|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk dat ze in nijmegen een stukkie harder gaan lopen als been effe beld, en ze oude groeppie effe verteld van de te vangen winstpremie! wil best 50 euro missen hiervoor! wat vinden jullie? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
wat denk je er van om gewoon je club aan te moedigen en de spelers het werk waarvoor ze betaald worden te laten doen ? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
of krijgen wij een premie als nec verliest? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nec mot juist winnen lijkt mij.... dus ik snap je niet helemaal. graag uitleg maar beter richten we ons weer op ons. goede topic, maar meer aandacht voor feyenoord. lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Beter geeft feyenoord een premie aan psv als die winnen van az :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door MrChriz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
beter zeggen de spelers dat de premie in de clubkas blijft... daar helpen ze de club mee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 18:01 schreef henkie1969 het volgende:wat denk je er van om gewoon je club aan te moedigen en de spelers het werk waarvoor ze betaald worden te laten doen ? is wel een strak plan |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
pfff julie vinden 020 wel erg belangrijk he.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou ja, meer de winst op .......................................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja, over 2 jaar bestaan ze niet meer.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 17:12 schreef obiku010 het volgende:ik denk dat ze in nijmegen een stukkie harder gaan lopen als been effe beld, en ze oude groeppie effe verteld van de te vangen winstpremie! wil best 50 euro missen hiervoor! wat vinden jullie? misschien moet feyenoord psv winstpremies geven, en die geeft psv door aan nec. |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 18:18 schreef obiku010 het volgende:[..] nec mot juist winnen lijkt mij.... dus ik snap je niet helemaal. graag uitleg maar beter richten we ons weer op ons. goede topic, maar meer aandacht voor feyenoord. lol Nou kijk als we nec nou onder druk zetten dat ze ons moeten betalen als ze verliezen, in plaats dat wij geld toe leggen mochten ze eventueel winnen... Ohja wat wilde ik nog meer zeggen...? Ohja: SLOTJE |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|