BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We willen Feyenoord opeten!!!!!!!!!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 09:40   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/144259/alderweireld-iedereen-wil-feyenoord-nu-opeten/

Kijk dit filmpje en zie in de laatste seconden de positieve agressie in de ogen van "talent van het jaar" Alderweireld.

FR, hoeft de tweede wedstrijd niet te spelen, AJAX zal FR oprollen in 1 potje en er voor zorgen dat de 2e pot een formaliteit is...
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 09:48   quote  deeplink  
5-0 en stuur die beker maar op, we laten de wedstrijd in de Kuip schieten zoals zij de wedstrijd tegen Twente hebben laten schieten.
Reglementair 3-0 overwinning voor Feyenoord dus over 2 wedstrijden 5-3 evil.gif
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 april 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 09:48 schreef FsideVak129 het volgende:
5-0 en stuur die beker maar op, we laten de wedstrijd in de Kuip schieten zoals zij de wedstrijd tegen Twente hebben laten schieten.
Reglementair 3-0 overwinning voor Feyenoord dus over 2 wedstrijden 5-3 [ afbeelding ]
Ere wie ere toekomt. Prachtige reactie.
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 09:48 schreef FsideVak129 het volgende:
Reglementair 3-0 overwinning voor Feyenoord dus over 2 wedstrijden 5-3 [ afbeelding ]
zou dat mogen?????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 april 2010 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

zou dat mogen?????
Denk het niet, maar vind het wel een prachtige uitspraak.
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 10:26   quote  deeplink  
hahahaha, ik ook, maar het zou wel een stunt zijn.

5-0 winnen volgende week, en in de kuip als het hele stadion vol zit, komt Ajax gewoon niet opdagen, STUUR DE BEKER MAAR MET DE POST!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Hahahaha

volgens mij wel reglementair toch?

Moet ff opzoeken.
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Wat natuurlijk wel mag, dat als we met 5-0 winnen in de arena, dat we dan in de kuip de A1 laten spelen, die gaan niet verliezen hoor van FR
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:27 schreef FsideVak129 het volgende:
Hahahaha

volgens mij wel reglementair toch?

Moet ff opzoeken.
bij normale wedstrijden wel ja, maar ik wete niet hoe dat hier zit...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 april 2010 - 10:39   quote  deeplink  
AJAX moet na de 5-0 thuiswinst tegen feyenoord in de kuip voetballen voor de KNVB-beker, maar de Ajacieden hebben helemaal geen zin om tegen die zielige club te spelen. Daarom offert Suarez zich op: "ik ga wel in mn eentje" zegt ie tegen zijn ploeggenoten. Daarop gaan de Ajacieden gezellig wat drinken in de kroeg.

Als Stekelenburg aan de barkeeper vraagt wat de stand is als de wedstrijd net bezig is zet hij teletekst op: 1-0 Suarez(10 Min.). De Ajacieden zijn verbaast en blij tegelijk.

Later op de middag vraagt trainer Martin Jol wat de eind uitslag is en weer word teletekst opgezet. 1-1 Makaay (89 Min).

Blij gaan de Ajacieden naar de ArenA om Suarez te feliciteren en samen de winst in de KNVB-beker te vieren.

Eenmaal daar aangekomen zien ze Suarez sip met de KNVB-beker voor de ArenA zitten.

Wat is er aan de hand? vraagt Vertonghen.

Suarez: "Ik heb jullie teleurgesteld jongens."

"Nee joh" zeggen een aantal spelers. "Je hebt in je eentje 1-1 gespeeld Suarez."

Daarop antwoord Suarez: "Ja maar ik werd er in de elfde minuut afgestuurd met rood."
Yordee1
 Yordee1 - maandag 19 april 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Lijkt me geweldig, als we de 1e wedstrijd nipt met 4-0 winnen ofzo, om dan in de return, anti-voetbal te gaan spelen. Balletje achterin rondtikken, 541 opstelling :P
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:39 schreef amsterdammer113 het volgende:
AJAX moet na de 5-0 thuiswinst tegen feyenoord in de kuip voetballen voor de KNVB-beker, maar de Ajacieden hebben helemaal geen zin om tegen die zielige club te spelen. Daarom offert Suarez zich op: "ik ga wel in mn eentje" zegt ie tegen zijn ploeggenoten. Daarop gaan de Ajacieden gezellig wat drinken in de kroeg.

Als Stekelenburg aan de barkeeper vraagt wat de stand is als de wedstrijd net bezig is zet hij teletekst op: 1-0 Suarez(10 Min.). De Ajacieden zijn verbaast en blij tegelijk.

Later op de middag vraagt trainer Martin Jol wat de eind uitslag is en weer word teletekst opgezet. 1-1 Makaay (89 Min).

Blij gaan de Ajacieden naar de ArenA om Suarez te feliciteren en samen de winst in de KNVB-beker te vieren.

Eenmaal daar aangekomen zien ze Suarez sip met de KNVB-beker voor de ArenA zitten.

"Nee joh" zeggen een aantal spelers. "Je hebt in je eentje 1-1 gespeeld Suarez."

Daarop antwoord Suarez: "Ja maar ik werd er in de elfde minuut afgestuurd met rood."
Geniaal, hahahahahahaaa

LOL
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:47 schreef Yordee1 het volgende:
Lijkt me geweldig, als we de 1e wedstrijd nipt met 4-0 winnen ofzo, om dan in de return, anti-voetbal te gaan spelen. Balletje achterin rondtikken, 541 opstelling :P
Als we ze maar vernederen, hoe interesseert me niet, maar alleen winnen is niet genoeg...
spits
 spits - maandag 19 april 2010 - 11:15   quote  deeplink  
droom nu al van afstraffing liefst 6-0 dan winnen bij nec, twente gelijk wij toch kampioen feyenoord verliest en blijft 5 de extra ronde uefa tegen een niets zeggende club en dan uitgeschakeld worden heerlijk nog 2 weken
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 11:15 schreef spits het volgende:
droom nu al van afstraffing liefst 6-0 dan winnen bij nec, twente gelijk wij toch kampioen feyenoord verliest en blijft 5 de extra ronde uefa tegen een niets zeggende club en dan uitgeschakeld worden heerlijk nog 2 weken
Mwoehahaha, daar dan je vakantie voor opgeofferd.
En al die arme jongens uit rotjeknor hebben al niet zoveel geld en nu moeten ze naar godbeter het Moldavie ofzo...
ajacied
 ajacied - maandag 19 april 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:26 schreef remco k het volgende:
hahahaha, ik ook, maar het zou wel een stunt zijn.

5-0 winnen volgende week, en in de kuip als het hele stadion vol zit, komt Ajax gewoon niet opdagen, STUUR DE BEKER MAAR MET DE POST!!!
idd!!! Dat is Humor :P
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 11:44   quote  deeplink  
Probleem is alleen dat als je niet op komt dagen je gediskwalificeerd wordt...

Dus stuur Jong Ajax maar naar de Kuip... kunnen ze vast wennen aan een lege Kuip...

hahahahahaha
ajacied
 ajacied - maandag 19 april 2010 - 11:48   quote  deeplink  
hahahah ik had al een hekel aan feyenoord maar nu grrrr wat een zielpoten die hun eigen in der vingers snijden
Maus73
 Maus73 - maandag 19 april 2010 - 12:13   quote  deeplink  
Tja, Nu Twente 1 keer geluk heeft gehad, spreekt iedereen schandalig over Feyenoord.

Waar was het commentaar toen Twente die strafschop niet kreeg tegen AZ!!!!!
Twente is dit jaar de verdiende kampioen. (gezien het hele jaar).
Ajax heeft veel steun gehad van de scheidsen!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 19 april 2010 - 12:27   quote  deeplink  
opeten... ???

Eet Smakelijk
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 19 april 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 10:39 schreef amsterdammer113 het volgende:

ja oud mopje
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 19 april 2010 - 12:39   quote  deeplink  
waarom niet de b1 die hebbeb talent
die gaan echt mnie t 5-0 verliezen
Ride
 Ride - maandag 19 april 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 12:27 schreef FsideVak129 het volgende:
opeten... ???

Eet Smakelijk
Hahaha

Kunnen we die gozer niet inzetten zondag...
dege
 dege - maandag 19 april 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 12:13 schreef Maus73 het volgende:
Tja, Nu Twente 1 keer geluk heeft gehad, spreekt iedereen schandalig over Feyenoord.

krijgen we dat weer, geluk met de scheids, hou daar toch eens over op joh, hebben de scheids vaak genoeg tegen gehad en ook op beslissende momenten.
over de wedstrijd van zondag van feyenoord, weinig heb ik daar op te zeggen, een woord, waardeloos!
SanderS
 SanderS - maandag 19 april 2010 - 15:49   quote  deeplink  
quote:

1x geluk?? GAST!! Jullie hebben elke tegenstander zo een beetje meegehad. Ben je vergeten dat Greene een FR-der was?? Die loopt tegen twente vanaf 40meter alleen op Boschker af en besluit tegen hem aan te lopen ipv de bal erin te schieten. Tegen aanval 1-1 90min 1-2. AZ, Utrecht, NEC (uit) in de laatste minuut gewonnen. Hier heeft AJAX maar 1 wedstrijd door gewonnen (ado uit) en de rest op eigen kracht. Ben je soms vergeten dat Wielaert een duw in de rug greeg met 2 handen (pisvee uit) anders hadden we daar 3-3 gespeeld, vergeten dat De Vrij Suarez onderuit schopte waardoor we op 0-2 waren gekomen in het kuipje?? Dan waren we allang kampioen geweest op die manier zoals jij rekent!
SanderS
 SanderS - maandag 19 april 2010 - 15:54   quote  deeplink  
PS.. gezien het hele jaar??!! Er is nog een wedstrijd te gaan Maus! Wanneer wij die winnen en jullie niet dan hebben wij idd gezien het hele jaar het kampioenschap verdiend! Kan je een aantal redenen voor spiegelen.

Wij hebben de meeste punten dan...
Wij hebben een meesterlijk doelsaldo!! Meer voor dan iedereen en minder tegen dan iedereen...
Wij winnen niet aleen bijna alles in eigenhuis, maar wij slachten bijna iedereen in eigen huis!!!...
Wij speelden het langst het mooiste/leukste/aanvallendste voetbal van Nederland!!
En wij hebben het allerbeste publiek van Nederland!!!
Ride
 Ride - maandag 19 april 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Amen...
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:

lul toch niet man. NOem eens 5 voorbeelden dan.. Het is algemeen bekend dat Kessler twente kampioen wil maken. Ajax heeft de scheids in 2 topwedstrijden tegen gehad, met zware missers als gevolg waardoor wij 5 punten minder hebben dan zou moeten, er is dus maar 1 terechte kampioen en dat zijn wij
remco k
 remco k - maandag 19 april 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 15:54 schreef SanderS het volgende:
PS.. gezien het hele jaar??!! Er is nog een wedstrijd te gaan Maus! Wanneer wij die winnen en jullie niet dan hebben wij idd gezien het hele jaar het kampioenschap verdiend! Kan je een aantal redenen voor spiegelen.

Wij hebben een meesterlijk doelsaldo!! Meer voor dan iedereen en minder tegen dan iedereen...
Wij winnen niet aleen bijna alles in eigenhuis, maar wij slachten bijna iedereen in eigen huis!!!...
Wij speelden het langst het mooiste/leukste/aanvallendste voetbal van Nederland!!
HAHAHAHAHAHA, LOL

EENS
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 19 april 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:

AMEN, zei ik met een smile op mn bek! HAHA uitgelult iedereen nu? klasse!
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - maandag 19 april 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:

Word! Mooi verwoord!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: We willen Feyenoord opeten!!!!!!!!!!!!!

0.0050578