen Voetbal International.

De wedstrijd om de WvH Schaal wordt gespeeld door de landskampioen en de winnaar van de KNVB Beker. De kans bestaat dat Ajax en Feyenoord elkaar daarom opnieuw treffen en dan lijkt het spelen van één wedstrijd niet gewenst.

"We willen niet op de muziek vooruit lopen, maar met de bekerfinale in ons achterhoofd lijkt het spelen van één duel niet het ideale scenario", aldus de woordvoerder. Het duel staat voor komend seizoen vooralsnog gepland op zaterdag 31 juli in de Amsterdam Arena.

BRON

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door Red --
moa
 moa - donderdag 15 april 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Geloof er geen reet van :)

De knvb heeft zich al lang ingedekt met taal als:

"Na de dubbele beker finale gaan we evalueren en zullen we tot een besluit komen over de Johan Fruitschaal blabla.."

Ik kan je wel alvast vertellen wat de uitkomst van die evaluatie is, 1 wedstrijd in een Arena zonder Feyenoord supporters :)
R()b
 R()b - donderdag 15 april 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Geeft niet in 2016 of 2018 hebben ze ons weer hard nodig , om het WK naar binnen te slepen in het nieuwe stadion.
Gewoon lekker tegenwerken!
Milo
 Milo - donderdag 15 april 2010 - 17:21   quote  deeplink  
die jc schaal is geen prijs!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door Milo --
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 17:30   quote  deeplink  
zou eigenlijk niet meer dan logisch zijn na de beslissing om de bekerfinale over 2 wedstrijden te spreiden
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 17:19 schreef moa het volgende:
Geloof er geen reet van :)

De knvb heeft zich al lang ingedekt met taal als:

"Na de dubbele beker finale gaan we evalueren en zullen we tot een besluit komen over de Johan Fruitschaal blabla.."

Ik kan je wel alvast vertellen wat de uitkomst van die evaluatie is, 1 wedstrijd in een Arena zonder Feyenoord supporters :)
en dat zit er idd wel dik in
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 18:22   quote  deeplink  
ik heb gehoord dater 1000 kaarten via sponsors geregeld zijn voor de neutrale vakken tijdensde jc schaal
FR-Han
 FR-Han - donderdag 15 april 2010 - 18:26   quote  deeplink  
kesler zegt zojuist al dat de dubbele "finale" volgend jaar wel enkel is. omdat aan de bekertraditie vastgehouden moet worden. klopt echt niks meer van. een verlies voor het pure voetbal. een europese competitie maken met clubs als juventus, 020, acmilan, real, mischien dat het dan wel eerlijk blijft!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 18:26 schreef obiku010 het volgende:
kesler zegt zojuist al dat de dubbele "finale" volgend jaar wel enkel is. omdat aan de bekertraditie vastgehouden moet worden. klopt echt niks meer van. een verlies voor het pure voetbal. een europese competitie maken met clubs als juventus, 020, acmilan, real, mischien dat het dan wel eerlijk blijft!
ach welnee, na nancy en deportivo heb je toch ook gezien dat Feyenoord genaait wordt in europa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 18:22 schreef hotjumper het volgende:
ik heb gehoord dater 1000 kaarten via sponsors geregeld zijn voor de neutrale vakken tijdensde jc schaal
ik heb gehoord dat een risburo uit rotterdam 850 kaarten voor neutrale vakken had gekocht en nu busreizen aan t organiseren is.
MMM
 MMM - zaterdag 17 april 2010 - 22:08   quote  deeplink  
Topictitel + tekst veranderen in WvH Schaal, alvast bedankt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2010 door MMM --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 17 april 2010 - 22:44   quote  deeplink  
hahahahahaha
Red
 Red - dinsdag 20 april 2010 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 22:08 schreef MMM het volgende:
Topictitel + tekst veranderen in WvH Schaal, alvast bedankt!
Done ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 april 2010 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb gehoord dat een risburo uit rotterdam 850 kaarten voor neutrale vakken had gekocht en nu busreizen aan t organiseren is.
Ik heb inmiddels 40 kaarten aangeschaft en we gaan met de hele sportschool heen!

word gezellig!!!!
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 20 april 2010 - 18:02   quote  deeplink  
hoeft toch niet?
we spelen dan toch tegen fc twente.
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 18:02 schreef jarjar78 het volgende:
hoeft toch niet?
we spelen dan toch tegen fc twente.
idd lekker scherp!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 april 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 18:02 schreef jarjar78 het volgende:
hoeft toch niet?
we spelen dan toch tegen fc twente.
ja maar zou natuurlijk wel leuk zijn als zowel twente als Feyenoord zouden eisen dat ze ieder in hun eigen stadion willen spelen ivm de veiligheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 09:03   quote  deeplink  
Jews.jpg

LAFCA
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 april 2010 - 09:24   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha
Rene Koster
 Rene Koster - woensdag 21 april 2010 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 18:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja maar zou natuurlijk wel leuk zijn als zowel twente als Feyenoord zouden eisen dat ze ieder in hun eigen stadion willen spelen ivm de veiligheid.
Inderdaad dan zouden ze een daad stellen. Ik lees net dat ze dat stinkstadion in palendorp maar half vol krijgen maar ze delen dadelijk wel mee als er geld overblijf van de twee finales,GELD VAN FEYENOORDERS, maar dat zullen ze wel niet weigeren die graftakken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 april 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]

LAFCA
hahahahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ook WvH Schaal mogelijk gesplitst









0.0079829