|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
kesler en de chinese gokmaffia duizend agenten over om dat nu te onderzoeken!!!
mischien wel 100 acties dat ajax gematst wordt!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
hij zet alles naar zijn hand om ajax iets te laten winnen het is de laatste weken toch erg hoe ajax gematst word het heeft alleen maar met geld te maken verder niets |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Van een belchinees gehoord denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar hij heeft wel gelijk...;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als gok voor neus staat dan snap ik hem! maar dan zou chinese nog joodse moeten zijn. vanaf vandaag kan ik voor mezelf de hele competitie en knvb niet meer serieus nemen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 21:34 schreef obiku010 het volgende:als gok voor neus staat dan snap ik hem! maar dan zou chinese nog joodse moeten zijn. vanaf vandaag kan ik voor mezelf de hele competitie en knvb niet meer serieus nemen precies!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een dikke vette bolus draaien bij de voordeur van Kesler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nou... dat zal hem leren. alleen als je bolus dodelijk geurt zeg ik doen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik vind een giertank wel wat (wel in zijn huis), waar heb ik dat eerder gehoord??? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: JA dat zal hem zeker leren. En hij mag ook niet op me verjaardag komen!! UH |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
trouwens ik krijg opeens een helder moment..........ik weet waarom we zo genaait worden.
we hebben twente eruit geknikkerd, dat kan meneer natuurlijk niet hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 april 2010 - 21:51 schreef Jappie_FEY het volgende:trouwens ik krijg opeens een helder moment..........ik weet waarom we zo genaait worden. we hebben twente eruit geknikkerd, dat kan meneer natuurlijk niet hebben Nou zijn mannen hebben dinsdag zelf Twente nog genaaid bij AZ... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dus vink zal wel nooit meer fluiten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die neemt iemee naar binnen want hij denkt dat het z'n onechte kind is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die fluit de 25e. Of blom let maar op. |
|
|
|
|
vakkie t
|
|
|
wat dacht je van dick van egmond? woordvoerder van de amsterdamse politie |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: vink heeft wel een wedstrijdje schorsing te pakken, zo voorspelbaar die knjb |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik wil blankenstein terug! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha straks nog frans derks en v swieten en alle nichten taan weer te fluiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908