|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ach belgen. graven ze geen kelder dan eten ze wel mensen op. ik maak me niet zo druk. dutroux was uiteindelijk ook gepakt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
we zijn om op te eten..de homo |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: over wie heb je het nu? over de topic verzinner? over dutroux, alderweird nose of over mijn? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 20:04 schreef obiku010 het volgende:[..] over wie heb je het nu? over de topic verzinner? over dutroux, alderweird nose of over mijn? over Kesler |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Heerlijk overal jankende neusjes. |
|
|
|
|
feyenoordforlife
|
|
|
helemaal niets,helemaal niets in amsterdam.hahha |
|
|
|
|
boe
|
|
|
hey mensen kom net terug van de stad in enschede was bij de wedstrijd twente feyenoord. en ik moet zeggen dat ik in mijn jaren supporter nog nooit zo'n leuke zweer heb mee gemaakt. (was niet bij schalke). niet alleen de supporters van twente waren wild maar het legioen deed gewoon gezellig mee. TOP mensen. en laat de joden maar lekker huilen.
en feyenoordforlive HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAAAMMMMM, HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM. HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAAMM. !!!!!
en. FEYENOORD BEDANKT !! respect!! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
gaat hij nou ook al raar lullen?
zeker flink anaal genomen door jol ofzo. |
|
|
|
|
feyenoordforlife
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
maar wij hebben geen remia! |
|
|
|
|
feyenoordforlife
|
|
|
lalallalalalalaallalalallalala.met ze alle de polonaise trlalalalalalla |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Toby de frietkot bezoeker!! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
dat is wel de juiste instelling, onze spelers gaan weer met angst en beven daarheen. hadden wij maar die amsterdamse bravoer, dan kwamen we een stuk verder. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Foei toby, ga je NEUS wassen met zeep! hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 20:55 schreef Feijenoord1908 het volgende:dat is wel de juiste instelling, onze spelers gaan weer met angst en beven daarheen. hadden wij maar die amsterdamse bravoer, dan kwamen we een stuk verder. jij bent echt helemaal van god los! hahaha hadden wij maar? je lijkt jozo of chari wel joh!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 20:55 schreef Feijenoord1908 het volgende:dat is wel de juiste instelling, onze spelers gaan weer met angst en beven daarheen. hadden wij maar die amsterdamse bravoer, dan kwamen we een stuk verder. bravoer = bravour teringjood, ken je wel spellen, zal wel niet als je uit zo'n grafstad komt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 20:55 schreef Feijenoord1908 het volgende:dat is wel de juiste instelling, onze spelers gaan weer met angst en beven daarheen. hadden wij maar die amsterdamse bravoer, dan kwamen we een stuk verder. iedereen zal jou reactie wel weer vreemd vinden maar ik ben het hier wel gedeeltelijk mee eens.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] iedereen zal jou reactie wel weer vreemd vinden maar ik ben het hier wel gedeeltelijk mee eens.. ik ben ervan overtuigt dat je geen "bravoer" nodig hebt. als we gewoon theo lucius terug halen komt het wel goed. theo///held!!! en mischien dan toch dries op de middenstip. hij do het in ranking the stars erg goed (evenals john de wolf) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
kannibalisme is toch illegaal in Nederland ? o wacht hij is natuurlijk een belg en daar mag het waarschijnlijk wel
nee het is gewoon weer het zoveelste bewijs dat er een paar belgen op de wereld zijn met het IQ van een Mier |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 april 2010 - 21:03 schreef obiku010 het volgende:[..] ik ben ervan overtuigt dat je geen "bravoer" nodig hebt. als we gewoon theo lucius terug halen komt het wel goed. theo///held!!! en mischien dan toch dries op de middenstip. hij do het in ranking the stars erg goed (evenals john de wolf) Ja dat is zo maar we winnen de EL als Tiendallie en Greene terug gehaald worden??? Maar dat is waarschijnlijk iets teveel van het goede??? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee staat Maastricht??? ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ben je familie van FTID?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahaha..................ik ga hier helemaal kapot!!!:P |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Is d'r nou al iemand door Toby opgevreten?Randwijk misschien??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Onderhand al even oud als die vent.. net schoon achter zijn oren |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Tja als je zelf overal wordt uitgekotst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heracles liet zich trouwens makkelijk afslachten.. Maar daar hoor je niets over..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
finian990
|
|
|
de 1e 20 minuten niet, als ze meer kwaliteit hadden gehad stonden ze toen al 0-2 voor. En je weet dat als ajax scoort dan vaak uit gaan buien ja. Feyenoord deed lekker zijn best iig. Hopelijk tijdens de beker net zo'n instelling! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Zoals iedereen bij ons dik verloren heeft op Sparta en AZ na... Dus eigenlijk heeft Sparta er voor gezorgd dat wij niet bovenaan staan... Moet toch ook een pijnlijke constatering zijn dat zij dat wel kunnen zeggen en jullie niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee, t is toch bekend dat je kampioen wordt tegen de kleine clubjes? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 09:33 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Zoals iedereen bij ons dik verloren heeft op Sparta en AZ na... Dus eigenlijk heeft Sparta er voor gezorgd dat wij niet bovenaan staan... Moet toch ook een pijnlijke constatering zijn dat zij dat wel kunnen zeggen en jullie niet... [ afbeelding ] je wint zelfs geeneens bij twente! wat heb je dan voor aanspraak op de titel. stelletje jankmuilen. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Die Toby, iedereen begint al ter bibberen. Zou hij Mega Mindy meenemen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
toby was toch de slavennaam van kunta kinte? |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
opeten is mischien het verkeerde woord.afslachten was beter geweest, want dat gaat gebeuren. die 2de wedstrijd is echt niet nodig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 14:08 schreef hospik het volgende:opeten is mischien het verkeerde woord.afslachten was beter geweest, want dat gaat gebeuren. die 2de wedstrijd is echt niet nodig we zullen het zien.... |
|
|
|
|
jihaa
|
|
|
thx, hotjumper. fijn om te weten dat ik welkom ben namens jouw |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
nog ff over de naam van deze topic toby alderweireld is talent van het jaar en zit in het beste verdediging van nederland |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 15:53 schreef sjakiepakie het volgende:nog ff over de naam van deze topic toby alderweireld is talent van het jaar en zit in het beste verdediging van nederland wie? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hij is het verkeerde neefje van urbanus |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 09:33 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Zoals iedereen bij ons dik verloren heeft op Sparta en AZ na... Dus eigenlijk heeft Sparta er voor gezorgd dat wij niet bovenaan staan... Moet toch ook een pijnlijke constatering zijn dat zij dat wel kunnen zeggen en jullie niet... [ afbeelding ] Goed gesproken... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: pffff helemaal niet goed gesproken. ajax heeft meer punten laten liggen dan sparta en az (feyenoord - ajax 1-1?? om maar een voorbeeld te noemen?? met die 2 punten was ajax koploper geweest.), dus dan kun je wel door blijven gaan. feit is gewoon dat als feyenoord van twente had gewonnen of had gelijkgespeeld dan hadden de j***n nu bovenaan gestaan. maar feyenoord verloor .. wat ik overigens jammer vind voor de 4e plek, meer niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door BRAYY -- |
|
|
|