|
|
freakie
|
|
|
Ik vraag t me af maar oke we zien het in de wedstrijd wel dan zien we dan wel.. geen enkele voet balclub gaat BETER spelen bij regen.. alleen alles word onzeker.. Passen en dribbels zijn lastig want bij een pass gaat de pas 2 keer zosnel.. Nou je weet zelf dan als je een bal op maat geeft op droog veld dat als het geregent heeft de bal heel ergens anders komt.. Het komt miss wel uit voor suarez want hij is een doorzetter en dat heb je nodig.. maar allibabba we gaat t wel zien..! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
spits
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:08 schreef alibabba het volgende:[..] Het is voor Ajax morgen een heel groot voordeel als het regent, want het schijnt in Nijmegen een knollentuin te zijn. Een nat veld speelt Ajax in de kaart, want het voetbal wat Ajax wil spelen komt dan het beste tot uitdrukking. dat knollen veld gaat ze de das omdoen 2-2 nac twente 0-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
2-2.. pff vervelend zeg.. Triest ben je eigenlijk.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
heeft iemand een goede stream? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
Denk dat Henkie Kessler wel zijn zin zal krijgen, als je al zo snel een rode kaart geeft. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
mooi doelpunt van pantelic, het is te hopen dat NAC nog iets kan doen met 10 man tegen Twente. |
|
|
|
|
Ajax_bakel
|
|
|
Nec-Ajax 0-3 Stand bij Rust ,ajax Veel kansen babos haalt er nog een paar puik uit voor nec
NAC-Fc twente 0-1 (24) een minuut ervoor krijgt Nac een gele kaart bij een actie Waarbij Beide spelers lomp inkomen,de scheids trekt rood voor nac , nu Twente wel sterker,maar ik heb het idee dat nac nog kan stunten, Hoop op nog een gele kaart voor jannssen of rajkovic Die hebben ook geel ,FORZA NAC !!!! bezorg ons de 3e ster |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 15:27 schreef Ajax_bakel het volgende:Nec-Ajax 0-3 Stand bij Rust ,ajax Veel kansen babos haalt er nog een paar puik uit voor nec NAC-Fc twente 0-1 (24) een minuut ervoor krijgt Nac een gele kaart bij een actie Waarbij Beide spelers lomp inkomen,de scheids trekt rood voor nac , nu Twente wel sterker,maar ik heb het idee dat nac nog kan stunten, Hoop op nog een gele kaart voor jannssen of rajkovic Die hebben ook geel ,FORZA NAC !!!! bezorg ons de 3e ster ik hoop dat je gelijk gaat krijgen en NAC nog kan stunten, maar zoals het na de rode kaart liep voor NAC zie ik het nog niet gebeuren. en een rode kaart voor twente, zie ik niet gebeuren! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Als je ziet hoe NAC speelt zie ik het niet gebeuren, de rode kaart was terecht maar ook daarvoor deed NAC er helemaal niets aan... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
90 minuut penalty voor NAC en 1-1... |
|
|
|