BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorronde Champions League (Update)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 16 mei 2010 - 20:35   quote  deeplink  
remco haha:P dan snap ik hem nog niet helemaal:P sorry:P
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2010 - 21:41   quote  deeplink  
vrij logische opmerking eigenlijk, hij bedoelt dus dat het niet uitmaakt wie we loten, we moeten iig winnen om het hoofdtoernooi te halen..:):) snap ie hem nou...
Ruud
 Ruud - zondag 16 mei 2010 - 22:40   quote  deeplink  
helaas speelt fenerbahce nu ook voorronde champions league. Ajax is dus in de 3e ronde wel geplaats maar in de 4e waarschijnlijnlijk niet omdat ik denk dat fener een beter coeffiecent heeft dan ajax.
alibabba
 alibabba - zondag 16 mei 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Als ik het goed heb is het beslist waartegen Ons Aller Ajax de 3e en 4e voorronde tegen kan spelen;

Ronde 3:
Ajax vs Unirea Urizceni, Paok Saloniki, Young Boys, AA Gent of Fenerbahce

Als we volgende, dus 4e ronde halen:

Ajax vs Dinamo Kiev, Sporting Braga, Celtic, Sampdoria of Auxerre

Klopt dit helemaal??????
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2010 - 23:19   quote  deeplink  
in ronde 3 kunnen wij Fenerbahce niet loten aangezien hun en wij bij de beste 5 horen in de 3e ronde
freakie
 freakie - zondag 16 mei 2010 - 23:22   quote  deeplink  
Ruudjeee voor jou:
Coefficient van nu!

32 Ajax 55.309
33 Olympiakos Piraeus 54.979
34 Fenerbahçe 54.890

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 mei 2010 door freakie --
alibabba
 alibabba - maandag 17 mei 2010 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 23:19 schreef remco k het volgende:
in ronde 3 kunnen wij Fenerbahce niet loten aangezien hun en wij bij de beste 5 horen in de 3e ronde
Oké, maar wie komt er dan voor Fenerbahce voor in de plaats??
alibabba
 alibabba - maandag 17 mei 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Ik heb de mogelijkheden waartegen Ajax moet spelen in de voorronde van de CL eens bestudeerd en het is als volgt;

In Roemenie moeten 34 wedstrijden gespeeld worden en de stand is daar op dit moment als volgt; http://nl.soccerway.com/national/romania/liga-i/2009-2010/regular-season/ CFR Cluj is zondag kampioen geworden i.v.m. onderling resultaat en zij hebben rechtstreekse kwalificatie voor de groepsfase. Nr.2 blijft Unirea Urziceni en zij zijn door de Uefa-puntenlijst niet geplaatst voor de 3e voorronde.

Geplaatst voor 3e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Zenit St.Petersburg, AJAX, Fenerbahce, Dinamo Kiev en Sporting Braga.

Ongeplaatst voor 3e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Celtic, Unirea Urziceni, Paok Thessaloniki, Young Boys en Aa Gent.

Wanneer Ajax de 3e voorronde overleeft is het in de 4e voorronde als volgt;

Geplaatst voor 4e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Sevilla, Werder Bremen, Zenit St.Petersburg, Tottenham Hotspur en AJAX. Deze 4 tegenstanders ontlopen we in de 4e voorronde ALTIJD.

Ongeplaatst voor 4e voorronde die geen kampioen zijn geworden; Fenerbahce, Dinamo Kiev, Sporting Braga, Sampdoria en Auxerre. De 4e voorronde is natuurlijk onder voorbehoud, maar als een geplaatste club van de 4e voorronde( Sevilla, Werder Bremen, Zenit St.Petersburg, Tootenham Hotspur, Ajax) in de 3e voorronde wint blijft die zowiezo geplaatst. Wanneer de voor de 4e voorronde geplaatste clubs in de 3e voorronde verliezen krijgen de nu ongeplaatste clubs van de 4e voorronde een geplaatste status.

Het is leuk om te melden dat Ajax nog net iets meer punten heeft dan Fenerbahce (55.309-54.890), waardoor Ajax in de 4e voorronde toch nog geplaatst is..

In de 3e voorronde is met zekerheid vast te stellen dat Ajax één van de volgende tegenstanders treft; Celtic, Unirea Urziceni, Paok Saloniki, Young Boys of Aa Gent.

Als Ajax de 3e voorronde overleeft kan het in de 4e voorronde één van dezelfde tegenstanders als in de 3e voorronde treffen aangevuld met Fenerbahce, Dinamo Kiev, Sporting Braga, Sampdoria, Auxerre.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 mei 2010 door alibabba --
alibabba
 alibabba - maandag 17 mei 2010 - 15:15   quote  deeplink  
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12245
Hier staat dat Olympiakos Piraeus geplaatst is voor de voorronde, maar het is toch echt Paok Saloniki. Panathinaikos is kampioen geworden en 4 clubs spelen in Griekenland om een plaats in de voorronde van de CL. Daarin staat Paok Saloniki bovenaan en is niet meer te achterhalen. Er klopt wel meer niet wat er staat, dus deze informatie beschouw ik als niets.
thomASS
 thomASS - maandag 17 mei 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Ja klopt paok heeft als t goed is voorronde CL
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 mei 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Ik heb mijn bericht van gisteren, 17 mei-11:47, ge-update....
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 23 mei 2010 - 08:06   quote  deeplink  
3e voorronde is celtic het enige moeilijke (zul je zien dat we die krijgen)
4e voorronde kunnen we beter fenerbahce sampdoria en auxerre vermijden zodat we een wa tmakkelijkere krijgen
eigenlijk is uiteindelijk alle wedstrjden te doen voor ajax in vorm
remco k
 remco k - maandag 24 mei 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Inderdaad, voor een AJAX in vorm is dit allemaal wel te doen, enkel is het de laatste jaren constant zo dat we het seizoen slecht beginnen en een te lange opstart periode nodig heeft.

Als dat nu gebeurt kan AJAX ook van iedere club verliezen die meedoet, ik hoop dan ook dat Jol zijn selectie bekend heeft en op de rit heeft voor aanvang..
thomASS
 thomASS - woensdag 26 mei 2010 - 16:31   quote  deeplink  
De loting van de derde voorronde voor deelname aan de UEFA Champions League wordt op 16 juli verricht. Op 27 of 28 juli speelt Ajax zijn eerste wedstrijd. De play-offs, de laatste kwalificatieronde, beginnen op 17 of 18 augustus. Bekijk hier de mogelijke tegenstanders van Ajax in de derde voorronde en in de play-offs.

http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuws/Nieuws-artikel/Champions-League-voorrondes.htm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2010 door thomASS --
remco k
 remco k - woensdag 26 mei 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Dat is nu over 8 weken al, Als er ajax spelers zijn die de finale halen van het WK, dan hebben die maar 2 weken voorbereiding en geen vakantie, dat is niet normaal en flink klote...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 27 mei 2010 - 10:41   quote  deeplink  
Desalwelteplus moet het gewoon gebeuren
remco k
 remco k - donderdag 27 mei 2010 - 19:54   quote  deeplink  
dealwelteplus??? LOL
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 31 mei 2010 - 16:07   quote  deeplink  
hah ik begrijp het nu pas
des al niet ter min
des al wel ter plus
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 31 mei 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 16:07 schreef sjakiepakie het volgende:
hah ik begrijp het nu pas
des al niet ter min
des al wel ter plus
hahaha...

glas is halfvol bij mij ;) tenzij het bier is.. dan is die half leeg... bijgieten !!!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 31 mei 2010 - 19:10   quote  deeplink  
het is ook niet vertonghen maar dichtbijtonghen :(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorronde Champions League (Update)

0.0273280