BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop is gevestigt op Nac

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 18 april 2010 - 21:44   quote  deeplink  
ik begrijp het
waarom zijn al die feyenoorders er zo op tegen dat er 2 wed. worden gespeelt
omdat ze nu niet 1 keer maar 2 keer verliezen

sirieus met al die feyenoorders op deze topic moet je gewonn iets doms schrijven anders begrijpen ze het niet!!!
alibabba
 alibabba - zondag 18 april 2010 - 21:58   quote  deeplink  
De haatdragende Feyenoordsupporters hebben duidelijk invloed op de Feyenoord-selectie en de staf, zij zijn bang voor represailes en dit is een zeer trieste zaak...Het recht zal zegevieren...
robs
 robs - zondag 18 april 2010 - 22:07   quote  deeplink  
juist! eindelijk iemand die het snapt
robs
 robs - zondag 18 april 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Precies, ook heb heb vanavond de hele wedstrijd gezien op ELV, schandalig hoe 010 die pot heeft gespeeld, de supporters juichten voor Twente toen zij scoorden!!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 18 april 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 22:09 schreef robs het volgende:
Precies, ook heb heb vanavond de hele wedstrijd gezien op ELV, schandalig hoe 010 die pot heeft gespeeld, de supporters juichten voor Twente toen zij scoorden!!
hoezo feyenoord deed het wel goed. alleen die (supporters) zijn een stelletje rand debielen. volgens mij snap jij het niet helemaal...
remco k
 remco k - zondag 18 april 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 21:44 schreef sjakiepakie het volgende:
ik begrijp het
waarom zijn al die feyenoorders er zo op tegen dat er 2 wed. worden gespeelt
omdat ze nu niet 1 keer maar 2 keer verliezen

sirieus met al die feyenoorders op deze topic moet je gewonn iets doms schrijven anders begrijpen ze het niet!!!
Pas een beetje op met Robs, het zegt een AJACIED te zijn, dus het valt wel mee:)
schapio
 schapio - zondag 18 april 2010 - 22:48   quote  deeplink  
nou ja nu maar hopen dat nac zich plaatst voor de play off en dus minstens 1 punt haalt tegen die tukkers, van feyenoord kon je niet anders verwachten als wat we vanmiddag gezien hebben bang en laf ploegje met weinig kwaliteit wat we ook volgende week weer zullen zien.
beter dan ook dat over 2 weken az vierde wordt en feyenoord vroeg moet gaan trainen voor de voorrondes en dan alsnog afhaken tegen de nr 4 van malta haha
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 18 april 2010 - 23:20   quote  deeplink  
ja maar dat is voor hun doen heel lastig hoor x)
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 19 april 2010 - 00:05   quote  deeplink  
volgende week de beker ik denk dat het 4-0 wor ofzo
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 19 april 2010 - 00:11   quote  deeplink  
We hebben nog steeds een kans!
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 22:18 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

hoezo feyenoord deed het wel goed. alleen die (supporters) zijn een stelletje rand debielen. volgens mij snap jij het niet helemaal...
feyenoord deed er geen reet aan!kijk nog eens goed naar die tweede goal......gewoon bang en geintimideert door feyenoordfansdebielen!die zo het trainingsveld opliepen......
hoe duidelijk wil je het nou bevestigd hebben dan....
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 00:14   quote  deeplink  
Maar Jol gaat een premie uitloven in samenspraak met het bestuur voor de nac-spelers.....bij een goed resultaat.
NAC GAAT ER VOL OP!!!!en twente zonder die overspannen Douglas........
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 19 april 2010 - 00:15   quote  deeplink  
lekker lekker, kreeg net van een belchinees door dat nac twente 5-5 gaat worden
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 00:15 schreef Johnqqqq het volgende:
lekker lekker, kreeg net van een belchinees door dat nac twente 5-5 gaat worden
??
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 19 april 2010 - 00:32   quote  deeplink  
was een grapje :S

indien je het niet snapte :P
robs
 robs - maandag 19 april 2010 - 01:23   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder heb voorspeld: Ajax wordt kampioen in de laatste wedstrijdronde waarin NAC minimaal 1 punt pakt tegen Monsterman en consorten
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 01:23 schreef robs het volgende:
Zoals ik al eerder heb voorspeld: Ajax wordt kampioen in de laatste wedstrijdronde waarin NAC minimaal 1 punt pakt tegen Monsterman en consorten
Mag het graag dromen man.

2 mei in ieder geval in de stad, lekker biertje.
Scherm kijken en me kapot juichen als we de titel halen.
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 10:02   quote  deeplink  
NATUURLIJK WORDEN WE KAMPIOEN!!!
freakie
 freakie - maandag 19 april 2010 - 10:30   quote  deeplink  
Hahaha fsidevak dat is inderdaad realistisch:P
robs
 robs - maandag 19 april 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Ja echt 129 we gaan het halen, Twente gaat nu twee weken denken denken en denken en staan verstijfd op 2 mei en....zonder Doug;las!
Maus73
 Maus73 - maandag 19 april 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Tja, Nu Twente 1 keer geluk heeft gehad, spreekt iedereen schandalig over Feyenoord.

Waar was het commentaar toen Twente die strafschop niet kreeg tegen AZ!!!!!
Twente is dit jaar de verdiende kampioen. (gezien het hele jaar).
Ajax heeft veel steun gehad van de scheidsen!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 12:16 schreef robs het volgende:
Ja echt 129 we gaan het halen, Twente gaat nu twee weken denken denken en denken en staan verstijfd op 2 mei en....zonder Doug;las!
Wij moeten gewoon winnen en NAC doet zijn best.
Als het lukt man... ik wordt helemaal leip...

Twente kampioen, mogen ze over 20 jaar een keer worden...
voetballer55
 voetballer55 - maandag 19 april 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 21:24 schreef finian990 het volgende:
Dat is wel heel sneu.
Feyenoord gaat down tegen Ajax, 2 keer.
NAC het twente moeilijk maakt, Ajax word hopelijk alsnog kampioen.
Feyenoord haalt de 2 voorondes niet, met excuses dat ze liever 1tje hadden gespeeld.
De rest van de nederlandse clubs gaan knallen in Europa ( dan maakt het niet uit dat feyenoord niet meedoet ivm puntendinges) en dan kan feyenoord lekker toekijken.
zo, is er iets veranderd dan dat nederlandse clubs gaan knallen in europa? dat is namelijk de laatste jaren niet meer gebeurt;-)
robs
 robs - maandag 19 april 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 12:21 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Wij moeten gewoon winnen en NAC doet zijn best.
Als het lukt man... ik wordt helemaal leip...

Twente kampioen, mogen ze over 20 jaar een keer worden...
Ja jongen let nou maar op, al mijn eerdere voorspellingen kwamen ook uit, kijk maar na. AJAX PAKT DE DERDE STER op zoindag 2 mei om 16.22 is het zeker!
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 12:16 schreef robs het volgende:
goeie opmerking!zonder douglas is verdediging niks!
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 19:46   quote  deeplink  
vertonghen is leip link nu las ik!die is me pist off hee na die angstvertoning van rotterdam..hahahaha....prachtig echt waar!hehehehehe
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 april 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Doeg las! de mazzel! weg verdediging! whoppaaaaa, bacircioglu in de laatste minuut de 1-1 binnentikken en twente verliest 2-1 en dus winnen we op doelsaldo!!!! DROOMSCENARIO!!!!!!!!!!!!!
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 19:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Doeg las! de mazzel! weg verdediging! whoppaaaaa, bacircioglu in de laatste minuut de 1-1 binnentikken en twente verliest 2-1 en dus winnen we op doelsaldo!!!! DROOMSCENARIO!!!!!!!!!!!!!
?doelsaldo?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 april 2010 - 20:07   quote  deeplink  
ja toch?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 april 2010 - 20:08   quote  deeplink  
dat wil ik!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 april 2010 - 20:09   quote  deeplink  
als wij gelijk spelen, hebben we 1 punt. als twente verliest hebben ze 0 punten. Dus komen we gelijk en omdat wij 298 goals meer hebben gemaakt en 452 minder hebben tegen gehad, winnen we van twente op doelsaldo!! DROOMSCENARIO!!!!!!
Yordee1
 Yordee1 - maandag 19 april 2010 - 22:14   quote  deeplink  
Geen Douglas en Stam :D
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
als wij gelijk spelen, hebben we 1 punt. als twente verliest hebben ze 0 punten. Dus komen we gelijk en omdat wij 298 goals meer hebben gemaakt en 452 minder hebben tegen gehad, winnen we van twente op doelsaldo!! DROOMSCENARIO!!!!!!
dat is wel heel erg veel he???
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 april 2010 - 22:47   quote  deeplink  
beetje overdrijven mag toch?
freakie
 freakie - maandag 19 april 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Alibabba.. Even.. t is een samenhang van alles geweest.. Suporters op het eigen trainingsveld, Geen onnodige kaarten willen krijgen.. en het gevoel dat je je rivaal helpt.. dat is het geweest.. Maar het is niet zo dat feyenoord tenkoste van alles wil verliezen dat is bizar.. Als ajax voor de keus mhad gestaan had ik gedacht.. nou gewoon winnen dat is alles wat ik MIJN club NODIG heeft.. Want het is zo dat Feyenoord helemaal GEEEN cent heeft en helemaal niks te wensen heeft en ze de eerste 5 a 6 jaar niet naar boven KUNNEN kijken...
robs
 robs - maandag 19 april 2010 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 22:50 schreef freakie het volgende:
Alibabba.. Even.. t is een samenhang van alles geweest.. Suporters op het eigen trainingsveld, Geen onnodige kaarten willen krijgen.. en het gevoel dat je je rivaal helpt.. dat is het geweest.. Maar het is niet zo dat feyenoord tenkoste van alles wil verliezen dat is bizar.. Als ajax voor de keus mhad gestaan had ik gedacht.. nou gewoon winnen dat is alles wat ik MIJN club NODIG heeft.. Want het is zo dat Feyenoord helemaal GEEEN cent heeft en helemaal niks te wensen heeft en ze de eerste 5 a 6 jaar niet naar boven KUNNEN kijken...
Misschien moet je op Eredivisie Live Twente-Feyenoord nog eens terugkijken, dan zie je het
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 22:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
beetje overdrijven mag toch?
LOL
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 23:53 schreef robs het volgende:

[..]

Misschien moet je op Eredivisie Live Twente-Feyenoord nog eens terugkijken, dan zie je het
ik denk dat jij zelf de pot nog eens moet terug kijken, alles wat hij zegt is waar.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 april 2010 - 12:55   quote  deeplink  
Maaskant: Winstpremie is lekker meegenomen
Gezocht: voetbal managers - jij denkt dat je verstand van voetbal hebt?

Ajax mag de spelers van NAC Breda een winstpremie beloven. De Amsterdammers kunnen bij winst op NEC, en een verlies van FC Twente bij NAC Breda de titel winnen. Voor NAC-trainer Robert Maaskant is elke premie welkom.

Foto: Orange Pictures

Zon extra premier is lekker meegenomen. Met voetballen verdienen wij ons brood, vergeet niet dat we profs zijn. Maar voor ons is dat randzaak, voor ons is winnen van FC Twente en kwalificatie voor de play-offs het belangrijkste, vertelt Maaskant aan BN/De Stem.

Volgens de trainer is de uitschakeling in de beker door FC Twente eerder dit seizoen nog een extra drijfveer voor zijn ploeg. Twente heeft ons dwarsgezeten in de beker, dus die ploeg kan in Breda een heet middagje verwachten. Wij zijn messcherp, zegt Maaskant tegen de NOS
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 april 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
nou nee... te slecht voor je hart.. gewoon winst en verlies twente... of gelijk
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 20 april 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Als ajax met 2-0 voor staat bij Nec,dan ga ik met spanning naar Nac-Twente kijken !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door AjaxThebesteVanNL --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 20 april 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 12:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou nee... te slecht voor je hart.. gewoon winst en verlies twente... of gelijk
Het gaat erom dat we op een bloedzuigende manier dan toch de titel pakken, nogmaals: DROOMSCENARIO!!!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 20 april 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 14:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Het gaat erom dat we op een bloedzuigende manier dan toch de titel pakken, nogmaals: DROOMSCENARIO!!!!!!
Mwoewhahahaha...

had het liever afgelopen weekend al geregeld gezien...

maar goed, nu nog 2 weken inclusief een bekerwedstrijdje ertussen door...
supertwentefan.
 supertwentefan. - dinsdag 20 april 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 16:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Idereen WEET dat WIJ de beste waren dit seizoen! Iedereen(buiten onszelf)HOOPT op een nederlaag van Ajax! Iedereen is JALOERS op het mooie spel van Ajax! Iedereen KRIJGT KIPPENVEL van de SFEER die wij in de ArenA creeƫren! Iedereen WEET ook dat die 3e ster er HEEL SNEL aankomt! Wij waren de smaakmaker van het seizoen, hoeveel goals hebben we gemaakt?? we hebben van iedereen gewonnen en met bijna altijd 3 goals verschil! Flikker toch op met de lafaards uit ROTterdom, ze speelden zoals de club is: BANG en LAF. NAC doe wat je moet doen en rol dat slappe zooitje van mclaren op! Die hebben echt maar 3 of 4 goeie wedstrijden gespeeld dit seizoen! AJAX IK HOU VAN JE!
Dat slappe zooitje zoals jij t noemt is nog niet geholpen door de scheids zoals ajax.
Maar we zullen zien.
Hopen dat er bij nec een eerlijke wedstrijd wordt gefloten en niet in t voordeel van ajax.
supertwentefan.
 supertwentefan. - dinsdag 20 april 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 12:18 schreef Maus73 het volgende:
Tja, Nu Twente 1 keer geluk heeft gehad, spreekt iedereen schandalig over Feyenoord.

Waar was het commentaar toen Twente die strafschop niet kreeg tegen AZ!!!!!
Twente is dit jaar de verdiende kampioen. (gezien het hele jaar).
Ajax heeft veel steun gehad van de scheidsen!!!
BEN T HELEMAAL MET JE EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
supertwentefan.
 supertwentefan. - dinsdag 20 april 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 00:14 schreef bahbah het volgende:
Maar Jol gaat een premie uitloven in samenspraak met het bestuur voor de nac-spelers.....bij een goed resultaat.
NAC GAAT ER VOL OP!!!!en twente zonder die overspannen Douglas........
Je zou willen dat je de beste verdediger van Nederland had.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 april 2010 - 15:27   quote  deeplink  
hoeveel tegendoelpunten hadden jullie en wij ? douglas is zwaar overschat... en zonder ruiz waren jullie n5 van NL want 5 wedstrijde heeft hij beslist in de laatste minuten...

en wij veel geluk met de scheidsen ? whahahahaha dankzij die zogenaamde scheidsen dhr vink missen wij 6 punten.. dus kampioenschap.. daarbij elke VOETBAL LIEFHEBBER ziet dat AJAX de BESTE IS .. 42 doelpunten meer als twente en ook minder tegendoelpunten.. vink geeft geen penal.. tjah dat was gelijk spel geworden.. kortom geen fuck verschil.. nog 1 punt.. ga naar je eigen twente forum.. onee sorry hebben jullie niet..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 april 2010 - 15:30   quote  deeplink  
superboerenfan niet geholpen door de scheids ? nee persoonlijk geholpen door dhr KK Kesler.. kan me nog een aantal zaken herinderen waarbij twente wel degelijk geholpen is door de KNVB.. wedstrijd uitstellen PSV thuis bijv.. klein voorbeeldje maar hoor.. nu opzouten met jullie HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien eerste titel in jullie bestaan.. zelfs heracles heeft nog meer landstitels man.. jullie dalen net zo hard als AZ hoor no worrys :)
supertwentefan.
 supertwentefan. - dinsdag 20 april 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:
superboerenfan niet geholpen door de scheids ? nee persoonlijk geholpen door dhr KK Kesler.. kan me nog een aantal zaken herinderen waarbij twente wel degelijk geholpen is door de KNVB.. wedstrijd uitstellen PSV thuis bijv.. klein voorbeeldje maar hoor.. nu opzouten met jullie HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien eerste titel in jullie bestaan.. zelfs heracles heeft nog meer landstitels man.. jullie dalen net zo hard als AZ hoor no worrys :)
Je hebt gewoon geluk gehad dat vink zo aardig voor jullie was bij az.
anders had Twente Zondag al gewoon de schaal gehad.
freakie
 freakie - dinsdag 20 april 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Supertwentefan.. dat is waar we hebben geluk gehad maar dan had het ook niet uit gemaakt want een 1-1 of winst voor az was goed.. Daarin tegen heeft twente regelmatig voordelen gehad van de scheids en psv ook.. En ajax is ook regelmatig benadelt door de scheids.. Andersom kan het ook maar dus is alles gewoon recht getrokken en is iedereen gelijk behandelt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop is gevestigt op Nac

0.0195839