BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Er staat nog veel te gebeuren rond Ajax
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 18:07   quote  deeplink  
De plek voor alle geruchten.

Praat hier over alle transfer(geruchten) van de komende zomer transferperiode.

Vergeet niet zoveel mogelijk links erbij te plaatsen zodat het een beetje overzichtelijk blijft..
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 18:11   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Belangstelling_Ajax_in_Escudero.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Sergio_Escudero_Palomo

Volgens verschillende bronnen, moet dit een revelatie zijn in het Spaanse voetbal op de linksback positie.

Als er geen verdedigers vertrekken en Blind gaat op de Linksback positie spelen, dan lijkt het mij niet nodig een nieuwe linksback te halen.. Hij zal ongeveer 5 miljoen euro moeten kosten..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 april 2010 - 18:22   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/?q=node/9940
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wanderson_do_Carmo

Braziliaanse aanvaller die bij GAIS in de Allsveskan speelt.
Hij vindt Ajax een grote club, maar wil zich nu op GAIS concentreren.
Hij was topscoorder in 2009 in de competitie Allsvenskan
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:22 schreef Hasjkoph het volgende:
http://ajax1.nl/?q=node/9940
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wanderson_do_Carmo

Braziliaanse aanvaller die bij GAIS in de Allsveskan speelt.
Hij vindt Ajax een grote club, maar wil zich nu op GAIS concentreren.
Hij was topscoorder in 2009 in de competitie Allsvenskan
Hij zou afgelopen naar Feyenoord gaan, dat ketste Gudde op het laatste moment af, dit heeft bijna tot het vertrek van Beenhakker geleid, ook Been was er absoluut niet over te spreken, hij was zelfs al door de keuring heen..

Zou wel lachen zijn, dat wanneer AJAX hem WEL koopt en hij erg veel scoort in NL.. LOL
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 17 april 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Die linksback niet halen. Blind linksback = held!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 april 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij zou afgelopen naar Feyenoord gaan, dat ketste Gudde op het laatste moment af, dit heeft bijna tot het vertrek van Beenhakker geleid, ook Been was er absoluut niet over te spreken, hij was zelfs al door de keuring heen..

Zou wel lachen zijn, dat wanneer AJAX hem WEL koopt en hij erg veel scoort in NL.. LOL
Ja :P Was vergeten om dat erbij te zetten :P
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 18 april 2010 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

ik ben bang dat hij dat niet gaat doen het lijkt mij een speler met weinig respect die ook niet goed luistert wat jol zegt
Wel veel talent, maar niet het maniet van voetballen wat wij zoeken
Brandje
 Brandje - zondag 18 april 2010 - 08:01   quote  deeplink  
Mensen die heeft toch helemaal geen zin. 99 van de 100 geruchten zijn onzin. Verder hangt het ook nog af of we kampioen worden. Dus CL halen dus meer geld en interessanter zijn voor spelers
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 18 april 2010 - 08:11   quote  deeplink  
1 van de 100 niet dus...
freakie
 freakie - zondag 18 april 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Brandje daar gaat het hier dus niet om.. Ik snap remco.. er worden altijd onzin dingen gepost.. maar doe dat dan hier.. Geruchten mogen best besproken worden,, daar is een topic voor
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 08:01 schreef Brandje het volgende:
Mensen die heeft toch helemaal geen zin. 99 van de 100 geruchten zijn onzin. Verder hangt het ook nog af of we kampioen worden. Dus CL halen dus meer geld en interessanter zijn voor spelers
Daarom dus ook 1 topic ipv dat iedereen nieuwe topics van ieder gerucht gaat maken.

En er zullen ook wel wat verschuivingen plaatsvinden deze zomer..
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 08:11 schreef sjakiepakie het volgende:
1 van de 100 niet dus...
LOL
finian990
 finian990 - zondag 18 april 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Doe mij maar 1 spits erbij, stuk of 10 spelers weg ( jol kan dat wel)
en voor de rest gewoon jeugd:D.
robs
 robs - zondag 18 april 2010 - 22:16   quote  deeplink  
eens
freakie
 freakie - zondag 18 april 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Klopt moeten er een hoop weg.. Denk persoonlijk dat ajax niet heel veel hoeft te verandere De jong(optie die remco aangaf) Spits? en eriksen en lodeiro heb je ook nog.. Zie geen problemen..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 18 april 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 22:27 schreef freakie het volgende:
Klopt moeten er een hoop weg.. Denk persoonlijk dat ajax niet heel veel hoeft te verandere De jong(optie die remco aangaf) Spits? en eriksen en lodeiro heb je ook nog.. Zie geen problemen..
ja de jong was vandaag weer top hoor!
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 19:48   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuws/Nieuws-artikel/Christian-Eriksen-verlengt-contract.htm

Ook lekker jongens, eindelijk officieel.
robs
 robs - maandag 19 april 2010 - 20:29   quote  deeplink  
was allemaal al lang bekend
R!ck
 R!ck - maandag 19 april 2010 - 20:33   quote  deeplink  
uuh gwn alle spelers terughalen en dan kijken wat ze nog nodig hebben? kijk je kunt nu wel gaan kopen maar een linksback hebben ze al (blind) en spitsen zijn niet echt nodig want er is nog een man genaamd suk toch? maa ik kan ook miszitten ik zou gewoon alle verhuurde spelers terughalen en dan gaan kijken wat je nog nodig hebt!
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:33 schreef R!ck het volgende:
uuh gwn alle spelers terughalen en dan kijken wat ze nog nodig hebben? kijk je kunt nu wel gaan kopen maar een linksback hebben ze al (blind) en spitsen zijn niet echt nodig want er is nog een man genaamd suk toch? maa ik kan ook miszitten ik zou gewoon alle verhuurde spelers terughalen en dan gaan kijken wat je nog nodig hebt!
in ieder geval SARPONG terughalen en BLIND.
Sarpong kan voor rechtsbuiten samen met rommedahl,die wel blijft.
Blind voor rechtsback of centraler,ligt eraan of vertonghen en/of vdwiel weggaan.in geval van beiden boularouzh halen,die wil terug naar zijn familie in Amsterdam.
Remco heeft gelijk,de jong in de spits proberen met Suk.
Suarez blijft wel in verband met kind en eventueel cl.
Pantelic weet ik niet.toch belangrijke speler hoor,hoewel je niet van zijn stijl hoeft te houden.hij is wel belangrijk.
middenveld is oke:lodeiro,de zeeuw ,enoh,gabri(tekent bij),lindgren,emanuelson zal gaan denk ik.
castillon er af en toe bijhalen met blessures(spits)en zeegelaar(op linksbuiten)

dus ik heb geen aankopen op het moment die ik graag zou zien,behalve eventueel een rechtsback mocht vdwiel gaan.dan graag boularouzh die multi inzetbaar is met veel ervaring.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door bahbah --
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:29 schreef robs het volgende:
was allemaal al lang bekend
nee, blijkbaar ben je niet op de hoogte, want vorige week gaf Eriksen in een intervieuw nog aan, dat hij nog niks getekend had, maar dat het in de komende dagen gedaan zou worden, dit is het eerste officiele bericht dat hij bijgetekend heeft.. Jij moet je eens beter laten informeren. Of ga je nu net als een paar andere kneusjes hier lopen roepen dat jij de juiste mensen binnen de club kent ofzo???
freakie
 freakie - maandag 19 april 2010 - 22:44   quote  deeplink  
Robs eerst wat lezen en dat pas reageren.. Heb trouwens nog een terugblik naar jou basisschooltijd..(neem aan 3 jaar geleden) Daar heb je vreedzame school.. Je weet zelf dat daar geleerd word dat je dingen anders KAN brengen je jou geval.. twijfel eens aan je zelf ik dacht ook al dat het bekent was.. Maar ik zou gezegt hebben: Was dat dan al niet bekent? Na dat ik de site had gelezen natuurlijk.. Want dat doe je niet.. Op de Officiele site staat een stukje van 19 APRIL beste robs dat eriksen heeft verlengt..
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 22:44 schreef freakie het volgende:
Robs eerst wat lezen en dat pas reageren.. Heb trouwens nog een terugblik naar jou basisschooltijd..(neem aan 3 jaar geleden) Daar heb je vreedzame school.. Je weet zelf dat daar geleerd word dat je dingen anders KAN brengen je jou geval.. twijfel eens aan je zelf ik dacht ook al dat het bekent was.. Maar ik zou gezegt hebben: Was dat dan al niet bekent? Na dat ik de site had gelezen natuurlijk.. Want dat doe je niet.. Op de Officiele site staat een stukje van 19 APRIL beste robs dat eriksen heeft verlengt..
dank je
freakie
 freakie - maandag 19 april 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Alstu! Ik kan daar niet tegen..
robs
 robs - maandag 19 april 2010 - 23:56   quote  deeplink  
Hahaha, Freakie en Remco K de SUKKELS van het Ajax-forum hebben elkaar weer gevonden. Triest hoor deze Jut en Jul. Zijn geen echte Ajacieden, maar wel het vaakst aanwezig hier. Zeker geen werk/miks beters te doen. En allemaal gematigde onzin die eruit komt. Zielig gewoon! En dan denken ze dat Ik 15 jaar ben. Hahaha, wat een ongelooflijke sukkels zeg!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 20 april 2010 - 07:40   quote  deeplink  
Jij bent hier ook elke dag, heb jij dan niks beters te doen of heb je geen werk?
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 23:56 schreef robs het volgende:
Hahaha, Freakie en Remco K de SUKKELS van het Ajax-forum hebben elkaar weer gevonden. Triest hoor deze Jut en Jul. Zijn geen echte Ajacieden, maar wel het vaakst aanwezig hier. Zeker geen werk/miks beters te doen. En allemaal gematigde onzin die eruit komt. Zielig gewoon! En dan denken ze dat Ik 15 jaar ben. Hahaha, wat een ongelooflijke sukkels zeg!
Ik hoef niet meer te werken, dat wordt voor mij gedaan:):)
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 20 april 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
je bent gwn een mafkees...
JohnnyH
 JohnnyH - dinsdag 20 april 2010 - 13:12   quote  deeplink  
Ajax heeft geen rooie cent helaas: ( : (... dus nutteloos om over transfers te praten
thedart180
 thedart180 - dinsdag 20 april 2010 - 13:24   quote  deeplink  
laten we eerst maar sno , aisatti, kennedy,atouba,oleguer,wieleart.ogararu,sulejmani maar verkopen .
dat geld kunnen we dan gebruiken voor nieuwe spelers.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 20 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Gezien de reacties van overige forumbezoekers komen de meesten op voor Freakie en Remco. Als je niets inhoudelijks te posten heb post dan niks maar kap aub met dat gestook. Je bent allemaal mens en hebt allemaal dezelfde clubvoorkeur. En zoals ik al eerder zei is eenieder op zijn eigen manier Ajacied. En als jij vind dat Remco de boeman is wees dan de slimste en reageer niet meer op hem.
freakie
 freakie - dinsdag 20 april 2010 - 15:29   quote  deeplink  
Inderdaad amsterdammer113.. Ik wou net schrijven dat hij niet eens ingaat op wat ik schrijf.. Dat is weer een bewijs of dat ie heeel erg jong is of heel erg dom.. Maar dan op iets ingaan op een normale manier gaat bij hem dus ook niet.. Weer iets wat hij al lang moest weten uit de methode vreedzame school: Als je een discussie heb laat elkaar in je waarden en als je daarna een andere discussie heb begin dan niet over de vorige.. Robs moet nog veel leren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door freakie --
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 13:12 schreef JohnnyH het volgende:
Ajax heeft geen rooie cent helaas: ( : (... dus nutteloos om over transfers te praten
Hoe kom je erbij dat AJAX geen rode cent heeft??? We hebben nog steeds een positief banksaldo van meer dan 51 miljoen euro... We hebben verlies geleden, dat is wat anders dan geen geld meer hebben he??
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 april 2010 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat AJAX geen rode cent heeft??? We hebben nog steeds een positief banksaldo van meer dan 51 miljoen euro... We hebben verlies geleden, dat is wat anders dan geen geld meer hebben he??
lol een positief eigen vermogen wil niet zeggen dat je geld op de bank hebt.
Het gaat erover dat je eigenvermogen groter is dan het kort en lange vreemd vermogen.
dan heb je positief eigen vermogen, maar dit is niet alleen in geld uit te drukken ook spelers hebben een bepaalde boekwaarde dus deze staan ook debet op de balans.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 22 april 2010 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 13:24 schreef thedart180 het volgende:
laten we eerst maar sno , aisatti, kennedy,atouba,oleguer,wieleart.ogararu,sulejmani maar verkopen .
dat geld kunnen we dan gebruiken voor nieuwe spelers.
Olequer zou ik zeker niet verkopen. Zeer bruikbare wisselspeler. Staat er wanneer je hem nodig hebt. Hij zou inderdaad wel op de begroting drukken, maar met het spelen van CL. zeer bruikbaar.
Sulejmani zou ik ook nog niet verkopen. Volgens mij levert hij nu geen rode cent op. terwijl ik denk dat hij nog steeds van grootte waarde kan zijn. Misschien een jaar verhuren aan een club waar hij zeker elke week speelt. De rest die je noemt zeker verkopen.
Zeer gerichte aankopen doen en zeker geen aankopen voor de breedte van de selectie. Dit soort spelers hebben we genoeg. Boularouz zou zeker welkom zijn, mits v/d Wiel of Vertonghen vertrekken. Spits hebben we al; nl de Jong en Suarez. Met Suk nog achter de hand. Links back inderdaad Blind terug halen (alhoewel ik niet zeker weet of dit zijn favouriete positie is) Veel jeugdig talent dus niet teveel kopen.
freakie
 freakie - donderdag 22 april 2010 - 10:03   quote  deeplink  
eindhovense ajax fan!? oleguer houden voor op de bank? 2 miljoen salaris... Is verdomd veel voor een bank zittende verdediger...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 22 april 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 10:03 schreef freakie het volgende:
eindhovense ajax fan!? oleguer houden voor op de bank? 2 miljoen salaris... Is verdomd veel voor een bank zittende verdediger...
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar je weet ook nog niet wat v/d Wiel en Vertonghen in de zomer gaan doen. Dan ga je wel kwaliteit missen, en dan heb je zeker Olequer nodig. Anders moet je weer enkele miljoenen steken in een nieuwe verdediger, waarvan maar weer afwachten is hoe deze bij Ajax presteerd. (zie Wielaert).
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 april 2010 - 10:42   quote  deeplink  
denk dat wanneer vertonghen zou vertrekken dat dat deense talent door gaat breken of dat boula als nog aangetrokken gaat worden...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 22 april 2010 - 10:56   quote  deeplink  
v.d. Wiel gaat niet weg als wij landskampioen worden.
1 jaar met Ajax in de CL betekent een grotere club en een eventuele grotere rol binnen zo'n team.
Wat je nu ziet met vele van de grote teams is dat er spelers gekocht worden omdat ze zo'n salaris kunnen betalen.
Wijsheid is bij het behalen van de C.L. minimaal nog 1 jaar bij Ajax blijven.
Met zo'n team kan je tenminste stunten en voorbij de poulefase komen.
Daarna anything goes...
Dev
 Dev - donderdag 22 april 2010 - 23:28   quote  deeplink  
het belangrijkste is, is dat eerst alle overbodige spelers verkocht worden. Daarna moet ajax zorgen dat iedere positie minimaal dubbel is bezet. En dan bedoel ik niet dat ajax nu anita ( een middenvelder) op linksback zet, maar dat er straks een echte linksback op die positie komt. Of als ogagararu weggaat ( was dit seizoen al de bedoeling), dat er dan ook een rechtsback voor in de plaats komt en niet een middenvelder die toevallig ook een redelijk potje rechtsback kan spelen. Tuurlijk soms pakt dat goed uit, zie bijvoorbeeld vertonghen, maar ik denk niet dat ajax hier iedere keer op kan gokken. Helemaal niet als je CL haalt.
remco k
 remco k - vrijdag 23 april 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 00:26 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

lol een positief eigen vermogen wil niet zeggen dat je geld op de bank hebt.
Het gaat erover dat je eigenvermogen groter is dan het kort en lange vreemd vermogen.
dan heb je positief eigen vermogen, maar dit is niet alleen in geld uit te drukken ook spelers hebben een bepaalde boekwaarde dus deze staan ook debet op de balans.
dit gaat om een positief eigen BANKSALDO, dat ajax heeft, dat was aan het begin van dit seizoen iets meer dan 63 miljoen Euro..
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 23 april 2010 - 17:35   quote  deeplink  
he ik hebnet gelzen dat arsenal v/d wiel wilt kopen
voor slechts 10 miljoen
freakie
 freakie - vrijdag 23 april 2010 - 17:40   quote  deeplink  
gerucht ja...
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 23 april 2010 - 17:42   quote  deeplink  
en dat huntelaar mis. naar man u gaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2010 door sjakiepakie --
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 24 april 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 - 17:35 schreef sjakiepakie het volgende:
he ik hebnet gelzen dat arsenal v/d wiel wilt kopen
voor slechts 10 miljoen
10 mil :) Jol heeft laatst in deVI gezegt dat vertonghen en wiel voor minimaal 20 mil weg moeten. als ze dan weg gaan he maar ik denk dat dit team intact blijft voor in ieder geval 1 seizoen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 29 april 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Ajax kan mogelijke komst Mutu vergeten
[Gerucht] Ajax zal zich komende zomer niet gaan versterken met Adrian Mutu. Dat meldt RAI. Mogelijk zal een nog onbekende club uit de Major Soccer League de nieuwe werkgever worden van de Roemeen, die tevens werd gelinkt aan Fenerbahçe.
Fiorentina is op de hoogte van de belangstelling vanuit de Verenigde Staten. Ook clubs uit Saudi-Arabië en Qatar zouden de aanvaller volgen. Mutu geeft de voorkeur aan een avontuur bij een club buiten Europa
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 29 april 2010 - 21:03   quote  deeplink  
dat is goed nieuws ;)
schapio
 schapio - donderdag 29 april 2010 - 21:15   quote  deeplink  
we moeten maik franz ophalen in duitsland als vertonghen vertrekt.
een beest achterin en een leiderstype.
alibabba
 alibabba - donderdag 29 april 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 21:15 schreef schapio het volgende:
we moeten maik franz ophalen in duitsland als vertonghen vertrekt.
een beest achterin en een leiderstype.
Maik Franz???? Bedoel je Podolski? Achterin?? Leiderstype??
joey
 joey - donderdag 29 april 2010 - 23:30   quote  deeplink  
Marseille wilt Ema..En taiwo wegdoen.(gerucht)
Als dat zo zou zijn zeg ik ruilen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

0.0087158