BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Munsterman loopt naast zijn schoenen....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
SanderS
 SanderS - zaterdag 17 april 2010 - 15:01   quote  deeplink  
''Houd op. Heeft Ajax daar meer te zoeken dan? Wanneer is dat gebleken? Moet al even geleden zijn, toch?''

Dit is wat Monsterman heeft gezegd. Nou, bij voorbaad heeft AJAX al meer te zoeken in CL omdat wij een grote naam zijn en dat nog steeds angst aanjaagd bij buitenlandse clubs. Daarbij komt dat AJAX vooral na de winterstop heeft laten zien een prima team te hebben en ze het clubs in Europa wel lastig kunnen maken. Ik ben van mening dat AJAX meer te zoeken heeft in de CL dan Twente. Ik denk dat Twente er keihard uitgaat in de CL wanneer ze die halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2010 door SanderS --
finian990
 finian990 - zaterdag 17 april 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Ajax heeft veel meer te zoeken in de champions league.
Als Ajax de champions league ingaan is er altijd wel grote kans dat ze ver komen, (voor nederlandse begrippen).
Twente is veel minder gevaarlijk, twente zal het denk ik net zo slecht gaan doen als AZ.
Al hoop ik natuurlijk op een champions league waarin 2 nederlandse teams lang meedoen.
Ride
 Ride - zaterdag 17 april 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Ajax - Barcelona
Twente - Barcelona

Ik weet wel waar voetbalminnend Europa op afstemt...
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 18:14   quote  deeplink  
op net5???
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 april 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:
op net5???
Op Hustler Tv....
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 15:01 schreef SanderS het volgende:
''Houd op. Heeft Ajax daar meer te zoeken dan? Wanneer is dat gebleken? Moet al even geleden zijn, toch?''

Dit is wat Monsterman heeft gezegd. Nou, bij voorbaad heeft AJAX al meer te zoeken in CL omdat wij een grote naam zijn en dat nog steeds angst aanjaagd bij buitenlandse clubs. Daarbij komt dat AJAX vooral na de winterstop heeft laten zien een prima team te hebben en ze het clubs in Europa wel lastig kunnen maken. Ik ben van mening dat AJAX meer te zoeken heeft in de CL dan Twente. Ik denk dat Twente er keihard uitgaat in de CL wanneer ze die halen.
een naam telt niet alleen prestaties. En ik kan ngeen nederlandse club opnoemen die uitzonderlijk gepresteerd heeft. Juventus had zelfs aan 2 momenten genoeg om door te komen.
Ricky888
 Ricky888 - zaterdag 17 april 2010 - 19:31   quote  deeplink  
Haha op private spice
Ride
 Ride - zaterdag 17 april 2010 - 19:34   quote  deeplink  
Wel de ballen maar niet met een elftal... Hahaha
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 19:28 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

een naam telt niet alleen prestaties. En ik kan ngeen nederlandse club opnoemen die uitzonderlijk gepresteerd heeft. Juventus had zelfs aan 2 momenten genoeg om door te komen.
Ac milan heeft genog aan 1 moment om de CL te winnen!!!???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 april 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 15:01 schreef SanderS het volgende:

Dit is wat Monsterman heeft gezegd. Nou, bij voorbaad heeft AJAX al meer te zoeken in CL omdat wij een grote naam zijn en dat nog steeds angst aanjaagd bij buitenlandse clubs. Daarbij komt dat AJAX vooral na de winterstop heeft laten zien een prima team te hebben en ze het clubs in Europa wel lastig kunnen maken. Ik ben van mening dat AJAX meer te zoeken heeft in de CL dan Twente. Ik denk dat Twente er keihard uitgaat in de CL wanneer ze n padie halen.
[/equote]
ge
Nederlanse clubs kunnen de CL nooit meer winnen,geen geld,geen mentalitijd,het geld(salaris)is waarschijn wel ok maar motiveerd niet.
morkanne
 morkanne - zaterdag 17 april 2010 - 22:33   quote  deeplink  
zolang wij door belgische ploegen uitgeschakeld worden hebben we in europa niets te zoeken
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ac milan heeft genog aan 1 moment om de CL te winnen!!!???
ik zal het anders formuleren. Juventus zet twee keer aan en twee keer loopt ajax acher de feiten aan. Dan hebben we het nog niet over de europese top. het zegt dus genoeg over de kwaliteit van het nederlandse voetbal.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 17 april 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Haha die spits die een keer gelukt heeft in een wedstrijd?
Voor de rest heeft hij nog niks waar gemaakt dit seizoen en ik volg het Italiaanse voetbal op de been.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 17 april 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 22:53 schreef Johnnyafca het volgende:
Haha die spits die een keer gelukt heeft in een wedstrijd?
Voor de rest heeft hij nog niks waar gemaakt dit seizoen en ik volg het Italiaanse voetbal op de been.
dat maakt het dus alleen nog maar erger!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 17 april 2010 - 23:53   quote  deeplink  
nee, soms heb je als speler gewoon een keer geluk in een wedstrijd. Zie de vrije trap van Dzsudzsák tegen Ajax.
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 19:28 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Ik weet wel een club die NIET uitzonderlijk heeft gepresteert en dat is met alle respect Feyenoord. Wij gaan weer uitzonderlijk presteren op den duur, dat zouden jullie graag willen. Jou antwoord slaat werkelijk als een tang op een varken, maar misschien dat je hier normaal op kunt antwoorden of voel je je daar te groot voor?

quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 03:14 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

dan nog is het vervalsing. gele karten horen te blijven staan ondanks het feit dat het meer dpelers van de ene club dan van de andere. 6 tegen over 0 afstraffen het onsportieve gvoel.

Leg me dit eens duidelijk uit, vooral met die gele kaarten???

Dit ging om het duidelijk te maken om deze topic; http://forum.headliner.nl/topic-16241/
Ride
 Ride - zondag 18 april 2010 - 09:25   quote  deeplink  
Volgens mij heeft er 1 club deze eeuw uitzonderlijk gepresteerd...
voetballer55
 voetballer55 - zondag 18 april 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 00:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik weet wel een club die NIET uitzonderlijk heeft gepresteert en dat is met alle respect Feyenoord. Wij gaan weer uitzonderlijk presteren op den duur, dat zouden jullie graag willen. Jou antwoord slaat werkelijk als een tang op een varken, maar misschien dat je hier normaal op kunt antwoorden of voel je je daar te groot voor?

quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 03:14 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

dan nog is het vervalsing. gele karten horen te blijven staan ondanks het feit dat het meer dpelers van de ene club dan van de andere. 6 tegen over 0 afstraffen het onsportieve gvoel.

Leg me dit eens duidelijk uit, vooral met die gele kaarten???

Dit ging om het duidelijk te maken om deze topic; http://forum.headliner.nl/topic-16241/
volgens mij heb ik niet gezegd dat Feyenoord uitzonderijk presteerde. het ging alleen om het feit dat er op dit topic gezegd wordt dat Ajax meer in de cl te zoeken heeft dan twente. Dan verwijs ik hoe simpel ze uit geschakeld werden door een europese sub topper. Dit gebeurde ook bij de andere nederlandse clubs. Dus dit is de status van de nederlandse clubs in europa. niet meer en niet minder.

ik hoop over je opmerking over uitzonderlijk gaan presteren dat je gelijk hebt.Dat zou namelijk betekenen dat er iets verandert in het wegkopen van goede spelers. Dat betekent dat wij ook weer na verloop van tijd beter worden;-)

dan omdat je het zo vriendelijk vraagt;-)

vindt ik het competitievervalsing dat de gele kaarten geseponeerd zijn die in de loop van het bekertoernooi verzameld zijn. volgens mij stonden er bij ajax en stuk of zes spelers op scherp en bij Feyenoord nul. Ik denk echter dat jij het goed uitgezocht hebt en andere cjfers hebt. ik hoor graag van je.

Voor alle duidelijkheid mocht het anders om zijn vind ik het nog steds competitie vervalsing.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 18 april 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 23:53 schreef Johnnyafca het volgende:
nee, soms heb je als speler gewoon een keer geluk in een wedstrijd. Zie de vrije trap van Dzsudzsák tegen Ajax.
ik las echter dat hij het italiaanse paspoort kreeg en kans maakt om met italie naar het wk te gaan. Dus zo slecht zal hij toch niet zijn. Dzsudzak vind ik toch een van de beste linksbuitens van nederland. Geluk dwing je misschien ook wel af,als je in een goede flow zit,zit het meestal ook mee. Dit kan voor spelers gelden maar ook voor clubs.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 18 april 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Ja, serieus? Heb je een bron over dat Italiaanse paspoort, aangezien ik daar nog niks van meegekregen heb en ik volg het (inter)nationale voetbal nieuws op de been.
bully
 bully - zondag 18 april 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 10:42 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

volgens mij heb ik niet gezegd dat Feyenoord uitzonderijk presteerde. het ging alleen om het feit dat er op dit topic gezegd wordt dat Ajax meer in de cl te zoeken heeft dan twente. Dan verwijs ik hoe simpel ze uit geschakeld werden door een europese sub topper. Dit gebeurde ook bij de andere nederlandse clubs. Dus dit is de status van de nederlandse clubs in europa. niet meer en niet minder.

ik hoop over je opmerking over uitzonderlijk gaan presteren dat je gelijk hebt.Dat zou namelijk betekenen dat er iets verandert in het wegkopen van goede spelers. Dat betekent dat wij ook weer na verloop van tijd beter worden;-)

vindt ik het competitievervalsing dat de gele kaarten geseponeerd zijn die in de loop van het bekertoernooi verzameld zijn. volgens mij stonden er bij ajax en stuk of zes spelers op scherp en bij Feyenoord nul. Ik denk echter dat jij het goed uitgezocht hebt en andere cjfers hebt. ik hoor graag van je.

Voor alle duidelijkheid mocht het anders om zijn vind ik het nog steds competitie vervalsing.
dat gele kaarten worden geseponeerd is al langer.
alleen gaat het nu om twee wedstrijden dus kan ajax er voordeel mee doen.
maar heefd niks met competitie vervalsing temaken.
dat het nu twee wedstrijden worden hebben we te danken aan aantal zich supporters noemen personen van beide clubs die die het voor de normale voetbal liefhebber verpesten.
dat ajax er nu voordeel van heefd is nu even het voordeel.
maar zou met 1 wedstrijd het voordeel voor feyenoord betekenen omdat die hoe je het went of keert toch thuiswedstrijd spelen.
dus hoe het ook gaat er is er altijd een die beetje voordeel er uit haald.
en nu waar dit topic over gaat.
geloof zeker dat ajax iets meer te zoeken heefd in europa.
want als ze dit team bij mekaar kunnen houden wat twente waarschijnlijk niet lukt.
kunnen ze best voor verassing zorgen vooral omdat je ziet dat dit team blijft groeien.
daar hoort natuurlijk ook wel wat geluk bij.
en twente heefd na de winterstop toch minder laten zien.
en hebben dus ook laten zien dat ze best wel kwetsbaar zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door bully --
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 10:42 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

In het Knvb-beker-toernooi is het zo dat je na 2 gele kaarten een schorsing uit moet zitten. Suarez en Gabri hadden eerder in het toernooi 2 gele kaarten gekregen, maar hebben deze schorsing al uitgezeten. Bij Ajax hebben vd.Wiel, Pantelic en Anita 1 gele kaart. Bij Feyenoord hebben Bahia, v.Bronkhorst en El Ahmadi 1 gele kaart. De 3 gele bij Ajax en de 3 gele bij Feyenoord worden nu geseponeerd, maar waarom is mij onduidelijk. Er is in deze dus geen sprake van competitievervalsing:), maar wat hadden ze gedaan als bijv. in de halve finale vd.Wiel of Bahia een gele kaart had ontvangen, dus geschorst zouden zijn?
bully
 bully - zondag 18 april 2010 - 13:47   quote  deeplink  
dan hadden ze wel gewoon schorsing gehad.
geld alleen voor gele kaarten waar nog geen consequentie op staat.
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 13:47 schreef bully het volgende:
dan hadden ze wel gewoon schorsing gehad.
geld alleen voor gele kaarten waar nog geen consequentie op staat.
Oké, bedankt...:)
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 18 april 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 11:22 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ik las echter dat hij het italiaanse paspoort kreeg en kans maakt om met italie naar het wk te gaan. Dus zo slecht zal hij toch niet zijn. Dzsudzak vind ik toch een van de beste linksbuitens van nederland. Geluk dwing je misschien ook wel af,als je in een goede flow zit,zit het meestal ook mee. Dit kan voor spelers gelden maar ook voor clubs.
waar heb je dat gelezen vi of fabeltjeskrant?
voetballer55
 voetballer55 - zondag 18 april 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 14:17 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

waar heb je dat gelezen vi of fabeltjeskrant?
fcupdate 12 april 2010
voetballer55
 voetballer55 - zondag 18 april 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 13:35 schreef alibabba het volgende:

[..]

In het Knvb-beker-toernooi is het zo dat je na 2 gele kaarten een schorsing uit moet zitten. Suarez en Gabri hadden eerder in het toernooi 2 gele kaarten gekregen, maar hebben deze schorsing al uitgezeten. Bij Ajax hebben vd.Wiel, Pantelic en Anita 1 gele kaart. Bij Feyenoord hebben Bahia, v.Bronkhorst en El Ahmadi 1 gele kaart. De 3 gele bij Ajax en de 3 gele bij Feyenoord worden nu geseponeerd, maar waarom is mij onduidelijk. Er is in deze dus geen sprake van competitievervalsing:), maar wat hadden ze gedaan als bijv. in de halve finale vd.Wiel of Bahia een gele kaart had ontvangen, dus geschorst zouden zijn?
ik vind het nog wel competitievervalsing. waarom zou een speler die in de halve finale een gele kaart krijgt wel geschorst worden voor de finale en nu in de eerste westrijd een gele kaart krijgt niet meer? Heel vreemd.

En sorry dat ik verkeerde informatie gebruikt heb . Dat was een beetje dom van mij;-)
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 18 april 2010 - 14:54   quote  deeplink  
1-0 nog 3 te gaan
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 14:50 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ik vind het nog wel competitievervalsing. waarom zou een speler die in de halve finale een gele kaart krijgt wel geschorst worden voor de finale en nu in de eerste westrijd een gele kaart krijgt niet meer? Heel vreemd.

En sorry dat ik verkeerde informatie gebruikt heb . Dat was een beetje dom van mij;-)
Alles was gebasseerd op 1 wedstrijd, sommige kaarten zijn express gepakt met de gedachte dat het maar 1 wedstrijd zou zijn. ik vind het dus vrij logisch en het is nu een strijd tussen twee complete elftallen, een volledige eerlijke strijd dus..
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 17:55   quote  deeplink  
Hij heeft sandalen hoor 8-)
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 14:50 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal verstrekt onduidelijk, maar misschien dat bully hier antwoord op kan geven...:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Munsterman loopt naast zijn schoenen....

0.0079169