|
|
qwerto
|
|
|
Wat gaan we doen voor deze speler ? Daverend applaus vanwegen zijn 1e 2 seizoenen of een fluitconcert voor het laatste seizoen
of iets anders roept u maar : |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
als ie wat goaltjes door laat krijgt ie van mij wel een applaus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
applaudiseren..
Eens feyenoord, altijd. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
wat zielig hierzo, laat timmer in zijn waarde |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: doe ik toch ook :O ! ik vraag me gewoon af wat de mede supporter zal doen !
hij verdient van mij gewoon een staande ovatie gezien die 1e 2 seizoenen ! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: 100% eens met Stylzz |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
wat ovi,stylzz en hotjumper zeggen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We gaan helemaal niks doen, deze clown verdiend helemaal niks. Blij dat we van deze ouwe lul af zijn, vreselijke keeper. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
bij Heerenveen pakt ie nu een keer punten voor ons |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 april 2010 - 18:42 schreef qwerto het volgende:[..] doe ik toch ook :O ! ik vraag me gewoon af wat de mede supporter zal doen ! hij verdient van mij gewoon een staande ovatie gezien die 1e 2 seizoenen ! waarom open je dan zo'n dom topic?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gewoon, omdat het kan! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als deze dom is, wat zijn al die andere topics die hier zo nu en dan geopend worden dan wel niet? |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
briljant?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2010 door woutah -- |
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
alexfr
|
|
|
ja idd timmer verdient applaus om dat hij daar stond in feyenoord 1 toen veel mensen er niert wilden spelen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nah gewoon Henkje bedankt. Maar laten de spelers nu eens 30 ballen van afstand op hem schieten! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik heb altijd al met tranen van geluk naar timmer gekeken. samen met leon heb ik wat afgehuild. heel emotioneel allemaal. timmer bedankt!! en theo uiteraard ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
alle ballen hoog voor.. Simpel |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 april 2010 - 22:06 schreef MMM het volgende:We gaan helemaal niks doen, deze clown verdiend helemaal niks. Blij dat we van deze ouwe lul af zijn, vreselijke keeper. 100% mee eens het laatste sezoen liep hij alleen maar te zeiken, en het was nooit zijn schuld! en de uitspraak eens een feyenoorder altijd een feyenoorder, koekoek, wordt ff wakker! remember 1983? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 09:57 schreef Milo het volgende:[..] 100% mee eens het laatste sezoen liep hij alleen maar te zeiken, en het was nooit zijn schuld! en de uitspraak eens een feyenoorder altijd een feyenoorder, koekoek, wordt ff wakker! remember 1983? uitzonderingen.
henk verdient geen fluitconcert, applausje prima en een henkie bedankt bij de 3-0 |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
516 wedstrijden en 0 doelpunten. waardeloze voetballer die henk timmer -_- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
gewoon niks niet fluiten niet klappen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Uitfluiten is voor boeren en 020
Niet voor de laatste winnaar van een europese beker
Timmer speelde toen trouwens ook z'n wedstrijdjes voor ons.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Om even later naar de joden te gaan..... |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
quote: juist ja niks altijd een feyenoorder je gaat niet van Rotterdam naar @msterdam |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Timmer bedankt! Dat je de laaste tijd minder was deed je niet bewust. Je stond er wel als het moet. Dus Timmer Bedankt!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 17:27 schreef fredje het volgende:Timmer bedankt! Dat je de laaste tijd minder was deed je niet bewust. Je stond er wel als het moet. Dus Timmer Bedankt!!! Gatverdamme... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dag henk bedankt en ophoeren maar... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
beste henk. laat marianne maar hier. en verder opzouten (ook al was je soms erg goed.....lol) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
aardige gozer op de training enzo, stond daar altijd klaar voor iedereen in tegenstelling tot bijv. roy die snel wegwilde |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|