BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Snelle invoer voetbalwet

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Red
 Red - donderdag 15 april 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Henk Kesler, directeur Betaald Voetbal van de KNVB, roept op tot een snelle invoering van de voetbalwet. Dat zei hij tijdens de persconferentie, waarbij Kesler de beslissing toelichtte om de bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord over twee duels te verdelen.

Laat dit een aanzet zijn tot een discussie over hoe het nu verder moet met dit soort risicowedstrijden in Nederland, specifiek tussen Feyenoord en Ajax, zei Kesler tijdens de persconferentie in Zeist. Je ziet dat clubs normaal gesproken een beetje wegduiken voor hun verantwoordelijkheid, maar dat geldt in dit geval ook voor de overheid. We wachten nog steeds op de invoering van de Voetbalwet. Het zal goed zijn als die er snel komt, net als een wetsvoorstel tegen de zwarthandel in kaartjes.

De Voetbalwet werd vorig jaar april al aangenomen door de Tweede Kamer, maar de Eerste Kamer moet nog akkoord geven. De Voetbalwet ligt nu bij de Eerste Kamer, vervolgde Kesler. Ik heb gehoord dat ze er nu haast mee willen maken en het voorstel zelfs willen aanscherpen. Dat klinkt de KNVB als muziek in de oren.

BRON
R()b
 R()b - donderdag 15 april 2010 - 17:34   quote  deeplink  
ach veel te laat!
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 17:34 schreef R()b het volgende:
ach veel te laat!
tsja, maar beter laat dan nooit?
R()b
 R()b - donderdag 15 april 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 17:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, maar beter laat dan nooit?
Sja... weet je Sev.
Toen iedereen er om vroeg in de voetbalwereld , toen was het niet zo makkelijk.
En kwam het er niet.
Maar met enige dreiging kan het ineens wel , vindt ik krom.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 april 2010 - 18:19   quote  deeplink  
nutteloos...

ze kunnen er al niet voor zorgen dat neuzen geen neutrale kaarten kopen, hoe moeten ze die voetbalwet handhaven. wordt alleen maar gebruikt om voetbalsupporters verder dwars te zitten.
sevillana
 sevillana - donderdag 15 april 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 17:46 schreef R()b het volgende:

[..]

Sja... weet je Sev.
Toen iedereen er om vroeg in de voetbalwereld , toen was het niet zo makkelijk.
En kwam het er niet.
Maar met enige dreiging kan het ineens wel , vindt ik krom.
nederland op z'n smalst?
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 17 april 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 17:34 schreef R()b het volgende:
ach veel te laat!
Dat dachten ze in Engeland ook. En op een paar kleine incidenten na gaat het daar wel goed.
En aanscherpen? Perfect. Ik ben het eens met de stelling om deze randdebielen die alleen maar om te komen rellen voor 15 jaar vast te zetten en ze persoonlijk aansprakelijk stellen voor ALLE schade en kosten (dus ook die voor de politie e.d.)
Dan werken ze (als ze dat al doen) hun hele leven voor hun stomme gedrag.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 17 april 2010 - 09:55   quote  deeplink  
De politieke partijen zijn al jaren mede verantwoordelijk voor de wantoestanden rondom het voetbal. Als het om het electoraat gaat roepen ze ach en wee. Wanneer ze weer eenmaal zitten (welke partij dan ook) gebeurd er weer helemaal niets! Laat ze nu in hun programma's zetten dat de voetbalwet er komt! Niet lullen maar poetsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2010 door Dubble O ms --
de.fan
 de.fan - zaterdag 17 april 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Deze wet komt al veel te laat! Maar beter te laat dan nooit.
Zie maar wat het heeft opgeleverd in Engeland, er gebeurt nog wel eens iet maar veel en veel minder dankzij die voetbalwet! En forse straffen met flinke schadevergoedingen horen er dan ook bij. Dus wat dat betreft heeft Henkie1969 zeker wel gelijk. Alleen jammer dat het hier zo lang moet duren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 april 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Ach mijn zwager heeft wel eens verteld dat v Praag de Ajaxaanhang op een
1 of andere bijeenkomst de supporters aanspoorde om de Feyenoordsupporters
eens aan te pakken.Deze schijnheilige klootzak heeft nu zijn bek vol over respect
voor elkaar....

Van mij hoeft die voetbalwet er niet te komen dankzij dit soort jakhalzen..
dogfan
 dogfan - zaterdag 17 april 2010 - 21:05   quote  deeplink  
Jemig, hebben ze zitten slapen, dit is al jaren aan de gang en nu opeens moet er een voetbalwet komen!!!!!!!!
ovi
 ovi - zaterdag 17 april 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Het voetbal in Nederland is al jaren naar de klote en dat is niet alleen de de schuld van de supporters , want ook de overheid is hier schuldig aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Snelle invoer voetbalwet









0.0058250