|
|
japhe
|
|
|
ja maar ik bedoelde die van el ham en niet die van mido |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
japhe
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 10:41 schreef japhe het volgende:ik lees net op een andere site dat AFCA Supporters club meld dat el hamdauoi niet traint en op ajaxshowtime zegt margammor het volgende: Contract getekend, alleen nog finale toestemming van Wigan A nodig voor de presentatie. Zullen nog wel wat hoobeltjes zijn etc. Kleine details echter. blijkbaar groot genoeg om nog niet te trainen... |
|
|
|
|
aiaiai
|
|
|
|
|
|
japhe
|
|
|
de handel is stop gezet dus er komen mededelingen |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
2 spitsen en we zijn klaar. de rest is gebleven en was vorig jaar al heel erg goed. dit jaar dus de favorieten voor de titel, verder gaan zoals we geeindigd zijn en de derde ster is onderweg. Jol is een supertrainer!!! |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
en dat zijn mededelingen die eerst wereldkundig gemaakt moeten worden voordat handel wil verder gaat |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
uhmm, bij mijn weten is de transferwindow nog een maand open......alles kan dus nog gebeuren he! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad. maar goed als, ajax de CL ingaat, zullen clubs niet snel in de rij staan toch |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
inderdaad de eerste paar weken zijn cruciaal.. Als poak gespeeld is en we gaan de poulefase in dan is de kans groot dat er wel een aantal mensen blijven.. |
|
|
|
|
|
|
|
Heb je gelijk in, alleen ik lees nog wel berichten over Almunia terug naar Ossasuna en dan Stekel naar Arsenal, aangezien Wenger zo gecharmeerd van hem is...ik heb GEEN vertrouwen in Vermeer. Hmm, nieuwe keeper?? :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nee joh als het Vermeer niet wordt, wordt het VERHOEVEN!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja die berichten zijn geruchten xD En steek zou dan morge weg moeten gaan anders komen clubs alleen voor steek als ajax uitgeschakeld zou worden in de voorronde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 13:28 schreef The Dude :) het volgende:Heb je gelijk in, alleen ik lees nog wel berichten over Almunia terug naar Ossasuna en dan Stekel naar Arsenal, aangezien Wenger zo gecharmeerd van hem is...ik heb GEEN vertrouwen in Vermeer. Hmm, nieuwe keeper?? :P Omdat jij geen verrouwen in hem hebt?????
Vermeer zal wel gewoon de nieuwe keeper worden als Steek al vertrekt |
|
|
|
|
|
|
|
nee joh, dat momentje tegen Porto zag er lekker uit wou je zeggen? nog maar niet te spreken van de onzekerheid in het seizoen dat hij door MvB ten koste van stekel het doel moest verdedigen...dus JA omdat IK geen vertrouwen in hem heb. Dacht dat hier om eigen mening ging, niet om de heersende opvatting... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja the dude.. Jij mag inderdaad je mening geven.. en ik ben ook niet weg van vermeer.. Maar remco is dat wel.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dus val alsjeblieft vermeer niet aan.. xD |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Piet Velthuizen of Vorm is een goede optie... |
|
|
|
|
|
|
|
ahh zoo :P in dat geval: alle vertrouwen in kenneth! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Martin Jol zag maandagavond de hoop op een snelle entree van Mounir El Hamdaoui vervliegen. De Ajax-trainer zet de komst van de AZ-spits nog niet uit zijn hoofd.
Ajax had al een akkoord met AZ en dacht maandagavond ook persoonlijk rond te zijn met El Hamdaoui. Diens zaakwaarnemers gaven om tien uur 's avonds het groene licht, maar trokken die later toch in.
'We zijn gisteren niet tot elkaar gekomen', zei Jol tegen Voetbal International over de vooralsnog vergeefse poging El Hamdaoui te strikken. 'Van onze kant hebben we alles gedaan. Misschien kunnen we de komende dagen alsnog een akkoord bereiken.'
Vooruitlopend op een akkoord liet Ajax El Hamdaoui al een medische keuring ondergaan in de hoop de Marokkaan woensdag te kunnen gebruiken tegen PAOK Saloniki. 'We wilden hem graag toevoegen aan onze Champions League-selectie. Maar dat is helaas niet gelukt.'
Jol kan deze week mogelijk wel een andere aanvaller verwelkomen. Ahmed Hossam komt naar Amsterdam om te praten over een terugkeer. De Egyptenaar kan transfervrij vertrekken bij Middlesbrough. 'Mido wil ons helpen en wij willen hem helpen. Deze week gaan we met hem om de tafel.' Ook nog niet rond dus.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zeg maar gewoon remco hoor:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha the dude xD lol ja ik denk dat vermeer ook echt een geweldige keeper word xDxDxD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
[Gerucht] Chelsea gaat na de ontmoeting tussen Ajax en PAOK Saloniki om de tafel met Gregory van der Wiel. Dat meldt althans The Guardian. De 22-jarige rechtsback zag eerder onderhandelingen met Bayern München op niets uitlopen.
Frank Arnesen heeft Van der Wiel aanbevolen bij Chelsea. The Blues weten hoeveel geld Ajax vraagt voor de Nederlands international en zullen woensdagavond de onderhandelingen officieel gaan openen |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Als ze met een mooi bedrag komen zeg ik bedankt en heel veel plezier bij chelsea GREG |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Help Help Help xD Hoe kan je nou zo denken over greg xD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wacht ik lees iets xD EEN ENGELSE KRANT xDxDxD |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
quote: Is een hele mooie club voor greg en ajax een zak met geld. Dan anita op rechtsBack zetten en emanu op linksBACK (daar waar hij het nederlands elftal heeft gehaald) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 14:49 schreef tommie77 het volgende:[..] Is een hele mooie club voor greg en ajax een zak met geld. Dan anita op rechtsBack zetten en emanu op linksBACK (daar waar hij het nederlands elftal heeft gehaald) of Urby weggooien en dan Blind linksback,,, Urby voelt zich te goed om LB te spelen en is liever bezig met aanvallen en daarna zijn man laten lopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: wacht...........
Ik ga ff aan de andere kant van de zee kijken om te zien wat er waar is...........
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahah remcoooo!! AL wat gevonden????? xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het blijkt dat ik niet zo goed kan zwemmen:):)
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|