BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe triest ben je als Feyenoord supporter als je wil dat je eigen club verliest!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - donderdag 15 april 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Eigenlijk wel een beetje lachwekkend momenteel, Feijenoord supporters die willen dat hune eigen club express verliest, de 4e plek opgeeft, een ronde extra moet spelen in de EL.
En dan zijn ze ook nog eens bang de bekerfinale te gaan verliezen tegen ons AJAX.

Alles bij Feijenoord wat er momenteel gebeurt, ruikt naar angst.

Feijenoord suppporters zijn momenteel een lachertje en maken zichzelf volkomen belachelijk.

Wat mij persoonlijk erg mooi lijkt: Dat Twente van Feijenoord wint waardoor alles supporters erg blij worden, dan verliest Twente bij NAC waardoor ajax alsnog kampioen wordt en Feijenoord de 4e plek heeft opgegeven en een extra ronde EL moet spelen, HELEMAAL VOOR NIKS haha...
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 15 april 2010 - 21:40   quote  deeplink  
wat zouden ajax supporters eigenlijk willen als we de zaak nou eens omdraaide?

als feyenoord tweede zou staan en ajax zo`n beslisende wedstrijd zou spelen tegen fc twente.
zouden de supporters dan ook niet willen dat twente wint en feyenoord geen kampioen zou worden.

personelijk vind ik dat feyenoord gewoon zijn sportieve plicht moet doen en winnen maar zou het niet erg vinden om te verliezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 april 2010 door jarjar78 --
bird
 bird - donderdag 15 april 2010 - 21:40   quote  deeplink  
been wil gewoon 4e worden ipv 5e anders moeten ze voorrondes spele voor europa L feyenoord speelt gelijk daar verliezen doen ze niet
bird
 bird - donderdag 15 april 2010 - 21:41   quote  deeplink  
2 voorrondes spelen ipv 1
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 15 april 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Ik wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuilmaken. Het besluit omtrent de bekerfinale is al een groot verlies voor voetbalminnend Nederland. Ik begrijp de frustaties wel en verder laat ik het daarbij. Ik richt me alleen op Ajax en wat anderen vinden, roepen of willen kan me geen ene biet schelen.
remco k
 remco k - donderdag 15 april 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:40 schreef jarjar78 het volgende:
Ik zou 500000% zeker willen zien dat AJAX die wedstrijd zou winnen, ik heb dan ook al 47 jaar geen haat gekoesterd tegen Feijenoord. Ik snap dat van beide kanten ook niet, onze geschiedenis samen is te mooi om dat door een paar nepsupporters weg te laten gooien.

Nee hoor, draai de rollen maar om, ik zou nog steeds voor AJAX juichen, ik vind het diep triest dat iemand zijn eigen club zou willen zien verliezen...
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 15 april 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:43 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuilmaken. Het besluit omtrent de bekerfinale is al een groot verlies voor voetbalminnend Nederland. Ik begrijp de frustaties wel en verder laat ik het daarbij. Ik richt me alleen op Ajax en wat anderen vinden, roepen of willen kan me geen ene biet schelen.
helemaal mee eens.
alleen richt ik me alleen op feyenoord als je het niet erg vind (zowel jammer dan)
remco k
 remco k - donderdag 15 april 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:44 schreef piet het volgende:

[..]

nee je grootste rivaal aanmoedigen, hahahahaha. Hebben jullie weer hulp nodig, helpt de knvb niet genoeg??
Feijenoord is geen rivaal hoor. Jullie doen namelijk al jaren niet meer mee om de titel.

En nee, ik heb geen hekel aan FR
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 15 april 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Feijenoord is geen rivaal hoor. Jullie doen namelijk al jaren niet meer mee om de titel.

Ik heb wel een hekel aan ze, maar dat neemt niet weg dat deze bekerfinale helemaal is verkloot en ik hun frustaties dus wel enigzins begrijp. De bekerfinale heeft na aanleiding van alle berichtgeving zijn glans inmiddels wel verloren.
bahbah
 bahbah - donderdag 15 april 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:

als feyenoord tweede zou staan en ajax zo`n beslisende wedstrijd zou spelen tegen fc twente.
zouden de supporters dan ook niet willen dat twente wint en feyenoord geen kampioen zou worden.

personelijk vind ik dat feyenoord gewoon zijn sportieve plicht moet doen en winnen maar zou het niet erg vinden om te verliezen.
dan zou ik willen dat we gehakt maakte van die tegenstander...kan het niet verkroppen dat we bewust zouden verzaken.....
mafkees.
sebbe1
 sebbe1 - donderdag 15 april 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zijn jullie de laatste jaren ook niet verwent met een kampioenschap. Mocht Twente tegen ons punten laten liggen en jullie worden kampioen even goede vrienden. Ik heb wat dat betreft ook geen hekel aan ajax.

Voor mij telt Feyenoord, dat we geen kampioensploeg hebben is al tijden bekend, wie er dan kampioen wordt is mij om het even.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 15 april 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 22:25 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn jullie de laatste jaren ook niet verwent met een kampioenschap. Mocht Twente tegen ons punten laten liggen en jullie worden kampioen even goede vrienden. Ik heb wat dat betreft ook geen hekel aan ajax.

Voor mij telt Feyenoord, dat we geen kampioensploeg hebben is al tijden bekend, wie er dan kampioen wordt is mij om het even.
Eindelijke een slimme reactie. Waren er maar meer zoals jouw. Je bent voor je eigen club en hoopt altijd dat ze winnen en wat er verder gebeurt kan me geen biet schelen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 15 april 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 22:26 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

ik moest eerst ff denken hoe triest ben je als je zo'n vraag stelt op een ajax forum
toen moest ik denken hoe oud ben je eigenlijk
en toen moet je niet slapen?
denk ff na man.......

wat interesseert het jou wat een paar feyenoord supportes lullen. spelers op het veld laten die wedstrijd echt niet lopen.

en op dat laatste reageer ik maar niet........
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 15 april 2010 - 22:34   quote  deeplink  
wat heeft dit te maken met wat ik schreef je hebt wel gelijk overigens
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 15 april 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 22:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En de topics op jullie forum hebben een niveau??
Neen. Zeer zekers niet XD
alibabba
 alibabba - vrijdag 16 april 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Dat Feyenoord-supporters hopen dat hun eigen club verliest, heeft alles met jaloezie te maken. De haat tegen Ajax is gebaseert op het feit dat Ajax nationaal en internationaal de laatste 30 jaar met kop en schouders boven Feyenoord staat.

Ze zijn in onderlinge confrontaties vele malen vernederd door ons en dat geeft elke Feyenoorder tik op tik, zodat men bang is voor een volgende. Dat zorgt ervoor dat aanhangers liever willen dat Feyenoord verliest, zodat Ajax wellicht geen kampioen wordt.

De haat van Ajax-supporters richting Feyenoord is stukken minder, puur om de successen.
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Een deel van de supporters die vrijdag de groepstraining van Feyenoord bezochten, maakte de spelers duidelijk dat er wat hen betreft aanstaande zondag wordt verloren bij FC Twente. Als de Tukkers puntenverlies lijden, zou Ajax daarvan kunnen profiteren. En als de fans van Feyenoord iets niet willen, is het een landstitel voor de aartsrivaal uit Amsterdam.

'Maar wij doen daar niet aan mee', aldus Feyenoord-trainer Mario Been op de website van de Rotterdamse club. 'Wij zijn sportmannen en gaan met maar één doel naar Enschede en dat is winnen. Dat scheelt ons ook weer een voorronde Europa League, wat de kans op plaatsing voor de groepsfase groter maakt. Ik hoop dat de supporters daar ook aan denken.'

Been vindt het een vreemde situatie. 'Want ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen. Maar wij gaan de vierde plaats met hand en tand verdedigen. Ik zou niet eens weten hoe we met de handrem erop moeten voetballen, we gaan er gewoon vol in. Het enige waar we voor moeten waken zijn directe rode kaarten.'
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 17 april 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:33 schreef alibabba het volgende:
Dat Feyenoord-supporters hopen dat hun eigen club verliest, heeft alles met jaloezie te maken. De haat tegen Ajax is gebaseert op het feit dat Ajax nationaal en internationaal de laatste 30 jaar met kop en schouders boven Feyenoord staat.

Ze zijn in onderlinge confrontaties vele malen vernederd door ons en dat geeft elke Feyenoorder tik op tik, zodat men bang is voor een volgende. Dat zorgt ervoor dat aanhangers liever willen dat Feyenoord verliest, zodat Ajax wellicht geen kampioen wordt.

De haat van Ajax-supporters richting Feyenoord is stukken minder, puur om de successen.
Dat de "haat" tussen verschillende groepjes die zich supporter noemen buitensporig is geworden staat buiten kijf, maar welke jaloezie? Jaloers omdat jullie de laatste 6 jaar kampioen zijn geworden of dat jullie na 2002 zoveel internationale prijzen hebben gewonnen.

Als supporter wil je het beste voor je club, dat is dus winnen. In alle andere gevallen ben je dus geen supporter.

Om niet te veel af te dwalen van de titel van deze topic. Als je dit soort discussies wilt voorkomen moet je net als in engeland verplichten dat de clubs in hub sterkste formatie aantreden.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:33 schreef remco k het volgende:
Eigenlijk wel een beetje lachwekkend momenteel, Feijenoord supporters die willen dat hune eigen club express verliest, de 4e plek opgeeft, een ronde extra moet spelen in de EL.
En dan zijn ze ook nog eens bang de bekerfinale te gaan verliezen tegen ons AJAX.

Feijenoord suppporters zijn momenteel een lachertje en maken zichzelf volkomen belachelijk.

Wat mij persoonlijk erg mooi lijkt: Dat Twente van Feijenoord wint waardoor alles supporters erg blij worden, dan verliest Twente bij NAC waardoor ajax alsnog kampioen wordt en Feijenoord de 4e plek heeft opgegeven en een extra ronde EL moet spelen, HELEMAAL VOOR NIKS haha...
hoe gtriest kun je zijn om hier een post van te maken. pure frustratie en achterdocht dat het zou kunnen gebeueren en gewoon iets wat in je mind zit dat jezelf zou doen. ik had je hoger in geschat remco!
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 17 april 2010 - 08:14   quote  deeplink  
quote:

Dan staat er i.p.v Feyenoord Ajax in de titel, dit gaat natuurlijk ontkent worden want stel je voor je wordt uitgemaakt voor nepsupporter.
freakie
 freakie - zaterdag 17 april 2010 - 09:23   quote  deeplink  
Feyenoorders die zegge dat wij jaloers of gefrustreerd is belagelijk.. Ik ben heel tevreden met het seizoen van dit jaar.. 2e geeft de kans op champions league.. en 1ste dan zit je in de champions league.. dus het is hopen dat je eerste word zo niet.. geen probleem..
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 april 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 00:03 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Dat de "haat" tussen verschillende groepjes die zich supporter noemen buitensporig is geworden staat buiten kijf, maar welke jaloezie? Jaloers omdat jullie de laatste 6 jaar kampioen zijn geworden of dat jullie na 2002 zoveel internationale prijzen hebben gewonnen.

Als supporter wil je het beste voor je club, dat is dus winnen. In alle andere gevallen ben je dus geen supporter.

Om niet te veel af te dwalen van de titel van deze topic. Als je dit soort discussies wilt voorkomen moet je net als in engeland verplichten dat de clubs in hub sterkste formatie aantreden.
Jaloezie is zeker één van de oorzaken van haat. Het is bekend, ook in de laatste 6 jaar, dat Ajax veruit de meeste prijzen pakt ( Knvb-Beker, JC-schaal ). Bovendien in onderlinge confrontaties word Feyenoord vaak vernederd door Ajax en dat wakkert de haat die een deel van de supporters heeft alleen maar aan.
SanderS
 SanderS - zaterdag 17 april 2010 - 15:07   quote  deeplink  
Tis echt te zielig voor woorden. Ik hoor het Heracles publiek toch ook niet zeggen "Wij hopen dat AJAX wint van Heracles want dan wordt Twente misschien geen kampioen!" En met dat verschil dat Heracles nergens meer voor speeld!!
jarjar78
 jarjar78 - zaterdag 17 april 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 12:17 schreef alibabba het volgende:

[..]

Jaloezie is zeker één van de oorzaken van haat. Het is bekend, ook in de laatste 6 jaar, dat Ajax veruit de meeste prijzen pakt ( Knvb-Beker, JC-schaal ). Bovendien in onderlinge confrontaties word Feyenoord vaak vernederd door Ajax en dat wakkert de haat die een deel van de supporters heeft alleen maar aan.
jaloezie.... never.
ik ben trots feyenoord fan en natuurlijk hoop ik dat twente kampioen wordt, dat verdienen ze gezien het seizioen gewoon. maar dit moet niet ten koste van de rivaliteit tussen feyenoord en ajax gaan. feyenoord moet gewoon z`n eigen spel spelen. winst of verlies.

wat ik echt zielig vind is dat supporters zich druk gaan maken om wat andere supporters zeggen. zover ik weet wordt het spel op het veld gespeelt en wie het beste is wint,
wie dat dan ook mag zijn.

wat kan mij het nou schelen wie er kampioen wordt. mij telt maar 1 ding....feyenoord. mag mocht ajax wel kampioen worden vergeet een ding niet, daar heeft feyenoord aan geholpen. door van twente te winnen.
EEok
 EEok - zaterdag 17 april 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Zonder Feyenoord kunnen jullie geen kampioen worden.....wha ha ha.God ik ga hier nog jarenlang plezier van hebben!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 april 2010 - 15:29   quote  deeplink  
Wij kunnen echt wel zonder Feyenoord winnen, NAC kan nog altijd winnen van FC Twente of gelijk spelen. En PSV en Ajax hebben niet bij NAC uit gewonnen, dus dat wordt leuk.
Mastercoen
 Mastercoen - zaterdag 17 april 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Als je door tereur van zichzelf noemende feijnoord supporters je wedstrijd gaat verliezen dan moeten we helemaal maar stoppen met voetbal. Het is te gek voor woorden. Gewoon je sportieve plicht doen en minimaal gelijk spelen tegen Twente.
bjorn
 bjorn - zaterdag 17 april 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 april 2010 - 21:33 schreef remco k het volgende:

Niet alle supporters willen dat we morgen verliezen hoor zo ik ook niet maar tuurlijk heb ik liever dat twente kampioen word maar dat zullen ze dan zelf moeten afdwingen.degene die straks boven aan staat heeft het gewoon verdient.
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 17:34 schreef bjorn het volgende:

[..]

Niet alle supporters willen dat we morgen verliezen hoor zo ik ook niet maar tuurlijk heb ik liever dat twente kampioen word maar dat zullen ze dan zelf moeten afdwingen.degene die straks boven aan staat heeft het gewoon verdient.
je bent 1 van de weinigen kerel, erg triest als ik bij jullie op het forom kijk, de meeste daar willen gewoon verliezen, ik kan dat echt niet begrijpen, maar gelukkig zijn er nog fatsoenlijke supporers...
Roy15
 Roy15 - zaterdag 17 april 2010 - 18:41   quote  deeplink  
ach, Heracles gaat morgen gewoon winnen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 april 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Nee joh, dat kan helemaal niet, Ajax wint morgen gewoon met 3-0
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 19:18   quote  deeplink  
je kunt beter je topic aanpassen hoe zielig kun je als topspeler zijn om een collega een ama te sturen om te zeggen dat je je best moet doen(v.d. Wiel). ik denk dat elke sporter wil winnen. dat er een stel mafkezen zijn die daar anders over denkenheb je bij elke club. kun je ook op eigen forums zien.
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 19:44   quote  deeplink  
wat is een ama???
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 19:44 schreef remco k het volgende:
wat is een ama???
sorry = sms
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 17 april 2010 - 20:46   quote  deeplink  
ooow je bedoeld een short message service
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 20:46 schreef Johnnyafca het volgende:
ooow je bedoeld een short message service
whow een hoogbegaafde voetbal supporter;-)
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 21:12   quote  deeplink  
het is dan toch WOW???:):)
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 21:12 schreef remco k het volgende:
het is dan toch WOW???:):)
niet in brabant;-) daar zetten we er een h tussen;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 april 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 16:12 schreef EEok het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw creativiteit het best tot z'n recht komt met vingerverven,maarre....blijven oefenen.
vraag het maar aan mijn vriendin en mijn bij vrouwen,die zullen zeggen laat het verven maar : )
voetballer55
 voetballer55 - zondag 18 april 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 21:45 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

vraag het maar aan mijn vriendin en mijn bij vrouwen,die zullen zeggen laat het verven maar : )
klopt dat zeggen ze maar de rest is knudde zeggen ze er achter aan;-)
larsje
 larsje - zondag 18 april 2010 - 12:13   quote  deeplink  
stumpers..
bully
 bully - zondag 18 april 2010 - 13:41   quote  deeplink  
ach meeste feyenoord supporters die dat zeiden wisten niet dat vierde plek ook voordeel opleverd.
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Meer_voldoening_Feyenoord-fans_als_Ajax_titel_pakt.html
en bepaalde personen waar de haat tegen ons groter is dan het belang van hun eigen club maak ik geen woorden aan vuil.
maar we kunnen allemaal wel zeggen dat het voor ons wel goed komt.
maar niemand weet dat nog.
denk persoonlijk toch dat ajax wel wint van heracles.
maar we zijn nog steeds afhankelijk en hebben het niet in eigen hand.
ook als feyenoord hun plicht doen is het natuurlijk nooit zeker dat ze punten van twente pakken.
want denk dat feyenoord best wel verzwakt is door het niet meespelen van bahia en vlaar.
dus we moeten gewoon hopen dat twente door de druk bezwijkt.
en feyenoord hun plicht doet.
maar dat kan geen van ons voorspellen.
dus word vandaag een zenuwslopende middag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door bully --
dege
 dege - zondag 18 april 2010 - 14:06   quote  deeplink  
laten we nou maar gewoon hopen op de sportiviteit van de spelers van feyenoord, zij zullen gewoon voor de winst gaan en geef ze eens ongelijk.
Heel dat gezeur over feyenoord supoorters is toch nergens voor nodig, steeds word er maar olie op het vuur gegooid met als toppunt dat nu de bekerfinale over 2 wedstrijden word gespeeld, met het trieste gevolg dat de Juiste supporters hiervan de dupe zijn.
Ik heb weinig hoop, maar toch hoop ik dat die mensen die het steeds verprutsen eens hun gezonde verstand gaan gebruiken zodat het voetbal weer van het plubiek kan zijn en niet beinvloed word door een stelletje raddraaiers

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe triest ben je als Feyenoord supporter als je wil dat je eigen club verliest!!

0.0089800