BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxboy2
 ajaxboy2 - vrijdag 09 juli 2010 - 00:45   quote  deeplink  
weetje wat een erg goeie spits voor ajax zou zijn fernando llorente van spanje!maar die vast wel weer te duur sijn of te hoog salaris :(
ajaxboy2
 ajaxboy2 - vrijdag 09 juli 2010 - 00:45   quote  deeplink  
zal*
joey
 joey - vrijdag 09 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Jaaa die is niet meer haalbaar hoor:P hahaa
remco k
 remco k - vrijdag 09 juli 2010 - 14:53   quote  deeplink  
Fernando torres en david villa halen misschien??!!
joey
 joey - vrijdag 09 juli 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Hmm.. nee liever MAnucharyan!;) XD
joey
 joey - vrijdag 09 juli 2010 - 18:48   quote  deeplink  
Of andere speler van FC Oss XD
freakie
 freakie - zondag 11 juli 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Ik denk dat we als we met zigic en crouch in de spits spelen we best goed kunnen spelen als team xD In ieder geval hebben zijn we dan kampioen xD Balletje hoog van vertonghen of alder xD Goaaaaaaaaaal xD
freakie
 freakie - zondag 11 juli 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Whooooooot:) 1.5 mil jaar salaris voor rommedhal!!!??? Nee toch??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 juli 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 10:54 schreef freakie het volgende:
Whooooooot:) 1.5 mil jaar salaris voor rommedhal!!!??? Nee toch??
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=13641&abbr=ajaxfside
Pff zonde man vond hem afgelopen seizoen de perfecte 12e man, heeft een
erg goed seizoen gedraaid!
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 11:13   quote  deeplink  
Toch blijft het een goede zaak dat ajax vasthoud aan hun standpunten, net zoals bij Emanuelson, al vind ik het erg jammer als Rommedhaal zou vertrekken, hij is een prima rechtsbuiten die erg veel heeft gedaan voor ajax..

het is natuurlijk nog maar een gerucht he..
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Pffff.. Slaat helemaal nergens op dat ze hem geen 2 seizoenen geven..Stelletje slappe zakken! Rommedahl gaan ze echt kissen..let maar op!
PETER111
 PETER111 - zondag 11 juli 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Geen idee of het al bekend is maar ik zocht vandaag naar de doelpunten van Ajax-Rapid (bij ajax tv moet je betalen), en toen kwam ik toevallig op deze pagina terecht: http://www.101greatgoals.com/previewing-the-2010-world-cup-final-west-ham-attract-potential-investment-torres-to-chelsea-sneijder-suarez-to-united-milner-to-join-city/58939/
Er staan veel dingen maar wat mij opviel was het gedeelte over Suarez: Ajax are apparently waiting for Manchester Uniteds £35m bid for Luis Suarez.
En ik heb even omgerekend hoeveel Euro 35m pond is: +/- 41 miljoen euro!
Nogmaals, ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar voor dat bedrag mogen ze hem van mij verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door PETER111 --
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Hmm.. Denk niet dat dat gaat gebeuren..Villa koste barca ook zoveel..DEnk dat Villa ff wat beter is;) Niet geloofwaardig.. Denk dat als suarez weggaat..Dat dat voor Max. 30 mil zou zijn..En dan mag ajax eigenlijk nog wel blij zijn ..
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 13:50 schreef joey het volgende:
Pffff.. Slaat helemaal nergens op dat ze hem geen 2 seizoenen geven..Stelletje slappe zakken! Rommedahl gaan ze echt kissen..let maar op!
Logisch dat ze hem geen 2 seizoenen geven, Afgelopen seizoen heeft hij al niet alles gespeeld, dit seizoen zal dat nog wel minder worden, en volgend seizoen zal het wel nihil zijn.

Jol heeft een plan in z'n hoofd met iedere speler, en blijkbaar komt Rommedhaal daar nog 1 seizoen in voor, het is dan gewoon doodnormaal dat hij maar 1 jaar krijgt met een optie tot nog een jaar.

Wat moet ajax dan??, lekker weer de tribune vullen met spelers die meer dan een miljoen per jaar kosten en geen wedstrijd spelen???
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 13:57 schreef joey het volgende:
Hmm.. Denk niet dat dat gaat gebeuren..Villa koste barca ook zoveel..DEnk dat Villa ff wat beter is;) Niet geloofwaardig.. Denk dat als suarez weggaat..Dat dat voor Max. 30 mil zou zijn..En dan mag ajax eigenlijk nog wel blij zijn ..
Ik denk niet dat Villa veel beter is dan Suarez, sterker nog, ik ben na dit wk ervan overtuigd dat hij een beter speler is dan Villa.

Kijk ook maar naar het WK, Villa heeft 2 doelpunten meer gemaakt, maar Suarez heeft 4 assists op zijn naam staan, en Villa speelt in een ploeg waar hij meer kansen krijgt dan Suarez.

Suarez is van wereldklasse en gaat dat ook komend seizoen weer laten zien..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 juli 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Logisch dat ze hem geen 2 seizoenen geven, Afgelopen seizoen heeft hij al niet alles gespeeld, dit seizoen zal dat nog wel minder worden, en volgend seizoen zal het wel nihil zijn.

Jol heeft een plan in z'n hoofd met iedere speler, en blijkbaar komt Rommedhaal daar nog 1 seizoen in voor, het is dan gewoon doodnormaal dat hij maar 1 jaar krijgt met een optie tot nog een jaar.

Wat moet ajax dan??, lekker weer de tribune vullen met spelers die meer dan een miljoen per jaar kosten en geen wedstrijd spelen???
Inderdaad kijk maar naar bv. een wielaert dient lekker zijn contract uit op de tribune
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog een tribunespeler.. die en miljoen krijgt?:P Dat klopt niet vriend..
JE zag dat Rommedahl basis was tijdens het oso goede 2e helft van het seizoen.. heeft wat wedstrijdjes gemist..Denk echt niet dat dat zo erg zou versclechteren.. Tis niet dat hij in 2jaar opeens van een gezonde en conditioneel erg goede ..snelle speler zal gaan veranderen in een opaatje ofzow..

Daarbij verdient hij geen miljoen..;) En zal hij niet op de tribune zitten! Vind dit een beetje respectloos tegenover een zeer geode speler.. Ajax gaat hem nog missen;)
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Villa veel beter is dan Suarez, sterker nog, ik ben na dit wk ervan overtuigd dat hij een beter speler is dan Villa.

Kijk ook maar naar het WK, Villa heeft 2 doelpunten meer gemaakt, maar Suarez heeft 4 assists op zijn naam staan, en Villa speelt in een ploeg waar hij meer kansen krijgt dan Suarez.

Suarez is van wereldklasse en gaat dat ook komend seizoen weer laten zien..
De 1 is eook een spits en de ander buitenspeler..;)
Daarbij..jah hij zal zeker weer wat laten zien..MAar niet in nederland ..;)

Daarbij heeft Villa het al laten zien in een grote competitie..En suerez nog niet..Daarom zal suarez al minder waard zijn!;) Tis nogmaar de vraag of hij goed zal gaan presteren in bijv. een spanje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door joey --
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Ze zijn beide spitsen, allebei spelen ze vanaf de punt van de 16 naar binnen, en zijn het absoluut geen buitenspelers.
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Villa niet..Suarez speelt toch echt vanaf de zijkant hoor..KAn wel naar binnetrekken..Maar dat kan vd wiel ook:P is het ook geen spits toch:P?
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 20:04   quote  deeplink  
Suarez is een spits, hij speelt niet als buitenspeler, maar altijd tegen de punt van de 16 aan, eigenlijk is Suarez zelfs geen typische ajax speler, hij rendeert namelijk veel beter in een 442 systeem. Suarez is echt geen buitenspeler, kijk de intervieuws met Jol maar terug van de afgelopen dagen, daar wordt hij namelijk constant met Sulejmani vergeleken, en ook daarvan vind Jol dat het meer een spits is. Villa en Suarez zijn hetzelfde type speler, op het enige verschil na, dat Suarez 4 keer zoveel werk verzet als Villa..
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 20:04   quote  deeplink  
Ook Villa is trouwens een geweldige speler..
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Ik ben het daarbij niet met je eens..Villa is ff een stukkie beter dan suarez.. Met alle respect natuurlijk!;)
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 12:00   quote  deeplink  
Villa mist zo verschrikkelijk veel kansen, hij scoort enkel erg veel, omdat hij erg veel kansen krijgt, zie gister tijdens de Finale, Villa was nergens, kreeg 2 kansen en miste hopeloos.
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Suarez mist ook wel is wat..
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Ja zeker, heel erg veel zelfs, maar Villa moet niet groter gemaakt worden dan dat hij is, Suarz creert zijn eigen kansen, Villa krijgt de kansen altijd op een presenteerblaadje.
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Daaromzeg ik al dat het 2 verschillende spelers zijn..Ik vind Villa beter.. jij vind Suarez ebter.. of tenmisnte even goed.. nou laten we het daarbij houden.. Dit is toch HET GROTE TRANSFERTOPIC;)
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 18:21   quote  deeplink  
:):)

Maar wel een prima discussie om te voeren....
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 18:26   quote  deeplink  
Jah begin anders en topic erover:P..
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 18:28   quote  deeplink  
niet nodig, we waren wel klaar toch??:):)
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Jupp..
Dat zij ik toch al..
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=56435&abbr=voetbalcentraal

Eerder werd het duidelijk dat Ajax aast op rechterverdediger Stam van twente..Als opvolger voor de waarschijnlijk vertrekkende vd Wiel. Stam zou een vertrek naar Amsterdam wel zien zitten, maar Twente zou niet echt mee willen werken (Het zou is niet)

Nu komt het volgende nieuws:

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/53109/ajaxtarget-stam-wegens-ziekte-niet-op-open-dag-list

Zou hij een vertrek willen afdwingen en iritant tegenover zijn clkub willen gaan doen..Of is dit gewoon puur toeval?

Daarbij vind ik Stam wel oke.. Maar niet geweldig..
Wat vinden jullie? Goede vervanging voor vd wiel?
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 00:03   quote  deeplink  
Lijkt mij niet de verdediger die wij nodig hebben, en Twente zal wel weer de hoofdprijs willen hebben, ik denk dat we voor de helft een minimaal gelijkwaardige speler uit het buitenland kunnen halen, en we hebben zelf ook wel gelijkwaardige spelers in onze selectie
freakie
 freakie - dinsdag 13 juli 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Ik ben niet zo redelijk denk ik maar john carew word genoemd.. Kijk dat zijn spitsen.. Ik ben al jaren fan van die jongen.. sterk en scoort makkelijk.. Maar jullie zullen wel wat anders denken wat ik al zei ik ben niet objectief over hem..
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Hmm.. had eerst zijn succesvolle jaartjes .. maar nu vind ik hem magertjes..
Dev
 Dev - dinsdag 13 juli 2010 - 23:32   quote  deeplink  
Even heel iets anders, maar ook "transfernieuws" gerelateerd.
Zijn er nog vorderingen bekend wat betreft het verkopen van Sno en Wielaart?? dit zijn toch nog steeds twee spelers die we kwijt moeten raken. Of heb ik iets gemist? ( ik woon in the USA en krijg niet alles mee!)
En als deze twee dan weg zijn, zijn er nog andere spelers op het: mogen vertrekken lijstje?? Ik heb op een of andere manier het idee dat we veels te veel middenvelders hebben. Volgens mij kunnen er best twee/drie middenvelders verhuurd/verkocht worden.
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 11:21   quote  deeplink  
zijn nog niet verkocht, Wielaert doet erg moeilijk, hij kan naar veschillende clubs, maar deze clubs willen zijn salaris eis niet betalen.

Sno is niks over bekend
joey
 joey - woensdag 14 juli 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 23:32 schreef Dev het volgende:
Even heel iets anders, maar ook "transfernieuws" gerelateerd.
Zijn er nog vorderingen bekend wat betreft het verkopen van Sno en Wielaart?? dit zijn toch nog steeds twee spelers die we kwijt moeten raken. Of heb ik iets gemist? ( ik woon in the USA en krijg niet alles mee!)
En als deze twee dan weg zijn, zijn er nog andere spelers op het: mogen vertrekken lijstje?? Ik heb op een of andere manier het idee dat we veels te veel middenvelders hebben. Volgens mij kunnen er best twee/drie middenvelders verhuurd/verkocht worden.
USA!:D

Kijk je daar voetbal?:P
Kun je niet scouten daarzo voor ajax? heb je geen lijstje:P? hahaha

Nee Sno mag weg idd.. Wieleart ook.. Vanb mij mag vd heijden nog wel verhuurd worden..
Wie vergeet ik?:P
PETER111
 PETER111 - woensdag 14 juli 2010 - 21:22   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Ajax_wil_Dembele_en_El_Hamdaoui.html

Mooi, al weet ik niet of ik het moet geloven omdat deze 2 niet voor niks naar Ajax komen. Ze zullen aardig wat kosten. Maar vooral El Hamdaoui zie ik graag komen als vervanger voor Pantelic!
Thomas vd
 Thomas vd - woensdag 14 juli 2010 - 21:34   quote  deeplink  
let wel op dit valt nog onder geruchten maar ik zou 1 van deze spelers ook graag zien komen zeker als suarez ook nog vertrekt, en omdat het nog maar afwachten is of sulejmani het dit jaar wel gaat maken.. naast 1 van deze 2 spelers lijkt het me ook mooi om carew te hale aangezien onze halfe aanval leegloopt. alleen lijkt carew me financieel moeilijk misschien huurcontract omdat hij ook al op leeftijd is, en is het nog even afwachten wat onze vriend suarez gaat doen. ook is het nog zo dat de meeste berichtten geruchtten zijn waar je dus nog niet veel aan hebt.
remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 21:18   quote  deeplink  
Ben benieuwd of de ridder echt onze 2e rechtsbuiten gaat worden achter Suarez..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 juli 2010 - 23:38   quote  deeplink  
Volgens Mike Verweij niet!
Mikejz93
 Mikejz93 - maandag 26 juli 2010 - 23:40   quote  deeplink  
ik hoop op Stam als back up en De ridder komt wel $:
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 juli 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Dat is nog niet zeker hoor! Ik hoop eigenlijk op Odonkor
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 27 juli 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Ronnie Stam zou rond de 3 - 4 miljoen kosten
mooi niet doen.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 27 juli 2010 - 10:21   quote  deeplink  
Ajax.nl is de enige bron die ik vertrouw...
japhe
 japhe - dinsdag 27 juli 2010 - 10:31   quote  deeplink  
hier zie je tog echt el ham voor de arena op de foto of niet http://www.ad.nl/ad/nl/1001/AD-Sportwereld/article/detail/500161/2010/07/27/Jol-El-Hamdaoui-en-Mido-precies-wat-Ajax-nodig-had.dhtml
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 27 juli 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Zie ander topic voor mijn reaktie. grijns.gif
japhe
 japhe - dinsdag 27 juli 2010 - 10:41   quote  deeplink  
ik lees net op een andere site dat AFCA Supporters club meld dat el hamdauoi niet traint en op ajaxshowtime zegt margammor het volgende:
Contract getekend, alleen nog finale toestemming van Wigan A nodig voor de presentatie. Zullen nog wel wat hoobeltjes zijn etc. Kleine details echter.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 juli 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Het is dan wel een hele scheve fotyo van Mido

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET GROTE TRANFERTOPIC, zomer 2010.

0.0126500