BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop is gevestigt op Nac

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
supertwentefan.
 supertwentefan. - dinsdag 20 april 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 16:07 schreef freakie het volgende:
Supertwentefan.. dat is waar we hebben geluk gehad maar dan had het ook niet uit gemaakt want een 1-1 of winst voor az was goed.. Daarin tegen heeft twente regelmatig voordelen gehad van de scheids en psv ook.. En ajax is ook regelmatig benadelt door de scheids.. Andersom kan het ook maar dus is alles gewoon recht getrokken en is iedereen gelijk behandelt..
oke dan is t gewoon de beste die wint(hoop twente) met een eerlijk spel van de scheidsrechters
freakie
 freakie - dinsdag 20 april 2010 - 16:14   quote  deeplink  
ja dat is inderdaad waar..
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 20 april 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 15:06 schreef supertwentefan. het volgende:

[..]

BEN T HELEMAAL MET JE EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je bent echt een zielig ventje
als ajax de scheidsrechter ELKE we. mee had dan hadden we nu al voor onze 33e kampioenschap kunnen strijden

(minstens)
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 20 april 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 15:08 schreef supertwentefan. het volgende:

[..]

Je zou willen dat je de beste verdediger van Nederland had.
als twente fan wel
als ajax fan ook gelukkig hebben we de beste DEFENCIE heb je toch meer aan dacht ik
laten we kijken twente scoort 1 keer tegen ajax ajax pakt terug
3-0
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 april 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 22:50 schreef freakie het volgende:
Alibabba.. Even.. t is een samenhang van alles geweest.. Suporters op het eigen trainingsveld, Geen onnodige kaarten willen krijgen.. en het gevoel dat je je rivaal helpt.. dat is het geweest.. Maar het is niet zo dat feyenoord tenkoste van alles wil verliezen dat is bizar.. Als ajax voor de keus mhad gestaan had ik gedacht.. nou gewoon winnen dat is alles wat ik MIJN club NODIG heeft.. Want het is zo dat Feyenoord helemaal GEEEN cent heeft en helemaal niks te wensen heeft en ze de eerste 5 a 6 jaar niet naar boven KUNNEN kijken...
Je hebt over het algemeen wel gelijk, maar het verhaal van onnodige gele kaarten is onzin, want gele kaarten in de competitie tellen niet mee voor de beker. Trouwens zijn alle gele kaarten voor de bekerfinale(s) geseponeerd. Ik was zondag hevig teleurgesteld in het spel van Feyenoord en baalde ik van het missen van de koppositie. Ik kan moeilijk oordelen wat het met spelers doet als Feyenoord-supporters persé wil dat Feyenoord verliest. Uit mijn teleurstelling en mijn liefde voor AJAX kan ik wel eens opportunistisch uit de hoek komen.
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:25 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

als twente fan wel
als ajax fan ook gelukkig hebben we de beste DEFENCIE heb je toch meer aan dacht ik
3-0
4 tegen goals na de winterstop zegt denk ik wel genoeg..
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:25 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

als twente fan wel
3-0
freakie
 freakie - dinsdag 20 april 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Alibabba.. Een gele kaart bij sommige spelers is een rode.. Sorry had dat er miss bij moeten zette!
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 april 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 21:52 schreef freakie het volgende:
Alibabba.. Een gele kaart bij sommige spelers is een rode.. Sorry had dat er miss bij moeten zette!
??? Ik begrijp je antwoord niet....
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 23:17   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: NAC SUPPORTEN!

quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 22:12 schreef thomASS het volgende:
We hoeven nac niet te supporten. Ze moeten punten pakken voor de playoffs. Twee clubs uit het linkerrijtje hebben gewonnen in Breda, namelijk utrecht en feyenooit.
Ajax/Psv/Az allemaal punten laten liggen in breda en ik schat die 3 clubs toch hoger in dan Twente.
apart dat je die drie clubs allemaal hoger aanslaat dan twente, zeker aangezien twente natuurlijk gewoon 1e staat.
supertwentefan.
 supertwentefan. - woensdag 21 april 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:24 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

je bent echt een zielig ventje
als ajax de scheidsrechter ELKE we. mee had dan hadden we nu al voor onze 33e kampioenschap kunnen strijden

(minstens)
Wauw ben in een keer een vent geworden, heb me nog niet laten ombouwen hoor.
Er zijn natuurlijk ook vrouwen met een groot Twentehart
Ride
 Ride - woensdag 21 april 2010 - 00:17   quote  deeplink  
En dat is niet erg ;)
Er zijn natuurlijk ook mannen met een groot Ajax hart...
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 21 april 2010 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

precies ;)
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 april 2010 - 09:33   quote  deeplink  
mmmmm wel raar eigenlijk dat braamhaar fluit in de arena.. wat is braamhaar ? een twentenaar dus hij zou eventueel zelfs nog de wedstrijd tegen NEC kunnen beinvloeden.. maar goed hopen op een goed einde ! :)
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 10:12   quote  deeplink  
niet te ver gaan zoeken johh, ik denk dat het wel zal meevallen.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Oh ja,

krijgen we dat weer.. kaarten in de beker zijn ook geldig voor de competitie...

gvd... Ke$ler heeft het weer voor elkaar....

Calimero's
freakie
 freakie - woensdag 21 april 2010 - 22:39   quote  deeplink  
snik, mis robs, snik snik..
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 22:39 schreef freakie het volgende:
snik, mis robs, snik snik..
kreeg een berichtje, dat hij is geband...

Oja, hij geeft jou en mij de schuld...
freakie
 freakie - woensdag 21 april 2010 - 23:22   quote  deeplink  
haha prachtig wat zeggen we dan!? Spetaaaaaaaa
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 23:22 schreef freakie het volgende:
haha prachtig wat zeggen we dan!? Spetaaaaaaaa
lol
gerard kots
 gerard kots - vrijdag 23 april 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 april 2010 - 20:03 schreef twentechamps het volgende:

[..]

in veel van je stellingen heb je gelijk behalve dat je kippenvel krijgt van de sfeer in de arena die is namelijk echt slecht.
Helaas moet ik je gelijk geven ... Ik zit nu voor het 14e seizoen in de galrena, maar zoals het bij de "kleinere stadions" vaak hectisch aan toe gaat is het over het algemeen "mat" bij ons in het mooie Mokum. Dit heeft te maken met het " soort " supporter ; ajax heeft nu eenmaal meer "neppers" in de gelederen, de beleving van die mensen is anders. Het zegt al genoeg dat onze coach een oproep moet doen voor de kaartverkoop ( schaam me dood ..) .
Rogier
 Rogier - vrijdag 23 april 2010 - 08:55   quote  deeplink  
Kut...nou is die Gilllisen van NAC oo al geblesseerd....na Penders en Schilder al de 3e die uitvalt. Zal me niks verbazen als ook een Amoah nog geblesseerd raakt.
John2
 John2 - dinsdag 27 april 2010 - 11:21   quote  deeplink  
De kans dat Twente niet wint is helaas klein. Maar NAC zorgt zo af en toe voor een verassing. Om de play offs te halen moet NAC winnen, dus ze zullen alles geven!! STUNTEN NAC!!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 27 april 2010 - 14:41   quote  deeplink  
waarom klein ik schat het op 50 procent dat ze verliezen en 80 procent dat ze gelijk spelen
twente zit onder druk dat weten ze zelf ook wel na de wed. tegen az nac heeft 1 punt nodig en wilt twente nog ff trug pakken van de beker
freakie
 freakie - dinsdag 27 april 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Omdat twente ook moet winnen sjakiepakie..
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 28 april 2010 - 06:48   quote  deeplink  
ja haha uiteindelijk moet elke club winnen (behalve feyenoord die wilt graag verliezen)
maar toch denk ik dat nac twente gaat verslaan
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 28 april 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2010 - 06:48 schreef sjakiepakie het volgende:
ja haha uiteindelijk moet elke club winnen (behalve feyenoord die wilt graag verliezen)
maar toch denk ik dat nac twente gaat verslaan
Mwoehahahaha...

blijft wel de joker van de eredivisie zo...
alibabba
 alibabba - woensdag 28 april 2010 - 19:41   quote  deeplink  
NAC Breda wil zondag nog één keer vlammen voor eigen publiek. Dat het de laatste wedstrijd van de competitie is en FC Twente kampioen kan worden, doet daar niks aan af. Dit zegt trainer Robert Maaskant dinsdag in gesprek met RTV Rijnmond.

"Wij gaan Twente verslaan", zei Maaskant, om daarna toch iets terug te krabbelen.

"Dat is natuurlijk ook een beetje grootspraak, maar we beschouwen het duel als een finale. We moeten winnen om de play-offs te halen."

Ook heeft de Bredase club nog een appeltje te schillen met de tukkers. Maaskant: Twente heeft ons de afgelopen jaren twee keer uit de bekerfinale gehouden. Daarnaast zitten er in onze groep veel spelers voor wie dit mogelijk de laatste wedstrijd namens NAC wordt.

Nog één keer vlammen;

De trainer doelt op Patrick Zwaanswijk, Tommie van der Leegte, die zijn loopbaan beëindigt, en Martijn Reuser. Ook van Reuser is het nog maar de vraag of hij zijn carrière vervolgt. "Die jongens willen nog één keer enthousiast vlammen."

Doet me deugt mensen..............HAHAHAHAHAHA, AJAX WORD KAMPIOEN......
alibabba
 alibabba - woensdag 28 april 2010 - 19:57   quote  deeplink  
En deze mensen;

De vader van Kees Kwakman werkt als jeugdtrainer bij Ajax, zijn moeder is al jaren poetsvrouw bij Frank de Boer en zelf is hij van jongs af aan Ajax-fan. De NAC-speler gaat dan ook vol voor de winst tegen FC Twente.

"Ik ben nét een beetje meer gemotiveerd dan anders", zegt Kwakman in gesprek met BN/DeStem. "Reëel gezien is de kans natuurlijk klein dat NAC wint, dat maakt de wil alleen maar groter. Dit zijn toch tien keer mooiere wedstrijden dan dat je pakweg naar Vitesse-uit moet? Bij ons leeft heel sterk het idee om FC Twente te verslaan."

Het gaat Kwakman echter niet alleen om de helpende hand aan Ajax te bieden, het gaat vooral om NAC en de play-offs. "Want dát gegeven wordt een beetje ondergesneeuwd in de media. De berichten gaan allemaal over het aanstaande kampioenschap van FC Twente. Voor ons telt de zege ook."

Bij een nederlaag tegen FC Twente, dat dan zeker is van het kampioenschap, dreigt NAC de play-offs mis te lopen. "En dan hebben we het gewoon slecht gedaan", zegt de voormalig speler van FC Volendam en RBC Roosendaal. "Dit NAC moet rond de achtste, negende plaats eindigen. Als je die positie op de slotdag uit handen geeft, is dat zwaar klote."

HAHAHAHAHAHAHAHA, AJAX WORD KAMPIOEN.........

14dqasp.jpg sdpi5f.jpgiddw69.jpg

Zondag is de 3e ster een GOUDEN.............
alibabba
 alibabba - donderdag 29 april 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Jelle ten Rouwelaar is een speler met een verleden bij FC Twente, maar de doelman van NAC Breda wil niet meewerken aan het titelfeest van de Tukkers. De warme gevoelens bij Twente zijn inmiddels wel verdwenen en zondag hoopt Ten Rouwelaar dan ook roet in het eten te kunnen gooien: Ik hoop dat wij het feestje van Twente verstieren, want dat betekent dat wij ons plaatsen voor de play-offs."

Twente komt aankomende zondag op bezoek in het Rat Verlegh Stadion, maar zal de drie punten die nodig zijn voor de landstitel niet cadeau krijgen. Wij weten wat ons te doen staat, zegt Ten Rouwelaar in Voetbal International. Onze doelstelling voor het seizoen was om de play-offs te halen, als dat niet lukt hebben we gefaald. Zo simpel is het. Het verbaast me enorm dat er, zelfs hier in de regio, alleen nog maar wordt gesproken over Ajax en Twente. Terwijl er voor NAC ook zoveel op het spel staat."

HAHAHAHAHAHAHAHA, AJAX WORD KAMPIOEN..........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop is gevestigt op Nac

0.0066819