|
|
Yordee1
|
|
|
TOTO HEADLINER FORUM:
REGELS:
1. Uitslag 1 uur voor de wedstrijd inleveren 2. Je hoeft alleen te zeggen wie er wint (uit of thuis of gelijk) 3. Indien voorspeld 1 punt toegekend 4. Wedstrijden komen als volgt te erop te staan 5. Een 1 is winst voor thuis, een 2 is winst voor uit en een X is gelijk 6. Ik zal na iedere speelronde een update geven over punten behaald in die ronde en de tussenstand totaal 7. Indien vragen post deze dan in dit topic! 8. Hier aub niet gaan discussiƫren over elkaars voorspellingen! Gebruik dit topic dus alleen om de voorspellingen in te leveren :P
De wedstrijden van deze week: 1. Ajax - Heracles 2. Heerenveen - NAC 3. PSV - Groningen 4. Sparta - Utrecht 5. Twente - Feyenoord 6. Vitesse - Roda 7. Willem II - AZ 8. VVV - NEC 9. ADO - RKC
De tussenstanden na 6 rondes: medi 41 remco k 39 guyt 36 Yordee 36 Hasjkopf 34 John 33 Bahbah 32 Amsterdammer113 32 alexafca 31 thomass 30 Ajaxboy 28 (niet ingeleverd) EJ 28 (niet ingeleverd) alibabba 26 freakie 23 (niet ingeleverd) ricky888 13 (niet ingeleverd)
Alle wedstrijden worden zondag om half 3 gespeeld, uitslagen uiterlijk twee uur ingeleverd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door Yordee1 -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord 1 6. Vitesse - Roda X 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC X 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Thanks Yordee, ik had er de afgelopen dagen geen tijd voor.
1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord 1 6. Vitesse - Roda 1 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 1 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 11:23 schreef amsterdammer113 het volgende:Thanks Yordee, ik had er de afgelopen dagen geen tijd voor. 1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord 1 6. Vitesse - Roda 1 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 1 9. ADO - RKC 1 Geeft niet :x
Geen gelijkspel? :P |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
De wedstrijden van deze week: 1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen x 4. Sparta - Utrecht 1 5. Twente - Feyenoord x 6. Vitesse - Roda 2 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 1 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord 1 6. Vitesse - Roda x 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 1 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
De wedstrijden van deze week: 1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen X 4. Sparta - Utrecht X 5. Twente - Feyenoord X 6. Vitesse - Roda X 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 1 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
ted
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
De wedstrijden van deze week: 1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen X 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord X 6. Vitesse - Roda X 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 2 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De wedstrijden van deze week: 1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord X 6. Vitesse - Roda 2 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC x 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ALIBBABBA VRIEND!!!!, WAAR BEN JE MEE BEZIG MAN, een voetbalkenner zoals jij zal toch wat meer goed moeten kunnen hebben kerel?? LOL |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1(hopen dat roda ook wint :P) 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord (voor het eerst!) x 6. Vitesse - Roda 2 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 1 9. ADO - RKC 2 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 15:49 schreef remco k het volgende:ALIBBABBA VRIEND!!!!, WAAR BEN JE MEE BEZIG MAN, een voetbalkenner zoals jij zal toch wat meer goed moeten kunnen hebben kerel?? LOL Ik heb de achtervolging ingezet Remco....:P, dus ik verwacht nog wel 1e te worden.. Blijkbaar ben ik toch niet zo'n voetbalkenner zoals jij denkt, maar om in Cruijff's taal te spreken; Wanneer het begin van iets minder goed is, is de kans groter dat het goed eindigt:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jezus, kaartverkoop voor bekerfinale begint voor clubkaart houders pas woensdag, en alleen in de winkels, dus niet online... Laat dan maar zitten zeg... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De wedstrijden van deze week: 1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord X 6. Vitesse - Roda 2 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC x 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb er aan het begin ook 1tje niet ingeleverd en ik sta alsnog 5de :D |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
1.1 2.1 3.1 4.1 5.X 6.X 7.2 8.1 9.1 |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
1. Ajax - Heracles 1 2. Heerenveen - NAC 1 3. PSV - Groningen 1 4. Sparta - Utrecht 2 5. Twente - Feyenoord X 6. Vitesse - Roda 1 7. Willem II - AZ 2 8. VVV - NEC 2 9. ADO - RKC 1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|