BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 29 april 2010 - 23:39   quote  deeplink  
grappig taiwo koop gelijk gourcouff
schapio
 schapio - vrijdag 30 april 2010 - 00:17   quote  deeplink  
maik franz is de centrale verdediger van eintracht frankfurt en is in duitsland de schrik van elke spits, is een beest in de duels en is een absoluut winnerstype.
zoiets kan ajax gebruiken achterin, een sloper.
prinz poldikan misschien komen mocht suarez weggaan, heeft nu een minder jaar bij 1.fc Köln maar in potentie een topspeler voor ons ajax
jay!!!!!!!!!!!!!!!
 jay!!!!!!!!!!!!!!! - vrijdag 30 april 2010 - 12:37   quote  deeplink  
Je kan alleen eerst spelers verkopen.
Sarpong
Robbie w
Sno
Oguraru
Zowiezo
Eventueel
Lindgren
Cvitanch zou niet weg doen
Sulejmani ook nniet
En
Boulahrouz halen
Beerends
En dan heb je als je een fitte atouba hebt een compleet eftal .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 april 2010 door Thomas --
Ride
 Ride - vrijdag 30 april 2010 - 15:51   quote  deeplink  
Waarom Beerends?
Geen Ajax speler hoor...
schapio
 schapio - vrijdag 30 april 2010 - 21:46   quote  deeplink  
wat moet je nou met beerens? is weer zo´n 13 in een dozijn speler. snel is hij wel maar beetje blind voor de goal.
komt absoluut te kort voor ajax
Amsterdammertje
 Amsterdammertje - vrijdag 30 april 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Alsjeblieft geen Beerends, we kennen Sikora toch nog. Deze jongen zal altijd tekort komen voor de absolute top.
Okay, je moet Michael de Leeuw van Veendam eerst een jaartje (of twee) verhuren maar hij is misschien wel een leuke spits voor Ajax. Hij heeft in ieder geval een aardig neusje voor de goal en hoeft NU nog niet veel te kosten. Je kan ook zijn ontwikkeling van een afstand bekijken, maar als je hem koopt kan je die ontwikkeling wat meer sturen door zelf te bepalen aan welke club je hem verhuurt (beetje dezelfde speelstijl als Ajax) en als dan aan het eind van volgend seizoen Suarez weggaat en Suk zijn plaats inneemt heb je met De Leeuw alweer de volgende (gretige en leergierige) spits klaarstaan.
Yordee1
 Yordee1 - maandag 03 mei 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Steek
Gregz Toby Jan Blind
Demy Enoh
Eriksen Siem Lodeiro
Suarez

Volgend jaar :)
Met Anita, Sarpong, Suk, Vd Heijden, Donald etc. op de bank :) En Gabri <3
John2
 John2 - maandag 03 mei 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 00:17 schreef schapio het volgende:
maik franz is de centrale verdediger van eintracht frankfurt en is in duitsland de schrik van elke spits, is een beest in de duels en is een absoluut winnerstype.
zoiets kan ajax gebruiken achterin, een sloper.
prinz poldikan misschien komen mocht suarez weggaan, heeft nu een minder jaar bij 1.fc Köln maar in potentie een topspeler voor ons ajax
Als hij zo een goede speler is in Duitsland verdient hij minimaal 4 miljoen per jaar, dus ook al zou hij naar AJAX willen komen, dan kunnen we hem niet betalen. Verder heeft AJAX vandaag maar weer eens laten weten dat er geen spelers gehaald zullen worden. Alleen als een belangrijke speler wordt verkocht, wordt deze vervangen. Dus laten we voorlopig maar een maandje of wat afwachten.
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 mei 2010 - 09:06   quote  deeplink  
Ik zou zeggen proberen om alles wat nutteloos of 2e rangs is verkopen.. Daar heeft Jol alle kijk op denk ik en dan proberen Huntelaar terug te halen.. Als die jongen terugkomt gaat hij nooit meer weg, dus heb je een spits voor 6 of 7 jaar.

Voor de rest hoeft er niks meer aangekocht te worden of ze moeten een supertalentje op het oog hebben.

Blind en Sarpong terughalen en viola!
Kampioen!!!
bassssssie
 bassssssie - dinsdag 04 mei 2010 - 09:50   quote  deeplink  
huntelaar gaat nog niet terug naar ajax geloof me verder zou ik eerst 15 spelers verkopen:
olequer
zeegelaar
urby of snel bijtekenen
wielaert
lindgren
sno
luque
cvitanich
pantelic
en zo zijn er nog een stuk of 10 en dan elke lini 1 a 2 waardige terug
boulahrouz en seedorf proberen voor ervaring en rust en babel proberen kan nooit kwaad
SanderS
 SanderS - dinsdag 04 mei 2010 - 10:44   quote  deeplink  
Ik vind alles best, zolang Pantelic en Urby maar niet weg gaan. Suarez moet je toch afscheid van nemen. En van der Wiel wil denk ik ook wel graag weg. Wanneer we de rest bij elkaar houden komt het wel goed denk ik. Blind vangt vertrek van van der Wiel wel op. En Eriksen of Lodeiro zou de plek van Suarez kunnen overnemen.

Spelers die van mij echt weg mogen zijn;

Wielaert, Sno, Luque, Cvitanich (ben wel fan van hem, maar hij is niet goed genoeg) Ogararu, Silva, Aissati. Ongetwijfeld vergeet ik er nog wel een paar.

Van de veel genoemde namen zou ik behouden;

Olequer (goed stand-in voor centrum)
Zeegelaar (groot talent)
Lindgren (heeft laten zien een prima speler te zijn)
Blind terug halen
Sarpong (al heb ik mijn twijfels) terug halen
van der Heijden nog ff laten rijpen bij eredivisie team
Donald terug halen

Maar goed, het zal wel gekraakt worden door sommige mensen. Maar daarom is het ook mijn idee... al zeg ik niet dat dat het beste idee is.
freakie
 freakie - dinsdag 04 mei 2010 - 11:52   quote  deeplink  
SanderS waarom MOET je afscheid nemen van suarez? En van van der wiel? Dat zijn dinegn die nergens opslaan.. Die spelers MOETEN niet weg in tegen deel die MOET je houden!
SanderS
 SanderS - dinsdag 04 mei 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 11:52 schreef freakie het volgende:
SanderS waarom MOET je afscheid nemen van suarez? En van van der wiel? Dat zijn dinegn die nergens opslaan.. Die spelers MOETEN niet weg in tegen deel die MOET je houden!
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Maar ik verwacht niet dat Suarez blijft, jij wel dan? Laat voorop staan dat ik niets liever heb dat hij tot zijn 35ste bij Ajax voetbalt. Van der Wiel staat in de belangstelling van o.a. Barcelona, Manchester City, Liverpool en Arsenal. Ik denk dat we die ook wel kwijt zijn. Maar voor heb geld het zelfde. Ik hoop dat hij Ajacied blijft tot het einde van zijn carriere! Snappie?
freakie
 freakie - dinsdag 04 mei 2010 - 12:30   quote  deeplink  
SanderS dan even het volgende zijn die interesses van die clubs bevestigd of zijn ze van ajax kan bevestigd? Nee.. Dat zijn GERUCHTEN..Van der wiel is piep jong die gaat zowiezo niet zomaar wel en barcalona VOLGT hem maar dat hoeft niet te betekenen dat hij daar heen gaat.. Ik hoorde tijd terug ook gerucht dat juve hem wou.. Ja sorry maar juve is geen hoger nivo dan ajax.. dus daar gaat hij niet zomaar naar toe.. Suarez daar geld hetzelfde voor..
SanderS
 SanderS - dinsdag 04 mei 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 12:30 schreef freakie het volgende:
SanderS dan even het volgende zijn die interesses van die clubs bevestigd of zijn ze van ajax kan bevestigd? Nee.. Dat zijn GERUCHTEN..Van der wiel is piep jong die gaat zowiezo niet zomaar wel en barcalona VOLGT hem maar dat hoeft niet te betekenen dat hij daar heen gaat.. Ik hoorde tijd terug ook gerucht dat juve hem wou.. Ja sorry maar juve is geen hoger nivo dan ajax.. dus daar gaat hij niet zomaar naar toe.. Suarez daar geld hetzelfde voor..
haha... wat ben je fanatiek man! Ik kan er ook niets aan doen he! Ik geef alleen mijn mening. Nogmaals; ik hoop dat AJAX de hele selectie bij elkaar kan houden!! Sjeetje... ontspan gast! Donderdag een prijsje pakken!
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 04 mei 2010 - 16:52   quote  deeplink  
het is al bijna zeker.
lens gaat naar psv
SanderS
 SanderS - dinsdag 04 mei 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Zit er serieus aan te denken volgend jaar een seizoenskaart te halen. Volgend jaar worden we zeker kampioen!!! Met of zonder transfers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door SanderS --
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 04 mei 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Team behouden anders zie ik het weer somber in... ben het echt zat aan het worden dat leeghalen van het topteam wat aan het eind van het seizoen is gemaakt..
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 12:23   quote  deeplink  
SanderS ontspannen doe ik altijd maar hou der niet van als mensen geruchten zien als waarheden.. 1 op 100 zijn niet waar en jij gebruikt ze dat je al zeker weet dat ze weggaan.. Maar zoals je al eerder schreef.. Inderdaad de staan in hun Scoutingslijst.. Tsja daar heeft elke club bijna 25 a 50 spelers opstaan..
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 16:52 schreef sjakiepakie het volgende:
het is al bijna zeker.
lens gaat naar psv
dus???
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 12:23 schreef freakie het volgende:
SanderS ontspannen doe ik altijd maar hou der niet van als mensen geruchten zien als waarheden.. 1 op 100 zijn niet waar en jij gebruikt ze dat je al zeker weet dat ze weggaan.. Maar zoals je al eerder schreef.. Inderdaad de staan in hun Scoutingslijst.. Tsja daar heeft elke club bijna 25 a 50 spelers opstaan..
Toch moet je wel realistisch zijn Freaky, Er is inderdaad voor zover wij weten geen concrete belangstelling getoond voor onze topspelers, maar ook jij weet hoe het werkt toch?
Spelers van AJAX die het goed doen, worden door vrijwel alle topclubs gevolgd, dus betekent dat dan ook dat het goede spel van onze toppers niet onopgevallen is gebleven, er zullen dus wel degelijk biedingen gaan komen voor Suarez en ook zeker voor van der Wiel.
Het is dan aan AJAX om daar ja of nee op te zeggen, en daar op een wijze manier mee om te gaan.

Wat ik wel hoop en ook verwacht, is dat er geen spelers meer wegmogen voor weinig geld of vlak voor de competitie, uiteindelijk staan deze spelers gewoon nog onder contract he?.

Tevens is het met Jol natuurlijk gewoon zo, dat er al een draaiboek klaarligt wanneer deze spelers zouden vertrekken, of dat betekent dat er meteen nieuwe spelers gekocht gaan worden moeten we afwachten, maar er zal vast wel gekeken worden naar een "nieuwe SUAREZ".
joey
 joey - woensdag 05 mei 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Ik hoor net dat jol die ballotelli van inter wilt huren..XD Denk niet dat dat een gede zou zijn..Wat een iritant joch zeg..Godskolere!
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 16:14   quote  deeplink  
joey ballotelli is daar een rotjong omdat iedereen hem een rotjong in die omgeving.. hij hoeft maar ergens goed te gaat presteren en hij is een topgozer.. maar remco daar heb je gelijk in maar suarez word al heel lang gevolg en van der wiel ook.. Alleen gaan topclubs de hoofdprijs betalen??
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 16:14 schreef freakie het volgende:
joey ballotelli is daar een rotjong omdat iedereen hem een rotjong in die omgeving.. hij hoeft maar ergens goed te gaat presteren en hij is een topgozer.. maar remco daar heb je gelijk in maar suarez word al heel lang gevolg en van der wiel ook.. Alleen gaan topclubs de hoofdprijs betalen??
Ander vraag: Gaat AJAX de hoofdprijs wel vragen, ik bedoel zeggen ze bijvoorbeeld bij Suarez, dat hij pas wegkan bij een bod meer dan 35 miljoen euro, en bij van der Wiel bijvoorbeeld 15 miljoen euro.

Of gaat AJAX akkoord met een bod van 20 miljoen euro voor suarez. Ik ben erg benieuwd, overigens vind ik dat AJAX Suarez gewoon nog een jaar moet houden, hij heeft niet voor niks in febrari met zijn volle verstand nog 1 seizoen bijgetekend.
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 18:28   quote  deeplink  
waarom zou je suarez willen verkopen?
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 19:27   quote  deeplink  
ik schrijf nergens dat ik hem wil verkopen.. maar het gaat wel gebeuren hoor let maar op, ik ben alleen benieuwd hoe en voor hoeveel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 mei 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ander vraag: Gaat AJAX de hoofdprijs wel vragen, ik bedoel zeggen ze bijvoorbeeld bij Suarez, dat hij pas wegkan bij een bod meer dan 35 miljoen euro, en bij van der Wiel bijvoorbeeld 15 miljoen euro.

Of gaat AJAX akkoord met een bod van 20 miljoen euro voor suarez. Ik ben erg benieuwd, overigens vind ik dat AJAX Suarez gewoon nog een jaar moet houden, hij heeft niet voor niks in febrari met zijn volle verstand nog 1 seizoen bijgetekend.
Ajax MOET de hoofdprijs vragen,doen clubs ook bij Ajax als ze spelers willen kopen,zoniet dan geen deal.Alleen geen betaling constructies.Speler kopen=storten zodat Ajax gelijk kan reageren op spelers die zij willen
sebbe1
 sebbe1 - woensdag 05 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Is Arnautovic van twente/inter niets voor ajax? is toch een groot talent en misschien krijgt jol hem wel aan het ballen.
freakie
 freakie - donderdag 06 mei 2010 - 01:09   quote  deeplink  
Sebbe we kunnen alles halen.. Maar niet die spelers.. Spelers die we hebben gescout van argentinie ofzo..
Dev
 Dev - donderdag 06 mei 2010 - 02:11   quote  deeplink  
Ajax heeft vandaag weer aangegeven dat er eerst spelers weg moeten voordat er nieuwe spelers worden gekocht.
De spelers van de a selectie die in ieder geval niet weg moeten. ( volgens mij)

keepers Stekelenburg, vermeer, verhoeven ( of ipv verhoeven- padt, is toch ajax jeugd)

verdedigers: vd wiel, vertonghen alderweireld, blind, anita en atouba ( heeft meerjarig contract en een grote blessure gehad, dus verdient nog een kans)

middenvelders: de zeeuw, enoh, de jong, gabri, ericson, lodeiro

Aanval: suarez, rommedahl, emanuelson ( hij heeft zijn momenten) en suk ( pantelic eigenlijk ook maar die gaat zeker weg)

Alle linies hebben eigenlijk versterking nodig of in ieder geval spelers voor op de bank, dus Jol moet maar kijken of er jeugdspelers of verhuurde spelers zijn die deze " gaten" kunnen opvullen en wie weet als er genoeg tweede rangs spelers verkocht worden, dat er nog wat nieuwe spelers erbij worden gekocht. Ik heb geen goed zicht op wie er in de jeugd of van de verhuurde spelers klaar is voor ajax. Alleen van Blind weet ik bijna zeker dat hij het gaat redden en zelfs heel goed zal doen.
En met tweede rangs spelers bedoel ik oa Wielaart, ogararu en oleguer, kennedy, aisatti, sno, lindgren ( toch ondertussen 8ste keus tussen al die middenvelders).
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 06 mei 2010 - 09:55   quote  deeplink  
Ik las net dat Wilfred Bouma transfervrij mag vertrekken bij Aston Villa.
Ondanks dat hij twee jaar geblesseerd is geweest zou ik persoonlijk hem wel graag bij de selectie zien. Hij is een ideale linksback en een linkspoot voor centraal achterin. Van mij mag Ajax hem halen. Met zijn ervaring kan hij wel iets aan het team toevoegen. Mits hij fysiek goed gekeurd gaat worden en hij niet te hoge looneisen heeft natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door Eindhovense Ajaxfan --
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 06 mei 2010 - 12:28   quote  deeplink  
huntelaar gewoon een (half) jaar huren van milan
wedde dat het dan gaat lopen :P
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 06 mei 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 09:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik las net dat Wilfred Bouma transfervrij mag vertrekken bij Aston Villa.
Ondanks dat hij twee jaar geblesseerd is geweest zou ik persoonlijk hem wel graag bij de selectie zien. Hij is een ideale linksback en een linkspoot voor centraal achterin. Van mij mag Ajax hem halen. Met zijn ervaring kan hij wel iets aan het team toevoegen. Mits hij fysiek goed gekeurd gaat worden en hij niet te hoge looneisen heeft natuurlijk.
was nooit echt de snelste fredje, lastig spelen als je met veel ruimte in je rug speelt.
dege
 dege - donderdag 06 mei 2010 - 14:54   quote  deeplink  
die Bouma zal wel naar psv gaan, weet ook niet of dat een versterking is.
lees net ook dat Sno terug komt, weer iemand erbij om de tribune warm te houden, wat een waardeloze voetballer, wellicht iets voor een middenmoter, maar echt niet voor ajax.
Ik hoop in ieder geval dat ajax de selectie bij elkaar kan houden hoe die nu staat, dan kan er nog wat moois staan gebeuren in amsterdam en mochten er toch spelers vertrekken, alleen voor de absolute hoofdprijs. Hoop dat het niet teveel invloed heeft dat ajax beursgenoteerd is en dat het sportieve zwaarder telt.
trouwens, Pantelic was in gesprek met Schalke, maar ook zij willen hem maar een 1-jarig contract aanbieden, wellicht toch nog kans dat hij bij ajax wil blijven, want de statistieken spreken nu eenmaal niet echt in zijn nadeel, hoop toch dat hij blijft en natuurlijk Suarez ook.
bully
 bully - donderdag 06 mei 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 23:30 schreef joey het volgende:
Marseille wilt Ema..En taiwo wegdoen.(gerucht)
Als dat zo zou zijn zeg ik ruilen.
vergeet dit maar.
zolang er geen spelers vertrekken komt er ook geen nieuwe.
denk dat dit elftal ook bewezen heefd een kampioens kandidaat te zijn voor volgend seisoen.
zonder versterkingen.
en steeds meer spelers uit de jeugd staan klaar om doortebreken.
dus nieuwe spelers verzwakt alleen de financiele situatie van ons aller ajax plus dat het niet echt goed is voor de doorbraak van onze jeugd.
als bijvoorbeeld pantelic vertrekt zal er denk wel nieuwe spits komen.
maar als bijvoorbeeld sno vertrekt blijft team gelijk.
denk dat alleen maar kopen de laatste jaren al heefd bewezen dat het niet de oplossing is.
persoonlijk denk ik dat dit elftal nog niet uit is gegroeit en we dus nog mooie dingen kunnen verwachten.
met of zonder de nodige vervangingen want je moet er altijd rekening mee houden dat er toch nog enkele vertrekken.
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

dus???
voor iedereen die hoop had dat lens naar ajax ging niet dus
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:28 schreef freakie het volgende:
waarom zou je suarez willen verkopen?
het gaat niet altijd om willen het kan ook nodig zijn
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 02:11 schreef Dev het volgende:
Ajax heeft vandaag weer aangegeven dat er eerst spelers weg moeten voordat er nieuwe spelers worden gekocht.
De spelers van de a selectie die in ieder geval niet weg moeten. ( volgens mij)

keepers Stekelenburg, vermeer, verhoeven ( of ipv verhoeven- padt, is toch ajax jeugd)

verdedigers: vd wiel, vertonghen alderweireld, blind, anita en atouba ( heeft meerjarig contract en een grote blessure gehad, dus verdient nog een kans)

middenvelders: de zeeuw, enoh, de jong, gabri, ericson, lodeiro

Aanval: suarez, rommedahl, emanuelson ( hij heeft zijn momenten) en suk ( pantelic eigenlijk ook maar die gaat zeker weg)

Alle linies hebben eigenlijk versterking nodig of in ieder geval spelers voor op de bank, dus Jol moet maar kijken of er jeugdspelers of verhuurde spelers zijn die deze " gaten" kunnen opvullen en wie weet als er genoeg tweede rangs spelers verkocht worden, dat er nog wat nieuwe spelers erbij worden gekocht. Ik heb geen goed zicht op wie er in de jeugd of van de verhuurde spelers klaar is voor ajax. Alleen van Blind weet ik bijna zeker dat hij het gaat redden en zelfs heel goed zal doen.
En met tweede rangs spelers bedoel ik oa Wielaart, ogararu en oleguer, kennedy, aisatti, sno, lindgren ( toch ondertussen 8ste keus tussen al die middenvelders).
ajax heeft ansoluut geen versterking nodig 106 goasl voor en 20 goals tegen zegt genoeg het is eigenlijk jammer dat pantelic weggaat als hij zou blijven word ajax zeker kampioen nie tdat ik nu zeg dat hij 30 goas gaat scoren (al verwacht ik er wel ong. 20 wat ook niet slecht is)maar hij past bij ajax hij kent jol nu goed en ook de hele selectie begrijpt hoe ajax wilt spelen
maar komt er nu een nieuwe spits moet die eerst nog helemaal ingespeelt worden
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 12:28 schreef Johnqqqq het volgende:
huntelaar gewoon een (half) jaar huren van milan
wedde dat het dan gaat lopen :P
man u had ook al belangstelling in hem
remco k
 remco k - donderdag 06 mei 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 15:29 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

voor iedereen die hoop had dat lens naar ajax ging niet dus
ok:):)
joey
 joey - donderdag 06 mei 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Las net over dat ajax praat met senturk ofzow van fenerbahse..
Nou, lijkt mij weer niks..:P hahaha

Het liefst zie ik pantelic gewoon nog volgens seizoen bij ajax.
Dev
 Dev - donderdag 06 mei 2010 - 23:00   quote  deeplink  
hey sjakiepakie, met versterking bedoel ik niet dat de spelers die nu in de basis staan hun plek moeten kwijtraken aan een nieuwe speler. De basisspelers van nu zijn gewoon heel goed en worden steeds beter en ik heb vertrouwen in hun voor het volgend sezoen. Echter een goede reserve speler voor op de bank is ook een versterking. Als straks door wat voor een reden ook bijvoorbeeld onze twee centrale verdedigers geblesseerd raken, dan heeft AJAX een probleem. Zeker als we Champions league spelen. Je hebt dan twee goede vervangers nodig en een derde vervanger voor op de bank. En ajax heeft op dit moment niet 1 goede vervanger ( oleguer vind ik niet goed genoeg). Hetzelfde geldt voor de aanval. Stel Suarez blijft, maar een of andere idiooot schopt hem een maandje de ziekenboeg in. Wie gaat zijn plaats dan innemen als we bijvoorbeeld uit tegen psv of in de CL spelen?? de spitsen trio: suljemani, rommedahl en suk met bodul op de bank? Je gaat me toch niet zeggen dat jij gelooft dat dat iets gaat worden?? Wat ik wil zeggen is dat het team in de breedte sterker moet worden. De spelers die nu in de basis staan zijn super en worden beter, dus de bank moet ook beter worden. De enige spelers die op dit moment op de bank zitten en meteen mee kunnen met het " A-team" dat zijn ericson en gabri en ook lodeiro, daar komt blind nog bij, maar dat zijn er te weinig om nog een seizoen met eventueel CL goed door te komen.
Jol heeft zelf gezegd dat hij eigenlijk hoopte op enkele spelers erbij naast het feit dat de goede spelers moeten blijven. Ik denk toch als er 1 persoon een goede inzicht heeft op het team, dan is dat Jol.
freakie
 freakie - vrijdag 07 mei 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Pantelic moet gewoon weg.. maar dan moet je niet een spits die afgeschreven bij fenebarce is gaan halen...
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - vrijdag 07 mei 2010 - 12:56   quote  deeplink  
twee aanvallers wil martin jol een spits en een type balas dzudszak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door luis_suarez 16 --
remco k
 remco k - vrijdag 07 mei 2010 - 18:29   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Balotelli_komt_niet_naar_Ajax.html

Is dat ook meteen weer ontkracht
sjakiepakie
 sjakiepakie - zaterdag 08 mei 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 23:00 schreef Dev het volgende:
hey sjakiepakie, met versterking bedoel ik niet dat de spelers die nu in de basis staan hun plek moeten kwijtraken aan een nieuwe speler. De basisspelers van nu zijn gewoon heel goed en worden steeds beter en ik heb vertrouwen in hun voor het volgend sezoen. Echter een goede reserve speler voor op de bank is ook een versterking. Als straks door wat voor een reden ook bijvoorbeeld onze twee centrale verdedigers geblesseerd raken, dan heeft AJAX een probleem. Zeker als we Champions league spelen. Je hebt dan twee goede vervangers nodig en een derde vervanger voor op de bank. En ajax heeft op dit moment niet 1 goede vervanger ( oleguer vind ik niet goed genoeg). Hetzelfde geldt voor de aanval. Stel Suarez blijft, maar een of andere idiooot schopt hem een maandje de ziekenboeg in. Wie gaat zijn plaats dan innemen als we bijvoorbeeld uit tegen psv of in de CL spelen?? de spitsen trio: suljemani, rommedahl en suk met bodul op de bank? Je gaat me toch niet zeggen dat jij gelooft dat dat iets gaat worden?? Wat ik wil zeggen is dat het team in de breedte sterker moet worden. De spelers die nu in de basis staan zijn super en worden beter, dus de bank moet ook beter worden. De enige spelers die op dit moment op de bank zitten en meteen mee kunnen met het " A-team" dat zijn ericson en gabri en ook lodeiro, daar komt blind nog bij, maar dat zijn er te weinig om nog een seizoen met eventueel CL goed door te komen.
Jol heeft zelf gezegd dat hij eigenlijk hoopte op enkele spelers erbij naast het feit dat de goede spelers moeten blijven. Ik denk toch als er 1 persoon een goede inzicht heeft op het team, dan is dat Jol.
waarom noem je mijn naam?
ik heb nooit beweerd dat we voor bijv. siem een nieuwe speler meoten hebben ik ben niet gek ofso
maar je weet zelf ook wel dat ajax niet hetzelfde is volgend jaar pantelic zowiezo steek verwacht ik ook net als ema en mischien v/d wiel die heeft aangegeven naa bijv. arsenal te willen (aL denk ikdat die blijft hoor)
maar as je bedoelt mijn reacties oevr lens en hunt dat bedoelde ik eer om geruchten te ontkrachten
j.d
 j.d - zondag 09 mei 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Ik had gelezen op ajax.headliner.nl,dat ajax in gesprek is geweest met semih senturk voor de spits positie,speler van galatasaray,maar vraag en aanbod lag te ver uit elkaar wilde 2.5 milj per jaat verdienen,dat gaat en moet AJAX nooit doen lijkt mij.
j.d
 j.d - zondag 09 mei 2010 - 12:49   quote  deeplink  
sorry geen galtasasray maar fenerbahce
bully
 bully - zondag 09 mei 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 12:45 schreef j.d het volgende:
Ik had gelezen op ajax.headliner.nl,dat ajax in gesprek is geweest met semih senturk voor de spits positie,speler van galatasaray,maar vraag en aanbod lag te ver uit elkaar wilde 2.5 milj per jaat verdienen,dat gaat en moet AJAX nooit doen lijkt mij.
was gemeld door turkse kranten.
en dat er werd gezegt dat ajax niet verder wilde als 2 miljoen salaris zegt genoeg over het waarheids gehalte van dit bericht.
ajax wil juist af van die hoge salarissen dus dit bericht kan je gewoon naar het rijk der fabelen verplaatsen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 10 mei 2010 - 18:57   quote  deeplink  
dost naar heerenveen
belachelijk aanbod fenerbache op suarez
stam in plaats van v/d wile bij vertrek v/d wiel
mijn update ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

0.0078439