BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Markus Rosenberg

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 17 april 2010 - 11:17   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/144132/werder-niet-door-met-oud-ajacied-rosenberg/

"Markus Rosenberg heeft geen toekomst meer bij Werder Bremen. De aanvaller heeft te horen gekregen dat hij na dit seizoen niet meer hoeft te rekenen op een plek in de selectie van trainer Thomas Schaaf.

De 27-jarige Rosenberg komt sinds de winterstop van het seizoen 2006-2007 voor Werder uit. Na een goede start zakte zijn doelpuntenproducatie steeds verder weg. Reden voor de Duitse club om deze zomer afscheid van de Zweedse international te nemen.

Rosenberg maakte in 2005 voor een afkoopsom van 5,3 miljoen euro de overstap van Malmö FF naar Ajax. Ook in Amsterdam bleek hij geen garantie voor goals."

Tsja... Ik zeg halen. Zal niet veel kosten, en is een uitstekende spits. In z'n Ajax-tijd voetbalde hij van links... Nu kan ie mooi centraal. Ik zeg DOEN
eSCee
 eSCee - zaterdag 17 april 2010 - 11:26   quote  deeplink  
ik zeg niet. eigen jeugd of een jong talent halen.
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 17 april 2010 - 11:44   quote  deeplink  
een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, als hij voor werder niet goed is. voor ajax ook niet
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 17 april 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 11:44 schreef Johnqqqq het volgende:
een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, als hij voor werder niet goed is. voor ajax ook niet
Bij Werder speelde hij, net als bij Ajax nooit in de spits. Maar aangezien we volgend jaar geen spits hebben, lijkt Rosenberg mij een uitstekende vervanger voor Pantelic. Veel slechter kan ie toch niet zijn, hij is in ieder geval sneller en heeft een beter schot.
finian990
 finian990 - zaterdag 17 april 2010 - 12:02   quote  deeplink  
pantelic heeft opzich wel een goed schot hoor.
Eneh wat dachten jullie van salaris? Willen jullie een risicovolle speler kopen met een miljoenen salaris? Ik niet hoor, ookal gaat pantelic dan weg en is er 1miljoen minder aan salarissen.
Gewoon afwachten op wie Jol koopt, of laat doorstromen naar de basis (vanaf bank of jeugd)
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 april 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Rosenberg is een speler voor een 2-spitsensysteem, maar zou bij Ajax ook als diepe spits kunnen fungeren. Toch komt hij, net als Pantelic, kwaliteit tekort om Ajax weer naar ongekende hoogte te kunnen stuwen en daar moeten we als Ajax weer naar toe, want Ajax staat voor perfectionisme. Ajax gaat een spits halen in het buitenland en ik verwacht dat, met Hans vd.Zee als scout, een spits word gehaald uit Zuid-Amerika.
hans123
 hans123 - zaterdag 17 april 2010 - 12:55   quote  deeplink  
is toch een goede spits bij ajax stond ie linksbuiten met 12 goals. hij is snellers als pantelic kan beter koppen en heeft een beter schot alleen is geen aanspeelpunt wat wel nodig is met suarez om je heen
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 13:06   quote  deeplink  
inderdaad, het is geen goed aanspeelpunt en dat hebben we echt nodig, ik denk tevens dat hij te licht is voor ons team aangezien wij alleen maar kleine mannetjes hebben.

Overigens is Cvitanich hetzelfde type speler en hij staat nog bij ons onder contract..
Ride
 Ride - zaterdag 17 april 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Precies, niet halen.
Verder bouwen met de jeugd zoals al bedacht was door de wijze heren.
jay!!!!!!!!!!!!!!!
 jay!!!!!!!!!!!!!!! - zondag 02 mei 2010 - 10:47   quote  deeplink  
ajax gaat denk ik wel een spits kopen .
de spitsen die je nu hebt zijn.
suarez
pantelic (gaat weg)
cvitanich komt pas terug in december en de vraag is op dat een meerwaarde is
suk is nog te jong om altijd te laten spelen.
castillion geld hetzelfde.
sulejmani is aande andere kant wel interessant voor volgende seizoen hij is weer echt snel aan het worden en als suarez weg gaat dan gaat ie ook voor 30 miljoen .
en kun je sulejmani gebruiken zoals hij het beste speeld en kan je daar de juiste man bij kopen. alleen geen rosenberg. er zijn gewoon voor volgend seizoen wat dingen belangerijk.
je moet een paar exclusiefe spelers aan zien te trekken wat jol al eerrder deed.
met pantelic en de zeeuw en atouba jammer dat die geblesseerd is want is absolut een meerwaarde kijk maar naar ze verleden.

dus als dat geebeurd komt ajax waar het moet .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Markus Rosenberg

0.0049471