|
Royaal
|
|
|
De kogel is door de kerk: Rob van Dijk zal ook volgend seizoen uitkomen voor Feyenoord. De doelman voelt zich nog altijd fit en wil onder trainer Mario Been nog een keer zijn kans grijpen om onder de lat te komen staan. Na het bijtekenen van de huidige eerste keus, Erwin Mulder, betekent dit dat Been uit vier doelmannen zijn keuze kan gaan maken voor het volgende seizoen.
Dat het niet makkelijk zal worden voor Van Dijk om zich erin te knokken als eerste goalie, is voor hem geen reden om niet bij te tekenen. Dat de club liever een jonge keeper wil, snap ik, geeft Van Dijk toe tegenover Voetbal International. 'Maar ik verwacht wel dat als ik er om een of andere reden in kom en ik doe het goed, de trainer mij dan zal laten staan. Daar hebben we over gesproken.
Van Dijk voelt zich nog altijd goed en denkt dat hij van betekenis kan zijn voor Feyenoord. 'Oké, ik ben er even uit geweest met een spierblessure, maar zoiets kan iedereen overkomen. Ook het feit dat de trainer en de technisch directeur mij graag wilden behouden, speelde een grote rol. Ik ben fit, ik vind het nog leuk en ik kan met mijn ervaring ook de jongere keepers helpen. Daarom ga ik door. |
|
|