|
|
Yordee1
|
|
|
LOL. Voor 3 miljoen krijgen ze Sulejmani er gratis bij :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hou eens op met Mirelem Suljemani af te schrijven! Die jongen is te goed om te laten lopen, bovendien verdiend hij een betere mening van de Ajax-supporters! Aisatti is een ander verhaal, die heb ik nooit echt uit zien steken boven de rest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 14:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hou eens op met Mirelem Suljemani af te schrijven! Die jongen is te goed om te laten lopen, bovendien verdiend hij een betere mening van de Ajax-supporters! Aisatti is een ander verhaal, die heb ik nooit echt uit zien steken boven de rest. EENS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ONEENS!!!!!!! Sulejmani gaat volgens seizoen vlammen, let maar op!!!
Ik had van jou wel wat meer verwacht Yordee |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 15:50 schreef remco k het volgende:[..] ONEENS!!!!!!! Sulejmani gaat volgens seizoen vlammen, let maar op!!! Ik had van jou wel wat meer verwacht Yordee EENS |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 14:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hou eens op met Mirelem Suljemani af te schrijven! Die jongen is te goed om te laten lopen, bovendien verdiend hij een betere mening van de Ajax-supporters! Aisatti is een ander verhaal, die heb ik nooit echt uit zien steken boven de rest. IOME |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou ben ik je kwijt...:):) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mwoehahahaha
Lijkt wel op Perez en Timmer die alle clubs aflopen... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zijn we verstoppertje aan het spelen??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Verstoppetje? Ik wil mee doennn!! |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik zeg Aisatti lekker verkopen... en sulejmani laatste kans geven in half jaartje... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Niks laatste kans, wat nou als hij de eerste wedstrijden in dat halfjaar niet lekker in z'n vel zit? Dan moet hij dus maar vertrekken? Nee hoor, Miralem gaat heel groot worden....nog net geen messi, maar let goed op hem, hij komt er wel! Toen ik voor het eerst in Amerika kwam, heb ik 4 weken lang hamburgers gegeten, toen ik terug kwam was ik 6 kilo aangekomen! Miralem heeft even geproeft hoe de patatjes hier smaken en was ook even te zwaar! Nu heeft hij weer een strakke buik en is zijn conditie op pijl, zo als je tegen Juventus zag, een versnelling en meteen een goal! VERTROUWEN, dat moeten wij hem geven! Ik geloof in hem en steun hem tot hij ons weer verlaat en misschien langer, net als Zlatan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 20:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Niks laatste kans, wat nou als hij de eerste wedstrijden in dat halfjaar niet lekker in z'n vel zit? Dan moet hij dus maar vertrekken? Nee hoor, Miralem gaat heel groot worden....nog net geen messi, maar let goed op hem, hij komt er wel! Toen ik voor het eerst in Amerika kwam, heb ik 4 weken lang hamburgers gegeten, toen ik terug kwam was ik 6 kilo aangekomen! Miralem heeft even geproeft hoe de patatjes hier smaken en was ook even te zwaar! Nu heeft hij weer een strakke buik en is zijn conditie op pijl, zo als je tegen Juventus zag, een versnelling en meteen een goal! VERTROUWEN, dat moeten wij hem geven! Ik geloof in hem en steun hem tot hij ons weer verlaat en misschien langer, net als Zlatan! EENS |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 april 2010 - 14:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hou eens op met Mirelem Suljemani af te schrijven! Die jongen is te goed om te laten lopen, bovendien verdiend hij een betere mening van de Ajax-supporters! Aisatti is een ander verhaal, die heb ik nooit echt uit zien steken boven de rest. mickey staat er volgend seizoen.ik las wel berichten dat hij weg mag? hoop het niet ,want die dude gaat het maken hoor! |
|
|
|