BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gele kaarten Ajax en Feyenoord weggestreept

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:56 schreef bahbah het volgende:

[..]

als feyenoord(en daar twijfel ik niet aan),maar zijn best doet...:)en daar twijfel ik niet aan.twente in deze zenuwentoestand kan normaliter nooit van dit feyenoord winnen..

ach en daarna? zien we het wel weer.....
hoor trouwens van een hoop vrienden dat als jullie resultaat halen tegen twente wij er mee kunnen leven dat jullie de beker hebben...
alles zal toch op het voetbalveld bepaald gaan worden, en iedere echte sportman wil maar 1 ding, en dat is WINNEN !!!
bahbah
 bahbah - vrijdag 16 april 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

alles zal toch op het voetbalveld bepaald gaan worden, en iedere echte sportman wil maar 1 ding, en dat is WINNEN !!!
inderdaad....:)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 16 april 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:56 schreef bahbah het volgende:

[..]

als feyenoord(en daar twijfel ik niet aan),maar zijn best doet...:)en daar twijfel ik niet aan.twente in deze zenuwentoestand kan normaliter nooit van dit feyenoord winnen..

ach en daarna? zien we het wel weer.....
hoor trouwens van een hoop vrienden dat als jullie resultaat halen tegen twente wij er mee kunnen leven dat jullie de beker hebben...
hahaha. grappig man. alsof de supporters dat bepalen. echt te grappig. en dan moeten wij onze sportieve plicht vervullen? je lult een beetje raar hoor. dat moet je niet doen joh. nergens voor nodig man
lord - adonis
 lord - adonis - zaterdag 17 april 2010 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 22:03 schreef bahbah het volgende:
het gaat ook om een extra voorronde in europa te voorkomen...
dus het is niet alleen de sportieve plicht..
feyenoord heeft er dus baat bij om vierde te worden,voor az.
daar heb je een punt, maar als je een neus kan naaien moet je dat altijd doen.
wat is er mooier dan een jankende neus. juist een hardlopende jankende neus met helemaal niets.

Dus Twente landskampioen wij op plaats 4 en hopelijk de beker.

En nog een klein tipje bahbah zodra je de luier ontgroeit bent en je van je papa en mama met grote mensen mag praten. kom dan nog even terug.
en voor nu snaveltje toe en slaap lekker.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 april 2010 - 10:31   quote  deeplink  
van mij moet Feyenoord gewoon winnen, heb er alle vertrouwen in dat de neuzen dr eigen glazen ingooien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gele kaarten Ajax en Feyenoord weggestreept









0.0087549