BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop is gevestigt op Nac

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  N.A.C spelers premie geven
Bas12345
 Bas12345 - zondag 18 april 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Dankzij 'het Feijenoord dat er alles aan deed om het Twente moeilijk te maken' maar het niet lukte is ons ze hoop gevestigd op Nac. Hopen dat hun wel willen voetballen tegen Twente en niet bang zijn voor eigen supporters. Wat denk jij hoe de laatse speelronden gaat aflopen?
( Nac zonder schilder )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door Bas12345 --
freakie
 freakie - zondag 18 april 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Nac MOET volgende week.. Feyenoord speelde niet goed.. ajax moet winnen en dan zien we t wel.. ik vimnd het al een geslaagd seizoen..
ovi
 ovi - zondag 18 april 2010 - 16:17   quote  deeplink  
ja feyenoord heeft er alles aan gedaan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 18 april 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Idereen WEET dat WIJ de beste waren dit seizoen! Iedereen(buiten onszelf)HOOPT op een nederlaag van Ajax! Iedereen is JALOERS op het mooie spel van Ajax! Iedereen KRIJGT KIPPENVEL van de SFEER die wij in de ArenA creeëren! Iedereen WEET ook dat die 3e ster er HEEL SNEL aankomt! Wij waren de smaakmaker van het seizoen, hoeveel goals hebben we gemaakt?? we hebben van iedereen gewonnen en met bijna altijd 3 goals verschil! Flikker toch op met de lafaards uit ROTterdom, ze speelden zoals de club is: BANG en LAF. NAC doe wat je moet doen en rol dat slappe zooitje van mclaren op! Die hebben echt maar 3 of 4 goeie wedstrijden gespeeld dit seizoen! AJAX IK HOU VAN JE!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 16:17 schreef ovi het volgende:
ja feyenoord heeft er alles aan gedaan.
Bezweken onder de druk van het publiek, diep triest, Feijenoord heeft het wel geprobeerd maar oogde bang om te winnen.

Zoals Twente vandaag speelde tot aan de 1-0 was erg slecht, volgende week moet NAC en moet Twente. Dit Twente gaan niet winnen van NAC dat minimaal een punt nodig heeft voor de playoffs..

Voor de bekerfinale ben ik al helemaal niet bang, ALs je AJAX vandaag hebt zien spelen in de ARENA, dan weet je dat de return in de KUIP een formaliteit zal zijn..

AJAX KAMPIOEN EN DE BEKER!!!!!!!!!!!!!!!1
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 18 april 2010 - 16:27   quote  deeplink  
NAC speelt zonder Schilder door zijn rode kaart die hij vandaag opgelopen heeft. Hij zal een groot gemis zijn.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 18 april 2010 - 16:40   quote  deeplink  
NAC moet winnen voor Play-offs... Ze gaan er dus vol voor. En uit bij NAC won Ajax niet, won PSV niet en won AZ niet... Er is nog hoop!
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 18 april 2010 - 16:55   quote  deeplink  
ja en volgende week douglas er niet bij kuiper niet en (wellicht) stam ook niet

edit: ik weet het sorry over 2 weken :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door Johnqqqq --
larsje
 larsje - zondag 18 april 2010 - 17:06   quote  deeplink  
het MOET gewoon!
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 april 2010 - 17:33   quote  deeplink  
de ene week is jullie hoop gevestigt op feyenoord, dan in ene op nac, en tijdens de bekerfinale waarschijnlijk op de arbiters. geloof in je eigen club jongens! en dan is er een remco op jullie forum, die opende een topic: hoe zielig ben je als je je eigen club niet supportert ofzo. en vervolgens opend ie er nog een: feyenoord steunen en az geloof ik. ben ik nou zo slim? of is dat echt heel vreemd en tegen strijdig. jongens, fijne zondag verder
E-J
 E-J - zondag 18 april 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:33 schreef obiku010 het volgende:
de ene week is jullie hoop gevestigt op feyenoord, dan in ene op nac, en tijdens de bekerfinale waarschijnlijk op de arbiters. geloof in je eigen club jongens! en dan is er een remco op jullie forum, die opende een topic: hoe zielig ben je als je je eigen club niet supportert ofzo. en vervolgens opend ie er nog een: feyenoord steunen en az geloof ik. ben ik nou zo slim? of is dat echt heel vreemd en tegen strijdig. jongens, fijne zondag verder
Je eigen spelers zo bang maken dat ze niet durven te winnen is lekker handig.....
Jij ook een fijne zondag verder (kneuzen)
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 18 april 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
je bent beter op de hoogte dan mij :P

fijne zondag verder :D

this mooi weer he
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 april 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:37 schreef E-J het volgende:

[..]

Je eigen spelers zo bang maken dat ze niet durven te winnen is lekker handig.....
Jij ook een fijne zondag verder (kneuzen)
das altijd nog beter als een aanslag plegen op de spelersbus van de directe titel concurent lijkt mij. maar goed. hopen dat nac ze best doet voor jullie dan maar! en je zit op een ajax forum, dus die k kan je weglaten. zeker lekker weer! lol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door FR-Han --
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
't lijkt mij heel logisch dat als je 1punt achter loopt en je kampioen wilt worden dat je tegenstander(in dit geval twente) punten moet laten liggen heh pik;) Dus lijkt het me heel logisch dat onze hoop gevestigd is op de tegenstanderd van twente! Az is het gelukt. Feyenoord niet. Dus nu Nac! Dat is heel anders dan supporter zijn van een club die (naast dat ze nooit kampioeen worden met dit team, maar werder niet heel slecht zijn) europees voetbal kan spelen, daarvoor zich natuurlijk eerst moet kwalificeren, wilt dat ze gaan verliezen. NAtuurlijk ook met de plek waar ze nu staan spelen ze die voorronde maar wel 2x en extra zwaar!!..Lekkere supporter ben je dan..:P Mafkezen zijn het ook daar in rotterdam!:Phahaha
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 17:53   quote  deeplink  
Ohw fijne zondag!
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 17:42 schreef obiku010 het volgende:

[..]

das altijd nog beter als een aanslag plegen op de spelersbus van de directe titel concurent lijkt mij. maar goed. hopen dat nac ze best doet voor jullie dan maar! en je zit op een ajax forum, dus die k kan je weglaten. zeker lekker weer! lol.
Hebben wij die geclaimed?!
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
is toch logisch als je afhankelijk ben t van een andere club om een prijs te winnen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 april 2010 - 18:04   quote  deeplink  
Wat ik werkelijk niet snap is dat jullie blijven reageren op dat stelletje 2de rangsburgers dat het liefst wil dat hun eigen club verliest. Als we blijven reageren, blijft het ongedierte ook terugkomen. Laat ze lekker in de waan dat ze ervoor zorgen dat wij door hun geen kampioen zijn geworden. Wie het laatst lacht, lacht het hardst.
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 18:06   quote  deeplink  
HA-HA
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 april 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 18:04 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wat ik werkelijk niet snap is dat jullie blijven reageren op dat stelletje 2de rangsburgers dat het liefst wil dat hun eigen club verliest. Als we blijven reageren, blijft het ongedierte ook terugkomen. Laat ze lekker in de waan dat ze ervoor zorgen dat wij door hun geen kampioen zijn geworden. Wie het laatst lacht, lacht het hardst.
waar staat dat ik hoopte dat twente zou winnen? de club met het meeste punten einde seizoen, is de terechte winnaar. en als jullie dat zijn, dan gebeurt er met mij humeur niet zoveel hoor. ben geboren in a,veen. dus me halve fam is voor ajax. vind alleen dat als je als club zo,n grote mond hebt, dat het niet raar is dat er steeds meer tegen jullie zijn. me familie bezoekjes werden ook vervelend. altijd een arrogante oom die komt vertellen hoe het allemaal zit. terwijl ze het zelf niet in de gaten hebben hoe extreem zuigend ze zijn. dus neem ik ook niemand wat kwalijk. want het is niet te veranderen. net als mijn club liefde. dus lighten up!! nog een wedstrijd te gaan! ik eet er geen broodje old amsterdam minder op (ik at ze al niet) een rood witte groet!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 18 april 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 18:17 schreef obiku010 het volgende:

[..]

waar staat dat ik hoopte dat twente zou winnen? de club met het meeste punten einde seizoen, is de terechte winnaar. en als jullie dat zijn, dan gebeurt er met mij humeur niet zoveel hoor. ben geboren in a,veen. dus me halve fam is voor ajax. vind alleen dat als je als club zo,n grote mond hebt, dat het niet raar is dat er steeds meer tegen jullie zijn. me familie bezoekjes werden ook vervelend. altijd een arrogante oom die komt vertellen hoe het allemaal zit. terwijl ze het zelf niet in de gaten hebben hoe extreem zuigend ze zijn. dus neem ik ook niemand wat kwalijk. want het is niet te veranderen. net als mijn club liefde. dus lighten up!! nog een wedstrijd te gaan! ik eet er geen broodje old amsterdam minder op (ik at ze al niet) een rood witte groet!
En waar in mijn stuk tekst zeg ik dat jij hoopte dat Twente zou winnen??? Juist ja, nergens.
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 april 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 18:31 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En waar in mijn stuk tekst zeg ik dat jij hoopte dat Twente zou winnen??? Juist ja, nergens.
nou dan. waar gaat het dan over? waarom reageer je dan? ik snap je niet
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax heeft dit seizoen duidelijk het beste voetbal laten zien! Hoe bedoel je extreem zuigend!? Kijk dat ze soms punten laten liggen omdat ze nogal aanvallend spelen..Dats anders dan een twente.. Die op safe spelen en dan vet vaal uitindelijk in de laatse minuten een doelpuntje maken..
afca-r
 afca-r - zondag 18 april 2010 - 18:47   quote  deeplink  
ik heb hoop op NAC want ze moeten maar schilder en penders zijn geloof ik geschorst en is leonardo niet geblesseerd? ik dacht dat ik laatst zoiets mee had gekregen?
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Leo is idd geblesseerd..
HetNieuws
 HetNieuws - zondag 18 april 2010 - 19:00   quote  deeplink  
De ploeg die na 34 wedstrijden bovenaan staat is gewoon verdiend kampioen. Wat een gelul allemaal, over mazzel dit mazzel dat. Het gaat niet om het beste voetbal, het gaat niet om de beste spits, het gaat niet om de meeste doelpunten, het gaat niet om theaterpubliek, het gaat ook niet over een potje tegen ADO: het gaat over de meeste punten na 34 wedstrijden.

Het is niet zo moeilijk toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door HetNieuws --
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat als twente uiteindelijk kampioen is geworden dat dat niet terrecht is..!? Waar heb ik dat gezegd?:P
joey
ADVERTENTIE:

Heeft u een voetbalclub, in Rotterdam, en zit u financieel niet lekker?
Treuzel niet en bel! Wij kunnen u en uw club vast wel helpen!
bel snel 0800-MUNSTERMAN !

Er zit wel één voorwaarde aan verbonden!
joey
(Grapje!)
bahbah
 bahbah - zondag 18 april 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 16:40 schreef Yordee1 het volgende:
NAC moet winnen voor Play-offs... Ze gaan er dus vol voor. En uit bij NAC won Ajax niet, won PSV niet en won AZ niet... Er is nog hoop!
dit is erg hoopvol:)
twentechamps
 twentechamps - zondag 18 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 16:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Idereen WEET dat WIJ de beste waren dit seizoen! Iedereen(buiten onszelf)HOOPT op een nederlaag van Ajax! Iedereen is JALOERS op het mooie spel van Ajax! Iedereen KRIJGT KIPPENVEL van de SFEER die wij in de ArenA creeëren! Iedereen WEET ook dat die 3e ster er HEEL SNEL aankomt! Wij waren de smaakmaker van het seizoen, hoeveel goals hebben we gemaakt?? we hebben van iedereen gewonnen en met bijna altijd 3 goals verschil! Flikker toch op met de lafaards uit ROTterdom, ze speelden zoals de club is: BANG en LAF. NAC doe wat je moet doen en rol dat slappe zooitje van mclaren op! Die hebben echt maar 3 of 4 goeie wedstrijden gespeeld dit seizoen! AJAX IK HOU VAN JE!
in veel van je stellingen heb je gelijk behalve dat je kippenvel krijgt van de sfeer in de arena die is namelijk echt slecht.
bahbah
 bahbah - zondag 18 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
NAC Breda wist op voorhand dat het moest winnen in Heerenveen om zeker te zijn van de play-offs om Europees voetbal. Maar volgens coach Robert Maaskant ging zijn ploeg bewust met een 'gelijkspelorganisatie' het veld in. "De boel opengooien zou zelfmoord zijn." Het bleef 0-0, mede omdat Gerald Sibon namens de thuisclub een strafschop miste.

Door het gelijkspel zal NAC Breda op de laatste speeldag voluit moeten tegen FC Twente, dat juist in Breda het kampioenschap kan veroveren. "Alles is nog mogelijk", sprak Maaskant. "Ik heb het gevoel dat wij zomdaar het kampioenschap kunnen beslissen. We hebben in Breda Ajax gepakt en ook PSV. Het kan nog wel eens een heet middagje NAC worden."

hehehehehe...die gaan bloeden daar:)
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:03 schreef twentechamps het volgende:

[..]

in veel van je stellingen heb je gelijk behalve dat je kippenvel krijgt van de sfeer in de arena die is namelijk echt slecht.
Ach twentechamp..Ieder z'n mening laten we het daar op houden!
twentechamps
 twentechamps - zondag 18 april 2010 - 20:11   quote  deeplink  
@joey

je moet niet zo zielig doen over elke keer dat je iets niet hebt gezegd. want het is duidelijk dat je in bepaalde onderwerpen die dingen wel insinueert
twentechamps
 twentechamps - zondag 18 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:07 schreef joey het volgende:

[..]

Ach twentechamp..Ieder z'n mening laten we het daar op houden!
wat jij wil. maar dat is in ieder geval niet iedereen;)
bahbah
 bahbah - zondag 18 april 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:12 schreef twentechamps het volgende:

[..]

wat jij wil. maar dat is in ieder geval niet iedereen;)
nee jij niet nee...gek he?
feyenoordforlife
 feyenoordforlife - zondag 18 april 2010 - 20:16   quote  deeplink  
helemaal niet,helemaal niets,helemaal niets in amsterdam.hahha
joey
 joey - zondag 18 april 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Elke keer:S!?
Dude..Fuck off man..Mafketel!
Ik heb gezegd dat ik vind dat ajax over het seizoen gezien het beste voetbal heeft laten zien. Het meest aanvallende ook.Waardoor ze ook wel is punten hebben laten liggen of ze speelde een dag niet opperbest.. Maar daarme zeg ik niet dat ze daarom meteen kampioen horen te zijn en dat het no oso oneerlijk is:P..haha..

Dus tenzij je met steenvaste goede argumenten komt of oude berichten van mij waarmee je je mening versterkt..houd lekker je smoeltje danku!
Yordee1
 Yordee1 - zondag 18 april 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:16 schreef feyenoordforlife het volgende:
helemaal niet,helemaal niets,helemaal niets in amsterdam.hahha
Lol :P

Zegt een toeschouwer van een club die niet eens de eigen salarissen kan betalen, of spelers kan kopen XD
Yordee1
 Yordee1 - zondag 18 april 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:36 schreef feyenoordforlife het volgende:
en wie niet springt en wie niet springt die is een jooddddddd.helemaal niets,helemaal niets in amsterdam.hahha
Ik weet dat ik hier niet op moet reageren, omdat jij daar op kickt, maar dit is echt te grappig :P

CL-voetbal, de beker en een fantastisch elftal dat ons veel geld gaat bezorgen... En wat hebben jullie? Juist. Helemaal niets (in Rotterdam).
reminho
 reminho - zondag 18 april 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:54 schreef feyenoordforlife het volgende:
reminho,denk je nou echt,dat feyenoord serieus speelde vandaag? en denk je nou echt,dat we gaan verliezen,tegen de pannenkoeken? no way.
Ik denk echt dat jullie serieus hebben gespeeld vandaag,want net zo als de rest van het seizoen was het niet om aan te zien,en ik heb mijn telraam gevonden!
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 16:55 schreef Johnqqqq het volgende:
ja en volgende week douglas er niet bij kuiper niet en (wellicht) stam ook niet

edit: ik weet het sorry over 2 weken :D
Het is trouwens over 2 weken. Ik weet dat Douglas geschorst is, maar Kuiper??en Stam??
robs
 robs - zondag 18 april 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Precies wat ik voorspeld had: Feyenoord geeft die wedstrijd weg en NAC gaat het voor ons doen. Ik werd uitgelachen, maar ik heb net op ELV die hele wedstrijd gezien, het is gewoon bespottelijk hoe 010 het weg gaf. Maar er is ook goed nieuws: NAC gaat er vol voor, zelfs zonder Schilder en penders, bij Twente is trouwens Douglas geschorst. Ik zeg 3-0 voor NAC, dat eerder dit seizoen thuis van PisVee won en Ajax op een gelijkspel hield.
freakie
 freakie - zondag 18 april 2010 - 21:08   quote  deeplink  
hahahaha feyenoordforlive.. zet je je zelf en je club niet een beetje heel erg voorgek? Jullie hebben al jaren helemaal niks bijzonders laten zien.. dat jullie niet alles gaven was te zien maar jullie spel had twente denk ik ook niet laten schrikken.. Nac heeft volgede week meer te winnen..
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax straalt arrogantie uit, heeft een grote mond, bluft en dat is de kracht van AJAX....iets waarmee wij successen mee halen. Jullie kracht is????????????? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar Ajax een loer draaien waardoor jullie zelf het slachtoffer van worden is Feyenoord onwaardig...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 18 april 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:59 schreef feyenoordforlife het volgende:
hahha jullie winnen de beker niet.dat hoop jullie maar.hahaha wat een joodse pannenkoeken daar zeg.
winnen wij de beker niet joh? ik weet niet of je het door hebt maar jullie zijn een sub(toppertje) en wij zijn de beste van NEDERLAND. wij verslaan dat 2e ranks buurt klubje van jou wel hoor. wees daar maar niet bang voor x). dus ga jij maar weer collecte lopen voor
de salarissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 april 2010 door ajaxamsterdam4ever --
finian990
 finian990 - zondag 18 april 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Dat is wel heel sneu.
Feyenoord gaat down tegen Ajax, 2 keer.
NAC het twente moeilijk maakt, Ajax word hopelijk alsnog kampioen.
Feyenoord haalt de 2 voorondes niet, met excuses dat ze liever 1tje hadden gespeeld.
De rest van de nederlandse clubs gaan knallen in Europa ( dan maakt het niet uit dat feyenoord niet meedoet ivm puntendinges) en dan kan feyenoord lekker toekijken.
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 21:07 schreef robs het volgende:
Precies wat ik voorspeld had: Feyenoord geeft die wedstrijd weg en NAC gaat het voor ons doen. Ik werd uitgelachen, maar ik heb net op ELV die hele wedstrijd gezien, het is gewoon bespottelijk hoe 010 het weg gaf. Maar er is ook goed nieuws: NAC gaat er vol voor, zelfs zonder Schilder en penders, bij Twente is trouwens Douglas geschorst. Ik zeg 3-0 voor NAC, dat eerder dit seizoen thuis van PisVee won en Ajax op een gelijkspel hield.
he ventje, ben je er weer, ga je nu in ieder topic hetzelfde posten??

FR heeft die wedstrijd niet weggegeven man, je ziet ze echt vliegen..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 18 april 2010 - 21:28   quote  deeplink  
ja en 1x down voor een volle kuip heh x)
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

he ventje, ben je er weer, ga je nu in ieder topic hetzelfde posten??

FR heeft die wedstrijd niet weggegeven man, je ziet ze echt vliegen..
Ik denk toch Remco dat het afgesproken werk is geweest, Feyenoord de bekerfinale en Twente winst in de competitie. Ik vond de instelling van Feyenoord schrikbarend en kansen voor Feyenoord zijn er amper geweest. Was er een kans dan werd hij op een vreemde manier om zeep geholpen. Hofland was belachelijk slecht en Ruiz kon doen en laten wat hij wou. V.Bronkhorst liep als en kleuter te verdedigen en elke Feyenoorder was bang om te scoren. Ajax is hier nu de dupe van, maar het recht zal zegevieren....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop is gevestigt op Nac

0.0059869