BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Ik las het net inderdaad sjakiepakie. Suarez zal, al was het bod goed geweest, niet naar Turkije gaan. Stam voor v/d Wiel??
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 10 mei 2010 - 19:10   quote  deeplink  
ja maar i denk dat dat een gerucht is hoor
ik was vergeten erbij te zetten dat jol naar australie kan gaan al bondscoach
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:26   quote  deeplink  
Denk niet dat Suarez ajax zal verruilen voor fener..
MArtin jol heeft aal aangegeven dat hij in iedergeval een jaartje doorgaat om uiteindelijk het stokkie door te geven aan misschien een danny blind.. Maargoed je weet eigenlijk nooit..

En Stam is volgens mij echt een twente-speler in hart en nieren..Dus of die naar ajax zal gaan?:P..Miss als ajax champions l. speelt, maargoed.. we hebben straks blind ook..Sta m is geen slechte speler hoor, mar zie liever iemand anders!..
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 19:27   quote  deeplink  
EENS
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 19:27 schreef remco k het volgende:
EENS
Met wie:P?
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 10 mei 2010 - 19:31   quote  deeplink  
met jou
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Mooi... Biertje dan maar?
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 10 mei 2010 - 19:36   quote  deeplink  
amstel ;)
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Jah duhh!
thomASS
 thomASS - maandag 10 mei 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Haha waarom moeten we nou weer 2e hands spelers als stam halen? Beste top aankopen afgelopen jaren waren Huntelaar, Suarez en de Zeeuw. Deze spelers behalen het niveau van Ajax en de rest niet. Zie aissati, wieleart, kennedy, sno etc..
Iig geen stam halen, maar gewoon blind of iemand anders uit de jeugd als rechtsback. Stekelenburg na het wk ook verkopen, dan kan Vermeer zich verder ontwikkelen als 1e keeper.
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 20:19 schreef thomASS het volgende:
Haha waarom moeten we nou weer 2e hands spelers als stam halen? Beste top aankopen afgelopen jaren waren Huntelaar, Suarez en de Zeeuw. Deze spelers behalen het niveau van Ajax en de rest niet. Zie aissati, wieleart, kennedy, sno etc..
Iig geen stam halen, maar gewoon blind of iemand anders uit de jeugd als rechtsback. Stekelenburg na het wk ook verkopen, dan kan Vermeer zich verder ontwikkelen als 1e keeper.
Steek gaat denk ik wel weg ja...
j.d
 j.d - maandag 10 mei 2010 - 20:45   quote  deeplink  
Denk dat suarez blijft! en stam, die hebben we niet nodig daley blind komt terug,dus zit wel goed.
Ik denk ook inderdaad dat steek weg gaat, liever niet!!! mocht het zo zijn vermeer heeft ook laten zien dat hij topper is.
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 20:45 schreef j.d het volgende:
Denk dat suarez blijft! en stam, die hebben we niet nodig daley blind komt terug,dus zit wel goed.
Ik denk ook inderdaad dat steek weg gaat, liever niet!!! mocht het zo zijn vermeer heeft ook laten zien dat hij topper is.
Vermeer is inderdaad een prima vervanger! Kan hij zich ook eindelijk verder ontwikkelen..
En dan heb je verhoeven en padt als extra keepers!
j.d
 j.d - maandag 10 mei 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Dat zit wel goed,alleen in de aanvalslinie moet een spits komen die er ook meteen staat,en doet wat het moet doen.
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 20:55 schreef j.d het volgende:
Dat zit wel goed,alleen in de aanvalslinie moet een spits komen die er ook meteen staat,en doet wat het moet doen.
Ja, 1tje met inzicht. die slim is en ook z'n goaltjes pakt, maar dus ook assist geeft.. Want pantelic deed dat goed en hij paste daarom gewoon erg goed bij ajax..
freakie
 freakie - maandag 10 mei 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Maar die inzicht hebben meerdere spitsen.. Goaltjes pakken kunnen alle spitsen en assists geven tsja als het moet maar is niet persee nodig voor een spits.. Een goede spits heeft kracht en op korte tijd redelijk wat snelheid of sneldenken dan.. Pantelic had dat geen van bijde dat snel denken had hij dan miss een beetje maar vaak niet..
remco k
 remco k - dinsdag 11 mei 2010 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 22:54 schreef freakie het volgende:
Maar die inzicht hebben meerdere spitsen.. Goaltjes pakken kunnen alle spitsen en assists geven tsja als het moet maar is niet persee nodig voor een spits.. Een goede spits heeft kracht en op korte tijd redelijk wat snelheid of sneldenken dan.. Pantelic had dat geen van bijde dat snel denken had hij dan miss een beetje maar vaak niet..
Een spits wordt in heel Europa afgerekend op zijn effectiviteit en rendement.
Dat is bij Pantelic gewoon prima in orde. Kracht had hij in overvloed, hij was namelijk niet makkelijk van de bal te krijgen toch? of wou jij dat anders beweren??
Snelheid komt hij inderdaad te kort, maar toch verliest hij in mijn ogen maar weinig duels op snelheid, hij speelt namelijk wel erg slim..
freakie
 freakie - dinsdag 11 mei 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Daar verschilt het bij ons dan in mening want hij verloor juist wel veel.. En verloor veel duels en passen zijn vaak niet al te nauwkeuring..
remco k
 remco k - dinsdag 11 mei 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 11:30 schreef freakie het volgende:
Daar verschilt het bij ons dan in mening want hij verloor juist wel veel.. En verloor veel duels en passen zijn vaak niet al te nauwkeuring..
duels verliezen en verkeerde passen klopt inderdaad, maar dat is iets anders dan balvast zijn, als hij de bal aan de voet heeft, dan is er tijd om bij te sluiten door de middenvelders, dit is juist 1 van de redenen dat Siem zo goed is gaan spelen, maar ook 1 van de redenen, dat Suarez weer een stuk minder goed is gaan spelen, het elftal werd hierdoor minder afhankelijk van Suarez..
remco k
 remco k - donderdag 13 mei 2010 - 16:37   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario balotelli niet, martin jol wil in ieder geval een spits en en type balasz dzudzak

quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 14:18 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

suarez gaat niet weg
ik verwacht toch dat hij wel weggaat, ook als je nu het intervieuw met Jol in de vI weer leest, hij blijft nu Sulejamani prikkelen met het feit dat hij een concurrent van Suarez is, en dat er maar 1 van biede kan spelen, ik begin echt het gevoel te krijgen dat hij weg zal gaan..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 mei 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 20:21 schreef joey het volgende:

[..]

Steek gaat denk ik wel weg ja...
http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=88870&abbr=voetbal24

Weet nog wel een goede keeper!;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2010 door Hummel10 --
joey
 joey - donderdag 13 mei 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 17:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=88870&abbr=voetbal24

Weet nog wel een goede keeper!;)
Vermeer heb ik liever...
Plus dat je dan verhoeven en sergio padt erbij heb.. prima zo!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 mei 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:

Vermeer heb ik liever...
Plus dat je dan verhoeven en sergio padt erbij heb.. prima zo!!
Inderdaad als ie weggaat mag eerst Vermeer laten zien wat ie kan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2010 door Hummel10 --
freakie
 freakie - donderdag 13 mei 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Ja inderdaad vermeer op doel en dan zetten ze berbatov ofzo op vermeer dan is onze keeper ook uitgeschakelt..
remco k
 remco k - donderdag 13 mei 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 20:14 schreef freakie het volgende:
Ja inderdaad vermeer op doel en dan zetten ze berbatov ofzo op vermeer dan is onze keeper ook uitgeschakelt..
volgens mij staat hij dan wel buitenspel, vermeer tegen fiorentina vergeten? luca toni kon hem ook niet passeren, lengte zegt niet alles freaky.
freakie
 freakie - vrijdag 14 mei 2010 - 07:56   quote  deeplink  
Nee die ben ik toen niet vergeten... vermeer had een paar prachtige acties maar weet jij nog hoe ze corners en voortzette gaven.. Een mannetje die 192/193 is voor onze beste vermeer zette.. Je mag een keeper niet hinderen maar daar staan mag je altijd.. Lengte zegt dus heel veel de mazzel van ons toen was dat ze er niet invlogen toen.. Vermeer vind ik een keeper met heel veel mooie reddingen en is iemand met flair maar een topkeeper zie ik hem zeker niet worden.. steek moet je zolang mogelijk zien te behouden..
joey
 joey - vrijdag 14 mei 2010 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 07:56 schreef freakie het volgende:
Nee die ben ik toen niet vergeten... vermeer had een paar prachtige acties maar weet jij nog hoe ze corners en voortzette gaven.. Een mannetje die 192/193 is voor onze beste vermeer zette.. Je mag een keeper niet hinderen maar daar staan mag je altijd.. Lengte zegt dus heel veel de mazzel van ons toen was dat ze er niet invlogen toen.. Vermeer vind ik een keeper met heel veel mooie reddingen en is iemand met flair maar een topkeeper zie ik hem zeker niet worden.. steek moet je zolang mogelijk zien te behouden..
ik vind dat steek een club hoger verdiend..
Vermeer kan zeker wel een hele goede worden..
freakie
 freakie - vrijdag 14 mei 2010 - 09:53   quote  deeplink  
vermeer KAN een goede keeper worden.. maar gaat egt geen topkeeper worden.. Tegen welke club in de cl kom je teams tegen die dat kunnen afstraffen..
joey
 joey - vrijdag 14 mei 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:53 schreef freakie het volgende:
vermeer KAN een goede keeper worden.. maar gaat egt geen topkeeper worden.. Tegen welke club in de cl kom je teams tegen die dat kunnen afstraffen..
Hoe?
freakie
 freakie - vrijdag 14 mei 2010 - 10:12   quote  deeplink  
nou iedere club bijna heeft een speler van 193 en nou wat ik net uitleg kan je op deze beste vermeer zette hoge bal op die speler en vermeer is kansloos
joey
 joey - vrijdag 14 mei 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Muahh..Denk dat je hier een beetje overdrijft...
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2010 - 10:59   quote  deeplink  
dat denk ik ook, cassilias is ook een kleine man,
Smeichelwas dat en dat was van Breukelen ook.

er zijn zat voorbeelden te noemen van goed kleine keepers.

Een kleine keeper met veel sprongkracht staat gelijk aan een langere keeper zonder veel sprongkracht zoals bijvoorbeeld Stekelenburg.
j.d
 j.d - vrijdag 14 mei 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:46 schreef joey het volgende:

[..]

ik vind dat steek een club hoger verdiend..
Vermeer kan zeker wel een hele goede worden..
Helemaal mee eens,Vermeer heeft wel de kwaliteit in zich, moet gewoon elke week keepen,en steek verdiend inderdaad een club hoger,en is denk ik niet te behouden ,doet het fantastisch.
freakie
 freakie - vrijdag 14 mei 2010 - 12:28   quote  deeplink  
zo zie ik het dus niet want ajax heeft ook kleine verdedigers.. Verdedigers die niet ervaren zijn enzo.. Dus als jij cassillias noemt is dat niet gelijk want verdedigers spelen een grote rol maar we hebben ook kleine verdedigers.. We hebben tegen juve ook een hoop tegen gehad omdat we niet kop sterk zijn.. En vorig jaar tegen juve zat ik met samengeknepen billen bij corners alleen kwamen de hoge ballen niet aan.. dan als je heel eerlijk moet zijn hebben we ook gewoon een keeper nodig die er gelijk staat.. en iemand met ervaring.. Das heel belangrijk...
joey
 joey - vrijdag 14 mei 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 12:28 schreef freakie het volgende:
zo zie ik het dus niet want ajax heeft ook kleine verdedigers.. Verdedigers die niet ervaren zijn enzo.. Dus als jij cassillias noemt is dat niet gelijk want verdedigers spelen een grote rol maar we hebben ook kleine verdedigers.. We hebben tegen juve ook een hoop tegen gehad omdat we niet kop sterk zijn.. En vorig jaar tegen juve zat ik met samengeknepen billen bij corners alleen kwamen de hoge ballen niet aan.. dan als je heel eerlijk moet zijn hebben we ook gewoon een keeper nodig die er gelijk staat.. en iemand met ervaring.. Das heel belangrijk...
We zijn het inderdaad niet eens..:)
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2010 - 18:26   quote  deeplink  
Waarom Gunnen wij onze "goede spelers" een club hoger!!!!

Zijn jullie niet helemaal goed bij jullie hoofd ofzo???, Wij hebben onze "goede spelers" zelf nodig om weer zelf weer een "CLUB HOGER" te worden.

Ze hebben goed gepresteerd, dus ze mogen maar naar een CLUB HOGER.

Denk eerst eens aan jezelf voordat we zomaar spelers laten vertrekken
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 14 mei 2010 - 18:28   quote  deeplink  
cassials is 185 cm en v.valdez is 183 cm
dsu vermeer is gewoon een perfecte talentvolle keeper en word na steek 1e keepere van oranje
remco k
 remco k - vrijdag 14 mei 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 18:28 schreef sjakiepakie het volgende:
cassials is 185 cm en v.valdez is 183 cm
dsu vermeer is gewoon een perfecte talentvolle keeper en word na steek 1e keepere van oranje
ik denk dat je nu overdrijft, Krul heeft 20 keer meer talent, dan Steek en Vermeer bij elkaar. Ik verwacht dat Steek met een jaar of 2 geen 1e keeper meer is van het NL elftal..
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 14 mei 2010 - 18:32   quote  deeplink  
en kameni en julio cesar zijn ook geen 193
daar bij mag jij mij zeggen wie bij man u 193 is
ook arsenal heeft er geen
en ook r madrid volgens mij niet
en daarbij heeft de keeper her voordeel van ''hands''
freakie
 freakie - vrijdag 14 mei 2010 - 22:04   quote  deeplink  
sjakiepakie..

Julio cesar speeld bij inter en die is 186 sjakiepakie.. dan hebben ze als verdedigers ook nog eens cannavaro (193) en lucio(187) dan kameni die is geen 193 nee maar t zelfde als julio cesar 186.. die vind ik persoonlijk ook kwa club niet zo bijzonder..

Man u: Vidic is 188, En ken je O'shea? die is 193.. En even.. Berbatov is ook niet klein(189)

Arsenal: Laten we het kort houden.. Campbell.. 188.. of nee niet kort houden Johan djourou.. 192.. En bentner is niet zo groot..

R madrid: R madrid die heeft altijd Metzelder als ze het lastig krijgen.. 193

Ajax: Als steek weg is hebben ze: Jan vertonghen 189.. Atouba als ze die houden en fit word: 191.. Hahahhaahah en evander sno..
freakie
 freakie - vrijdag 14 mei 2010 - 22:07   quote  deeplink  
Daar eigenlijk nog bij waarom steek willen verkopen.. bij elkaar houden het team!
remco k
 remco k - zaterdag 15 mei 2010 - 16:44   quote  deeplink  
cannavaro is 1,76 Freaky en er kloppen er wel meer niet.

Maar met ARmen erbij en de sprogkracht van Vermeer, is hij minimaal net zo sterk in de lucht als Stekelenburg.
En de lengte van een tegenstander zegt niks over de keepers.

Werden wij met NL en van Breukelen 1.83 toch ook gewoon Europees kampioen.
Ook toen liepen er niet de langste verdedigers rond hoor.
freakie
 freakie - zaterdag 15 mei 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Sorry t spijt me t is matterazzi
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 16 mei 2010 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 22:04 schreef freakie het volgende:
sjakiepakie..

Julio cesar speeld bij inter en die is 186 sjakiepakie.. dan hebben ze als verdedigers ook nog eens cannavaro (193) en lucio(187) dan kameni die is geen 193 nee maar t zelfde als julio cesar 186.. die vind ik persoonlijk ook kwa club niet zo bijzonder..

Man u: Vidic is 188, En ken je O'shea? die is 193.. En even.. Berbatov is ook niet klein(189)

Arsenal: Laten we het kort houden.. Campbell.. 188.. of nee niet kort houden Johan djourou.. 192.. En bentner is niet zo groot..

R madrid: R madrid die heeft altijd Metzelder als ze het lastig krijgen.. 193

Ajax: Als steek weg is hebben ze: Jan vertonghen 189.. Atouba als ze die houden en fit word: 191.. Hahahhaahah en evander sno..
leuke reactie;)
ik wou alleen maar even ziendat de KEEPERS niet altijd 193 zijn
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 16 mei 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Luis naar United? 'Manchester United aast op Suarez en Benzema' (Voetbalcentraal)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 16 mei 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Ze mogen Benzema wel, Suarez niet ;)
freakie
 freakie - zondag 16 mei 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Nee klopt sjakiepakie keepers zijn niet altijd 193 of groter maar ik doel erop dat staat vermeer op doel dat geen verzwakking hoeft te zijn maar dat er dan een langere verdediging moet zijn.. Daar hadden we dit jaar tegen juve ook last mee kwa verdedigers..
freakie
 freakie - zondag 16 mei 2010 - 13:14   quote  deeplink  
En suarez gaat niet weg voor 23.5 mil.. amahoela!!
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2010 - 17:29   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=53492&abbr=voetbalcentraal

De Zeeuw zal ons toch nog niet gaan verlaten na 1 jaar, voor Huntelaar lijkt Liverpool mij geen goede optie, hij heeft daar Torres voor zich en zal dus 2e spits moeten worden.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 13:13 schreef freakie het volgende:
Nee klopt sjakiepakie keepers zijn niet altijd 193 of groter maar ik doel erop dat staat vermeer op doel dat geen verzwakking hoeft te zijn maar dat er dan een langere verdediging moet zijn.. Daar hadden we dit jaar tegen juve ook last mee kwa verdedigers..
dat had niks met lengte te maken, Amauri komt twee keer voor Vertongen, dat had enkel met slim verdedigen te maken, Amauri is ook helemaal niet zo lang..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

0.0226938