BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toch ff een e-mailtje gestuurd tegen beter weten in

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
lord - adonis
 lord - adonis - vrijdag 16 april 2010 - 11:20   quote  deeplink  
Beste heren en dames,

Uiteraard zal hier niets mee gebeuren, omdat mijn voorkeur namelijk in Rotterdam dus bij de echte grootste club van Nederland ligt en niet in uw voordeel pleit. Toch wil ik mijn mening geven en zal deze proberen te verwoorden in een zoveel mogelijk nette manier.

Ik kan mij niet onttrekken aan het feit dat u als KNVB, het belangrijk vindt om uw Amsterdamse voorkeur te helpen.

Alle suggesties die u naar voren brengt. Met als hoogte punt om Den Haag de schuld te geven is gewoonweg lachwekkend.

Ieder weldenkend individu weet dat dit een reactie is op wat de hoofdstedelingen willen, want vanaf het moment dat bekend werd dat het een wedstrijd was tegen Feyenoord is gelijk aangegeven dat de wedstrijd wel even over twee wedstrijden moest worden gespeeld.

De enige echte reden is dat Feyenoord alle top favorieten er had uit gekegeld en dat de KNVB dit nooit had verwacht en de angst begon ze te bekruipen dat Feyenoord dit wel eens kon gaan winnen. En dat het parade paardje van de KNVB weleens heel veel zou mislopen.

Het is verwerpelijk om te moeten aanzien dat u na alle commotie opeens overstag gaat. Het is toch zeer vreemd dat de hoofdstedelingen de kaarten nog geeneens in de verkoop hadden gedaan, omdat zij al wisten dat deze kaarten geen waarde zouden hebben volgens de wet is voorkennis verboden. U begrijpt dat dit na het zoveelste incident in het voordeel van de hoofdstedelingen er steeds meer haat tegenover deze verwerpelijke club komt en u als voorstander van deze club.

U begrijpt wel dat er nu een competitie vervalsing in de maak is het zou zomaar kunnen dat Feyenoord FC Twente laat winnen om maar zeker ervan te zijn dat ze niet de dubbel halen daar, want u wist ook wel dat Feyenoord in de kuip praktisch niet te verslaan is.

De hoop is nu gevestigd op een stunt en dat Feyenoord de beker wint en Twente het landskampioenschap. Het mooiste lied is namelijk helemaal niets in Zeist.

Daarnaast wilt u het grootste toernooi naar Nederland halen terwijl u al overstag gaat voor een stelletje debielen uit de hoofdstad. De hoop is dat u niet slaagt in uw missie, want u kunt dit al niet in goede banen leiden zonder uw voorkeur naar voren te brengen.

Ik zie hier maar een oplossing en dat is dat Feyenoord de zilveren eikel gunt aan de grootste eikels in dit land. ( de KNVB ).

Met vriendelijke groet,

John.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 16 april 2010 - 11:24   quote  deeplink  
eens! goed stuk
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 16 april 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Goed verwoord,alleen jammer dat het kansloos is!
Laat wat weten als je nog een reactie terug krijgt (zal wel niet)!
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 16 april 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Naar welk mailadres heb je dat gedaan.
Dan sturen we het allemaal op.
Kijken hoeveel er komen en of ze er wat mee doen.
Zal wel niet, waarschijnlijk vergeten ze het te noteren (net als met kaart De Zeeuw) of zien ze het niet (penalty Twente die ze niet kregen)

Pieter
lord - adonis
 lord - adonis - vrijdag 16 april 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 12:31 schreef PieterBos het volgende:
Naar welk mailadres heb je dat gedaan.
Dan sturen we het allemaal op.
Kijken hoeveel er komen en of ze er wat mee doen.
Zal wel niet, waarschijnlijk vergeten ze het te noteren (net als met kaart De Zeeuw) of zien ze het niet (penalty Twente die ze niet kregen)

Pieter
deze mail is gestuurd naar publieksinfo@knvb.nl
je krijgt in ieder geval een automatische mail terug.
advies stuurt het met een lees en ontvangstbevestiging kunnen ze dat moeilijk tegenspreken.
maar zoals ik al zei het zal wel tegen beter in worden.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 16 april 2010 - 16:08   quote  deeplink  
krijg je wel terug, dat gelul van areke treur..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 16 april 2010 - 18:31   quote  deeplink  
wat dacht je van h.kesler@knvb.nl................
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 16 april 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 18:31 schreef Jappie_FEY het volgende:
wat dacht je van h.keSSler@knvb.nl................
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 16 april 2010 - 18:43   quote  deeplink  
hahahahaha
Miranda78
 Miranda78 - vrijdag 16 april 2010 - 19:57   quote  deeplink  
top, en inderdaad vast tegen beter in, maar heerlijk toch ff je frustraties uiten.
En dan nog wat , en de KNVB vindt het raar dat er NU rellen uit gaan breken, lekker doordacht KNSJB
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 april 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 11:20 schreef lord - adonis het volgende:
Beste heren en dames,

Uiteraard zal hier niets mee gebeuren, omdat mijn voorkeur namelijk in Rotterdam dus bij de echte grootste club van Nederland ligt en niet in uw voordeel pleit. Toch wil ik mijn mening geven en zal deze proberen te verwoorden in een zoveel mogelijk nette manier.

Ik kan mij niet onttrekken aan het feit dat u als KNVB, het belangrijk vindt om uw Amsterdamse voorkeur te helpen.

Alle suggesties die u naar voren brengt. Met als hoogte punt om Den Haag de schuld te geven is gewoonweg lachwekkend.

Ieder weldenkend individu weet dat dit een reactie is op wat de hoofdstedelingen willen, want vanaf het moment dat bekend werd dat het een wedstrijd was tegen Feyenoord is gelijk aangegeven dat de wedstrijd wel even over twee wedstrijden moest worden gespeeld.

De enige echte reden is dat Feyenoord alle top favorieten er had uit gekegeld en dat de KNVB dit nooit had verwacht en de angst begon ze te bekruipen dat Feyenoord dit wel eens kon gaan winnen. En dat het parade paardje van de KNVB weleens heel veel zou mislopen.

Het is verwerpelijk om te moeten aanzien dat u na alle commotie opeens overstag gaat. Het is toch zeer vreemd dat de hoofdstedelingen de kaarten nog geeneens in de verkoop hadden gedaan, omdat zij al wisten dat deze kaarten geen waarde zouden hebben volgens de wet is voorkennis verboden. U begrijpt dat dit na het zoveelste incident in het voordeel van de hoofdstedelingen er steeds meer haat tegenover deze verwerpelijke club komt en u als voorstander van deze club.

U begrijpt wel dat er nu een competitie vervalsing in de maak is het zou zomaar kunnen dat Feyenoord FC Twente laat winnen om maar zeker ervan te zijn dat ze niet de dubbel halen daar, want u wist ook wel dat Feyenoord in de kuip praktisch niet te verslaan is.

De hoop is nu gevestigd op een stunt en dat Feyenoord de beker wint en Twente het landskampioenschap. Het mooiste lied is namelijk helemaal niets in Zeist.

Daarnaast wilt u het grootste toernooi naar Nederland halen terwijl u al overstag gaat voor een stelletje debielen uit de hoofdstad. De hoop is dat u niet slaagt in uw missie, want u kunt dit al niet in goede banen leiden zonder uw voorkeur naar voren te brengen.

Ik zie hier maar een oplossing en dat is dat Feyenoord de zilveren eikel gunt aan de grootste eikels in dit land. ( de KNVB ).

Met vriendelijke groet,

John.
grappig !!!! Dit zou in een miljoen tal gemaild moeten worden...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 20:52   quote  deeplink  
zal wel ff een SPAMservertje botten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toch ff een e-mailtje gestuurd tegen beter weten in









0.0055358