BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vreemde zaken

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 19 april 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Supporters van Feyenoord en Utrecht betreden de trainingsvelden. Bij de 1 om een nederlaag te eisen bij de ander om betere prestaties te eisen.

Het is te zot voor woorden.

Huisvredebreuk heet dit.

Clubs, KNVB, justitie moeten samenwerken om deze malloten voorgoed bij het voetbal weg te krijgen.

Levenslange stadionverboden, hoge boetes lijken de enige manier om de totale verloedering van een spelletje (want dat is het) te voorkomen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 13:14   quote  deeplink  
hadden ze bij de neuzen mee moeten beginnen vorig jaar
R()b
 R()b - maandag 19 april 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Zolang het normaal gaat zonder dreiging en zonder mutsjes,maskers en weet ik veel wat.
Dan is het geen probleem.
Milo
 Milo - maandag 19 april 2010 - 13:17   quote  deeplink  
krijgen spelers een stadionverbod bij slecht spel?
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 19 april 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 13:13 schreef sportdwaas het volgende:
Supporters van Feyenoord en Utrecht betreden de trainingsvelden. Bij de 1 om een nederlaag te eisen bij de ander om betere prestaties te eisen.

Het is te zot voor woorden.

Huisvredebreuk heet dit.

Clubs, KNVB, justitie moeten samenwerken om deze malloten voorgoed bij het voetbal weg te krijgen.

Levenslange stadionverboden, hoge boetes lijken de enige manier om de totale verloedering van een spelletje (want dat is het) te voorkomen.
Laten we beginnen bij het bonsbestuur te vervangen ééntje die wel in staat is om rechtvaardige beslissingen te nemen dan zal bij deze supporters groep hierover ook geen ergenis hebben!!!!
Nu neemt hety huidige B bestuur beslissingen buite het regelement om volslagen belachelijk en vinden jullie het gek dat er reaktie komt van mensen die leven voor de club.
Wie is er nu dus mongool?????
joen
 joen - maandag 19 april 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 13:21 schreef Feyenoord1111111 het volgende:

[..]

Laten we beginnen bij het bonsbestuur te vervangen ééntje die wel in staat is om rechtvaardige beslissingen te nemen dan zal bij deze supporters groep hierover ook geen ergenis hebben!!!!
Nu neemt hety huidige B bestuur beslissingen buite het regelement om volslagen belachelijk en vinden jullie het gek dat er reaktie komt van mensen die leven voor de club.
Wie is er nu dus mongool?????
en het gedrag van datsoort "supporters" MOET zwaar bestraft worden. daar is absoluut geen excuus voor mogelijk. het blijft een sport. als je een fabriek in wandeld word je ook opgepakt en bestraft.. dit is hetzelfde...
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 19 april 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 13:30 schreef joen het volgende:

[..]

en het gedrag van datsoort "supporters" MOET zwaar bestraft worden. daar is absoluut geen excuus voor mogelijk. het blijft een sport. als je een fabriek in wandeld word je ook opgepakt en bestraft.. dit is hetzelfde...
Keur het gedrag niet goed maar pak nu eerst eens de oorzaak aan
joen
 joen - maandag 19 april 2010 - 13:36   quote  deeplink  
natuurlijk moet er iets gebeuren bij de knvb zelf. maar zij betreden geen trainingsveld. ik snap gewoon niet hoe je het in je kop kunt halen om je eigen club zo negatief in beeld te brengen. dan ben je gewoon geen echte supporter en hoor je ook niet in een stadion thuis.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 19 april 2010 - 13:37   quote  deeplink  
De clubs en supporters moeten zich volledig distantieren van dit gedrag en mensen die huisvredebreuk plegen en anderen bedreigen moeten zwaar bestraft worden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 13:42   quote  deeplink  
pfffffffff ondertussen is de bekerfinale definitief gedevalueerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 april 2010 - 13:55   quote  deeplink  
boycotten als club, en die fruitschaal ook.
moa
 moa - maandag 19 april 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 13:36 schreef joen het volgende:
natuurlijk moet er iets gebeuren bij de knvb zelf. maar zij betreden geen trainingsveld. ik snap gewoon niet hoe je het in je kop kunt halen om je eigen club zo negatief in beeld te brengen. dan ben je gewoon geen echte supporter en hoor je ook niet in een stadion thuis.
Je gaat makkelijk voorbij aan het feit dat de knvb hoofdschuldige is door de competitie op deze manier te vervalsen. Eerst spreekt men in Zeist elkaar continu tegen, en uiteindelijk leidt het tot 100% competitie vervalsing.
moa
 moa - maandag 19 april 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 13:37 schreef sportdwaas het volgende:
De clubs en supporters moeten zich volledig distantieren van dit gedrag en mensen die huisvredebreuk plegen en anderen bedreigen moeten zwaar bestraft worden.
Ondanks dat de acties niet goed te keuren zijn, ben ik trots op de mensen die hun rug hebben gerecht voor onze club, en tegen de overduidelijke partijdigheid bij de knvb.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 14:03   quote  deeplink  
ach en het ging redelijk gemoedelijk, niet met bivakmutsen enzo
bram
 bram - maandag 19 april 2010 - 14:04   quote  deeplink  
ik hoop dat heerenveen wint en dat sibon zijn verdiende afscheidsgoal krijgt,als dit niet gaat gebeuren dan ga ik de training verstoren en die het niet met mij eens is is geen echte supporter
moa
 moa - maandag 19 april 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 14:04 schreef bram het volgende:
ik hoop dat heerenveen wint en dat sibon zijn verdiende afscheidsgoal krijgt,als dit niet gaat gebeuren dan ga ik de training verstoren en die het niet met mij eens is is geen echte supporter
Raakt kant noch wal.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 14:11   quote  deeplink  
ik ga naar huis...
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 april 2010 - 14:13   quote  deeplink  
ik ben t al
Red
 Red - maandag 19 april 2010 - 16:13   quote  deeplink  
...dat ze rustig aan moesten doen hadden de spelers zelf ook al door. Dus die gasten op het trainingsveld hadden daar niks te zoeken.
Dit kan zelfs averechts werken. Door de druk van die gasten kan het zelfs zijn dat de spelers "bang" worden om te verliezen in de galmbak, dit kan doorwerken naar hun spel.

Mario had voor de wedstrijd tegen Sparta al duidelijk gemaakt dat bij winst op Sparta de spelers het wat rustiger aan kunnen gaan doen, oftewel alleen nog voetballen om die beker.
BRAYY
 BRAYY - maandag 19 april 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Te gek voor woorden eigenlijk. laat die paar mensen dan een eigen club oprichten ofso. FC Anti Ajax. want kennelijk is hun ajax haat veel groter dan hun feyenoord liefde. echt te gek voor woorden. je eigen spelers bedreigen dat er wat gaat gebeuren als ze gaan winnen van twente. triest triest triest.
willempje
 willempje - maandag 19 april 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Er zijn er al 12 herkend die een verbond gaan krijgen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 april 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 17:16 schreef willempje het volgende:
Er zijn er al 12 herkend die een verbond gaan krijgen.
12 van de hoeveel totaal?
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 17:55   quote  deeplink  
ik denk een stuk of 150. dat las ik ergens maar waar weet ik niet. wel op headlinert. we zijn teveel met randzaken bezig. het moet weer over voetbal. is mijn bescheiden mening
henkie1969
 henkie1969 - maandag 19 april 2010 - 17:58   quote  deeplink  
op andere forums ook al gezegd :
prima dat de club ook wat gaat doen tegen deze debielen.
hoe kun je nou van je EIGEN CLUB eisen dat ze moeten verliezen.
het is al wat Mario zei; "hoe kan het dat de haat tegen Ajax groter is dan de LIEFDE voor Feyenoord".
Onbegrijpelijk deze mensen op het veld. Terug naar je grot en er nooit meer uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door henkie1969 --
R()b
 R()b - maandag 19 april 2010 - 17:58   quote  deeplink  
7 ballen werden gejat.
Dan ben je echt sneu!
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 17:59   quote  deeplink  
op fr12.nl staat er 150. moest effe zoeken, en ben een computer kneus. snap die directe links niet helemaal.
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 18:02   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/10646-stadionverboden-voor-verstoorders-zaterdagtraining.html
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 18:03   quote  deeplink  
hahahaha!!!!! i did it. thomas zijn hulp heeft gewerkt!!!! bedankt thomas
MrChriz
 MrChriz - maandag 19 april 2010 - 18:18   quote  deeplink  
Agjah we moeten nu ook niet ineens allemaal zo politiek correct gaan lopen doen. Tuurlijk was het niet verstandig om het veld op te stappen en een nederlaag te eisen. Maar ik snap ze wel, ik had ook een machteloos gevoel. Een gevoel dat die neuzen altijd hun zin krijgen. En als dan die dikke pad met shag in zn keel van een Jol en die andere joodjes stoer doen dat ze hopen op feyenoord en dat dat flikkertje vd wiel onze gio wel even op zn verantwoordelijkheden gaat wijzen, dan groeit die snavelhaat wel heel rap hoor. Neemt niet weg dat het volgende keer anders geuit moet worden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 19:22   quote  deeplink  
tsja soms lijkt iets een goed idee, achteraf misschien niet. Als die finale gewoon gespeeld was op de 25ste was al dit gezeik niet gebeurt...
henkie1969
 henkie1969 - maandag 19 april 2010 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 19:22 schreef hotjumper het volgende:
tsja soms lijkt iets een goed idee, achteraf misschien niet. Als die finale gewoon gespeeld was op de 25ste was al dit gezeik niet gebeurt...
Als iedere supporter zich normaal zou gedragen, dan zou er gewoon 1 finale zijn gespeeld.
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 19:46 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Als iedere supporter zich normaal zou gedragen, dan zou er gewoon 1 finale zijn gespeeld.
het was 8 jaar terug ook al niet meer te doen. dus ik snap je wel. maar geloof niet dat het gaat helpen. feyenoord - 020 zal altijd onmogelijk blijven. mede door media, knvb, 020 arrogantie, en een vergrootglas dat over de feyenoord supportert hangt. jij hoopt opeen vrede en lang leve de lol. maar geloof dat de haat of afgunst om het beter te verwoorden wat dieper zit. dat komt ook omdat we structureel benadeeld worden. dus geef het maar op. your point has been made
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 19:46 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Als iedere supporter zich normaal zou gedragen, dan zou er gewoon 1 finale zijn gespeeld.
dan waren de stadions nu leeg geweest....
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 april 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 19:46 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Als iedere supporter zich normaal zou gedragen, dan zou er gewoon 1 finale zijn gespeeld.
als de wereld zo was waren we allemaal teletubbies.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 19:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als de wereld zo was waren we allemaal teletubbies.
nou als je voor de verandering eens vroeg bij de Kuip bent, lopen er genoeg rond....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 19 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
We moeten niet zo janken met z'n alle, we zijn vroeger ook jong en niet al te snugger geweest.......Over een paar jaar keuren degene die dat nu deden het ook af als het dan gebeurt. Verstand komt echt met de jaren en dat kun je ze nu wel vertellen, maar geloven en begrijpen doen ze het pas over 10 jaar. Er is niets gebeurt, ze hadden geen bivakmutsen op, niets..,dus lekker laten gaan, er moet iets in Nederland gebeuren, dan heeft de pers iets anders om onder een vergrootglas te leggen. Echt lekker belangerijk.
Xapter
 Xapter - maandag 19 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Zal vast en zeker terecht zijn geweest die 12 sv..
Ballen stelen van je eigen club is maar zielig.. hopen dat ze ze alle 7 hebben herkent!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 19 april 2010 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 19:46 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Als iedere supporter zich normaal zou gedragen, dan zou er gewoon 1 finale zijn gespeeld.
Vertel dat eens aan een amsterdammert, aan ons ligt het toch niet?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 19 april 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:03 schreef Xapter het volgende:
Zal vast en zeker terecht zijn geweest die 12 sv..
Ballen stelen van je eigen club is maar zielig.. hopen dat ze ze alle 7 hebben herkent!
Wat de ballen?
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 13:13 schreef sportdwaas het volgende:
Supporters van Feyenoord en Utrecht betreden de trainingsvelden. Bij de 1 om een nederlaag te eisen bij de ander om betere prestaties te eisen.

Het is te zot voor woorden.

Huisvredebreuk heet dit.

Clubs, KNVB, justitie moeten samenwerken om deze malloten voorgoed bij het voetbal weg te krijgen.

Levenslange stadionverboden, hoge boetes lijken de enige manier om de totale verloedering van een spelletje (want dat is het) te voorkomen.
voetbal is geen spelletje.het is een sport.
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:07 schreef bahbah het volgende:

[..]

voetbal is geen spelletje.het is een sport.
ga lekker naar je snavelforum!!!
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:08 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ga lekker naar je snavelforum!!!
ach jij bent er zo vaak.....moet ik nu ineens weg?
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 20:11   quote  deeplink  
praat toch gewoon man.geef het goede voorbeeld maar.jij en ik.
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 april 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:11 schreef bahbah het volgende:
praat toch gewoon man.geef het goede voorbeeld maar.jij en ik.
verander dan je naam in lekkerlekker, want dit vind ik bahbah
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 20:15   quote  deeplink  
pffff vroeger ook genoeg gedaan waarvan ik nu denk dat het niet handig was, leek op het moment vaak wel een goed idee, achteraf dus niet.
media is allang blij dat ze afca niet hoeven te noemen.
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 20:16   quote  deeplink  
tja:)is ook mn naam aan de andere kant...
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 april 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 april 2010 - 20:16 schreef bahbah het volgende:
tja:)is ook mn naam aan de andere kant...
ga daar dan lekker ff heen, plaatjes photoshoppen.
bahbah
 bahbah - maandag 19 april 2010 - 20:26   quote  deeplink  
de vete tussen ajax en feyenoord is begonnen begin jaren 80.vuurwerkbommen over en weer.slachtoffers.het is een soort mythe geworden.in amsterdam vertelden ze hun verhaal en in rotterdam hun verhaal.
het is overgedragen aan de volgende generatie en die daarna.
het word steeds triester allemaal,en het lijkt zinvoller om dit toch te beeindigen op korte termijn,omdat allebei de clubs zeer zwaar benadeeld zullen worden uiteindelijk.
de spelers kunnen normaal met elkaar door een deur,en zo hoort het ook.
we moeten elkaar niet zo gek maken omdat het is begonnen in 1981.
dat was toen en ondanks dat het is overgedragen op de volgende generatie,moet het kunnen om respect op te brengen voor elkaar in deze maatschappij.
mijn overleden vader was feyenoorder in hart en nieren en ik zit iets anders in elkaar:)maar respecteren deden we elkaar.
ik heb respect voor feyenoord in het algemeen,een echte volksclub die aan de top hoort.
ik heb geen respect voor alle nevenzaken die spelen,ook niet van amsterdamzijde.
het gaat te ver allemaal,en dat gaat onze clubs schaden.gegroet.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 19 april 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Zit hier met natte ogen voor mijn scherm....wat mooi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vreemde zaken









0.0101959