|
|
|
afcadavid
|
|
|
Wat vinden jullie ervan dat de gemeente amsterdam de huldiging in en rond de arena wil houden dit jaar. Ik persoonlijk vind het helemaal niks ik had het liever op het Leidscheplein gehad. En de datum waarop het valt ook op 2 mei naar de wedstrijd tegen nec die om half 5 is afgelopen enig idee hoelaat ze dan in amsterdam zijn? hoe kort willen ze de huldiging houden? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Museumplein is kicken! daar wil ik wel! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Een huldiging in het centrum van de stad is het mooiste wat er is. Ik heb vele huldigingen in het centrum meegemaakt, maar ik heb ook gezien dat malloten een fantastisch feest tot op het bot verstierde. Het is dan ook volledig te begrijpen dat Ajax een eventuele huldiging in en rond de Arena wil laten plaatsvinden. Het is voor de goedwillende wel vervelend, want een eventuele kampioenswedstrijd kijk je het liefste in het centrum van Adam. Je moet, wil je de huldiging meemaken, dan helemaal verkassen naar ons stadion, maar dat hebben de goedwillende te danken aan de kwaadwillende. Ik zie deze "mensen", die kwade bedoelingen hebben, dan ook het liefste hangen aan de hoogste boom. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 april 2010 - 11:01 schreef alibabba het volgende:Een huldiging in het centrum van de stad is het mooiste wat er is. Ik heb vele huldigingen in het centrum meegemaakt, maar ik heb ook gezien dat malloten een fantastisch feest tot op het bot verstierde. Het is dan ook volledig te begrijpen dat Ajax een eventuele huldiging in en rond de Arena wil laten plaatsvinden. Het is voor de goedwillende wel vervelend, want een eventuele kampioenswedstrijd kijk je het liefste in het centrum van Adam. Je moet, wil je de huldiging meemaken, dan helemaal verkassen naar ons stadion, maar dat hebben de goedwillende te danken aan de kwaadwillende. Ik zie deze "mensen", die kwade bedoelingen hebben, dan ook het liefste hangen aan de hoogste boom. EENS |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 april 2010 - 11:01 schreef alibabba het volgende:Een huldiging in het centrum van de stad is het mooiste wat er is. Ik heb vele huldigingen in het centrum meegemaakt, maar ik heb ook gezien dat malloten een fantastisch feest tot op het bot verstierde. Het is dan ook volledig te begrijpen dat Ajax een eventuele huldiging in en rond de Arena wil laten plaatsvinden. Het is voor de goedwillende wel vervelend, want een eventuele kampioenswedstrijd kijk je het liefste in het centrum van Adam. Je moet, wil je de huldiging meemaken, dan helemaal verkassen naar ons stadion, maar dat hebben de goedwillende te danken aan de kwaadwillende. Ik zie deze "mensen", die kwade bedoelingen hebben, dan ook het liefste hangen aan de hoogste boom. 100% EENS!!! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
de supporters hebben het zelf verpest.
ik vind in t stadion of op een parkeerplaats ook niet mooi. Maar dat zegt ook genoeg over de waarde van t stadion.
laat de supporters eerst maar 5 jaar bewijzen dat ze in staat zijn om een feestje te vieren, dan misschien weer leidsche.
ps. uiteraard als CL winst komt, zal het echt wel in de stad zijn, want dan kijkt heel europa.. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
alibabba ik ook 100% eens.
gezonde rivaliteit is ok, cynisme en sarcasme ook, maar slopen of knokken.
tja...beetje laag niveau |
|
|
|
|
|