BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toby (who the fuck is hij??) Anderewereld:wij boefjes gaan FEYENOORD opeten...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 17:05   quote  deeplink  
kan je nagaan, iedereen klaagt op hooligans, of te fanatieke feyenoord supporters. maar alderweird heeft het over mensen opeten. ik vind het een regelrechte bedreiging van toby. (toby? das toch het vriendje van mega mindy?) ik zeg aanklagen voor bedreiging en ordeverstoring en aanzetten tot haat. maar daar hoor je de media niet over! ze motten gewoon altijd ons hebben. dat is pas triest. dat die gasten het trainingsveld oplopen is niet handig. maar om er nou zo,n drama van te maken.. ongeloofelijk. de mensen die het hartst schreeuwen dat ze tegen de hooligans zijn, die zijn waarschijnlijk mak omdat zij thuis wel de boel verbouwen. ze zijn hun agressie al kwijt als ze naar feyenoord komen kijken
dennis
 dennis - maandag 19 april 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Iedereen wil Feyenoord nu wel Opeten Hahaahahaha...

Iedereen wil die klote amsterdammers opeten.
Ze Hebben dit jaar weer geen Kampioenschap:D
MrChriz
 MrChriz - maandag 19 april 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Toby kan de ... krijgen met zn vieze neus. Hoop dattie zn poot breekt tijdens het veroorzaken van een penal die Tomasson genadeloos het net inramt.
Emile
 Emile - maandag 19 april 2010 - 18:39   quote  deeplink  
we gaan die belg nog zien huilen als ie weet hoe dat moet
R!ck
 R!ck - maandag 19 april 2010 - 18:57   quote  deeplink  
daar gaan we weer, gwn niet op reageren klaar, gwn hem lekker late roepen als je er op reageert heeft hij zijn zin weer
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 19:08   quote  deeplink  
toby heeft een koortslip.
Emile
 Emile - maandag 19 april 2010 - 19:15   quote  deeplink  
toby is homo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toby (who the fuck is hij??) Anderewereld:wij boefjes gaan FEYENOORD opeten...









0.0063679