BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gele kaarten Ajax en Feyenoord weggestreept

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - vrijdag 16 april 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Gele kaarten die spelers van Feyenoord en Ajax eerder dit seizoen in het bekertoernooi gekregen hebben, komen te vervallen. Op die manier wil de KNVB voorkomen dat spelers die een gele kaart krijgen in de heenwedstrijd in Amsterdam, geschorst zijn voor de return elf dagen later in de Rotterdamse Kuip.

De finale wordt afgewerkt volgens 'Europa Cup-principe', wat betekent dat uitgoals dubbel tellen. De duels zijn op 25 april (020) en 6 mei (Rotterdam).

En weet je waarom die gele kaarten worden geschrapt?
Omdat een aantal 020 spelers op scherp staan, namelijk: De Zeeuw, Van de Wiel, Suarez, Anita, Emanuelson, Pantelic.
Kortom dit zijn allemaal basisspelers die de knjb nu even een handje helpt, door de kaarten te schrappen en dus kunnen zij beide finalewedstrijden spelen:S

Bronnen: www.vi.nl en www.fcupdate.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door voetbal-angerfist --
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - vrijdag 16 april 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Ze halen alles maar dan ook alles uit de kast om te zorgen dat wij de beker niet pakken
dennis
 dennis - vrijdag 16 april 2010 - 13:24   quote  deeplink  
idd. Feyenoord1111111

AFCA =
After Feyenoord Comes Ajax.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 april 2010 - 13:27   quote  deeplink  
ik kon zo snel geen overzichtje vinden van de kaarten. heeft iemand dat? Mario zou natuurlijk ook Babovic zijn afscheidswedstrijd kunnen gunnen in de arena. Op voorwaarde dat ie suarez een dubbele beenbreuk schopt nadat ajax al 3x gewisselt heeft....
deedee69
 deedee69 - vrijdag 16 april 2010 - 13:40   quote  deeplink  
Hoewel het natuurlijk schandalig is, die bekerwedstrijd over twee wedstrijden verdelen. Hoebedoelu competitievervalsing, kan ik me vinden in het schrappen van gele kaarten: Omstandigheden moeten zoveel mogelijk gelijk zijn als bij één wedstrijd. Het is wat dat betreft gewoon een extra wedsrijd die had kunnen leiden tot schorsingen, die er anders ook niet waren geweest. Eigenlijk moet je ook gewoon rood kunnen krijgen en volgende wedstrijd weer meedoen...
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 13:27 schreef hotjumper het volgende:
ik kon zo snel geen overzichtje vinden van de kaarten. heeft iemand dat? Mario zou natuurlijk ook Babovic zijn afscheidswedstrijd kunnen gunnen in de arena. Op voorwaarde dat ie suarez een dubbele beenbreuk schopt nadat ajax al 3x gewisselt heeft....
wederom een strak plan, jumper!
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 16 april 2010 - 14:16   quote  deeplink  
JONGENS WE ZIJN FEYENOORD GEDRAAG JE NIET| ALS CALIMERO HOOR VOETBAL_ANGERFIST EENS HUILEN,, we pakken ze gewoon eerst in de arena en daarna in een bomvolle kuip.
bram
 bram - vrijdag 16 april 2010 - 14:19   quote  deeplink  
wat hotjumper zegt
woutah
 woutah - vrijdag 16 april 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 13:27 schreef hotjumper het volgende:
ik kon zo snel geen overzichtje vinden van de kaarten. heeft iemand dat? Mario zou natuurlijk ook Babovic zijn afscheidswedstrijd kunnen gunnen in de arena. Op voorwaarde dat ie suarez een dubbele beenbreuk schopt nadat ajax al 3x gewisselt heeft....
is dat nog niet wat te aardig voor em?
bram
 bram - vrijdag 16 april 2010 - 15:23   quote  deeplink  
wij zijn aardig
woutah
 woutah - vrijdag 16 april 2010 - 15:27   quote  deeplink  
geloof ik graag^^
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 16 april 2010 - 18:34   quote  deeplink  
ff lol trouwens ben aan het werk in de hoofdstraat van beilen......

hoor ik:
JODEN GAAN ERAAN!!!!!!!!!!!!!
VUILE VIEZE THYFUS JOOD!!!!!!

liep er 1 in een ajax shirtje rond, ik denk dat die nu bang in een hoekje zit te huilen:D
Red
 Red - vrijdag 16 april 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 13:27 schreef hotjumper het volgende:
ik kon zo snel geen overzichtje vinden van de kaarten. heeft iemand dat? Mario zou natuurlijk ook Babovic zijn afscheidswedstrijd kunnen gunnen in de arena. Op voorwaarde dat ie suarez een dubbele beenbreuk schopt nadat ajax al 3x gewisselt heeft....
Had een overzicht maar bleek van vorig seizoen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door Red --
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - vrijdag 16 april 2010 - 20:39   quote  deeplink  
ik zit erover te denken om op 25 april naar de binnestad van amsterdam te gaan ff leuk in een kroeg de wedstrijd volgen hahahahaha iemand nog meer intresse?????
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 13:27 schreef hotjumper het volgende:
ik kon zo snel geen overzichtje vinden van de kaarten. heeft iemand dat? Mario zou natuurlijk ook Babovic zijn afscheidswedstrijd kunnen gunnen in de arena. Op voorwaarde dat ie suarez een dubbele beenbreuk schopt nadat ajax al 3x gewisselt heeft....
pffff SOArez.. Die noemen ze in Zuid Amerika 'El Lotto'

HIJ KAN ELK MOMENT VALLEN!!!!
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:39 schreef Feyenoord1111111 het volgende:
ik zit erover te denken om op 25 april naar de binnestad van amsterdam te gaan ff leuk in een kroeg de wedstrijd volgen hahahahaha iemand nog meer intresse?????
kom maar en trek je shirtje maar aan.
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 13:27 schreef hotjumper het volgende:
ik kon zo snel geen overzichtje vinden van de kaarten. heeft iemand dat? Mario zou natuurlijk ook Babovic zijn afscheidswedstrijd kunnen gunnen in de arena. Op voorwaarde dat ie suarez een dubbele beenbreuk schopt nadat ajax al 3x gewisselt heeft....
jij spoort echt niet.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 16 april 2010 - 20:54   quote  deeplink  
en jij bent een jood, ongeneeslijk
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

pffff SOArez.. Die noemen ze in Zuid Amerika 'El Lotto'

HIJ KAN ELK MOMENT VALLEN!!!!
hahahahaha!!!
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - vrijdag 16 april 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:51 schreef bahbah het volgende:

[..]

kom maar en trek je shirtje maar aan.
Zal ik zeker doen
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:53 schreef bahbah het volgende:

[..]

jij spoort echt niet.
jij duidelijk iig niet, ten 1e om neuzen fan te zijn, en en 2e om dit forum te vervuilen
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:54 schreef Quiroz het volgende:
en jij bent een jood, ongeneeslijk
gelukkig wel.
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:57 schreef bahbah het volgende:

[..]

gelukkig wel.
waarom zit je eigenlijk niet in israel dan?
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:56 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij duidelijk iig niet, ten 1e om neuzen fan te zijn, en en 2e om dit forum te vervuilen
nou dat vervuilen laten we maar aan een aantal hier over.
heeft ook helemaal niks met voetbal te maken he?laat je toch niet zo meezuigen in dat gescheld en wie de meeste en grootste praatjes heeft.stoer hoor.....of niet?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 20:59   quote  deeplink  
door dat gekibbel met die neus mist iedereen mijn briljante grap!!! ;-)
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

waarom zit je eigenlijk niet in israel dan?
omdat joden overal wonen.moet ik jou dat uitleggen :)zelfs in Rotterdam:)
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - vrijdag 16 april 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Hahahahaha heb ff een email verstuurd en heb al 49 gegadigde die mee willen gaat nog leuk worden
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:
door dat gekibbel met die neus mist iedereen mijn briljante grap!!! ;-)
ik niet hè. hij is leuk, "El Lotto"
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik niet hè. hij is leuk, "El Lotto"
dank je, ik kwam er op terwijl ik zat te kakken.
Ik denk vaak aan Ajax tijdens t kakken, dat schijt een stuk soepeler.
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dank je, ik kwam er op terwijl ik zat te kakken.
Ik denk vaak aan Ajax tijdens t kakken, dat schijt een stuk soepeler.
ook leuk, en wel zo makkelijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 april 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:51 schreef bahbah het volgende:

[..]

kom maar en trek je shirtje maar aan.
Ik werk bijna elke dag in Amsterdam met mijn Feyenoord behangen bus..
Maar er wordt alleen maar op mij gescholden als ze zeker weten dat
we ze niet meer in kunnen halen hahahahaha
En dat al 7 jaar lang hahahaha :)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 21:08   quote  deeplink  
jongetjes stap eens even t heden in.. Hoolies zijn zooooo jaren 90
en internet hoolies zit niemand op te wachten.
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik zou ' het vervolg' kiezen in zuid oost.
Veel 'vrienden' uit 020.

Parkeren in de buurt. Woonwijken zat.
bahbah zegt blahblah
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:23   quote  deeplink  
maar goed.het is weer rustig hier nu,dus ben er weer van tussen.
laters.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 21:23   quote  deeplink  
ik geef alleen een tip mee..

Mij zie je er alleen tijdens corporate hours met mn vrienden van de bank
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:23 schreef bahbah het volgende:
maar goed.het is weer rustig hier nu,dus ben er weer van tussen.
laters.
stap lekker op de never come back line!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 16 april 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

stap lekker op de never come back line!
die zitten vol, evenals de stena en norfolk! komt door die vulkaan as niet vlieg ding in ijsland. iedereen wil met de boot. lol. geef die knul een skippybal en dan kent ie zo naar 020 stuiteren
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
eeehhhh aaaah nou nog ff deze dan:)

Een deel van de supporters die vrijdag de groepstraining van Feyenoord bezochten, maakte de spelers duidelijk dat er wat hen betreft aanstaande zondag wordt verloren bij FC Twente. Als de Tukkers puntenverlies lijden, zou Ajax daarvan kunnen profiteren. En als de fans van Feyenoord iets niet willen, is het een landstitel voor de aartsrivaal uit Amsterdam.

'Maar wij doen daar niet aan mee', aldus Feyenoord-trainer Mario Been op de website van de Rotterdamse club. 'Wij zijn sportmannen en gaan met maar één doel naar Enschede en dat is winnen. Dat scheelt ons ook weer een voorronde Europa League, wat de kans op plaatsing voor de groepsfase groter maakt. Ik hoop dat de supporters daar ook aan denken.'

Been vindt het een vreemde situatie. 'Want ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen. Maar wij gaan de vierde plaats met hand en tand verdedigen. Ik zou niet eens weten hoe we met de handrem erop moeten voetballen, we gaan er gewoon vol in. Het enige waar we voor moeten waken zijn directe rode kaarten.'

goed lezen:)
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - vrijdag 16 april 2010 - 21:41   quote  deeplink  
We rijden naar noord gaan met de pond over en tegenover het station schijnt een Ojax cafe te zitten lijkt mij een goede plek hahahahhahahahaha
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - vrijdag 16 april 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:37 schreef bahbah het volgende:
eeehhhh aaaah nou nog ff deze dan:)

Een deel van de supporters die vrijdag de groepstraining van Feyenoord bezochten, maakte de spelers duidelijk dat er wat hen betreft aanstaande zondag wordt verloren bij FC Twente. Als de Tukkers puntenverlies lijden, zou Ajax daarvan kunnen profiteren. En als de fans van Feyenoord iets niet willen, is het een landstitel voor de aartsrivaal uit Amsterdam.

'Maar wij doen daar niet aan mee', aldus Feyenoord-trainer Mario Been op de website van de Rotterdamse club. 'Wij zijn sportmannen en gaan met maar één doel naar Enschede en dat is winnen. Dat scheelt ons ook weer een voorronde Europa League, wat de kans op plaatsing voor de groepsfase groter maakt. Ik hoop dat de supporters daar ook aan denken.'

Been vindt het een vreemde situatie. 'Want ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen. Maar wij gaan de vierde plaats met hand en tand verdedigen. Ik zou niet eens weten hoe we met de handrem erop moeten voetballen, we gaan er gewoon vol in. Het enige waar we voor moeten waken zijn directe rode kaarten.'

goed lezen:)
Tuurlijk zegt been dat! In zijn situatie kan hij niet anders de waarheid ligt op het veld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 april 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:37 schreef bahbah het volgende:
eeehhhh aaaah nou nog ff deze dan:)

Een deel van de supporters die vrijdag de groepstraining van Feyenoord bezochten, maakte de spelers duidelijk dat er wat hen betreft aanstaande zondag wordt verloren bij FC Twente. Als de Tukkers puntenverlies lijden, zou Ajax daarvan kunnen profiteren. En als de fans van Feyenoord iets niet willen, is het een landstitel voor de aartsrivaal uit Amsterdam.

'Maar wij doen daar niet aan mee', aldus Feyenoord-trainer Mario Been op de website van de Rotterdamse club. 'Wij zijn sportmannen en gaan met maar één doel naar Enschede en dat is winnen. Dat scheelt ons ook weer een voorronde Europa League, wat de kans op plaatsing voor de groepsfase groter maakt. Ik hoop dat de supporters daar ook aan denken.'

Been vindt het een vreemde situatie. 'Want ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen. Maar wij gaan de vierde plaats met hand en tand verdedigen. Ik zou niet eens weten hoe we met de handrem erop moeten voetballen, we gaan er gewoon vol in. Het enige waar we voor moeten waken zijn directe rode kaarten.'

goed lezen:)
hahahaha Been heeft ook gelijk,laat Feyenoord nou maar zien hoe er eerlijk gespeeld moet worden.Het is trouwens zo wie zo erg knap om nogmaals van Twente te winnen..
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 16 april 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:37 schreef bahbah het volgende:
eeehhhh aaaah nou nog ff deze dan:)

Een deel van de supporters die vrijdag de groepstraining van Feyenoord bezochten, maakte de spelers duidelijk dat er wat hen betreft aanstaande zondag wordt verloren bij FC Twente. Als de Tukkers puntenverlies lijden, zou Ajax daarvan kunnen profiteren. En als de fans van Feyenoord iets niet willen, is het een landstitel voor de aartsrivaal uit Amsterdam.

'Maar wij doen daar niet aan mee', aldus Feyenoord-trainer Mario Been op de website van de Rotterdamse club. 'Wij zijn sportmannen en gaan met maar één doel naar Enschede en dat is winnen. Dat scheelt ons ook weer een voorronde Europa League, wat de kans op plaatsing voor de groepsfase groter maakt. Ik hoop dat de supporters daar ook aan denken.'

Been vindt het een vreemde situatie. 'Want ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen. Maar wij gaan de vierde plaats met hand en tand verdedigen. Ik zou niet eens weten hoe we met de handrem erop moeten voetballen, we gaan er gewoon vol in. Het enige waar we voor moeten waken zijn directe rode kaarten.'

goed lezen:)
lijkt me sterk dat been in de media gaat zeggen: nee... idd... we gaan naar enschede om te verliezen. want dat is beter voor de gemoeds rust van onze supporters. ik heb zo min mogelijk verandering in me team gedaan. zodat we zo goed als zeker zonder punten naar rotterdam terug gaan. ik heb er vertrouwen in!

wat denk je nou zelf?
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:37 schreef bahbah het volgende:
eeehhhh aaaah nou nog ff deze dan:)

Een deel van de supporters die vrijdag de groepstraining van Feyenoord bezochten, maakte de spelers duidelijk dat er wat hen betreft aanstaande zondag wordt verloren bij FC Twente. Als de Tukkers puntenverlies lijden, zou Ajax daarvan kunnen profiteren. En als de fans van Feyenoord iets niet willen, is het een landstitel voor de aartsrivaal uit Amsterdam.

'Maar wij doen daar niet aan mee', aldus Feyenoord-trainer Mario Been op de website van de Rotterdamse club. 'Wij zijn sportmannen en gaan met maar één doel naar Enschede en dat is winnen. Dat scheelt ons ook weer een voorronde Europa League, wat de kans op plaatsing voor de groepsfase groter maakt. Ik hoop dat de supporters daar ook aan denken.'

Been vindt het een vreemde situatie. 'Want ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen. Maar wij gaan de vierde plaats met hand en tand verdedigen. Ik zou niet eens weten hoe we met de handrem erop moeten voetballen, we gaan er gewoon vol in. Het enige waar we voor moeten waken zijn directe rode kaarten.'

goed lezen:)
ook ff goed lezen dan: ik ben absoluut geen voorstander van verliezen van de tukkers, wat mij betreft wint Feyenoord alle wedstrijden die er gespeeld moeten worden alleen is dat niet de realiteit.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 21:47   quote  deeplink  
heracles pakt een punt en wij ook..simpel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 april 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:
heracles pakt een punt en wij ook..simpel
hahahaha laat heracles aub 3 punten pakken en wij ook..
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:46 schreef obiku010 het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat been in de media gaat zeggen: nee... idd... we gaan naar enschede om te verliezen. want dat is beter voor de gemoeds rust van onze supporters. ik heb zo min mogelijk verandering in me team gedaan. zodat we zo goed als zeker zonder punten naar rotterdam terug gaan. ik heb er vertrouwen in!

wat denk je nou zelf?
wat ik denk?
dat het feyenoord een voorronde scheelt!daar zit je toch niet op te wachten?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 16 april 2010 - 21:51   quote  deeplink  
feyenoord speelt gelijk. ajax wint, maar ze spelen gelijk tegen heracles en twente wint van nac. mooi rond toch?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha laat heracles aub 3 punten pakken en wij ook..
nog beter, maar heracles gaat sowieso vlammen
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 16 april 2010 - 21:54   quote  deeplink  
bruins gaat scoren zondag
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:51 schreef obiku010 het volgende:
feyenoord speelt gelijk. ajax wint, maar ze spelen gelijk tegen heracles en twente wint van nac. mooi rond toch?
als feyenoord(en daar twijfel ik niet aan),maar zijn best doet...:)en daar twijfel ik niet aan.twente in deze zenuwentoestand kan normaliter nooit van dit feyenoord winnen..

ach en daarna? zien we het wel weer.....
hoor trouwens van een hoop vrienden dat als jullie resultaat halen tegen twente wij er mee kunnen leven dat jullie de beker hebben...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gele kaarten Ajax en Feyenoord weggestreept









0.0090332