BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
E-J
 E-J - zondag 16 mei 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Ben bang dat als MU €25 miljoen bied dat we naar Suarez kunnen fluiten.
MU is wel een droomclub voor hem.
(Hoop het niet natuurlijk)
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 16 mei 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 13:13 schreef freakie het volgende:
Nee klopt sjakiepakie keepers zijn niet altijd 193 of groter maar ik doel erop dat staat vermeer op doel dat geen verzwakking hoeft te zijn maar dat er dan een langere verdediging moet zijn.. Daar hadden we dit jaar tegen juve ook last mee kwa verdedigers..
daar heb je gelijk in
alderweireld is 1.86 en vertonghen is 1.89
als we kijken naar bijv. bayern is demichelis SLECHTS 1.84 van buyten maakt het wel goed met 196
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 16 mei 2010 - 19:12   quote  deeplink  
man uheeft 21.5 over voor suarez wat in mijn ogen heel weinig is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 16 mei 2010 - 19:55   quote  deeplink  
20 miljooen pond = 23 miljoen euro,is inderdaad weinig.ik zou zeggen;een miljoen per doelpunt die hij gemaakt heeft.Trouwens ik denk wel dat Ajax het doet
freakie
 freakie - zondag 16 mei 2010 - 20:02   quote  deeplink  
Ja dat bedoel ik.. sjakiepakie elke club heeft er wel 1 lopen.. T is ook gewoon heel belangrijk.. Op hoog nivo is alleen maar kleine spelers killing.. want je moet verwachten dat je daar niet alles met 3-0 gaat winnen of dat je gelijk staat met 1-1 en dat de tegenstander en jij gelijk staan.. dan mis je als team gevaarlijke spelers en dat zijn spelers met een goed afstandsschot of spelers die lang en sterk zijn..
freakie
 freakie - zondag 16 mei 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Over suarez is dat een officieel bod? nee he? dan moeten we afwachten t is een gerucht..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 16 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Voorals nog wil Man U Benzema of Higuain van Reaal aantrekken
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2010 - 21:40   quote  deeplink  
of Suarez, AJAX ontkent ieder contact, maar interesse zal wel kloppen..
alibabba
 alibabba - zondag 16 mei 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 17:29 schreef remco k het volgende:
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=53492&abbr=voetbalcentraal

De Zeeuw zal ons toch nog niet gaan verlaten na 1 jaar, voor Huntelaar lijkt Liverpool mij geen goede optie, hij heeft daar Torres voor zich en zal dus 2e spits moeten worden.
Wanneer Torres daar zou vertrekken is Huntelaar daar perfect op zijn plek. Het is een geweldige club en Huntelaar zal daar uitgroeien tot een held, die aan de lopende band zal gaan scoren..
alibabba
 alibabba - zondag 16 mei 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Wanneer Man.Utd met 23,5 miljoen op de proppen komt voor Suarez, moet Ajax toehappen. In deze tijd is dat ontzettend veel en de 16 miljoen die Ajax betaald heeft voor Sulejmani kunnen dan optimaal benut worden.
freakie
 freakie - zondag 16 mei 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Alibabba waarom verkopen? wat wil je met dat geld doen? en zometeen presteerd sulejmani niet goed? wat dan? geen cl?
alibabba
 alibabba - maandag 17 mei 2010 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 23:16 schreef freakie het volgende:
Alibabba waarom verkopen? wat wil je met dat geld doen? en zometeen presteerd sulejmani niet goed? wat dan? geen cl?
Wanneer Man.Utd komt kun je Suarez niet meer tegenhouden en 23,5 miljoen is ontzettend veel geld in deze tijd. Ik hoorde net bij Studio Bal dat Ajax hier niet mee akkoord gaat, maar dat is puur om het onderste uit de kan te halen. Ajax wil 27 miljoen dus zal het rond de 25 miljoen worden en dan is iedereen tevreden.

Jol heeft al aangegeven dat Sulejmani in de rol van Suarez het beste rendeert en daar heeft Martin gelijk in. Ik heb het volste vertrouwen dat Sulejmani op die positie gaat excelleren..
freakie
 freakie - maandag 17 mei 2010 - 00:26   quote  deeplink  
ja maar je zegt in deze tijd veel geld welke tijd het ook is ajax zou er gewoon meer voor willen vangen en sulejmani ik geloof zeker wel in hem maar hem verkopen en hopen dat sulejmani het goed gaat doen is een veeeel te grote gok wij willen ver komen in de champions league dan moeten we spelers zien te behouden...
dege
 dege - maandag 17 mei 2010 - 09:47   quote  deeplink  
denk dat ajax meer voor Suarez kan en moet vragen, hij is een van de sleutelspelers en daarom moet er ook de Jackpot voor gevraagd worden. Laat die grote clubs maar flink in de buidel tasten, stiekem hoop ik natuurlijk dat Suarez blijft, maar realitisch gezien weet je dat hij weg is na het WK.
Per4manc
 Per4manc - maandag 17 mei 2010 - 10:50   quote  deeplink  
25 mlj is een leuk bedrag om de verliezen op te vangen. Ben alleen bang dat Sulemani er niets van gaat bakken, Siem naar Sevilla... Emanuelson (gratis) weg, Pantelic (gratis) gelukkig ook weg. Wat houden we dan over en wat is er te investeren?
Hopen dat een aantal spelers die nu de bank warm houden kunnen lozen. Dan is er misschien iets mogelijk omdat je veel gaat besparen aan salarissen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 17 mei 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:50 schreef Per4manc het volgende:
25 mlj is een leuk bedrag om de verliezen op te vangen. Ben alleen bang dat Sulemani er niets van gaat bakken, Siem naar Sevilla... Emanuelson (gratis) weg, Pantelic (gratis) gelukkig ook weg. Wat houden we dan over en wat is er te investeren?
Hopen dat een aantal spelers die nu de bank warm houden kunnen lozen. Dan is er misschien iets mogelijk omdat je veel gaat besparen aan salarissen.
Siem gaat echt niet naar Sevilla, is nog lang niet klaar bij Ajax
remco k
 remco k - maandag 17 mei 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Lijkt mij ook niet, maar ik heb er ook nog niks over gelezen, iemand een bron over het verhaal van Siem de jong naar sevilla??
alibabba
 alibabba - maandag 17 mei 2010 - 13:30   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/50340/sevilla-ziet-wel-wat-in-ajaxmiddenvelder-de-jong-list

Niets officieel dus..
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 17 mei 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 19:55 schreef nemam-tiL het volgende:
20 miljooen pond = 23 miljoen euro,is inderdaad weinig.ik zou zeggen;een miljoen per doelpunt die hij gemaakt heeft.Trouwens ik denk wel dat Ajax het doet
ben je gek 35 miljoen pond?
Per4manc
 Per4manc - maandag 17 mei 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 17:07 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

ben je gek 35 miljoen pond?
Ruiz heeft een prijskaartje van 15 mlj. Dus 25 mlj voor Suarez is zo gek nog niet.
En vergeet niet dat Ajax misschien wel MOET verkopen om boven water te blijven. We stevenen wel af op 20 mlj verlies dit jaar. Dat moet opgevangen worden.
Dev
 Dev - maandag 17 mei 2010 - 18:44   quote  deeplink  
In juli gaan Ogararu, Luque en Pantelic voor niets weg. En voor de andere spelers die op het " kunnen weg" lijstje staan, zal AJAX niet veel geld vangen ( o.a. aissati, wielaart, kennedy, lindgren). Misschien zelfs dat we ook Rommedahl en Ema kwijt raken zonder daar een cent teveel voor terug te krijgen. Stel dat AJAX al deze spelers kwijtraakt, met het geld dat ze hiervan overhouden, zouden ze misschien een jonge talent ergens vandaan kunnen halen, maar meer niet. Echter Jol heeft aangegeven nog twee spelers nodig te hebben!
Ik denk dan toch dat AJAX 1 grotere speler gaat verkopen, alleen om een beetje geld binnen te krijgen. En als we pech hebben is dat ook nog eens vlak voor het nieuwe seizoen. Stel je voor, het is de laatste week van augustus en AJAX heeft weer geen CL gehaald en er MAN U komt dan weer met 25 miljoen aanzetten voor Suarez. Ik ben dan erg bang....
En misschien komt wel Real. Die hebben weer een slecht jaar gehad. Of misschien komt wel Barcelona bij hun gaat Henry weg en Zlatan zit al maanden in dip, zij kunnen ook een spits gebruiken. AC Milan zal gegarandeerd ook op een gegeven moment hun splersgroep moeten opschonen en ook Chelsea, Tottenham, en City hebben het geld en wil om Suarez te kopen. En zelfs Inter zou het voorelkaar krijgen om genoeg geld neer te leggen voor Suarez. Ik hoop dat Uruguay snel wordt uitgeschakkeld op het WK!!
freakie
 freakie - maandag 17 mei 2010 - 19:19   quote  deeplink  
Dev volg jij ajax nieuws? Dat die spelers weggaan is voor ajax alleen maar fijn.. Want het salarishuis is te hoog.. Geld heeft ajax alleen ze betalen teveel spelers die onnodig zijn.. De spelers die jij opnoemt die zijn eigenlijk niet persee nodig.. Plus dev alles wat jij opnoemt is een gerucht of is helemaal niet zeker.. dat henry weg gaat bij barca is voor hun niet zo erg eigenlijk.. Die staat niet vast in de basis.. Bij ajax is het zaak om spelers kwijt te raken of je er nou geld voor krijgt of niet salarisen zijn zowiezo weg en dat is heel goed voor ajax.. Geld om spelers te kopen hebben ze wel..
Per4manc
 Per4manc - maandag 17 mei 2010 - 19:55   quote  deeplink  
Ben het deels met je eens. Er moeten inderdaad een aantal spelers weg. Ik denk dat er 6 tot 8 spelers weg moeten. Of Ajax daarna geld over heeft om te kopen betwijfel ik te zeerste. Het bestuur is zeker niet van plan om de spaarpot leeg te kopen en gelijk hebben ze. Je moet reserves houden voor slechte tijden.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 17 mei 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 18:40 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Ruiz heeft een prijskaartje van 15 mlj. Dus 25 mlj voor Suarez is zo gek nog niet.
En vergeet niet dat Ajax misschien wel MOET verkopen om boven water te blijven. We stevenen wel af op 20 mlj verlies dit jaar. Dat moet opgevangen worden.
ik schreef dat 35 TE VEEL is
catweasle
 catweasle - maandag 17 mei 2010 - 20:37   quote  deeplink  
wat dachten jullie van petter hansson? is transfervrij bij stade rennes , groot sterk en ervaren.
zo'n beul zou altijd van pas kunnen komen.
graag jullie reactie
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/132382/Hansson_vertrekt_bij_Stade_Rennes.html
freakie
 freakie - maandag 17 mei 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Per4manc.. Heeft ajax gezegt dat ze op een groot verlies afstevenen of is dat de pers geweest? Ajax heeft een positief saldo van 40 mil of zelfs meer als ik remco mocht geloven.. dat is niet de begroting maar dus het geld dat ajax heeft.. Daar gaat teveel geld uit omdat ajax te veel betaald aan salarisen dus dat is dan kliiking voor ajax maar zoals het er nu naar uitziet gaan er heel veel spelers transfervrij weg..dat is erg goed..
Medi..
 Medi.. - maandag 17 mei 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Zozo, V/D Boog heeft net op VI te kennen gegeven dat Suarez voor niks minder weg mag dan 40 miljoen!
Dit is goed nieuws!
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 17 mei 2010 - 21:04   quote  deeplink  
ja maar het is onzin als een club komt met 35 miljoen is het ee ndrom transfer voor ajax
freakie
 freakie - maandag 17 mei 2010 - 21:38   quote  deeplink  
ja klopt sjakiepakkie maar v.d boog geeft wel aan dat suarez niet zomaar weg kan!
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 17 mei 2010 - 23:00   quote  deeplink  
ben ik heel blij mee ik hoop ook niet dat die weggaat
mar 35 miljoen en zelfs 30 is erg veel hoor voor een speler uit de eredivie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 mei 2010 - 23:12   quote  deeplink  
30 miljoen, leuk afscheid nemen van Luis daarna Lukaku binnen halen, niks aan de hand schopt er nog meer in! Op rechts ev. Lens.
freakie
 freakie - maandag 17 mei 2010 - 23:38   quote  deeplink  
jack handelaar triest ben je.. Denk je nou egt dat je lukaku naar ajax wil? En dat we iets aan lens hebben.. Nee luis houden is zowiezo de beste optie!
freakie
 freakie - maandag 24 mei 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Gabri met ten cate mee? Prachtig.. prima voetballer geweest.. Maar nu het beste om afscheid van te nemen..
joduh
 joduh - maandag 24 mei 2010 - 21:59   quote  deeplink  
senturk van fenerbache in plaats van pantelic. dik OK
freakie
 freakie - maandag 24 mei 2010 - 22:02   quote  deeplink  
ja joduh is die zo goed?
joduh
 joduh - maandag 24 mei 2010 - 22:06   quote  deeplink  
ach goed?paar x topscorer geweest,en grote voordeel weer:pantelic weg....hahaha
freakie
 freakie - maandag 24 mei 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Hahaha ja das waar:P
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 25 mei 2010 - 10:09   quote  deeplink  
Gabri weg kan ik mee leven. Maar waarom nu weer gratis? Had doorlopend contract. Had toch wel 1 of 1/2 mlj kunnen opleveren? Zeker in Qatar liggen ze daar niet wakker van.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 25 mei 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Lees nu net dat Gabri een aflopend contract had. Berichtgeving spreekt mekaar hierover tegen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 25 mei 2010 - 10:18   quote  deeplink  
Ja, ik dacht dat hij ook nog een contact had voor 1 jaartje..
John2
 John2 - dinsdag 25 mei 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 10:18 schreef Johnnyafca het volgende:
Ja, ik dacht dat hij ook nog een contact had voor 1 jaartje..
Zij contract loopt inderdaad nog 1 jaar(2011)
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - dinsdag 25 mei 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat AJAX deze zomer veel spelers aan gaat trekken, alleen semih senturk mag van mij komen.

Daarnaast vind ik dat AJAX wel een beetje te ver gaat, 13 miljoen voor Vertonghen vind ik een mooi bedrag, 20 miljoen vind ik toch echt een beetje teveel van het goede (ik zou het natuurlijk niet erg vinden als iemand 20 miljoen bied) maar ik denk dat we blij mogen zijn als we 13 miljoen aan hem overhouden. V/D wiel lijkt mij zo een 18 miljoen waard en Suarez zo een 30-35 miljoen.
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - dinsdag 25 mei 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat AJAX deze zomer veel spelers gaat kopen. Ik zie alleen graag Semih Senturk komen, voor de rest hoeft er van mij niemand te komen.

Ook vind ik 13 miljoen euro geld genoeg voor Vertonghen, ik vind dat AJAX met de vraagprijs van 20 miljoen euro toch een miljoen of 7 te veel vraagt (maar ik zou het natuurlijk niet erg vinden als iemand 20 miljoen voor onze Jan op tafel legt). Ik vind overigens dat V.d Wiel een miljoen of 18 waard is en Suarez is een miljoen of 30-35 waard. Mochten deze spelers verkocht worden, dan moeten hiervoor natuurlijk vervangers komen.
freakie
 freakie - dinsdag 25 mei 2010 - 15:43   quote  deeplink  
Jofferde.. sorry maar te ver? ik vind eigenlijk dat iedere club gewoon bijna elk bedrag moet afwijzen voor goede spelers.. we worden leeg gekocht goed dat ajax dat doet
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 25 mei 2010 - 15:45   quote  deeplink  
jol en van de boog zijn goed bezig nu daarom wou ik dat cruiff heel ven zijn mond hield maarja dat is weer verldeden tijd
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - dinsdag 25 mei 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Freakie... Ja misschien heb je wel gelijk, maar toch denk ik dat als je vertonghen voor 13 mil en v.d wiel voor 18 mil verkoopt je goed gehandeld hebt.
freakie
 freakie - dinsdag 25 mei 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Ja klopt wel ja.. Maar als club wil je niet de ster spelers verkopen dus vraag je het maximale.. dat is in het verleden ajax ook bij sulejmani gebeurt en t is toch een les geweest voor ajax.. Een dure les maar wel een goede..
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - dinsdag 25 mei 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Ik heb altijd al gezegt dat Sulejmani pas tot zijn recht komt als Suarez vertrekt en dat denk ik nog steeds. Maar ik zie natuurlijk liever Suarez spelen :P
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 26 mei 2010 - 08:53   quote  deeplink  
Wat vinden we van Semih Senturk? Ik ben helemaal niet op de hoogte van de Turske competitie en ik vraag me gewoon af of iemand wat meer weet over deze speler.
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - woensdag 26 mei 2010 - 09:37   quote  deeplink  
Fantischtische speler, echt een goaltjesdief!
Alleen de laatste tijd meer een gouden wissel dan een basisspeler (Just Like Rommedahl)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

0.0163741