BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote politiemacht tijdens Twente - Feyenoord?????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 april 2010 - 20:55   quote  deeplink  
De politie Twente zet zondagmiddag circa 250 agenten in om de voetbalwedstrijd tussen FC Twente en Feyenoord veilig te laten verlopen. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Zij verwacht een massale drukte in het centrum van Enschede als Twente kampioen wordt van de eredivisie.

De Tukkers worden zondag kampioen als de ploeg in Enschede wint en Ajax van Heracles verliest.

De politie zal zichtbaar op straat aanwezig zijn en de ME staat paraat bij het stadion de Grolsch Veste. Een helikopter houdt de situatie vanuit de lucht in de gaten. FC Twente Feyenoord wordt beschouwd als een risicowedstrijd

Bron FR Fanatic
Ik zeg laten we deze wedstrijd in 2 wedstrijden spelen...
1 in Twente met alleen Twente publiek
En 1 in Rotterdam met alleen Feyenoord publiek...

Want als 500 MEers 1,2miljoen kost,dan kost 250 man ME 600.000 euro en dat is maatschapelijk niet verantwoord..

Wat vinden jullie, Obiku010 zegt doen!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 april 2010 - 20:57   quote  deeplink  
't is allemaal machtsvertoon en relletjes uitlokken
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 16 april 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
De politie Twente zet zondagmiddag circa 250 agenten in om de voetbalwedstrijd tussen FC Twente en Feyenoord veilig te laten verlopen. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Zij verwacht een massale drukte in het centrum van Enschede als Twente kampioen wordt van de eredivisie.

De Tukkers worden zondag kampioen als de ploeg in Enschede wint en Ajax van Heracles verliest.

De politie zal zichtbaar op straat aanwezig zijn en de ME staat paraat bij het stadion de Grolsch Veste. Een helikopter houdt de situatie vanuit de lucht in de gaten. FC Twente Feyenoord wordt beschouwd als een risicowedstrijd

Bron FR Fanatic

Ik zeg laten we deze wedstrijd in 2 wedstrijden spelen...
1 in Twente met alleen Twente publiek
En 1 in Rotterdam met alleen Feyenoord publiek...

Want als 500 MEers 1,2miljoen kost,dan kost 250 man ME 600.000 euro en dat is maatschapelijk niet verantwoord..

Wat vinden jullie, Obiku010 zegt doen!!!!
hell yeah!!! helemaal mee eens!! 2 wedstrijden! anders loopt het uit de klauwen. zo effe wat internetbedreigingen doen en een baksteen door een spelersbus gooien ergens. en dan denk ik wel dat kesler instemt leon! zeer goede topic. wat dat betreft kunnen we leren van 020. swalbes, oplichterij en manipulatie

oh ja [edit]: ik zeg doen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 april 2010 door FR-Han --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 april 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:25 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hell yeah!!! helemaal mee eens!! 2 wedstrijden! anders loopt het uit de klauwen. zo effe wat internetbedreigingen doen en een baksteen door een spelersbus gooien ergens. en dan denk ik wel dat kesler instemt leon! zeer goede topic. wat dat betreft kunnen we leren van 020. swalbes, oplichterij en manipulatie
Ja toch????Dan zeg ik ook DOEN JONGENS ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2010 - 21:31   quote  deeplink  
hahahaha
Milo
 Milo - vrijdag 16 april 2010 - 21:34   quote  deeplink  
ze slaan door!!!!!!!!!!!!! allemaal! die gekke knjb
FR
 FR - vrijdag 16 april 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
De politie Twente zet zondagmiddag circa 250 agenten in om de voetbalwedstrijd tussen FC Twente en Feyenoord veilig te laten verlopen. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Zij verwacht een massale drukte in het centrum van Enschede als Twente kampioen wordt van de eredivisie.

De Tukkers worden zondag kampioen als de ploeg in Enschede wint en Ajax van Heracles verliest.

De politie zal zichtbaar op straat aanwezig zijn en de ME staat paraat bij het stadion de Grolsch Veste. Een helikopter houdt de situatie vanuit de lucht in de gaten. FC Twente Feyenoord wordt beschouwd als een risicowedstrijd

Bron FR Fanatic
Ik zeg laten we deze wedstrijd in 2 wedstrijden spelen...
1 in Twente met alleen Twente publiek
En 1 in Rotterdam met alleen Feyenoord publiek...

Want als 500 MEers 1,2miljoen kost,dan kost 250 man ME 600.000 euro en dat is maatschapelijk niet verantwoord..

Wat vinden jullie, Obiku010 zegt doen!!!!
helemaal mee eens!!!!!

veels te onverantwoordelijk om het in 1 wedstrijd te laten doen, stel je voor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 april 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 21:40 schreef FR het volgende:

[..]

helemaal mee eens!!!!!

veels te onverantwoordelijk om het in 1 wedstrijd te laten doen, stel je voor!
Ik bel Aboutaleb Hirsch Balin en Kesler even...
Misschien ook nog ff met 020 want die willen op de 1 of andere manier
ook graag een graantje meepikken..
Red
 Red - vrijdag 16 april 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zeg laten we deze wedstrijd in 2 wedstrijden spelen...
1 in Twente met alleen Twente publiek
En 1 in Rotterdam met alleen Feyenoord publiek...

Want als 500 MEers 1,2miljoen kost,dan kost 250 man ME 600.000 euro en dat is maatschapelijk niet verantwoord..

Wat vinden jullie, Obiku010 zegt doen!!!!
Whaahaahaahaa geweldig!
Dan moet de wedstrijd in de Kuip NA 6 mei worden gespeeld heheheh
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 april 2010 - 10:41   quote  deeplink  
ik vind dat de knvb 1x de regels moet aanpassen en de wedstrijd zonder spelers moet laten spelen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 17 april 2010 - 11:08   quote  deeplink  
En wat als Twente verliest, kan de politiemacht een week later nog een keer zit je ook op 1,2 miljoen euri
bram
 bram - zaterdag 17 april 2010 - 11:12   quote  deeplink  
ik heb in de jaren zeventig een tijdje in argentinie gewoond,daar was het toen hetzelfde als nu hier bij het voetbal,puur machtsvertoon
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 17 april 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 10:41 schreef hotjumper het volgende:
ik vind dat de knvb 1x de regels moet aanpassen en de wedstrijd zonder spelers moet laten spelen.
Hahaha EENS
EEok
 EEok - zaterdag 17 april 2010 - 12:36   quote  deeplink  
De politie zal zichtbaar aanwezig zijn?Zitten ze dan de rest van het jaar stil achter een struik?
hospik
 hospik - zaterdag 17 april 2010 - 12:54   quote  deeplink  
twee wedstrijden is een prima oplossing!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote politiemacht tijdens Twente - Feyenoord?????









0.0065100