|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Nieuwe Ajax Tenue |
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Vanaf 09:00 uur deze morgen wordt het nieuwe uitshirt gepresenteerd via Adidas.com en Ajax.nl. Elke 2 uur zal er een item van het shirt vertoond worden. Discusseer hier over het nieuwe uitshirt en laat weten wat je ervan vindt.
Klik HIER om de onthulling van het shirt te volgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Kan nooit zo mooi zijn als die van dit jaar... |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Ik sluit mij aan bij Fsidevak129, lichtgevend shirt ik snap het doel er niet echt van.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
suarez vertonghen en eriksen |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Mooi is ie he :O Geel en blauw :D |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
is ie werkelijk lichtgevend? zou wel machtig zijn vind ik shirt is gruwel vet:) is een keer iets anders;) |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door Winston Bogarde -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Vet hoor! Dat kruis ziet er ook echt supervet uit! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Jammer van die geile strepen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik vind het uitshirt er goed uitzien. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: Wel vaag dat je het logo en de adidas strepen/logo wel ziet in het donker. Maar dat Aegon geen licht geeft. Verderz.... Echt een super vet shirt!!! Zelfs een feyenoord collega van me zat te kwijlen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
maar hij geeft dus echt licht in het donker?? de achterkant ook wel vet trouwens:) |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 13:40 schreef SanderS het volgende:[..] Wel vaag dat je het logo en de adidas strepen/logo wel ziet in het donker. Maar dat Aegon geen licht geeft. Verderz.... Echt een super vet shirt!!! Zelfs een feyenoord collega van me zat te kwijlen!!! Aegon gedeelte geeft ook licht.. alleen was het op eerdere foto's niet te zien.. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Okee Winston... beter... Misschien een trucje om tegen top teams in Europa dan met licht uit te spelen. Dan zien wij elkaar wel en hun niet. Echt wel dat we de Champions League winnen! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Dit is wel gaaf maar ik wacht nog ff met kopen... |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Gruwelijk vet. Het mooiste zal zijn als er drie sterren op komen en dat die dan ook licht geven. Dan is echt zoon teken om aan de wereld te laten zien wij hebben 3 sterren, dus hopen op kampioenschap. Ik hoop dat die er ook mooi uit ziet het shirt als ze voetballen want dan zie je shirt van afstand. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vrijwel hetzelfde als Chelsea uit tenue van seizoen terug. Alleen hadden hun nog horizontale banen (Blauw-Donker blauw). Voor de rest zelfde fluorescerende letters en strepen als Chelsea had. Ajax is 2e garnituur voor Adidas. |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Precies.....als ze die banen niet hadden gehad was hij hetzelfde. Ook die van Chelsea ligt op in het donker als ik me niet vergis. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het is maar een uitshirt... verandert elk jaar... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gaven die van Chelsea ook licht in het donker? :) |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ik moet zeggen mooi shirt!! ook al ben ik niet voor ajax ik vind wel mooi shirt, het lijkt wel beetje op chelsea ja maaja trwns die tekst achterop is ook wel hard |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Volgens mij wel Boudewijn. Anyway.....graag zou ik iets origineels zien bij Ajax...niet een doorgekopieerd shirt van een ander team , opgeleukt met een of ander groot kruis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door Rogier -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Vind de uitshirts nooit boeiend. Wij moeten gewoon altijd in ons thuisshirt kunnen spelen. Straks makkelijk te herkennen aan 3 sterren op de borst. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
mooie shirt met mooie hals en ook zker mooie kousen!!!!!!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
heeft er ook iemand een afbeelding van de achterkant???? |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
mooi hoor maa we spelen nooi tin het donker duds dat glow in dark heb niet echt veel zin |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 15:51 schreef sjakiepakie het volgende:mooi hoor maa we spelen nooi tin het donker duds dat glow in dark heb niet echt veel zin dat is voor in de kroeg, als we weer eens een prijs hebben gewonnen, dan herkennen wij elkaar tenminste:) |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Heb hem gister besteld paar uur erna bevestiging verwachte verzenddatum de 27e! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is nogh redelijk toch?? het zal wel storm lopen denk ik.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] dat is voor in de kroeg, als we weer eens een prijs hebben gewonnen, dan herkennen wij elkaar tenminste:) lol ;) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik vin hem alleen mooi als er een 3e ster op komt :P
EN DIE KOMT EROP DUS, IK GA HEM HALEN :D |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
waar kan je eigenlijk die shirts halen met 3 sterren moet je dan perse een naam drukken?? |
|
|
|
|
AFCA-Jofferde
|
|
|
Ik heb het shirt thuis liggen, alleen jammer dat de 3e ster er niet opstaat, helaas. Maar hij is wel mega vet :D |
|
|
|