|
|
Hummel10
|
|
|
Iedereen heeft het er wel over dat feyenoord de wedstrijd laat lopen maar kunnen ze m wel winnen? Zelfde verhaal met Nac hebben ze een goede dag maken ze het twente lastig en anders ook niet! Tuurlijk hoop ook ik op de derde ster maar we hebben het zelf al in de eerste helft laten liggen dus hou aub op met naar feyenoord kijken! En bid voor een goede afloop we zijn er dichtbij!! |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik ben nu al tevreden met het seizoen. Maar we moeten niet te vroeg juichen natuurlijk jongens!
Klote senario, maar wat als?? Stel dat Twente gewoon 2x wint. Feyenoord zoals gewoonlijk in zijn strafschop gebied gaat liggen met 11man en we daarom de finale van de beker met penalties verliezen nadat we thuis op 0-0 zijn gehouden. Dan worden we 2de in de competitie, maar tref je volgend seizoen in de voorronde C.L. wel clubs als Arsenal/ManchesterC/Milan/Sevilla of iets in de richting.... Stel dat we dan gewoon E.L gaan spelen dan kan dat wel hard aan komen....
Al met al wil ik aangeven dat het nog steeds heel naar uit kan vallen. Maar ik ben en blijf tevreden met het voetbal wat ik dit jaar van ons AJAX gezien heb!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Wie had kunnen denken in de winterstop dat we PSV nog ff zouden inhalen, en Twente op 1 punt naderen? Ik niet! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De feiten zijn zo dat als Feyenoord wint van Twente ook dan het kampioenschap nog niet beslist hoeft te zijn. Realistisch gesproken is het echter zo dat je daar in Enschede niet makkelijk wint. Dat Been voorzichtig is met Vlaar (veel geblesseerd geweeest) is logisch en ze hebben capabele reserves voor die positie (Hofland, Schenkeveld, de Vrij)
Feyenoord heeft meer belang bij een punt of winst omdat Ajax dan in de race blijft en misschien zelf keuzes maakt voor de eerste bekerwedstrijd die gunstig kunnen uitpakken. Daarnaast is het zo dat de 4e plek een betere kwalificatie geeft voor de EL. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 09:51 schreef Hummel10 het volgende:Iedereen heeft het er wel over dat feyenoord de wedstrijd laat lopen maar kunnen ze m wel winnen? Zelfde verhaal met Nac hebben ze een goede dag maken ze het twente lastig en anders ook niet! Tuurlijk hoop ook ik op de derde ster maar we hebben het zelf al in de eerste helft laten liggen dus hou aub op met naar feyenoord kijken! En bid voor een goede afloop we zijn er dichtbij!! Eindelijk iemand die het begrijpt. Ik ben het helemaal met je eens. Ajax moet daarnaast zelf eerst alles winnen voordat je kan spreken over een ander. Laten we ons richten op onze eigen club. Echter zou ik wel de titel aanpassen naar bv. "Kijken naar onze eigen club ipv andere clubs". Want met deze topictitel doe je voorkomen of Ajax in paniek is, terwijl je verhaal iets anders weergeeft. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 10:13 schreef SanderS het volgende:Ik ben nu al tevreden met het seizoen. Maar we moeten niet te vroeg juichen natuurlijk jongens! Klote senario, maar wat als?? Stel dat Twente gewoon 2x wint. Feyenoord zoals gewoonlijk in zijn strafschop gebied gaat liggen met 11man en we daarom de finale van de beker met penalties verliezen nadat we thuis op 0-0 zijn gehouden. Dan worden we 2de in de competitie, maar tref je volgend seizoen in de voorronde C.L. wel clubs als Arsenal/ManchesterC/Milan/Sevilla of iets in de richting.... Stel dat we dan gewoon E.L gaan spelen dan kan dat wel hard aan komen.... Al met al wil ik aangeven dat het nog steeds heel naar uit kan vallen. Maar ik ben en blijf tevreden met het voetbal wat ik dit jaar van ons AJAX gezien heb!!! Met alle respect maar ik speel liever tegen de clubs die jij opnoemt in de voorronde dan tegen een club uit bv. Denemarken oid. Als je wordt uitgeschakeld tegen een club in de top van Europa is de schande minder groot als dat je tegen bv. Kopenhagen wordt uitgeschakeld. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Gewoon zelf de 2 wedstrijden winnen en dan zien wat Twente doet. PSV zijn we kwijt en dat feit alleen al maakt mij erg blij. De Dubbel is nog steeds mogelijk en wie had dat gedacht van de winter... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ajax in paniek ? Waarom zou Ajax in paniek zijn ? Ze hebben gedaan wat ze konden, een van de beste reeksen uit de geschiedenis neergezet. Ze wisten al vanaf januari dat Ajax afhankelijk is van puntenverlies bij Twente en PSV. Ajax zou in paniek zijn als ze net als Twente wel bovenaan staan , maar de concurrentie tot op 1 punt zou naderen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 10:42 schreef Rogier het volgende:Ajax in paniek ? Waarom zou Ajax in paniek zijn ? Ze hebben gedaan wat ze konden, een van de beste reeksen uit de geschiedenis neergezet. Ze wisten al vanaf januari dat Ajax afhankelijk is van puntenverlies bij Twente en PSV. Ajax zou in paniek zijn als ze net als Twente wel bovenaan staan , maar de concurrentie tot op 1 punt zou naderen. hahahaha, dan raken we niet in paniek... dan geven we hoop ;) |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
ja er is helemaal geen paniek dus ga nou ook niet onodig paniek zaaien... t is dit seizoen erg rustig bij ajax en vooral naar de winterstop doet ajax het superieur. Dus relax en we zien wel waar het schip strand. als ajax alles wint en twente alles wint hebben we er iniedergeval alles aan gedaan om kampioen te worden en zo'n ajax als de afgelopen tijd naar de winterstop heb ik in jaren niet gezien wees gewoon blij met wat we NU hebben en niet wat we MISSCHIEN kunnen winnen want AJAX heeft het gewoon geweldig gedaan dus wees trots op de jongens en ga geen paniek zaaien die er niet is |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 10:35 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Met alle respect maar ik speel liever tegen de clubs die jij opnoemt in de voorronde dan tegen een club uit bv. Denemarken oid. Als je wordt uitgeschakeld tegen een club in de top van Europa is de schande minder groot als dat je tegen bv. Kopenhagen wordt uitgeschakeld. Ben ik totaal met je eens! Maar ik denk dat dit AJAX zich niet laat verrassen door een mindere club. Maar ik bedoel te zeggen dat wanneer we uitgeschakeld worden in de voorronde CL we nog niets hebben... maar alleen E.L. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Als we nu gewoon die wedstrijd bij Sparta hadden gewonnen, dan hadden we nu bovenaan gestaan... :-O Maar, zoals mijn opa altijd zei: "as is verbrande turf..." |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 11:24 schreef Harm de Graaf het volgende:Als we nu gewoon die wedstrijd bij Sparta hadden gewonnen, dan hadden we nu bovenaan gestaan... :-O Maar, zoals mijn opa altijd zei: "as is verbrande turf..." Volgens mij wonnen we daar 3-0....je zal thuis wel bedoelen. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: verkeerde reactie verwijderd door mij zelf
sorry had mijn bril niet op....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Titel veranderen, anders slot erop! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap de titel ook niet zo goed, want waarom zouden wij paniek hebben bij AJAX, je zou denken dat het topic door een Feijnooorder zoals ROBS is aangemaakt, niks blijkt minder waar!! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote: eeeeeeeeeh... heb je 2 accaunten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
wat zijn accaunten????? LOL |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
wist ff nie wat de meervoud was van accaunt dus... |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
weet het eigenlijk nog steeds niet |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Account of Accountant bedoel je? |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
LOL. ik denk dat Fsidevak129 gelijk heeft Sjakie:):):):):):) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
???? nee als je je hier inlogt heb je accaunt |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
het is trouwens accaunts (meervoud) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
een accoutant is iemand die het hel rekeningen enzo doet voor bijv. een bedrijf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: met je account log je in, niet met je accaunt. LOL. echt waar check het woorden boek maar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
jaah idd. Het is Account en Accounts :D |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: haha... nee nee... maar ik had het totaal verkeerd gelezen en dus een hele domme (al zeg ik t zelf) reactie geschreven. Ik heb die maar ff héél snel weg gehaald en andere tekst neer gezet... vandaar... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Er is maar 1 ploeg in paniek en dat is Twente, want ze laten met de week meer zien dat ze de druk moeilijk aankunnen. Het zal voor hun echt lastig worden om beide wedstrijden te winnen en daarom verwacht ik een vervelende lente voor Twente....:P |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Hoe de competitie ook afloopt voor zowel ajax als twente was het dan een goed seizoen. Niemand verwachte in de winterstop dat ajax twente zou achterhalen, laat staan psv inhalen en afschudden. Dus ik snap niet goed waarom clubs dan in paniek moeten zijn. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 16:37 schreef remco k het volgende:[..] met je account log je in, niet met je accaunt. LOL. echt waar check het woorden boek maar.. oke maar het is niet accautant ik moet altijd gelijk hebben ;) |
|
|
|
|
JEde
|
|
|
Ajax is niet in paniek. Want de reeks wedstrijden die Ajax na de winterstop heeft neergezet is er één om trots op te zijn!! Als je heel land op de derde plek staat met 7 achter op PSV en 9 achter op Twente enn je staat nu 5 punten voor op PSV (dus 12 punten ingehaald!!) en je staat nog maar 1 punt achter op de koploper dan heb je het goed gedaan. Tuurlijk hoop ik dat NAC punten pakt oo 2 mei en dat Ajax wint bij NEC maar als zowel Ajax als Twente die wedstrijden winnen dan is Twente de terechte kampioen en heeft Ajax er écht ALLES aan gedaan om kampioen te worden! Hulde voor Martin Jol en onze jongens!!! |
|
|
|